Inclusief gigbag?quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:07 schreef TeleluvR het volgende:
Eh, nieuw is al voor 700 te krijgen, incl gigbag. Als ie nou voor 400-500 weg mag, dan begin ik wel nieuwsgierig te worden...
Versterker heb ik al. Incl. gigbag is de gitaar idd nieuw 699quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inclusief gigbag?
Ik heb voor die gigbag 79euro betaald en bij mij zit er ook een versterker.
Die knopjes:quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:08 schreef wimjongil het volgende:
Wat zijn al die knopjes op de slagplaat eigenlijk?
Da's best gaaf!quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die knopjes:
3 stuks voor je elementen.
en 3 stuks voor het in en/of uit fase zetten van de pick-ups.
er zijn 21 geluiden mogelijk met deze gitaar!
Laatste aanbod!:quote:Op donderdag 11 november 2010 17:57 schreef Braddie het volgende:
Gitaar mag weg voor 700 euro inclusief versterker en tas, heeft een afstelbeurt op m`n werk gehad!
Goedkoper gaat hij niet worden.quote:
Alleen de gitaar mag je hebben voor 550!quote:Op zondag 14 november 2010 13:35 schreef TeleluvR het volgende:
Desalniettemin wacht ik nog even af... Ik heb alleen interesse in de gitaar, alle meuk eromheen boeit mij niet...
Maar dat is ècht het laatste en het laagste, het is dat ik geld nodig heb...quote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alleen de gitaar mag je hebben voor 550!
Nogmaals, teveel voor mij...quote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar dat is ècht het laatste en het laagste, het is dat ik geld nodig heb...
Prijs gaat overigens weer omhoog, terug naar 700.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:40 schreef TeleluvR het volgende:
4 dagen geleden was 50 euro meer nog het laagste van het laagste, dus ik wacht nog even tot we elkaar ergens in het midden kunnen ontmoeten...
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Prijs gaat overigens weer omhoog, terug naar 700.
M`n ma vind het niet goed als ik er verlies op maak..
Wacht nog maar even af ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:38 schreef CoiLive het volgende:
... Je moeder vindt het niet goed?
Volgens je profiel ben je bijna 20!![]()
Geinig setje.
Ik wacht ook nog even af. Het is net de beurs!
Doe je toch welquote:Op zondag 21 november 2010 20:26 schreef Braddie het volgende:
Ja ik ga geen verlies draaien op een nog perfecte gitaar!
Je bent toch geen handelaar? Tweedehands maak je altijd verlies opquote:Op zondag 21 november 2010 20:26 schreef Braddie het volgende:
Als je snel geld nodig hebt, dan brengt iets eerder minder op, dan meer. Lees die leen-advertenties naast dit topic maar eens!quote:Op zondag 21 november 2010 23:18 schreef Braddie het volgende:
Ik ben geen handelaar, maar ik heb gewoon geld nodig snel!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Foto werkt bij mij niet meer. Kan je wat foto's pm'en posten??
Want? Ik waarschuw alleen... Of moet de volgende er ook in trappen?quote:
Die discussie mogen we in V&A FB voerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:33 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Want? Ik waarschuw alleen... Of moet de volgende er ook in trappen?
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Prijs gaat overigens weer omhoog, terug naar 700.
M`n ma vind het niet goed als ik er verlies op maak..
quote:Op zondag 21 november 2010 20:26 schreef Braddie het volgende:
Pingpongen? Kap daar eens mee. Omlaag gaan prima, tussendoor omhoog gaan is not done.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:43 schreef Braddie het volgende:
*kick*
Gitaar mag weg voor 500euro.
Gitaar incombinatie met een Bas van Ibanez voor 550
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |