Het wachten is op Hornagequote:
Jawelquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:41 schreef 7eVeNL het volgende:
Vreselijke mixMaar ik houdt het op 28 days later
quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:18 schreef The_Substitute het volgende:
Pineapple Express - Seth Rogen/James Franco?
Ik heb het gecheckt, en het klopt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:43 schreef The_Substitute het volgende:
Als ik voor m'n beurt ga, is Firefox de ongeduldige boosdoener.![]()
Initialen mix, welke film?
4 acteurs/actrices + regisseur!
PB
RP
KC
EM
TW
The_Substitute +1 --> Punt van 7eveNL!quote:
Da's toch Jesse Eisenberg op de achtergrond?quote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Da's toch Jesse Eisenberg op de achtergrond?
Finallyquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die andere land... Adventureland?
Mijn verantwoordelijkheidquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:48 schreef 7eVeNL het volgende:
Oh ik zie dat mijn Pineapple Express vraag goed is beantwoord, maar de antwoordgever heeft zijn eigen punt op een gegeven moment toegekend? Beetje gevaarlijk! Maar vooruit The_Substitute!
oeh oeh oeh gaan we een nieuwe regel maken?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:16 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ja oke, goedkeuren is 1 ding, maar zelf het punt toekennen?
Flitspaal +1quote:
quote:
Hij ging voor een spuit 11 awardquote:
quote:
Shit, dacht dat ik echt een puntje had ook nog.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij ging voor een spuit 11 award
Zegt de Fokker die 3 x een antwoord postquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij ging voor een spuit 11 award
Dat doe jij ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:27 schreef Patch het volgende:
[..]
Zegt de Fokker die 3 x een antwoord post
quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:48 schreef 7eVeNL het volgende:
Oh ik zie dat mijn Pineapple Express vraag goed is beantwoord, maar de antwoordgever heeft zijn eigen punt op een gegeven moment toegekend? Beetje gevaarlijk! Maar vooruit The_Substitute!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:59 schreef Patch het volgende:
oeh oeh oeh gaan we een nieuwe regel maken?
Ik kick op regels !
![]()
Ik wachtte ook altijd op de vraagsteller totdat ie een punt toekende, maar de laatste tijd ken ik het ook vaak zelf toe.
Heb 't gecheckt.quote:
Dat is ze iddquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:09 schreef Loodje het volgende:
jeetje ff denken
...oude (stoffige doos)...
Klopt ook natuurlijk. De volgende vraag is voor u...quote:Ehh Steeling Magnolias
Loodje +1quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:09 schreef Loodje het volgende:
jeetje ff denken
Uit de oude (stoffige doos) Ehh Steeling Magnolias
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:18 schreef Flitspaal het volgende:
Audrey Hepburn![]()
Roman Holiday![]()
1955?![]()
Frank Capra, met twijfel![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:49 schreef Loodje het volgende:
[..]
Wyler is goed
Het is iets eerder dan 1954;) Bijna goed:)
Patch +1 nu welquote:
Details... details....quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:13 schreef Patch het volgende:
En mocht 't 'm wel geweest zijn, dan zou ik 'm niet goedrekenen.
Namelijk: "Who Framed Roger Rabbit?"
quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:18 schreef lamers het volgende:
Iets met zwangerschap bunny in the oven
Juno?
quote:
quote:
Die 'vraagsteller beslist'-regel is eigenlijk wat achterhaald, misschien moet dat duidelijker. En al die subvragen van de laatste tijd zijn ook lastig.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:17 schreef Patch het volgende:
fok it!![]()
![]()
Meestal krijgt diegene het punt die het gezochte antwoord compleet maakt!
Te laatquote:Op zondag 7 november 2010 00:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien had ik gewoon beide titels moeten noemen
Omdat Patch aan het bierdrinken is, zeg ik het maar ff: lees de op! Maximaal 1 antwoord per post!quote:Op zondag 7 november 2010 00:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien had ik gewoon beide titels moeten noemen
Uiteraard.quote:Op zondag 7 november 2010 00:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
Uiteraard allebei in een aparte post
Weggevertje natuurlijkquote:
Nog 1quote:Op zondag 7 november 2010 01:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Blue Velvet
Dune
Twin Peaks: Fire Walk With Me
The Flinstones
The Hidden
eh een 6e... The Flinstones 2?
Ja, maar firefox was eerder.quote:
ZVJZ? = VMRquote:The idea was brought to Michel Gondry by his friend the artist Pierre Bismuth who suggested, "You get a card in the mail that says: someone you know has just erased you from their memory..."
welke film?quote:In the scene where Lenny uses the S.Q.U.I.D. to watch a clip of his past with Faith, Faith throws a blue towel and him and says, "Dry me." It is a reference to "Blade Runner" where Zhora throws a towel at Deckard and says the same line.
DragonFodder+1quote:
welke film?quote:The crew's base during the production was an old radio station at Kootwijk, The Netherlands. In the movie, the radio station (often referred to as "The Cathedral") is situated on an island, but in real life, the building is located in the middle of a forest, at least 100 miles from the nearest sea or ocean.
Hoe duidelijker wil je 'm hebben?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die 'vraagsteller beslist'-regel is eigenlijk wat achterhaald, misschien moet dat duidelijker. En al die subvragen van de laatste tijd zijn ook lastig.
DragonFodder +1quote:Op zondag 7 november 2010 01:51 schreef DragonFodder het volgende:
Eternal sunshine of the spotless mind
quote:
Tja...quote:
Dat punt had ik niet verdiend, ik was een minuut later dan SoSEKquote:Op zondag 7 november 2010 09:57 schreef Patch het volgende:
Heb jij je mijn Fatal Attraction-punt al gekregen van iemand of van jezelf?
Murray ja, stripes neequote:Op zondag 7 november 2010 11:18 schreef 7eVeNL het volgende:
Goedemorgen, Jeetje heb een hoop potentiële punten gemisten zie ik alweer... Anyway,
is dit Stripes met Bill Murray?
DragonFodder +1quote:
Life aquatic niet? Die hele film draait om een filmmaker op zoek naar een jaguar haai!quote:Op zondag 7 november 2010 12:34 schreef Patch het volgende:
Ik ga nog geen puntje toekennen aan de haaien-vraag.
Open Water keur ik goed.
Life Aquatic en Ace Ventura niet.
quote:Op zondag 7 november 2010 12:39 schreef DragonFodder het volgende:
Was into the blue wel of niet goedgerekend?
SamuelofSEK +1quote:
quote:Arn is de zoon van een hooggeplaatste Zweedse edelman, die zijn jeugd onder de hoede van de kerk heeft doorgebracht. Als Arn zich ondanks de afkeuring van zijn omgeving inlaat met een verboden liefde, wordt hij naar het heilige land gestuurd. Daar zal Arn als tempelier boete moeten doen voor zijn zonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |