nee, ik had wel al gelezenquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:03 schreef Trevland het volgende:
PeZu, heb je dit al gehoord?
http://www.nu.nl/muziek/2(...)-2011-livealbum.html
gruwelijk voordeligquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:03 schreef Trevland het volgende:
PeZu, heb je dit al gehoord?
http://www.nu.nl/muziek/2(...)-2011-livealbum.html
hij is er zelf ook aan begonnenquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Luisterboeken
Ik heb de Ontdekking van de Hemel gekocht van de week ( voor 3 euro)
Ga er binnenkort weer aan beginnen
Ook goedquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik had wel al gelezen![]()
tevwens heb ik natuurlijk al veel live optredens van de laatste tijd gekuikt
thanksquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook goed, ik denk laat ik het even vragen
Ik heb vroeger heeeel veel gelezen, en ook veel van Mulisch, maar de ontd... is echt het gaafste boek dat ik ooit gelezen hebquote:
ja goed boekquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb vroeger heeeel veel gelezen, en ook veel van Mulisch, maar de ontd... is echt het gaafste boek dat ik ooit gelezen heb
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:09 schreef dirkjo het volgende:
Cadeautje ingepakt, nog een dagje en dan is moeders weer een jaartje ouder.
Ze geeft wel een leuk feestje![]()
Ik ben nooit een boekenlezer geweest, hoewel ik de detectives van Havank altijd erg waardeerdequote:Op zaterdag 6 november 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb vroeger heeeel veel gelezen, en ook veel van Mulisch, maar de ontd... is echt het gaafste boek dat ik ooit gelezen heb
Wat hebben jullie gekocht?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:09 schreef dirkjo het volgende:
Cadeautje ingepakt, nog een dagje en dan is moeders weer een jaartje ouder.
Ze geeft wel een leuk feestje![]()
Is toch ook leukquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:10 schreef dirkjo het volgende:
Ze heeft het nooit zo op de feestjes, dus gaan we met z'n alleen een dagje skieën/snowboarden
Vertroetelcheque voor Veluwse Bronquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gekocht?
mijn ouders hebben er een aantal en die heb ik ook gelezenquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben nooit een boekenlezer geweest, hoewel ik de detectives van Havank altijd erg waardeerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |