Ik kan ze toch in de gaten houden door ze af en toe te googlen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij denkt dat je ooit nog een nieuwsbericht gaat tegenkom met als kop
"Een van stel dat 8 miljoen weggaf is overleden op 83-jarige leeftijd."
been there done that =$quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wil kusjes geven aan de middelste.
Ze zitten niet op Fok hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan ze toch in de gaten houden door ze af en toe te googlen?
die 3e is nog best wel leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wou eerst zeggen 'DIE EERSTE![]()
![]()
!' Maar toen zag ik die die derde
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een dude
.
Hahahahaquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan ze toch in de gaten houden door ze af en toe te googlen?
Whut?quote:
ze gaan doodquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whut?
http://gimundo.com/news/a(...)-fortune-to-charity/
Mocht er iets met die mensen gebeuren zal er vast wel ergens een berichtje opduiken.
Ik heb ook geen 8 miljoen weggegeven...quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ze gaan dood
je vindt er niks over.
alsof we over jou wat vinden als je ineens van de bodem verdwijnt.
Misschien moet je iets anders doen dat een blijvende impact heeft op de wereld.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen 8 miljoen weggegeven...
die mensen wel en over een maand weet niemand meer wie ze zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen 8 miljoen weggegeven...
Ik wel, en ik vertel het aan anderen, en die onthouden het ook, en vertellen het weer aan anderen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die mensen wel en over een maand weet niemand meer wie ze zijn
wat jij wil man, wat jij wil.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wel, en ik vertel het aan anderen, en die onthouden het ook, en vertellen het weer aan anderen.
Butterfly effect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |