Oh, goed dat je t zegt, was me niet opgevallen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:50 schreef Kwaliteit het volgende:
op RTL 8 als ze de herhaling uitzenden, staat het rechts boven in beeld heel groot in beeld dat het word uitgezonden op RTL 5
Ze kijken wel erg vrolijk, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:49 schreef Sok. het volgende:
[ afbeelding ]
Walgelijk, je bent niet door.
k lig naast jordy in bed.quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Stoer met je knopjes!
Waar is mijn wd eigenlijk
WF wil je vast wel een lift geven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:07 schreef Chai het volgende:
Ik moet straks wel naar school fietsen. Help.
Nee, want als hij hierheen komt komt hij met de trein en mijn school ligt vlakbij het station, dus dat gaat niet werken.quote:
Ik ook.. Nou ja..quote:
Iemand had een ochtendhumeur en ik was het niet, hihi.quote:
Sahir?quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand had een ochtendhumeur en ik was het niet, hihi.
Ja, die zal wel " hoofdpijn " hebben, want alles wat moeilijk is, veroorzaakt hoofdpijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sahir?
Pffff ik ook.. Mensen die je tot 4/5 x toe vragen hoe laat je uit bed moet.. Voordat je dus daadwerkelijk uit bed moet HNNNNNNNGGG![]()
quote:
Die tjap is een wandelende vorm van migraine u_uquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die zal wel " hoofdpijn " hebben, want alles wat moeilijk is, veroorzaakt hoofdpijn.
Zo heb je ook " hoofdpijnstudies."
Tja, ik wist het niet, maar volgens hem dus wel.![]()
Mensen![]()
Mensen in de ochtend
Ja.. Ik heet Sahirquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |