Nee. Die heeft zich niet leuk aangekleed om uit te gaan.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
Even mijn maskertje laten intrekken hoor.
Heb geen masker.
Kerstbal huidquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:44 schreef krakkemieke het volgende:
Steer, ik heb wel een receptje voor een maskertje hoor. Vette of droge huid?
quote:
Feestelijk dus. Nou, daar zou ik niks aan doen.quote:
Voor een spectaculair effect kan je natuurlijk de pompoen uithollen en als terrine gebruiken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:51 schreef Tezz het volgende:
Rijst, ik heb een kleine biologische pompoen. Nigella gooit er zoete aardappel bij. Maar dan wordt het denk ik een beetje te zoet allemaal...
Ja dat is inderdaad een leuk idee!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor een spectaculair effect kan je natuurlijk de pompoen uithollen en als terrine gebruiken.
Ik weet niet hoe zoet zoete aardappel is. Maar ik vind pompoen net zo zoet als wortel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:51 schreef Tezz het volgende:
Rijst, ik heb een kleine biologische pompoen. Nigella gooit er zoete aardappel bij. Maar dan wordt het denk ik een beetje te zoet allemaal...
Ik begin me echt oud te voelen.... Wat een tam nummer van Slayer!quote:
Joh, dit is van Seasons in the Abyss uit 1990quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik begin me echt oud te voelen.... Wat een tam nummer van Slayer!
* krakkemieke snel Angel of death opzet![]()
Voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Joh, dit is van Seasons in the Abyss uit 1990
1 van de 3 outfits die nu klaarliggen, keuze hangt af van het weerquote:
Je houdt niet van singer/songwriter?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:12 schreef PdeHoog het volgende:
Ik geloof trouwens dat ik Slayer niet kan waarderen
Dat kan. Ik vind het lekker om af en toe mee te krijsen. Lekker frustratie kwijtraken. Anders tief ik toch maar bushokjes in elkaar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:12 schreef PdeHoog het volgende:
Ik geloof trouwens dat ik Slayer niet kan waarderen
Klinkt lekker ja!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1 van de 3 outfits die nu klaarliggen, keuze hangt af van het weer
Mijn Thaise soep en zelfgemaakte zalmsalade op warme ciabatta is heerlijk
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Feestelijk dus. Nou, daar zou ik niks aan doen.![]()
Of glimmend?
Klop een eiwit stijf met een scheutje citroensap.
Honing is ook errug goed!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
was ik van plan maar de citroensap mag je houden
Oh, jij metroman! Je kent stiekum meer recepten dan alleen CUL recepten he.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
was ik van plan maar de citroensap mag je houden
Amai, ik ben niet de enige overwerkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:15 schreef Anthraxx het volgende:
Zo nog even een uur werken om ons product een versie hoger te krijgen en dan weekend
Het moet soms helaasquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Amai, ik ben niet de enige overwerkerBen net thuis.
Fijn is dat he, als anderen genieten van je kookkunstquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
aaah nog 1,5 uur Steer! ik wil eigenlijk een live-verslag maar ik gun je een avond geen internet
net lekker Chinees gegetende Chinese tomatensoep was echt heerlijk en heb nog bijna een volle pan over
daarna de kanton koe loe kai (zelfgemaakt) en mmm ook erg lekker. is helemaal op en ouders zijn heel tevreden
Klinkt iid heel lekker FFT!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
aaah nog 1,5 uur Steer! ik wil eigenlijk een live-verslag maar ik gun je een avond geen internet
net lekker Chinees gegetende Chinese tomatensoep was echt heerlijk en heb nog bijna een volle pan over
daarna de kanton koe loe kai (zelfgemaakt) en mmm ook erg lekker. is helemaal op en ouders zijn heel tevreden
Niet op die manierquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je houdt niet van singer/songwriter?
Ik krijg (nog) niet graag complimentjes, dus ik doe niks voor complimenten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn is dat he, als anderen genieten van je kookkunstDaar doe ik het meestal ook gewoon voor, ik krijg graag complimentjes en dit is het beste wat ik kan
(alhoewel, ik eet ook graag en koken is gewoon leuk
)
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind het lekker om af en toe mee te krijsen. Lekker frustratie kwijtraken. Anders tief ik toch maar bushokjes in elkaar.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet op die manierMaar ik ga ff de stad in
Eens kijken of ik nog wat winkeltijd over heb voor ik daar ben gearriveerd
Lekker ff wandelen met de iPod op....
Dankequote:
Wat is koe loe kai?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Welke winkel ga je vereren met een bezoek?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me wel voorstellen dat het lekkere meebler muziek is
En op zich klinkt het ook wel tof, behalve de vocals. Daar knap ik echt op af
Ik zeg toch: krijsen. En als ik boos ben is dat juist prettig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Klinkt heel stom, maar ik heb het ook moeten lerenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef krakkemieke het volgende:
Ik krijg (nog) niet graag complimentjes, dus ik doe niks voor complimenten.
Dit nummer dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Meelklootjes. Oh sorry,ik citeer nederlandse literatuur.quote:
Die opticien klinkt wel heel stom ja, want ik weet niet of je lenzen hebt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt heel stom, maar ik heb het ook moeten leren
Als iemand zei dat ik er mooi uit zag begon ik prompt over een opticien etc.Dat doe ik niet meer
ik ben blij dat ze het lekker vinden. is voor mij ook experimenteren iedere week. gelukkig zijn ze niet zo moeilijk. 1 keer in de week kook ik een recept (of 2) omdat we altijd hetzelfde eten. ze vonden het altijd wel lekker maar kreeg vnv wel 10x te horen hoe lekker het was en dat ik aan wie is de chef mee moest doen hahhahquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn is dat he, als anderen genieten van je kookkunstDaar doe ik het meestal ook gewoon voor, ik krijg graag complimentjes en dit is het beste wat ik kan
(alhoewel, ik eet ook graag en koken is gewoon leuk
)
ik ook niet, ik zeg dan "noouu" en ga allerlei dingen opnoemen waarom ik geen compliment hoef te krijgenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik krijg (nog) niet graag complimentjes, dus ik doe niks voor complimenten.
quote:
Dan heb je het echt goed gedaan joh!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben blij dat ze het lekker vinden. is voor mij ook experimenteren iedere week. gelukkig zijn ze niet zo moeilijk. 1 keer in de week kook ik een recept (of 2) omdat we altijd hetzelfde eten. ze vonden het altijd wel lekker maar kreeg vnv wel 10x te horen hoe lekker het was en dat ik aan wie is de chef mee moest doen hahhah
Klinkt goed! Heb je 'n recept?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ]
het lijkt hierop maar dan zonder de broccoli en sesam en met gebakken paprika, ui en ananas.
kipstukjes zijn krokant maar gebakken in de wok met hete olie i.p.v. gefrituurd (zijn krokant door aardappelzetmeel en ei eromheen)
haha kijkt mn vader naar me vanmiddag terwijl ik achter de pc zit, zeg ik; moet ik iets opzoeken voor je? zegt ie: "nee ik kijk gewoon naar jou". ik: "nou de pc is leuker hoor"quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt heel stom, maar ik heb het ook moeten leren
Als iemand zei dat ik er mooi uit zag begon ik prompt over een opticien etc.Dat doe ik niet meer
Ook al zo'n Metallica-kloon, inclusief triolen.....quote:
Oh! Da's liev!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha kijkt mn vader naar me vanmiddag terwijl ik achter de pc zit, zeg ik; moet ik iets opzoeken voor je? zegt ie: "nee ik kijk gewoon naar jou". ik: "nou de pc is leuker hoor"
Ik zou zeggen babyleaf met een zachte dressing. Mesclun heten die blaadjes in Frankrijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:45 schreef DarkElf het volgende:
kip in zoetzure saus, in t foodgawkers topic. Ga ik morgenavond maken denk ik.
oh vraagje! ik heb voor morgen de prei blauwe kaas quiche maar die is best heftig dus wil een salade erbij maar ik ben compleet inspiratieloos![]()
iemand een suggestie voor een simpele lekkere frisse groene salade bij die quiche??
Ik gebruik deze altijd:quote:
Niet meer zeggen. Gewoon zeggen: Dankjewel! En er dan van genieten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook niet, ik zeg dan "noouu" en ga allerlei dingen opnoemen waarom ik geen compliment hoef te krijgen
Wat leuk!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:45 schreef Sunnythesun het volgende:
damn.. we zijn even aan het dessert-voorproeven voor morgen, voor het geval ik toch nog iets anders moet gaan maken
maar dat blijkt absoluut niet nodig..
mijn eerste semifreddo is echt heerlijk geworden al zeg ik het zelf!
staat in foodgawkers topic pagina 1 en 5 dacht ik, maar heb wat eraan veranderd qua hoeveelheden en wat opmerkingen erbij gezet. hieronder:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zwarte bloes, beige bruine kralenketting van houtquote:
Ja, was best een klusje om te maken, alhoewel qua principe heel simpel, maar absoluut de moeite waardquote:
ik ruik de zoete geur alquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:45 schreef Sunnythesun het volgende:
damn.. we zijn even aan het dessert-voorproeven voor morgen, voor het geval ik toch nog iets anders moet gaan maken
maar dat blijkt absoluut niet nodig..
mijn eerste semifreddo is echt heerlijk geworden al zeg ik het zelf!
ik zal het eens proberen. moet wel oefenen hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet meer zeggen. Gewoon zeggen: Dankjewel! En er dan van genieten.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
Heb ook net lekker ontbijtje gekocht, echter de kans is natuurlijk groter dat ik morgen lekker zelf de hele pot nutella met wit stokbrood mag leegeten
Zit je nu 2 keer in 1 topic Slayer af te kraken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ook al zo'n Metallica-kloon, inclusief triolen.....
tandartsproof dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. dat valt dus wel mee! Het is wel zoet natuurlijk, maar niet overheersend
Da's natuurlijk een worst-case scenarioquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
Heb ook net lekker ontbijtje gekocht, echter de kans is natuurlijk groter dat ik morgen lekker zelf de hele pot nutella met wit stokbrood mag leegeten
Nou.. er zit uiteindelijk genoeg suiker in ook hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tandartsproof dus
mijn chinese gerechten van net niet. zowel in de soep als in de zoetzure saus ging zowat een kopje suiker
oh godquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
het is echt heel lekker!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's natuurlijk een worst-case scenario
FFT, oh dat recept! En dat is dus heel lekker? 'k Heb het al eens langs zien komen, ga ik dan maar eens proberen!
qua jij hebt wél succes en ik niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
oh god![]()
Jij bent echt tegengesteld aan mij qua daten.
Maar have fun!!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
Verder: mocht je morgen alleen ontbijten, dan komt het door de ketting
Veel plezier Steertje
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zwarte bloes, beige bruine kralenketting van hout, horloge, donkerblauwe spijkerbroek, nette schoenen. En Creed's Millesime Imperial.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Maak je geen zorgen, hootersmeisje is niet type Coldfeet.
TAV had een leuk hangertje tijdens de Bloezendaal meetquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik wilde al zeggen: dat zou voor mij geen breekpunt zijn
Jij had toch ook een hanger?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
TAV had een leuk hangertje tijdens de Bloezendaal meet
lekker hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:55 schreef Minkeltje het volgende:
NavondNet lekker makkelijk Raspatat met Kipburger gegeten... mmmm
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
T is anders, maar wel apart en lekkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker hoorvind alleen gewone patat lekkerder. raspatat is wat droog
Da vin'k nou weer gayquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
klopt. en hij heeft Keltische ringen en zo
ik hou er van
waarom vallen dat soort dingen jou wel op en mij niet? ik ben ergens toch een man en jij een vrouw, kan niet andersquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ook keltische ringen. En een keltische tattoo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
klopt. en hij heeft Keltische ringen en zo
ik hou er van
Ik heb idd ook keltische sieraden, maar mijn tattoo is helemaal Sonniequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb ook keltische ringen. En een keltische tattoo.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:01 schreef borisz het volgende:
Twee doden gevonden in IJmuiden... 1 iig een misdrijf.
oh dan zal die andere daar ook wel mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:01 schreef borisz het volgende:
Twee doden gevonden in IJmuiden... 1 iig een misdrijf.
Zeg dat eens tegen bikers met keltische ringen op het Stratumsend.....quote:
Neh, zo lullig om ze daar de ogen uit te steken..quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:00 schreef Minkeltje het volgende:
Wie gaat er morgen nog meer naar de Toyota familie ehhh Toyota testdag ?
Your lossquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Maak je geen zorgen, hootersmeisje is niet type Coldfeet.
Heb jij een tattoo? Wat wat wat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb idd ook keltische sieraden, maar mijn tattoo is helemaal Sonnie
jezus.... paar dagen geleden ook al een vrouw dr keel doorgesnedenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:02 schreef borisz het volgende:
[..]
.
Jonge vrouw met missteken om het leven gebracht.
Toyota testdag? Wazda?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:00 schreef Minkeltje het volgende:
Wie gaat er morgen nog meer naar de Toyota familie ehhh Toyota testdag ?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb jij een tattoo? Wat wat wat?
Ik vind tattoos zeldzaam intrigerend
Nee, nee, daar komen we juist weer mooi in overeen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
qua jij hebt wél succes en ik niet?
Zet 'm uit, kan bij opties.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, ik bedenk me nu dat je niet per ongeluk op die Facebook like button moet drukken
En als die dame mijn type is zoals Steer vermoedt (ISFP) dan is zij dat ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:55 schreef rijsttafel het volgende:
oh god![]()
Jij bent echt tegengesteld aan mij qua daten.
Maar have fun!!
hahahaquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als die dame mijn type is zoals Steer vermoedt (ISFP) dan is zij dat ook
Ja, het is mijn sterrenbeeld (vissen) en het geeft het gevecht tussen het guppy en de haai in mij weer.. Yin en yang, zwart en wit.. (ascendant is ook nog weegschaal dus zoeken naar evenwicht is dagelijks aan de orde). Mijn moeder heeft het concept bedacht en ik heb hem getekend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Soort yin/yang? Heeft het een speciale betekenis?
Je kan 't hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
OMG kom een foto van mezelf tegen op mijn photobucket account van een jaar terug en ineens zie ik het..
![]()
dam wat was ik dik
Da's heel mooi ja!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, het is mijn sterrenbeeld (vissen) en het geeft het gevecht tussen het guppy en de haai in mij weer.. Yin en yang, zwart en wit.. (ascendant is ook nog weegschaal dus zoeken naar evenwicht is dagelijks aan de orde). Mijn moeder heeft het concept bedacht en ik heb hem getekend.
Ah, ook het a-ha-moment?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
OMG kom een foto van mezelf tegen op mijn photobucket account van een jaar terug en ineens zie ik het..
![]()
dam wat was ik dik
ja echt.. ik msn hem je wel tztquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ah, ook het a-ha-moment?![]()
Maar dan kun je je nu extra slank voelen!
'Schijt aan consumptie' en dan een barcode!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:13 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zit er al maanden aan te denken om een tatoo te nemen van een streepjescode. Ergens op m'n reet ofzo. Als ode aan de consumptiemaatschappij waar ik het liefst tegen afzet, maar toch een deel van uitmaak.![]()
En je kan er ook nog iemands naam in laten coderen ofzo.
Dat idee had ik 15 jaar geleden ook.. maar vind het niet bijster origineel (er zijn al velen met zo'n tattoo) en uiteindelijk is een tattoo (wat mij betreft) iets heel persoonlijks en wilde ik niet iets waar een ander ook meer rond kon lopen..quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:13 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zit er al maanden aan te denken om een tatoo te nemen van een streepjescode. Ergens op m'n reet ofzo. Als ode aan de consumptiemaatschappij waar ik het liefst tegen afzet, maar toch een deel van uitmaak.![]()
En je kan er ook nog iemands naam in laten coderen ofzo.
Ow , wist ik nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat idee had ik 15 jaar geleden ook.. maar vind het niet bijster origineel (er zijn al velen met zo'n tattoo) en uiteindelijk is een tattoo (wat mij betreft) iets heel persoonlijks en wilde ik niet iets waar een ander ook meer rond kon lopen..
Thanxquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow , wist ik nietNouja, streepjescodes komen nu eenmaal overal voor hehe.
Vind die van jou tof
Echt verstand heb er niet van héquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ook al zo'n Metallica-kloon, inclusief triolen.....
De mijne loopt ook uit. Maar na zolang is dat niet gek.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ThanxAlleen begint hij al na 11 jaar wat uit te lopen
vind ik wel zonde..
Henry Rollins heeft een code in zijn nek
Ik weet niet of je er verstand van hebt. En dat van die triolen weet ik ook maar van een paar lessen muziektheorie.quote:
Missteken en dan toch doodquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:02 schreef borisz het volgende:
[..]
.
Jonge vrouw met missteken om het leven gebracht.
Het heeft alleen met Metallica niets te maken. Toen dit uitkwam had Metallica Justice als laatste plaat uit. En luister maar eens wat recenter Slayer werk, dan zul je merken dat ze eerder compromislozer zijn geworden dan gladderquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er verstand van hebt. En dat van die triolen weet ik ook maar van een paar lessen muziektheorie.
Ik noteer het om te luisteren.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het heeft alleen met Metallica niets te maken. Toen dit uitkwam had Metallica Justice als laatste plaat uit. En luister maar eens wat recenter Slayer werk, dan zul je merken dat ze eerder compromislozer zijn geworden dan gladder
ik ook. begin een kwartier van tevoren met omkleden en haren doen enzo en kom dan ook altijd te laat. kan ineens zo afspreken. is misschien ook het beste voor Steer, heeft ie ook niet zo lang de tijd om na te denkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:05 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee, nee, daar komen we juist weer mooi in overeen.![]()
![]()
Qua voorbereidingen bedoel ik. Met je paraplu, stokbrood, luchtje uitzoeken e.d.Wel tof, hoor, maar zou ik zelf niet doen. Laatste 'date' had ik last minute een afhaalpizza in de oven geflikkerd, andere keren sjees ik halsoverkop het huis uit om nog op tijd te zijn enzo. En dan onderweg bedenken wat we kunnen gaan doen.
Was ik maar als jij. Een keer was ik m'n geld vergeten en m'n pinpas was geblokkeerd omdat ik 'm die nacht nog had gebruikt bij het stappen![]()
![]()
Have fun.quote:
Hij heeft zelfs een maskertje gedaan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:27 schreef golfer het volgende:
Even een tukkie gedaan en jullie zijn alweer een half topic verder.
Is Steer al opgedoft en helemaal spic-and-span en netjes om het Hootersmeisje op te gaan halen
Hopelijk wel schoon ondergoed ook aan?
Herrie is hetquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik noteer het om te luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Herrie is hetHmm,ik miste de herrie dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
DVD-recorder snort mee om straks zonder geleuter en reclame even het zingen terug te kijken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
The Voice of Holland is weer begonnen
dat is wel jammer ja! 4 reclamer ertussendoor...quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
DVD-recorder snort mee om straks zonder geleuter en reclame even het zingen terug te kijken.
wat is er???quote:
Ik denk dat hij gespannen is, niet erg zenuwachtig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Zou Steer nu erg zenuwachtig zijn?
Ik hoop dat hij in ieder geval ook geniet
Ik voldoe niet aan het stereotiepe beeld van een bibliothecaresse! Slayer! Bikers!quote:
En daar kom je nu pas achterquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik voldoe niet aan het stereotiepe beeld van een bibliothecaresse! Slayer! Bikers!
lol! Goedemorgen, krak!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik voldoe niet aan het stereotiepe beeld van een bibliothecaresse! Slayer! Bikers!
Dus als wij zouden daten zou het een wedstrijdje worden wie het laatst komt en met het lelijkste kapselquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook. begin een kwartier van tevoren met omkleden en haren doen enzo en kom dan ook altijd te laat. kan ineens zo afspreken. is misschien ook het beste voor Steer, heeft ie ook niet zo lang de tijd om na te denken
Ik ben al 2 x natgeregend vandaag. Herfstweer is leuk als je thuis kan blijven!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef Isabeau het volgende:
Straks weer naar m'n werk en het regent pijpestelen hier
Hoi dit is H en dit is R.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dus als wij zouden daten zou het een wedstrijdje worden wie het laatst komt en met het lelijkste kapsel![]()
Ben je ook benieuwd naar hoe Steer het aanpakt als Hooters en Rare elkaar tegenkomen op de dansvloer?
* krakkemieke stopt Isa zorgvuldig in een regenpakquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef Isabeau het volgende:
Straks weer naar m'n werk en het regent pijpestelen hier
Ik gok dat ze elkaar al kennen eigenlijk..quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoi dit is H en dit is R.
Geen probleem toch?
Ik gok nooit.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik gok dat ze elkaar al kennen eigenlijk..
jahaha dan kunnen we ook niet boos op elkaar worden omdat we beiden te laat zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dus als wij zouden daten zou het een wedstrijdje worden wie het laatst komt en met het lelijkste kapsel![]()
Ben je ook benieuwd naar hoe Steer het aanpakt als Hooters en Rare elkaar tegenkomen op de dansvloer?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Herrie is hetIk vind het een kopie van SOD....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ik moest aan je denken.... Ik kwam bij het ROC cursussen tegen om in de politiek te gaan...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:07 schreef borisz het volgende:
Morgen naar het World Forum te 070.:) Heb zin in het D66congres morgne.
Hoe kom je erbijquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind het een kopie van SOD....
Naja, ik ben ouderwets, ik vind het te soft.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbijVind het er echt niet op lijken.
Dank! Zal ik nodig hebben. Nu eerst maar even douchenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke stopt Isa zorgvuldig in een regenpak
Werkze!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dank! Zal ik nodig hebben. Nu eerst maar even douchen(anders nat worden)
Bij House ook. Maar ik heb geen andere manier en het is House.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
ben echt 10 minuten geleden overgeschakeld naar TVOH, en nú pas zie ik ook daadwerkelijk een stukje van het programma.. wat een achterlijk lange reclames zeg..
Ik ben het gewoon niet meer gewend.. kijk echt nauwelijks nog commerciële omroepen..quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bij House ook. Maar ik heb geen andere manier en het is House.
Er bleek een tweedehands vinylzaak te zitten in Delftquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welke winkel ga je vereren met een bezoek?
ja. Gelukkig neem ik gijptv op en kijk in de reclames een stukje VI.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
ben echt 10 minuten geleden overgeschakeld naar TVOH, en nú pas zie ik ook daadwerkelijk een stukje van het programma.. wat een achterlijk lange reclames zeg..
dankjewel meisie! welterusten!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Werkze!
En trusten voor de rest!
@FFT Prettige avond en ik stop je in. Zo.
* krakkemieke glaasje water neerzet
heb je net gekeken? wat is die Maaike een arrogante trut zeg. iets te zelfverzekerd. ik zal voor Golfer niet zeggen wie er gewonnen heeft maar dat soort meiden heb je ook in de dansbizz, gaan over lijken en daar kan ik echt niet tegen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Kan me er iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je net gekeken? wat is die Maaike een arrogante trut zeg. iets te zelfverzekerd. ik zal voor Golfer niet zeggen wie er gewonnen heeft maar dat soort meiden heb je ook in de dansbizz, gaan over lijken en daar kan ik echt niet tegen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil hem ook zien
Je tattoo is mooi
Tattoos
De mijne![]()
Neeeeeeeee niet zegguh, we nemen het altijd op om lekker die achterlijke reclames door te spoelenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je net gekeken? wat is die Maaike een arrogante trut zeg. iets te zelfverzekerd. ik zal voor Golfer niet zeggen wie er gewonnen heeft maar dat soort meiden heb je ook in de dansbizz, gaan over lijken en daar kan ik echt niet tegen.
Njaaa zeg! Rottige studenten ook altijd!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef Duderella het volgende:
LieLie, het kan niet! PF-gesprekken maandag.
Studentenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Njaaa zeg! Rottige studenten ook altijd!
ik zeg niet teveel hoop ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neeeeeeeee niet zegguh, we nemen het altijd op om lekker die achterlijke reclames door te spoelen
dyslectisch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:41 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb ontdekt dat ik het woord 'appropriation' niet in 1 keer goed kan typen, hoe vaak ik het ook probeer.
Nu weer verder. Nog 1 paragraaf samenvatten!
plaatje.. staat hier ergens boven ja. Is een scan van het originele ontwerpquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Sun heb je een foto hier in dit topic geplaatst van je tattoo? heb em gemist denk!
Oeh! Stylisch!! Mooiquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op mijn toen nog dikke arm
Ja, de tatoeëerder kreeg alleen telefoon tijdens het tatoeëren, dus hier en daar staat ie er niet mooi opquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, de tatoeëerder kreeg alleen telefoon tijdens het tatoeëren, dus hier en daar staat ie er niet mooi op
Makrelenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
das ook slordig
die van mij vroeg of het makrelen warenen hij wilde ze in zijn boek opnemen, maar dat wilde ik niet.. dan zou iemand anders hem misschien ook kiezen
Ik moest heel hard lachen! Iedereen vraagt altijd of het dolfijnen zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MakrelenWat zei je : ik ben een vissersvrouw?
Deze is ook redelijk uniek als het goed is.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:52 schreef Sarabi het volgende:
Good Evening
Dagje Maastricht was geslaagd behalve wat onbeleefde bedieningRekko eetcafe zeker geen aanrader dus (ookal was het eten wel lekker) Maar het meisje met de korte blonde haren en de man moeten misschien nadenken over ander werk. Meisje met lange donkerblonde haren was wel netjes en aardig
oh die yin yangquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
plaatje.. staat hier ergens boven ja. Is een scan van het originele ontwerp
beSherlocken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je had moeten blijven en Steer moeten beSherlocken
Op mijn linker schouder..quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh die yin yangwaar heb je die?
Huh? beSherlocken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je had moeten blijven en Steer moeten beSherlocken
wat deden ze zoal?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:52 schreef Sarabi het volgende:
Good Evening
Dagje Maastricht was geslaagd behalve wat onbeleefde bedieningRekko eetcafe zeker geen aanrader dus (ookal was het eten wel lekker) Maar het meisje met de korte blonde haren en de man moeten misschien nadenken over ander werk. Meisje met lange donkerblonde haren was wel netjes en aardig
oh mooi kleinquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op mijn linker schouder..
Hier zie je hem op mijn arm, beetje..
15 moeten wachten totdat ze vroegen of we iets wilden drinken, half uur daarna konden we eindelijk het eten bestellen en verder liepen ze je gewoon straal voorbij als je ze iets vroegquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat deden ze zoal?
balen joh. morgen nog een dagje toch?
mag ik de betekenis weten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op mijn toen nog dikke arm
wel wat van gezegd hoop ik! anders leren ze er nooit van.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
15 moeten wachten totdat ze vroegen of we iets wilden drinken, half uur daarna konden we eindelijk het eten bestellen en verder liepen ze je gewoon straal voorbij als je ze iets vroeg
Ook geen astjeblieft,dankjewel etc echt nog nooit zulk onbeleefde mensen gezien (en dat dan nog voor obers/serveersters)
Edit: nee ben nu weer lekker thuis
Maar de rest van de dag was echt super en niet te nat
Poezenmens/Kattenkop, want dat ben ik.quote:
Zetten wij net ook op.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
nu over naar De Verrukkelijke 85. Met Sonja![]()
Nee, daar had ik ook geen trek meer inquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel wat van gezegd hoop ik! anders leren ze er nooit van.
onbeschoft zeg!
haha wel leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Poezenmens/Kattenkop, want dat ben ik.
En als mensen zeggen dat het een vos is, zitten ze verkeerd
dat is jammer. je kunt dan hopelijk excuses verwachten en een kleinere rekeningquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, daar had ik ook geen trek meer in
Niet meer gecommuniceerd met hun dan nodig
Ow en ik kon de nijntje winkel niet vinden![]()
Wel lekker de lush winkel in geweesten biertjes gedronken op verwarmde terrasjes
Klinkt helemaal goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt goed Sarabi!Ik heb nu al zin in het weekendje met mijn vader
die houdt ook wel van biertjes drinken op verwarmde terrassen
![]()
ohhh dat is wel erg jammer dan ja.. ik heb dat met Thijs ook maar heel kort volgehouden hoor. Kan hem helemaal niet missenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:
Maar nu mis ik mijn vriendje we weer even heel ergsamen leuke dag gehad en dan weer in een leeg bed terecht komen
Het gaat tijd worden dat we samen een huisje hebben
Awwquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ohhh dat is wel erg jammer dan ja.. ik heb dat met Thijs ook maar heel kort volgehouden hoor. Kan hem helemaal niet missen
Ah...het begint echt in zicht te komen allemaalquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aww
Ja, wij hebben nu al 3 jaar een lange afstandsrelatie en ben er nu wel klaar mee.
Maar gelukkig is hij ook bijna klaar met studeren (nog maandje of 2) en heeft hij al bijna een baan hier in de buurt gevonden.
Dus dan alleen nog maar een huisjeover 6 maanden komt sowieso een appartement vrij waar we in kunnen maar hopelijk vinden we eerder iets
Zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohhh... kan jou ook niet missen hoor peetje.. online dan dus wel
Ligt eraan van dinsdag t/m donderdag is het 150km en de rest van de dagen 80kmquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Sarabi: hoe groot is de afstand?
Thijs en ik hebben het een half jaar volgehouden.. ternauwernood..
Ja, maar het is ook wel een beetje eng hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...het begint echt in zicht te komen allemaal
[..]
Ah ok.. Wij zaten op bijna 200km of zo.. veeeeeel te veel iigquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt eraan van dinsdag t/m donderdag is het 150km en de rest van de dagen 80km
quote:
Nee johquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook wel een beetje eng hoor
Dat is nooit leuk neequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok.. Wij zaten op bijna 200km of zo.. veeeeeel te veel iig
En kleren wassen etcquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johBen je snel genoeg aan gewend
Alleen nog ff leren koken
Jacquelinequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:10 schreef Duderella het volgende:
FFT, weet jij wie die kortharige blonde zangeres is in dat sportje van TVOH, iets met 'Vodafone'? Ze zong heel country-achtig en viel af in the battle.
Ik zag direct wat het wasquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen! Iedereen vraagt altijd of het dolfijnen zijndus dan herhaal ik de tatoeëerder maar gewoon: het zijn makrelen! (met zwaar Alkmaars accent
)
Dat je dat allemaal weet! Thanks!quote:
Kleding wassen is niks aanquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En kleren wassen etc
Zal mijn ouders wel gaan missen, awww wat klinkt dat schattig
Omdat ik 22 jaar met ze in een huis heb gewoondquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kleding wassen is niks aanJe moet alleen het truukje ff leren
En je ouders missen?
Je woont zometeen samen: onbeperkte sex overal in huis, continue doen waar jij zin in hebt, gezond eten wat jij kookt..... ik zie echt niet in waarom je je ouders zou gaan missen
Ja. Ik ook met die van mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat ik 22 jaar met ze in een huis heb gewoondzonder problemen
O ik weet ook wel dat ik het fijn ga vindenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik ook met die van mijMaar ik was wat blij toen ik mijn eigen plekkie had
Wacht maar...je merkt het wel
in mijn edit staat haar auditiequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat je dat allemaal weet! Thanks!
Jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:33 schreef rijsttafel het volgende:
Samenwonen.. is dat niet die ondoordachte actie waarmee je je laatste vrijheden verliest? De stap naar onnodige ruzies en de ultieme keuze voor burgerlijkheid?
Mijn kersverse bovenburen zijn er ook al zo blij mee
Ja zag ik! Opgeslagen. Vond haar stem zo prachtig in the battle laatst, dus even wat van haar terugzien.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in mijn edit staat haar auditie
Je ben echt schattig jong idealistisch somsquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:33 schreef rijsttafel het volgende:
Samenwonen.. is dat niet die ondoordachte actie waarmee je je laatste vrijheden verliest? De stap naar onnodige ruzies en de ultieme keuze voor burgerlijkheid?
ik snap je wel. ik zal ze ook vreselijk gaan missen mocht het gaan gebeuren. nu al 25 jaar samen in huis en dan ook nog eens alleen wonen. jij hebt nog iemand op wie je terug kunt vallen meis, komt goed. en eerst lekker vaak bij je ouders langsgaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat ik 22 jaar met ze in een huis heb gewoondzonder problemen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je ben echt schattig jong idealistisch soms
jammer dat ze niet doorging hequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja zag ik! Opgeslagen. Vond haar stem zo prachtig in the battle laatst, dus even wat van haar terugzien.
Dat is wel het ideequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik snap je wel. ik zal ze ook vreselijk gaan missen mocht het gaan gebeuren. nu al 25 jaar samen in huis en dan ook nog eens alleen wonen. jij hebt nog iemand op wie je terug kunt vallen meis, komt goed. en eerst lekker vaak bij je ouders langsgaan
Je hebt wel gelijk!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:33 schreef rijsttafel het volgende:
Nou, met die eerste vooral ben ik het dus echt totaal niet eensquote:
Maar misschien dan ook wel goed dat ze niet in commerciële klauwen komt!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jammer dat ze niet doorging heze heeft een unieke stem
quote:
Jaloers is wel het laatste wat ik ben.quote:
ik hoop het echt maar ben bang dat het heel moeilijk gaat worden. ik kan niet goed alleen zijn ben ik bangquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel het ideegaat vast helemaal goedkomen, voor jou ook
Ben dan wel benieuwd wat je dan onder 'vrijheid' verstaat..quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:39 schreef rijsttafel het volgende:
FYI, heb 2 jaar samengewoond. Dat ging overigens prima, maar je vrijheid ben je wel grotendeels kwijt. En ik ben daar nogal op gesteld. Dus voor mij is alleen beter
Good for you!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, met die eerste vooral ben ik het dus echt totaal niet eensIk heb op een of andere manier het gevoel veel meer vrij te zijn samenwonend eigenlijk..
Denk dat het dan ook aan je partner ligt hoever je vrijheid kwijt bent?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Jaloers is wel het laatste wat ik ben.
Maar ik loop ook maar een beetje te pesten hoor. Het kan best leuk zijn.
FYI, heb 2 jaar samengewoond. Dat ging overigens prima, maar je vrijheid ben je wel grotendeels kwijt. En ik ben daar nogal op gesteld. Dus voor mij is alleen beter
Weet ik.. maar heb het van meer mensen gehoord, dus heel gek is het nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Good for you!
Maar niet iedereen is SunnyTAV.
Hmm echt het tegenovergestelde van mij dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoop het echt maar ben bang dat het heel moeilijk gaat worden. ik kan niet goed alleen zijn ben ik bang
jawel. maar gelukkig zijn alle mensen die meedoen al zangers en zangeressen die in een band spelen of wat dan ook. zijn er al mee bezig dus zijn wijzer dan mensen die zonder ervaring auditie gaan doen bij Idols ofzoquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar misschien dan ook wel goed dat ze niet in commerciële klauwen komt!
Uit en thuis gaan zonder het te hoeven melden. Mensen onverwacht uitnodigen wanneer je wil en ook wie je wil. Op de bank in slaap vallen met een dronken kop. Eten wat ik wil en achteraf de vaat laten staan als ik er geen zin in heb. Een tekening om de muur maken omdat ik er zin in heb. En bovenal: Gewoon knoeterhard Slayer kunnen draaien wanneer ik wil.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd wat je dan onder 'vrijheid' verstaat..
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Uit en thuis gaan zonder het te hoeven melden. Mensen onverwacht uitnodigen wanneer je wil en ook wie je wil. Op de bank in slaap vallen met een dronken kop. Eten wat ik wil en achteraf de vaat laten staan als ik er geen zin in heb. Een tekening om de muur maken omdat ik er zin in heb. En bovenal: Gewoon knoeterhard Slayer kunnen draaien wanneer ik wil.
Maar rijst mag het toch anders vinden? Jullie ideeën over hoe een relatie is of moet zijn, zijn van jullie, maar niet meteen de universele standaard. Toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Weet ik.. maar heb het van meer mensen gehoord, dus heel gek is het niet
Haha, ja hoor. Komt zij ff met dr ervaring op dit vlakquote:
Duidelijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Uit en thuis gaan zonder het te hoeven melden. Mensen uitnodigen wanneer je wil. Op de bank in slaap vallen met een dronken kop. Eten wat ik wil en achteraf de vaat laten staan als ik er geen zin in heb. Een tekening om de muur maken omdat ik er zin in heb. En bovenal: Gewoon knoeterhard Slayer kunnen draaien wanneer ik wil.
Tja als je dat wil kan het een beetje moeilijk zijn met partner kan ik het me voorstellenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Uit en thuis gaan zonder het te hoeven melden. Mensen onverwacht uitnodigen wanneer je wil en ook wie je wil. Op de bank in slaap vallen met een dronken kop. Eten wat ik wil en achteraf de vaat laten staan als ik er geen zin in heb. Een tekening om de muur maken omdat ik er zin in heb. En bovenal: Gewoon knoeterhard Slayer kunnen draaien wanneer ik wil.
Maar.. dat zeg ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar rijst mag het toch anders vinden? Jullie ideeën over hoe een relatie is of moet zijn, zijn van jullie, maar niet meteen de universele standaard. Toch?![]()
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk!![]()
Kennelijk zit het toch in de aard van het beestje. Maar alleen wonen is ook heerlijk.Gewoon regelmatig een nachtje of vakantie apart zijn.
Meeste van die dingen heb ik als ouwe zak al achter me gelaten geloof ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar.. dat zeg ik toch ook niet?
hahaha, ik heb geen ervaringen met de dingen die jij net opnoemt. ben ook nooit een echte student geweest (qua losgaan enzo). misschien heb ik op mn 40e daarvan ineens spijtquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Haha, ja hoor. Komt zij ff met dr ervaring op dit vlak![]()
![]()
Afschuwelijk inderdaad!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jij snapt het!
Elke avond naast dezelfde vrouw slapen, bah![]()
hahahaquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jij snapt het!
Elke avond naast dezelfde vrouw slapen, bah![]()
Dat denk ik. Ik had namelijk juist het idee dat jij zijn bewering als algemene waarheid verkondigde en daar was ik het dus niet helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Klopt.
Zo kwam het een beetje over. Alsof die arme rijst het gewoon allemaal niet snapte.
Maar misschien las ik dat er gewoon in omdat ik wat recalcitrant ben vanavond - in dat geval mijn excuses..
Ik ben inderdaad ook nooit zo'n typische student geweestquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha, ik heb geen ervaringen met de dingen die jij net opnoemt. ben ook nooit een echte student geweest (qua losgaan enzo). misschien heb ik op mn 40e daarvan ineens spijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:49 schreef golfer het volgende:
Leuke uitzending van Evenblij tot nu toe.
Sonja Barendbegint nu toch echt wel oud te worden.
WOPje.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
hahaha
ik kan sowieso niet naast iemand slapen. ik moet na de sex gelijk weg, anders moet ik nog blijven slapen ook.. bah haha
dat dacht ik in het begin ook.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoop het echt maar ben bang dat het heel moeilijk gaat worden. ik kan niet goed alleen zijn ben ik bang
Het heeft zeker z'n pluspunten, dat zal je mij niet horen ontkennen. Je zal er vast geen spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja als je dat wil kan het een beetje moeilijk zijn met partner kan ik het me voorstellen![]()
Maar nee ik zie er geen probleem in, inderdaad gewoon afentoe lekker een dagje/weekje alleen weg en verder heerlijk samen wonen
Als je 60 bent, dan ben je pas oud.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Meeste van die dingen heb ik als ouwe zak al achter me gelaten geloof ik
zie smileyquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Als je 60 bent, dan ben je pas oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |