heee, hoe ging het met je ouders?quote:
is dat een "ik ga slapen"?quote:
Inderdaad famous, alles goed afgelopen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heee, hoe ging het met je ouders?
leuk manquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
een boek twee keer lezendat heb ik nooit begrepen
ik was om zeven uur 's ochtends naar huis gegaan, en m'n vader was net wakker, dus ik kon snel door de voordeur sneaken en snel in m'n bed sluipen, en net doen alsof ik net wakker was, dus ze hebben er niks van gemerktquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heee, hoe ging het met je ouders?
dat is hetquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
is dat een "ik ga slapen"?
droom zacht dan
er zijn boeken die ik al 5 keer gelezen heb.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
geen wonder dat je een tijdje niet hier wasquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn boeken die ik al 5 keer gelezen heb.
Hersenschimmen misschien wel 11 keer.
Je blijft me verbazenquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik was om zeven uur 's ochtends naar huis gegaan, en m'n vader was net wakker, dus ik kon snel door de voordeur sneaken en snel in m'n bed sluipen, en net doen alsof ik net wakker was, dus ze hebben er niks van gemerkt
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik was om zeven uur 's ochtends naar huis gegaan, en m'n vader was net wakker, dus ik kon snel door de voordeur sneaken en snel in m'n bed sluipen, en net doen alsof ik net wakker was, dus ze hebben er niks van gemerkt
valt mee, sommiige boeken vergeet je gewoon na een jaar of 2...quote:
maar je had de sleutel toch in de deur laten zitten?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dacht ik dus ookquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook zo....
Drukke week geweest en best wel brak...
Me 2, maar heb nog geen zinquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook zo....
rust in vredequote:Op zaterdag 6 november 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook zo....
Stakkerquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:17 schreef PeZu het volgende:
btw afvragen waarom mensen boeken twee keer lezen maar wel treinstation bordjes op foto verzamelen? paradoxaal
nooooooooohhhh.quote:
De andere halfbroer van jezus natuurlijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nooooooooohhhh.
wie is die dude met dezelfde UI in de OP dan?
ik bedoel, als je zelf een afwijkende hobby hebt waarom dan nog afvragen wat anderen voor hobby hebben en daarover verbaast zijnquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:24 schreef dirkjo het volgende:
De andere halfbroer van jezus natuurlijk
dit dusquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:24 schreef dirkjo het volgende:
[..]
De andere halfbroer van jezus natuurlijk
dat lijkt me stug, je oogleden misschien welquote:
en als ik in mijn vingers knip, ben je een kip! *knip*quote:
EN dat is precies waarom ik jou een stakker vind. Ik heb een hobby die niet iedereen heeft, DUS ik mag niks meer raar vinden? Kom nouquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel, als je zelf een afwijkende hobby hebt waarom dan nog afvragen wat anderen voor hobby hebben en daarover verbaast zijn
dat bedoelde ik uiteraard.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat lijkt me stug, je oogleden misschien wel
Mislukt, beter oefenenquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en als ik in mijn vingers knip, ben je een kip! *knip*
bizar, ik las wel eens dat slapen daar tegen helptquote:
Weet ik, maar ben even bezig. Als het af is ga ik meteen richting bedquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bizar, ik las wel eens dat slapen daar tegen helpt
beschrijving?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:31 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Weet ik, maar ben even bezig. Als het af is ga ik meteen richting bed
dat zeg ik toch niet, leer lezen. Ik zeg waarom het jezelf afvragen? ik zeg toch niks over wat jij mag vinden? dat is iets anders hehquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dat is precies waarom ik jou een stakker vind. Ik heb een hobby die niet iedereen heeft, DUS ik mag niks meer raar vinden? Kom nou![]()
Bovendien, lekker belangrijk of ik het begrijp of iemand een boek 3 of 5 of 700 keer wil lezen. Dat is ook maar mijn mening hoor. Niet gelijk een feit of zo. Ik zit er ook helemaal niet op te wachten dat iemand het me gaat uitleggen waarom hij een boek 3 of 5 of 700 keer leest
The big bang theory op mijn telefoon zetten zodat ik morgen wat leuks heb om naar te kijken in de autoquote:
Trustenquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:32 schreef Trevland het volgende:
Lui ik val bijna om
Slaap lekkeren Bis Later
![]()
slaap wel, trevbalquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:32 schreef Trevland het volgende:
Lui ik val bijna om
Slaap lekkeren Bis Later
![]()
Ja hoor, het is goed met jequote:Op zaterdag 6 november 2010 00:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet, leer lezen. Ik zeg waarom het jezelf afvragen? ik zeg toch niks over wat jij mag vinden? dat is iets anders heh
dan gelijk met stakker gaan strooien, man doe normaal ofzo, echt iemand is het niet met je eens en je moet gelijk zoiets roepen, projecteer je frustraties op jezelf ofzo
ja het is heel goed met mequote:
slaap zacht!quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:32 schreef Trevland het volgende:
Lui ik val bijna om
Slaap lekkeren Bis Later
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |