Nee. Die heeft zich niet leuk aangekleed om uit te gaan.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
Even mijn maskertje laten intrekken hoor.
Heb geen masker.
Kerstbal huidquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:44 schreef krakkemieke het volgende:
Steer, ik heb wel een receptje voor een maskertje hoor. Vette of droge huid?
quote:
Feestelijk dus. Nou, daar zou ik niks aan doen.quote:
Voor een spectaculair effect kan je natuurlijk de pompoen uithollen en als terrine gebruiken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:51 schreef Tezz het volgende:
Rijst, ik heb een kleine biologische pompoen. Nigella gooit er zoete aardappel bij. Maar dan wordt het denk ik een beetje te zoet allemaal...
Ja dat is inderdaad een leuk idee!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor een spectaculair effect kan je natuurlijk de pompoen uithollen en als terrine gebruiken.
Ik weet niet hoe zoet zoete aardappel is. Maar ik vind pompoen net zo zoet als wortel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:51 schreef Tezz het volgende:
Rijst, ik heb een kleine biologische pompoen. Nigella gooit er zoete aardappel bij. Maar dan wordt het denk ik een beetje te zoet allemaal...
Ik begin me echt oud te voelen.... Wat een tam nummer van Slayer!quote:
Joh, dit is van Seasons in the Abyss uit 1990quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik begin me echt oud te voelen.... Wat een tam nummer van Slayer!
* krakkemieke snel Angel of death opzet![]()
Voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Joh, dit is van Seasons in the Abyss uit 1990
1 van de 3 outfits die nu klaarliggen, keuze hangt af van het weerquote:
Je houdt niet van singer/songwriter?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:12 schreef PdeHoog het volgende:
Ik geloof trouwens dat ik Slayer niet kan waarderen
Dat kan. Ik vind het lekker om af en toe mee te krijsen. Lekker frustratie kwijtraken. Anders tief ik toch maar bushokjes in elkaar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:12 schreef PdeHoog het volgende:
Ik geloof trouwens dat ik Slayer niet kan waarderen
Klinkt lekker ja!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1 van de 3 outfits die nu klaarliggen, keuze hangt af van het weer
Mijn Thaise soep en zelfgemaakte zalmsalade op warme ciabatta is heerlijk
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Feestelijk dus. Nou, daar zou ik niks aan doen.![]()
Of glimmend?
Klop een eiwit stijf met een scheutje citroensap.
Honing is ook errug goed!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
was ik van plan maar de citroensap mag je houden
Oh, jij metroman! Je kent stiekum meer recepten dan alleen CUL recepten he.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
was ik van plan maar de citroensap mag je houden
Amai, ik ben niet de enige overwerkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:15 schreef Anthraxx het volgende:
Zo nog even een uur werken om ons product een versie hoger te krijgen en dan weekend
Het moet soms helaasquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Amai, ik ben niet de enige overwerkerBen net thuis.
Fijn is dat he, als anderen genieten van je kookkunstquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
aaah nog 1,5 uur Steer! ik wil eigenlijk een live-verslag maar ik gun je een avond geen internet
net lekker Chinees gegetende Chinese tomatensoep was echt heerlijk en heb nog bijna een volle pan over
daarna de kanton koe loe kai (zelfgemaakt) en mmm ook erg lekker. is helemaal op en ouders zijn heel tevreden
Klinkt iid heel lekker FFT!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
aaah nog 1,5 uur Steer! ik wil eigenlijk een live-verslag maar ik gun je een avond geen internet
net lekker Chinees gegetende Chinese tomatensoep was echt heerlijk en heb nog bijna een volle pan over
daarna de kanton koe loe kai (zelfgemaakt) en mmm ook erg lekker. is helemaal op en ouders zijn heel tevreden
Niet op die manierquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je houdt niet van singer/songwriter?
Ik krijg (nog) niet graag complimentjes, dus ik doe niks voor complimenten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn is dat he, als anderen genieten van je kookkunstDaar doe ik het meestal ook gewoon voor, ik krijg graag complimentjes en dit is het beste wat ik kan
(alhoewel, ik eet ook graag en koken is gewoon leuk
)
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind het lekker om af en toe mee te krijsen. Lekker frustratie kwijtraken. Anders tief ik toch maar bushokjes in elkaar.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet op die manierMaar ik ga ff de stad in
Eens kijken of ik nog wat winkeltijd over heb voor ik daar ben gearriveerd
Lekker ff wandelen met de iPod op....
Dankequote:
Wat is koe loe kai?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Welke winkel ga je vereren met een bezoek?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me wel voorstellen dat het lekkere meebler muziek is
En op zich klinkt het ook wel tof, behalve de vocals. Daar knap ik echt op af
Ik zeg toch: krijsen. En als ik boos ben is dat juist prettig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Klinkt heel stom, maar ik heb het ook moeten lerenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef krakkemieke het volgende:
Ik krijg (nog) niet graag complimentjes, dus ik doe niks voor complimenten.
Dit nummer dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Meelklootjes. Oh sorry,ik citeer nederlandse literatuur.quote:
Die opticien klinkt wel heel stom ja, want ik weet niet of je lenzen hebt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt heel stom, maar ik heb het ook moeten leren
Als iemand zei dat ik er mooi uit zag begon ik prompt over een opticien etc.Dat doe ik niet meer
ik ben blij dat ze het lekker vinden. is voor mij ook experimenteren iedere week. gelukkig zijn ze niet zo moeilijk. 1 keer in de week kook ik een recept (of 2) omdat we altijd hetzelfde eten. ze vonden het altijd wel lekker maar kreeg vnv wel 10x te horen hoe lekker het was en dat ik aan wie is de chef mee moest doen hahhahquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn is dat he, als anderen genieten van je kookkunstDaar doe ik het meestal ook gewoon voor, ik krijg graag complimentjes en dit is het beste wat ik kan
(alhoewel, ik eet ook graag en koken is gewoon leuk
)
ik ook niet, ik zeg dan "noouu" en ga allerlei dingen opnoemen waarom ik geen compliment hoef te krijgenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik krijg (nog) niet graag complimentjes, dus ik doe niks voor complimenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |