Het zijn twee verschillende objectieven. Wat jij wil bepaalt onder meer wat het meest geschikt is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:26 schreef Myraela het volgende:
Dus, Water, is die jij linkte of deze beter? http://audio-tv-foto.mark(...)DUQF&fta_ind=61&fs=1
Tijd voor een SugAirDaddy.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:29 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn die dingen zo duur. Zo gul is de kerstman niet dit jaar.
She's happy nowquote:
Dat is dat ding dat je zo mag lenen van me. Heb 'm hier liggen maar ik gebruik 'm nooit. Nadeel is dat er geen VR opzit, dus je sluitertijd vliegt omhoog bij zoomen en bovendien kan de diafragma nu ook niet echt heel erg open staan. Dus voor mooie bokeh kun je beter die 50mm prime nemen. Mijns inziens.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:26 schreef Myraela het volgende:
Dus, Water, is die jij linkte of deze beter? http://audio-tv-foto.mark(...)DUQF&fta_ind=61&fs=1
Hai! Hoeveel geld heb je nodig en wat heb je er voor over?quote:
Eng! Nog in Spanje?quote:
Voor 500 euro kan ik wel een pareltje van een lens kopen. Alles! Correctie. Bijna alles.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai! Hoeveel geld heb je nodig en wat heb je er voor over?
Lekker. Ik heb vanmiddag al even de luikjes dichtgehad . Dus slapen zit er voor mij even niet in.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef Lotusss het volgende:
Ik lig gedoucht en al in bed, om 22u gaan mijn luikjes dicht
Wat zit er tussen alles en bijna alles?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:36 schreef Myraela het volgende:
Voor 500 euro kan ik wel een pareltje van een lens kopen. Alles! Correctie. Bijna alles.
Geen smerigheden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zit er tussen alles en bijna alles?
Dan ben je of een bijzonder vuige dame of je hebt de vraag niet goed gelezen.quote:
Die smerigheden zitten daar dus tussen he.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je of een bijzonder vuige dame of je hebt de vraag niet goed gelezen.
Dat is al de eerste deceptie. Zijn je tieten smerig, of niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:40 schreef Myraela het volgende:
Die smerigheden zitten daar dus tussen he.Verkeerde gelezen.
Smerig lekker.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is al de eerste deceptie. Zijn je tieten smerig, of niet?
Ja maar smerig viel buiten de mogelijkheden. Dus helaas, dat geld kun je naar fluiten.quote:
Tsssk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja maar smerig viel buiten de mogelijkheden. Dus helaas, dat geld kun je naar fluiten.
Eigen schuld.quote:
Ik faal.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef littledrummergirl het volgende:
het is weer vrijdagavondtijd om je lijf te verkopen kennelijk
Jij bent ook beschikbaar?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef littledrummergirl het volgende:
het is weer vrijdagavondtijd om je lijf te verkopen kennelijk
dan begint mijn dag pasquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef Lotusss het volgende:
Ik lig gedoucht en al in bed, om 22u gaan mijn luikjes dicht
onderin in t huismerkenschapquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik faal.Misschien moet ik in de aanbieding.
voor n goed aanbod ben zelfs ik te koopquote:
Is dat in- of exclusief je tietenverzameling?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
voor n goed aanbod ben zelfs ik te koop
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
onderin in t huismerkenschap
En dan ook nog met zo'n "35% korting" sticker erop.quote:
Wat doe je voor trainen?quote:
als je maar genoeg neertelt dan komt zelfs die verzameling er wel bijquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat in- of exclusief je tietenverzameling?
Alleen vandaag nog houdbaar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan ook nog met zo'n "35% korting" sticker erop.
Zitten er nog zeldzame objecten bij?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
als je maar genoeg neertelt dan komt zelfs die verzameling er wel bij
Dear god.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
zolang het folietje maar niet gebroken is is het niet ergquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen vandaag nog houdbaar.
Wat heb je er voor over?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:55 schreef Myraela het volgende:
Dear god.Straks moet ik zelf mensen gaan betalen voor ze me willen.
en met t plastic al n beetje bol omdat je morgen over je houdbaarheidsdatum heen gaatquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat bollen kan ook duiden op goede rondingen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
en met t plastic al n beetje bol omdat je morgen over je houdbaarheidsdatum heen gaat
Alsof ik niks beters te doen heb.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:56 schreef Myraela het volgende:
Niets, vraag het over een uurtje nog eens, als ik echt wanhopig word.
ik ben zelf een groot fan van de honingmeloenenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zitten er nog zeldzame objecten bij?Zo ja, welke?
wat is er?quote:
Doel je nou op die van jezelf of die van een ander? Of beiden?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben zelf een groot fan van de honingmeloenenprachtcompositie
quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof ik niks beters te doen heb.![]()
* AirwiN laat Myraela lekker in het schap liggen.
ik heb er verscheidene van in mijn collectiequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doel je nou op die van jezelf of die van een ander? Of beiden?
Nog ff een foto van je maken met mijn Nikkor 50mm/f1.8quote:
Namen wil ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb er verscheidene van in mijn collectie
aaahquote:
Honingmeloenenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben zelf een groot fan van de honingmeloenenprachtcompositie
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog ff een foto van je maken met mijn Nikkor 50mm/f1.8
heeyquote:
Ja, die is echt geweldig.quote:
Ben een kilometertje of 3,5 gaan rennen, daarna wat krachttraining gedaan en cooling-down.quote:
links en rechtsquote:
quote:
En dat van een vrouw die mij lekker maakt met haar tieten, maar ze niet laat zien. Had je mijn Nikkor 18-200 al gezien trouwens?quote:
Wat voor cursus doe je?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:56 schreef automatic_ het volgende:
Pff, vandaag grepen geoefend op cursus en ik heb spierpijn!
aah je hebt der gemeet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:02 schreef missbehavin het volgende:
Huppeltje is tof![]()
en huppel + msb = x 10
Etter.quote:
klaarquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:02 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hoi
Was je wat vroeger klaar of ben je mobiel aan het fokken?
hoe wasset op je werk dan?quote:
Ik zit bovenop d'r as we speakquote:
thats my middle namequote:
Aha, the dominant one.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit bovenop d'r as we speak
Mijn tieten hebben al op FOK! gestaan. Je hebt het gewoon gemist.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat van een vrouw die mij lekker maakt met haar tieten, maar ze niet laat zien. Had je mijn Nikkor 18-200 al gezien trouwens?
Dat boeit mij dan weer minder.quote:
Fijnquote:
3,5 naar de sportschool of rondje van 3,5 en thuis met gewichten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben een kilometertje of 3,5 gaan rennen, daarna wat krachttraining gedaan en cooling-down.
Nu terug van douchen.
ja lekker chillquote:
Ik doe ook wel es andere dingen dan FOK!ken. Maar je hebt vast nog wel een linkje voor mij.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef Myraela het volgende:
Mijn tieten hebben al op FOK! gestaan. Je hebt het gewoon gemist.
doe der maar de groetenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Train nog niet in een sportschool, wil eerst een basis hebben voordat ik daarheen ga.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:05 schreef xFriendx het volgende:
3,5 naar de sportschool of rondje van 3,5 en thuis met gewichten?
Ik heb ze ook gemistquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat heb ik ook gemistquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar foto's verwijderd en die kloon heb ik misschien nog wel eens nodig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe ook wel es andere dingen dan FOK!ken. Maar je hebt vast nog wel een linkje voor mij.
whehehehee ik neem mooi vrij met zowel sint kerst en oud en nieuwquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja lekker chillheb me alleen wel de sinterklaasviering en nieuwjaarsborrel in de schoenen laten schuiven.
dus ik moet flink aan de bak
Dan stuur je de foto's gewoon op naar mij.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:06 schreef Myraela het volgende:
Ja, maar foto's verwijderd en die kloon heb ik misschien nog wel eens nodig.
Wat krijg ik daar voor?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan stuur je de foto's gewoon op naar mij.
waardering dat je mij heel blij maakt?quote:
Moest even googlen voor xma, maar cool dat je dat doet. Je zal dan vast ook niet uit zijn op een bodybuilder iets, kan me voorstellen dat het meer tegen je werkt dan het goed doet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Train nog niet in een sportschool, wil eerst een basis hebben voordat ik daarheen ga.
Dus alles thuis en buiten voorlopig, ben ook weer met xma beetje bezig
Een hoop waardering.quote:
gmtaquote:
ben op mn bijbaan ook al drie jaar op rij de lul met sinterklaasquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehee ik neem mooi vrij met zowel sint kerst en oud en nieuw
Dan berg ik mijn 50mm en 18-200mm weer op. Die had je anders best ff mogen proberen.quote:
Heb jaartje of 6 xma/parkour en freerunnen gedaan naast voetbal wat ik als sport deed.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:09 schreef xFriendx het volgende:
Moest even googlen voor xma, maar cool dat je dat doet. Je zal dan vast ook niet uit zijn op een bodybuilder iets, kan me voorstellen dat het meer tegen je werkt dan het goed doet.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan berg ik mijn 50mm en 18-200mm weer op. Die had je anders best ff mogen proberen.
whahahaha zo erg ja?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben op mn bijbaan ook al drie jaar op rij de lul met sinterklaaszeggen ze er met opzet niet bij als ze bellen of ik in kan vallen. Mn josti's worden gek van de zenuwen dan
epileptische aanvallen, ruzies, etc
Prachtigquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben op mn bijbaan ook al drie jaar op rij de lul met sinterklaaszeggen ze er met opzet niet bij als ze bellen of ik in kan vallen. Mn josti's worden gek van de zenuwen dan
epileptische aanvallen, ruzies, etc
MOAR!!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik schrok harder toen jij opeens op mn raam kloptequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef missbehavin het volgende:
Huppel schrok van een gemagnetrond hoofd
Typisch geval van 'je had erbij moeten zijn'. Maar dat gevoel krijg ik bij al jullie posts van vanavond.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef missbehavin het volgende:
et is dus gezelligquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok harder toen jij opeens op mn raam klopte
*aanbelt*quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef missbehavin het volgende:
Die enkels en knieën komt ook door parkour en freerunnen of het voetbal? Hoop mensen zie je toch door voetbal shit overhouden. Zag tijd terug oa ook bijv iets over MovNat (movement naturelle) alleen hebben we in Nederland daar niet echt de juiste omgeving voor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb jaartje of 6 xma/parkour en freerunnen gedaan naast voetbal wat ik als sport deed.
Nadeel van dit alles is wel dat mijn knieën en enkels compleet verrot zijn. Contactsport mag ik dus niet meer, maar wil wel weer proberen wat aan xma te doen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok harder toen jij opeens op mn raam klopte
Hehe, ik vroeg me al af waar je bleef!quote:
Nou, nu kan het feest echt beginnen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:15 schreef missbehavin het volgende:
Hehe, ik vroeg me al af waar je bleef!
Ja sowieso he, zuipen, zoenen en zombiefilmsquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch geval van 'je had erbij moeten zijn'. Maar dat gevoel krijg ik bij al jullie posts van vanavond.
Voetbal is voor 99% de schuldige. Jaren keeper geweest, veel mensen die doorgingen op mij dus alles wel gekneusd gehad 1x opgenomen geweest. Laatste jaar veldspeler geweest wegens overschot aan keepers toen 2x opgenomen in ziekenhuis wegens door mijn knieën heen gaan bij kopduels of slidings. Na de derde keer te horen gekregen dat ik moest stoppen met contactsporten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:14 schreef xFriendx het volgende:
Die enkels en knieën komt ook door parkour en freerunnen of het voetbal? Hoop mensen zie je toch door voetbal shit overhouden. Zag tijd terug oa ook bijv iets over MovNat (movement naturelle) alleen hebben we in Nederland daar niet echt de juiste omgeving voor.
Contactsporten ga ik sowieso niet aan beginnen, zoiets als voetbal, veel te bang dat een dronken malloot zondagochtend zijn sliding compleet verkeerd inzet.
Kom danquote:
Que?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Jullie hoeven niet alles te posten hoor, we houden het allemaal bij vanuit de bosjes. Misschien alleen een pm'tje naar Gasol, die is wat nieuwe popcorn halen.
![]()
En jullie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:17 schreef missbehavin het volgende:
Ja sowieso he, zuipen, zoenen en zombiefilms
kom me helpen danquote:
Maar je kan wel gewoon individuele sporten doen of niet-contact sporten? Hardlopen en zo is dus geen probleem?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Voetbal is voor 99% de schuldige. Jaren keeper geweest, veel mensen die doorgingen op mij dus alles wel gekneusd gehad 1x opgenomen geweest. Laatste jaar veldspeler geweest wegens overschot aan keepers toen 2x opgenomen in ziekenhuis wegens door mijn knieën heen gaan bij kopduels of slidings. Na de derde keer te horen gekregen dat ik moest stoppen met contactsporten.
moet je als zwarte piet verkleed gaanquote:
Fietsen kan ik niet langer als 30 minuten voluit, rennen misschien hooguit 1 km.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:19 schreef xFriendx het volgende:
Maar je kan wel gewoon individuele sporten doen of niet-contact sporten? Hardlopen en zo is dus geen probleem?
Geen idee, maar zelf kan ik dat wel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:20 schreef -Engel- het volgende:
zo.... waarom kunnen sommige mensen niet omgaan met een kelnersmes???
dan snappen ze er helemaal geen bal meer vanquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je als zwarte piet verkleed gaan
wat voor mes?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:20 schreef -Engel- het volgende:
Weet ik niet. Waarschijnlijk hebben ze hem dan nog nooit gebruikt. Maak de wereld een stapje beter en leer het ze!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:20 schreef -Engel- het volgende:
whahahaha grappig dat moet ik een keer gezien hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan snappen ze er helemaal geen bal meer van
ze spelen altijd zelf sinterklaas enzoscheve baard, halfgescminkte pieten, ziet er niet uit haha
En zwemmen dan? Daarbij heb je iig niet zoals bij hardlopen de dreun op je knieën.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Fietsen kan ik niet langer als 30 minuten voluit, rennen misschien hooguit 1 km.
Ben daarom rustig aan het trainen en fysio om te sterken.
Nadeel is wel dat de kracht in mijn armen de laatste tijd enorm stijgt ten opzichte van de rest.
ik heb n keer op youtube n instructiefilmpje moeten opzoeken toen t me niet luktequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:20 schreef -Engel- het volgende:
wat snij je ermee danquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb n keer op youtube n instructiefilmpje moeten opzoeken toen t me niet lukte
Och, dat heb ik ook nog een keer gedaan. Me verkleed als zwarte piet. Damn wat een troep je daar van overhoudt!quote:
ik moet ergens pics hebben geloof ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahaha grappig dat moet ik een keer gezien hebben
oow ik zie het zo moeilijk kan dat nooit zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zo heet het tooltje waarme kelners flessen openen
stuur maar een keer doorquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik moet ergens pics hebben geloof ik
Ben ik ook wel nieuwschierig naarquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik moet ergens pics hebben geloof ik
Na jaren horeca weet je wel hoe het moetquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:22 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb n keer op youtube n instructiefilmpje moeten opzoeken toen t me niet lukte
Ik! Heb net mijn bierjte op.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:24 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ben ik ook wel nieuwschierig naar
*drankje inschenken doet* Wie houdt er van rode wijn?
Moest 1 jaar rust houden van elke sport om de spieren te laten revalideren, schade was te groot voor normale fysio maar schade was te klein voor operatie. Te grote kans dat het toen zou mis gaan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:22 schreef xFriendx het volgende:
En zwemmen dan? Daarbij heb je iig niet zoals bij hardlopen de dreun op je knieën.
mijn papa speelde vroeger altijd sinterklaasquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Och, dat heb ik ook nog een keer gedaan. Me verkleed als zwarte piet. Damn wat een troep je daar van overhoudt!
Ik heb me ook een keer als Sinterklaas verkleed, met allles erop en eraan. Goddomme wat heb je het dan heet!
heb liever een witte wijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:24 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hm. Zo oud ben ik nog niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn papa speelde vroeger altijd sinterklaasik bij m op schoot en niet snappen waarom ik zijn stem hoorde maar sinterklaas zag
whahahaha en pas jaren later snapte je etquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn papa speelde vroeger altijd sinterklaasik bij m op schoot en niet snappen waarom ik zijn stem hoorde maar sinterklaas zag
wat voor?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:24 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik ga naar Superstijl 13 nov. Wat is het foute feest?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
Wie gaat er mee naar het foute feest 13 nov.?
Helaas..... ik moet dan verplicht Spaans spreken en Sangria drinkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
I passquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
Fout feest is foute kledij, happy hardcore en slechte Hollandse nummers? Of is het zoals dat Piratenfestijn?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga naar Superstijl 13 nov. Wat is het foute feest?
dan heb ik al een hardcore feestquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
Een fout feest, foute muziek, foute stijlen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga naar Superstijl 13 nov. Wat is het foute feest?
wat een strafquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Helaas..... ik moet dan verplicht Spaans spreken en Sangria drinken
kwam er pas achter toen ik 16 was ofzoquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahaha en pas jaren later snapte je et
klopt en kloptquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef xFriendx het volgende:
Rode wijn bah, witte...prima. Geen voorkeur. Meestal ging dat naar binnen als het bier op was
Het kan ook TE fout (cherso editie)quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
Mijn hemel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:27 schreef Myraela het volgende:
Een fout feest, foute muziek, foute stijlen.Dit is een Cherso editie.
Mwhahaha, je zou willen dat je in de bosjes stond, huppel is hilarisch!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Jullie hoeven niet alles te posten hoor, we houden het allemaal bij vanuit de bosjes. Misschien alleen een pm'tje naar Gasol, die is wat nieuwe popcorn halen.
![]()
Ja vooral omdat we wachten op jouquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Deze nacht duurt nog.. heul.. lang.
Klinkt helemaal top!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Het kan ook TE fout (cherso editie)![]()
of corso?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een fout feest, foute muziek, foute stijlen.Dit is een Cherso editie.
Ik wil een keer naar het foute feest, schijnt tof te zijn. Maar Cherso lijkt me wel een beetje erg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Het kan ook TE fout (cherso editie)![]()
Jij bent saai wilde je bewerenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwhahaha, je zou willen dat je in de bosjes stond, huppel is hilarisch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ben wel eens op zelfde soort feesten geweest kunnen inderdaad tof zijn met een grote groep.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:29 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een keer naar het foute feest, schijnt tof te zijn. Maar Cherso lijkt me wel een beetje erg.
The memories.quote:
Nee, dat is hollywood.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat zo'n tent waar het ruikt naar de eerste menstruatie?
Got me there. Zal eens informeren wanneer Huppel te boeken is dan, als ze zo leuk isquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwhahaha, je zou willen dat je in de bosjes stond, huppel is hilarisch!
bij mij was het de buurmanquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kwam er pas achter toen ik 16 was ofzo
quote:
Ja, maar ik heb geen vrienden, dus ik hossel mensen via FOK!, jewaits.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben wel eens op zelfde soort feesten geweest kunnen inderdaad tof zijn met een grote groep.
quote:
Dat zijn pas echte vrienden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
Ja, maar ik heb geen vrienden, dus ik hossel mensen via FOK!, jewaits.
Zo erg zal het toch niet wezen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
Ja, maar ik heb geen vrienden, dus ik hossel mensen via FOK!, jewaits.
Effe neuken of er nog wat te kijken valt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, na 3 breezertjes doen ze alles.
Een zuid-afrikaanse, weet de naam even niet... zit net weer en kan het etiket vanaf hier niet zienquote:
Die heb ik alleen nodig met autorijdenquote:
Nou dan, kom hier.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Die heb ik alleen nodig met autorijden
hmm ik bedoelde wat voor druivenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:32 schreef Gasol het volgende:
[..]
Een zuid-afrikaanse, weet de naam even niet... zit net weer en kan het etiket vanaf hier niet zien
Ik ga het liefst met een grote groep, maar ik kan hier maar 2/3 mensen laten crashen. Mijn vrienden wonen niet hier in buurt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Zo erg zal het toch niet wezen?
Anders hossel je een groep via fok.
Dat klinkt een beetje creepy.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:34 schreef Watertornado het volgende:
Awwww ik heb honger. Ik ga maar eens een tosti in elkaar batsen.
Eens! Maar nu is 'ie bij mij wel weg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:35 schreef AirwiN het volgende:
Dat gele envelopje als je nul PM's hebt is schijtirritant.
Voelt net echt als die gesmolten kaas niet zo heet meer is.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:35 schreef AirwiN het volgende:
Moscato druiven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:34 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm ik bedoelde wat voor druiven/wijnnerdmodus
Vooruit dan maar...quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm ik bedoelde wat voor druiven/wijnnerdmodus
Ah op die manier, dan gaat het lastig inderdaad.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
Ik ga het liefst met een grote groep, maar ik kan hier maar 2/3 mensen laten crashen. Mijn vrienden wonen niet hier in buurt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:34 schreef Watertornado het volgende:
Awwww ik heb honger. Ik ga maar eens een tosti in elkaar batsen.
PM'en dan maar? Dan weten we i.i.g. zeker dat er iets is om naar te kijken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
Eens.
En het witte envelopje bovenin als je wel een PM hebt ook.Nu vertrouw ik ze allebei niet meer.
Ik dacht al dat ik oud werd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
Eens.
En het witte envelopje bovenin als je wel een PM hebt ook.Nu vertrouw ik ze allebei niet meer.
Ik quote huppel: "oh jij bent echt nat he!"quote:
Dacht ook al heb ik nu een PM, maar nee hoor. Kut icoon.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:35 schreef AirwiN het volgende:
Dikke vette squirtparty hierquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik quote huppel: "oh jij bent echt nat he!"
Mja, dat zou nog wel kunnen. Maar dan zijn ze wel nog 2 uur onderweg. Hmm. Ik vraag het ze nog wel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Ah op die manier, dan gaat het lastig inderdaad.
Maar het duurt tot 5 uur en loopt eigenlijk altijd uit. Dus met het OV kan ook terug.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:37 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* JoeBravo verlaat singles voor de rest van de avondquote:
Niet nodig man,niet nodigquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De supersoakers van mini-puber zijn tevoorschijn gehaald?
ja merlotquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:36 schreef Gasol het volgende:
[..]
Vooruit dan maar...
*kijken gaat*
Ruby Cabernet/ Cinsaut, drinkt prima weg. Had vorige week een Merlot die echt lekker was
Nee, onze eigen supersoakersquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De supersoakers van mini-puber zijn tevoorschijn gehaald?
Het is dat ik geen eigen woning hebt anders was het voor mij ook wat handiger, al ben ik zo in r'dam nu.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, dat zou nog wel kunnen. Maar dan zijn ze wel nog 2 uur onderweg. Hmm. Ik vraag het ze nog wel.
Ik had niet gedacht dat ik zo'n spierpijn over zou houden aan vanavondquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
* JoeBravo verlaat singles voor de rest van de avond
Volgzaam zijn vind ik stiekem wel leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja merlot![]()
en wat ben je lekker volgzaam
QFT!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat ik zo'n spierpijn over zou houden aan vanavond
then let me dominate youquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:40 schreef Gasol het volgende:
[..]
Volgzaam zijn vind ik stiekem wel leuk
Ik denk dat ze honger heeftquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
B je natte poes zit voor mn beeldscherm
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
then let me dominate you
Envelopjes doen het prima, net als al het andere zo lang je autorefresh niet aan hebt staanquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
Bovenin mijn beeld een hele balk met de melding
"» Je hebt 2 nieuwe berichten in je inbox.
» Je hebt 2 ongelezen berichten in totaal."
Zorg gewoon dat de envelopjes werken, dan hoef ik die balk niet.
Vrouwen moeten juist gedomineerd worden.quote:
ik laat het niet altijd toequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen moeten juist gedomineerd worden.
Maar F5 doet het niet op mijn mac.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Envelopjes doen het prima, net als al het andere zo lang je autorefresh niet aan hebt staan
SEE EM DEE ER!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar F5 doet het niet op mijn mac.Ik ben te lui telkens te klikken.
You'd betterquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook jij hebt een breekpunt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef littledrummergirl het volgende:
ik laat het niet altijd toe
better be goodquote:
waar is die 'apple doet het altijd!' meneer nou?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij ja... want anders...quote:
Pagina vernieuwen is cmd+r op een mac op windows f5quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:47 schreef Gasol het volgende:
[..]
waar is die 'apple doet het altijd!' meneer nou?
Ik vind mijn mac mooi om te zien, maar voor de rest werk ik toch liever met een normale pc hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:47 schreef Gasol het volgende:
[..]
waar is die 'apple doet het altijd!' meneer nou?
Ik zoek even de juiste honkbalknuppel uit, totzo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind mijn mac mooi om te zien, maar voor de rest werk ik toch liever met een normale pc hoor.
Je lijkt al snel terug te krabbelen van je 'ik laat het niet altijd toe'. Toch braver dan je je voordoet?quote:
Godverdomme, wat ben jij voor een kansloze mekgebruiker.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
OOOOOHH!! DOE JE DAT ZO! Dat wist ik niet.
Durf een nadeel over mac te zeggen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:50 schreef Solique het volgende:
Werk zelf op beide machines op werk, beiden hebben hun voor en nadelen.
Ik vind het echt niet fijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ben jij voor een kansloze mekgebruiker.
Die dingen zijn zo fijn als de tyfus.
De gebruikers!quote:
Niets niet. Ik vind het niet fijn hoe de bestanden in mijn mappen staan. Of hoe ik instellingen moet doen. Veel programma's werken niet. Basisprogramma's zoals word en alles ziet er lelijk uit.quote:
veel mannen missen net dat beetje extra attitude, die proberen het goed, maar dat is het dan net niet. Jij hebt wel n goede vibe thoughquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je lijkt al snel terug te krabbelen van je 'ik laat het niet altijd toe'. Toch braver dan je je voordoet?
Nou inderdaadquote:
De categorie mannen die 'pijpen slet' roept en je dan vervolgens over je hoofd aait?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
veel mannen missen net dat beetje extra attitude, die proberen het goed, maar dat is het dan net niet. Jij hebt wel n goede vibe though
Voor 90% van de mensen te ingewikkeld zonder uitleg. Zeker op het gebied waar mac in uitblinkt vergt het wat kennis van zaken.quote:
ze bestaan echtquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De categorie mannen die 'pijpen slet' roept en je dan vervolgens over je hoofd aait?
Ik leer je graag hoe het beter kan.quote:
Heb je het nou over mij?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
veel mannen missen net dat beetje extra attitude, die proberen het goed, maar dat is het dan net niet. Jij hebt wel n goede vibe though
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef AirwiN het volgende:
De categorie mannen die 'pijpen slet' roept en je dan vervolgens over je hoofd aait?
Het is allebei net zo erg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:55 schreef -Engel- het volgende:
![]()
naja het is nog altijd beter dan Who's your daddy.....
Word is geen basisprogramma. Pages daarentegen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets niet. Ik vind het niet fijn hoe de bestanden in mijn mappen staan. Of hoe ik instellingen moet doen. Veel programma's werken niet. Basisprogramma's zoals word en alles ziet er lelijk uit.
Als 90% van de mensen Myraela-achtige mensen zijn. TELT NIET!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Voor 90% van de mensen te ingewikkeld zonder uitleg. Zeker op het gebied waar mac in uitblinkt vergt het wat kennis van zaken.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik leer je graag hoe het beter kan.
Wat heeft een normale gebruiker aan het veranderen van de achtergrond.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als 90% van de mensen Myraela-achtige mensen zijn. TELT NIET!
Die weten ook niet hoe je op windows je achtergrond moet veranderen.
En hoe reageren ze dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef -Engel- het volgende:
na... op die zeg ik altijd heel droog ... Nou jij niet.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |