Euh.. waar je die connectie vandaan haalt snap ik niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik het zo lees dan beweer je dat het wel goed komt met de "dames" omdat ze vrouw zijn?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:06 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Gewoon negeren joh, zo zijn sommigen nou eenmaal.
Dat gebeurt al jaren daar wijsneusquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:05 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
DWDD moet hun tafelgasten voortaan screenen op jouw smaak qua dames?
Jij weet niet wat een tafelgast is?quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:54 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Dat gebeurt al jaren daar wijsneus
Als je lelij bent mag je niet achter mathijs zitten.
Nee daar ga ik ook niet van uit, de rest van dat groepje zal ook niet helemaal ok zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:02 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Kan zijn, maar dat één persoon met een bepaald ding fout zat, wil niet zeggen dat de andere persoon per definitie alleen maar goed doet.
Inderdaad, die vent heeft het nooit onder controle.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vond het een gênante vertoning van Mathijs van Nieuwkerk. Had als ''tafelhost'' de situatie weer niet onder controle.
quote:Het was heel moeilijk om te filmen met de dames. We hebben geprobeerd om iets moois positiefs te maken, maar er was gewoon geen afspraak te maken. Dat was heel moeilijk.
Los van de reputatie van Roethof denk ik dat de dames, zoals eerder gezegd, het niet eens zijn met de spiegel die ze voorgehouden wordt, en daarom amok maken.quote:Jullie hadden geen tijd, jullie hadden geen zin.
Ik denk eerder dat zij jou uitbuit.quote:[b] Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef Moraal van het verhaal: Ik zie potentie om die meid met die piercing uit te buiten als PIMP zijnde
Ze vinden het onfatsoenlijk van zichzelf?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:48 schreef DasApart het volgende:
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat deze meiden precies hetzelfde toepassen als Wilders in de politiek (niet luisteren, schreeuwen tegen de 'gevestigde orde' en onbeschoft doen) maar het nu onfatsoenlijk van die 'bijlmersnollen' vinden, maar hun blonde Indonees er juist voor ophemelen.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:26 schreef Panzermaus het volgende:
Dat ene meisje zou ik geven wel, die met het paarse shirtje zonder mouwen.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:53 schreef Hukkie het volgende:
Ik vind het commentaar van de cameraman op het einde van het filmpje alleszeggend.
[..]
[..]
Los van de reputatie van Roethof denk ik dat de dames, zoals eerder gezegd, het niet eens zijn met de spiegel die ze voorgehouden wordt, en daarom amok maken.
Het leeft nogal aan het aantal reacties daar te zien.quote:
Ik kan hier een opsomming plaatsen over wat er allemaal door en door rot is aan Amerika, maar ik heb mevrouw Lambrini Diamandis bereid gevonden om jou helemaal bij te praten:quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:01 schreef Ritmo het volgende:
Die met die piercing moet gewoon model worden, dan heeft ze nog een toekomst. In Amerika was ze allang een populaire r&b-zangeres ofzo geweest.
quote:Op zondag 7 november 2010 14:44 schreef BruinBeertje het volgende:
Jammer van het ''geneger, neger neger'' in dit topic. Die meisjes zijn dus niet de enige die ''dom schreeuwen'' (jullie net zo goed )
maar ik moet dit echt zien!
Als ze een spiegel voorgehouden word zouden ze (en wij de kijkers ook) een totaalbeeld te zien. Wat hier het geval is dat één deel van hun leven belicht wordt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:53 schreef Hukkie het volgende:
Ik vind het commentaar van de cameraman op het einde van het filmpje alleszeggend.
[..]
[..]
Los van de reputatie van Roethof denk ik dat de dames, zoals eerder gezegd, het niet eens zijn met de spiegel die ze voorgehouden wordt, en daarom amok maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |