Ja, maar zijn 100-euro crafter speelt zoveel beterquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom doet Braddie die gitaar weg hij was toch helemaal fan van Queen enzo?
Dan moet je er wel een hoooop aan verbouwenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:44 schreef The_Dean het volgende:
Stuur maar door naar mij dan.
Maak ik hem linkshandig en splits ik hem Witchfynder in de maag.
De spijt is niet in woorden uit te drukkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:30 schreef TeleluvR het volgende:
voor 4 tientjes!!!! Damn, ding speelt beter dan een CS Fender, aldus de meester!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar zijn 100-euro crafter speelt zoveel beter
Zit nou niet zo zielig te bitchen het is wel leuk geweestquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:27 schreef -Menn0- het volgende:
En dan te bedenken dat die Crafter van een van ons had kunnen zijn!!!
Zo stom dat niemand hem gekocht heeft
Ja idd waarom moeten ze nou steeds hem hebben?? Het is echt leuk geweest nu.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Zit nou niet zo zielig te bitchen het is wel leuk geweest
Inderdaad, allemaal terug naar je hok.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Zit nou niet zo zielig te bitchen het is wel leuk geweest
Ik doe hem weg vanwege Financiele problemen, en het is mijn hals niet helemaal...quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom doet Braddie die gitaar weg hij was toch helemaal fan van Queen enzo?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Inderdaad, allemaal terug naar je hok.
Chicks!!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:00 schreef Witchfynder het volgende:
*gooit -Menn0- in het hoenderhok*
wehehe, blanker dan dit wordt het niet, kijk ze klappenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:30 schreef TeleluvR het volgende:
Als ik een blauw pak koop, kan ik dan ook zo gitaar spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op zondag 7 november 2010 01:18 schreef The_Dean het volgende:
Zo. Wij hebben vanavond het podium gedeeld met Metallica!Evenementenhal Zwaagwesteinde? Of was dat al langer geleden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:30 schreef TeleluvR het volgende:
Als ik een blauw pak koop, kan ik dan ook zo gitaar spelen?
Succesquote:Op zondag 7 november 2010 10:37 schreef Witchfynder het volgende:
Zo maar weer ff optreden. Om 15:30.
Ja klopt, 1987! Toen speelden ze in de Evenementenhal, maar oefenden ze 's middags in De Kelders, datzelfde kelderkroegje waar nu die motorclub in zit waar wij speeldenquote:Op zondag 7 november 2010 01:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Evenementenhal Zwaagwesteinde? Of was dat al langer geleden?
Het origineel is natuurlijk Sax ipv Axe, vanwege overduidelijke redenen...quote:Op zondag 7 november 2010 02:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik ook 'ns hoe dat nummer heet...
Dat is zelfs nog langer geledenquote:Op zondag 7 november 2010 10:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja klopt, 1987! Toen speelden ze in de Evenementenhal, maar oefenden ze 's middags in De Kelders, datzelfde kelderkroegje waar nu die motorclub in zit waar wij speelden
Oh ok, die mannen hadden het over 86 of 87... Ik meende dat het 87 was, maar nog eerder dusquote:Op zondag 7 november 2010 11:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is zelfs nog langer geleden
Volgens de er brakke mp3's die ik van dat optreden heb was dat op 9 juni 1984 en klopt ook wel want ze hebben toen niets van Master of Puppets gespeeld en Cliff was er nog bij.
de torrents zweven nog wel ergens rond
Vet manquote:Op zondag 7 november 2010 11:40 schreef Gitaarmat het volgende:
SUPER geweldig optreden gehad! We waren publieksfavoriet en kregen van iedereen complimenten het was overvol in het café, ondanks dat helaas niet gewonnen. Alles klopte gewoon en daar hou je een zeer goed gevoel aan over. Ook alweer twee gigs erbij waarvan 1 op het Bevrijdingsfestival wss!
Lekkerquote:Op zondag 7 november 2010 15:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Gister mn handen helemaal kapot gespeeld, pak ik net mn les paul zit er overal bloed.
Doet Zakk Wylde ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |