Oh, goed dat je t zegt, was me niet opgevallen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:50 schreef Kwaliteit het volgende:
op RTL 8 als ze de herhaling uitzenden, staat het rechts boven in beeld heel groot in beeld dat het word uitgezonden op RTL 5
Ze kijken wel erg vrolijk, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:49 schreef Sok. het volgende:
[ afbeelding ]
Walgelijk, je bent niet door.
k lig naast jordy in bed.quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Stoer met je knopjes!
Waar is mijn wd eigenlijk
WF wil je vast wel een lift geven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:07 schreef Chai het volgende:
Ik moet straks wel naar school fietsen. Help.
Nee, want als hij hierheen komt komt hij met de trein en mijn school ligt vlakbij het station, dus dat gaat niet werken.quote:
Ik ook.. Nou ja..quote:
Iemand had een ochtendhumeur en ik was het niet, hihi.quote:
Sahir?quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand had een ochtendhumeur en ik was het niet, hihi.
Ja, die zal wel " hoofdpijn " hebben, want alles wat moeilijk is, veroorzaakt hoofdpijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sahir?
Pffff ik ook.. Mensen die je tot 4/5 x toe vragen hoe laat je uit bed moet.. Voordat je dus daadwerkelijk uit bed moet HNNNNNNNGGG![]()
quote:
Die tjap is een wandelende vorm van migraine u_uquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die zal wel " hoofdpijn " hebben, want alles wat moeilijk is, veroorzaakt hoofdpijn.
Zo heb je ook " hoofdpijnstudies."
Tja, ik wist het niet, maar volgens hem dus wel.![]()
Mensen![]()
Mensen in de ochtend
Ja.. Ik heet Sahirquote:
Maandag moet ik er weer om half 8 uit hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toen zat ik al op kantoor aan een kop koffie te lurken
quote:
Wat praat je, tozzzz !quote:
WOLLAH!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.
[..]
Wat praat je, tozzzz !
Een 5,5 voor je spellingstoets halen en daar nog trots op zijn ook.quote:
Wonen er verder nog mensen bij jou in huis dan? Of werd je wakker op je werk en is Sahir een collega?quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.
[..]
Wat praat je, tozzzz !
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een 5,5 voor je spellingstoets halen en daar nog trots op zijn ook.
Ja, mijn vriend en dat van Sahir is een grapje.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Wonen er verder nog mensen bij jou in huis dan? Of werd je wakker op je werk en is Sahir een collega?
Laat phpmystyle hier buiten ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een 5,5 voor je spellingstoets halen en daar nog trots op zijn ook.
Nee het is: "Goedmorgen iedrrren."quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lol
Oh.. ehm.. Goedemorgen iedereen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee het is: "Goedmorgen iedrrren."
Idd. Voor Nederlands had hij wel een voldoende.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ging dat over Engels en dan een zware onvoldoende.
Werk en fiets zequote:
Het was niet serieus bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ging dat over Engels en dan een zware onvoldoende.
Misschien ook een 5,5.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. Voor Nederlands had hij wel een voldoende.
Ik was ook niet serieus.quote:
Bladeren?quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:22 schreef MouzurX het volgende:
Goedemorgen.
Vraag me af wat er nou telkens mis is op het spoor.. 2de dag deze week dat mijn trein 15 min vertraging had en de rest van de treinen ook allemaal vertraging hadden.
Rhenen-Amsterdam Cquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:22 schreef MouzurX het volgende:
Goedemorgen.
Vraag me af wat er nou telkens mis is op het spoor.. 2de dag deze week dat mijn trein 15 min vertraging had en de rest van de treinen ook allemaal vertraging hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |