Het zijn twee verschillende objectieven. Wat jij wil bepaalt onder meer wat het meest geschikt is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:26 schreef Myraela het volgende:
Dus, Water, is die jij linkte of deze beter? http://audio-tv-foto.mark(...)DUQF&fta_ind=61&fs=1
Tijd voor een SugAirDaddy.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:29 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn die dingen zo duur. Zo gul is de kerstman niet dit jaar.
She's happy nowquote:
Dat is dat ding dat je zo mag lenen van me. Heb 'm hier liggen maar ik gebruik 'm nooit. Nadeel is dat er geen VR opzit, dus je sluitertijd vliegt omhoog bij zoomen en bovendien kan de diafragma nu ook niet echt heel erg open staan. Dus voor mooie bokeh kun je beter die 50mm prime nemen. Mijns inziens.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:26 schreef Myraela het volgende:
Dus, Water, is die jij linkte of deze beter? http://audio-tv-foto.mark(...)DUQF&fta_ind=61&fs=1
Hai! Hoeveel geld heb je nodig en wat heb je er voor over?quote:
Eng! Nog in Spanje?quote:
Voor 500 euro kan ik wel een pareltje van een lens kopen. Alles! Correctie. Bijna alles.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai! Hoeveel geld heb je nodig en wat heb je er voor over?
Lekker. Ik heb vanmiddag al even de luikjes dichtgehad . Dus slapen zit er voor mij even niet in.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef Lotusss het volgende:
Ik lig gedoucht en al in bed, om 22u gaan mijn luikjes dicht
Wat zit er tussen alles en bijna alles?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:36 schreef Myraela het volgende:
Voor 500 euro kan ik wel een pareltje van een lens kopen. Alles! Correctie. Bijna alles.
Geen smerigheden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zit er tussen alles en bijna alles?
Dan ben je of een bijzonder vuige dame of je hebt de vraag niet goed gelezen.quote:
Die smerigheden zitten daar dus tussen he.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je of een bijzonder vuige dame of je hebt de vraag niet goed gelezen.
Dat is al de eerste deceptie. Zijn je tieten smerig, of niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:40 schreef Myraela het volgende:
Die smerigheden zitten daar dus tussen he.Verkeerde gelezen.
Smerig lekker.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is al de eerste deceptie. Zijn je tieten smerig, of niet?
Ja maar smerig viel buiten de mogelijkheden. Dus helaas, dat geld kun je naar fluiten.quote:
Tsssk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja maar smerig viel buiten de mogelijkheden. Dus helaas, dat geld kun je naar fluiten.
Eigen schuld.quote:
Ik faal.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef littledrummergirl het volgende:
het is weer vrijdagavondtijd om je lijf te verkopen kennelijk
Jij bent ook beschikbaar?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef littledrummergirl het volgende:
het is weer vrijdagavondtijd om je lijf te verkopen kennelijk
dan begint mijn dag pasquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef Lotusss het volgende:
Ik lig gedoucht en al in bed, om 22u gaan mijn luikjes dicht
onderin in t huismerkenschapquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik faal.Misschien moet ik in de aanbieding.
voor n goed aanbod ben zelfs ik te koopquote:
Is dat in- of exclusief je tietenverzameling?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
voor n goed aanbod ben zelfs ik te koop
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
onderin in t huismerkenschap
En dan ook nog met zo'n "35% korting" sticker erop.quote:
Wat doe je voor trainen?quote:
als je maar genoeg neertelt dan komt zelfs die verzameling er wel bijquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat in- of exclusief je tietenverzameling?
Alleen vandaag nog houdbaar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan ook nog met zo'n "35% korting" sticker erop.
Zitten er nog zeldzame objecten bij?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
als je maar genoeg neertelt dan komt zelfs die verzameling er wel bij
Dear god.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
zolang het folietje maar niet gebroken is is het niet ergquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen vandaag nog houdbaar.
Wat heb je er voor over?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:55 schreef Myraela het volgende:
Dear god.Straks moet ik zelf mensen gaan betalen voor ze me willen.
en met t plastic al n beetje bol omdat je morgen over je houdbaarheidsdatum heen gaatquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat bollen kan ook duiden op goede rondingen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
en met t plastic al n beetje bol omdat je morgen over je houdbaarheidsdatum heen gaat
Alsof ik niks beters te doen heb.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:56 schreef Myraela het volgende:
Niets, vraag het over een uurtje nog eens, als ik echt wanhopig word.
ik ben zelf een groot fan van de honingmeloenenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zitten er nog zeldzame objecten bij?Zo ja, welke?
wat is er?quote:
Doel je nou op die van jezelf of die van een ander? Of beiden?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben zelf een groot fan van de honingmeloenenprachtcompositie
quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof ik niks beters te doen heb.![]()
* AirwiN laat Myraela lekker in het schap liggen.
ik heb er verscheidene van in mijn collectiequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doel je nou op die van jezelf of die van een ander? Of beiden?
Nog ff een foto van je maken met mijn Nikkor 50mm/f1.8quote:
Namen wil ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb er verscheidene van in mijn collectie
aaahquote:
Honingmeloenenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben zelf een groot fan van de honingmeloenenprachtcompositie
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog ff een foto van je maken met mijn Nikkor 50mm/f1.8
heeyquote:
Ja, die is echt geweldig.quote:
Ben een kilometertje of 3,5 gaan rennen, daarna wat krachttraining gedaan en cooling-down.quote:
links en rechtsquote:
quote:
En dat van een vrouw die mij lekker maakt met haar tieten, maar ze niet laat zien. Had je mijn Nikkor 18-200 al gezien trouwens?quote:
Wat voor cursus doe je?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:56 schreef automatic_ het volgende:
Pff, vandaag grepen geoefend op cursus en ik heb spierpijn!
aah je hebt der gemeet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:02 schreef missbehavin het volgende:
Huppeltje is tof![]()
en huppel + msb = x 10
Etter.quote:
klaarquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:02 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hoi
Was je wat vroeger klaar of ben je mobiel aan het fokken?
hoe wasset op je werk dan?quote:
Ik zit bovenop d'r as we speakquote:
thats my middle namequote:
Aha, the dominant one.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit bovenop d'r as we speak
Mijn tieten hebben al op FOK! gestaan. Je hebt het gewoon gemist.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat van een vrouw die mij lekker maakt met haar tieten, maar ze niet laat zien. Had je mijn Nikkor 18-200 al gezien trouwens?
Dat boeit mij dan weer minder.quote:
Fijnquote:
3,5 naar de sportschool of rondje van 3,5 en thuis met gewichten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben een kilometertje of 3,5 gaan rennen, daarna wat krachttraining gedaan en cooling-down.
Nu terug van douchen.
ja lekker chillquote:
Ik doe ook wel es andere dingen dan FOK!ken. Maar je hebt vast nog wel een linkje voor mij.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef Myraela het volgende:
Mijn tieten hebben al op FOK! gestaan. Je hebt het gewoon gemist.
doe der maar de groetenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit bovenop d'r as we speak
Train nog niet in een sportschool, wil eerst een basis hebben voordat ik daarheen ga.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:05 schreef xFriendx het volgende:
3,5 naar de sportschool of rondje van 3,5 en thuis met gewichten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |