Als we hier geen kankerklimaat hadden was het perfect :$ Betere sma's ga je niet vinden in het buitenland.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weerleg je stelling met deze foto:
[ afbeelding ]
En verder is er op chicks na natuurlijk wel een beetje weinig te beleven in Noorwegen en Zweden. Bovendien is drank kankerduur en is het koud. Nah, geef mij dan maar Zuid-Amerika.
En wat is daar dan te beleven?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weerleg je stelling met deze foto:
[ afbeelding ]
En verder is er op chicks na natuurlijk wel een beetje weinig te beleven in Noorwegen en Zweden. Bovendien is drank kankerduur en is het koud. Nah, geef mij dan maar Zuid-Amerika.
Eens. Nederlandse sma's met een klimaat van het hele jaar strandweerquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als we hier geen kankerklimaat hadden was het perfect :$ Betere sma's ga je niet vinden in het buitenland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik ben zo'n gladde jongenquote:xxx zegt (18:41):
Idd, stelen is strafbaar joh
Pauly D zegt (18:42):
Maar dan moet ik jou wel aanklagen, want je hebt mijn hart gestolen
Ja vertel eens.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit is een vraag? Een echte vraag?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:49 schreef Panzermaus het volgende:
Daar Gaat Mijn ZuigelingHahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had ook zoeen smooth opmerking gemaakt vanmiddag, weet niet meer wat. Zei ze terug:quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had ook zoeen smooth opmerking gemaakt vanmiddag, weet niet meer wat. Zei ze terug:
haha
raar joch
FOREVER ALONE
Fotoboek van Panzermausquote:Op 05-11-2010 18:51 schreef liiszle
na het lezen van je fobo heb ik mn reactie aangepast en gedelete tot enkel mn eerste zin.
ik heb haar dus precies waar ik dr hebben wil.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
!
Echt zo'n heerlijke friend zone opmerking.
Bestaat zij nog?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fotoboek van Panzermaus
Wat is dit dan.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb haar dus precies waar ik dr hebben wil.
Dat was voor mijn tijd. Mooie roze 'Juffrouw Foks' titel wel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bestaat zij nog?Mensen die haar spang vonden
Zullen we haar even fucken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bestaat zij nog?Mensen die haar spang vonden
Ik zit diep in de Foks, daarom weet ik dat soort dingen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat was voor mijn tijd. Mooie roze 'Juffrouw Foks' titel wel.
neequote:
Deez?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:56 schreef Lakitu het volgende:
Is otis er nog? ik wil 'm thanken voor het nummer bang bang. hij gaat lekker =$
Nee, dezequote:
Hahaha. Oke oke. Laten we beginnen met wereldsteden:quote:
Graag gedaan liefste <3 <3quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:56 schreef Lakitu het volgende:
Is otis er nog? ik wil 'm thanken voor het nummer bang bang. hij gaat lekker =$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |