Zij is fucking lekkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:01 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben het zat, wat is de Hyves van die piercingnegerin?
Votloodpis is homo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:14 schreef Potloodvis het volgende:
Gaat het nog steeds over die pamperchica's?
Zulke meisjes kan jij niet handelen, laat dat maar over aan de echte mannenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:14 schreef Potloodvis het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:14 schreef Potloodvis het volgende:
Je mag mijn wingman wel worden. Heb je referenties?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:15 schreef MouzurX het volgende:
Gezocht: vrienden die wel in het weekend in tilburg zijn.
Pics?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:18 schreef Allure_ het volgende:
Wie wil mijn huisgenootje omleggen? Je mag d'r ook verkrachten.
Wat betaalt het?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:18 schreef Allure_ het volgende:
Wie wil mijn huisgenootje omleggen? Je mag d'r ook verkrachten.
Neem contact op met de fok knokploeg.quote:
Jij zou d'r wel doen hoorquote:
Het lijkt alsof er logica in deze redenatie zit, maar dat is niet zo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:20 schreef Panzermaus het volgende:
Als jouw huisgenootjes al vervelend zijn, dan wil ik niet eens weten hoe vervelend jij bent. Of je wordt weggepest, of je bent nog erger dan zij.
Bedankt, hè.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij zou d'r wel doen hoor. Maar ze heeft niet zo'n heel knap gezicht.
Dat vroeg hij toch niet? Hij vroeg om pics, man.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij zou d'r wel doen hoor. Maar ze heeft niet zo'n heel knap gezicht. Wel een goed lichaam voor haar leeftijd.
Tsja er gaan ook mensen naar Maleisië, thailand, afrika, zuid amerika. Dat snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam net foto's tegen van een of andere kak familie die naar dubai op vakantie gingenwaarom zou je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |