Agreed.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:04 schreef Confession het volgende:
Dan vind ik die met die paarse korte mouwen nog het mooist, alleen de manier hoe ze praat..
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:35 schreef Kakpizza het volgende:
Dit soort mensen verdienen echt een nekschot
Nee die sma met die piercing moet gewoon d'r pipa pakken en helemaal loesoe gaan op d'r vrouwelijke matties waarna ze zich zelf door d'r "kk" hoofd schiet... Yo!quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:01 schreef Ritmo het volgende:
Die met die piercing moet gewoon model worden, dan heeft ze nog een toekomst. In Amerika was ze allang een populaire r&b-zangeres ofzo geweest.
Ach kom op zeg. Het lijkt mij echt een supervriendelijke kerel maar hij voegt echt geen reet toe. Als je een half uur in zijn bijzijn zou zeggen dat het buiten kutweer is, dan vraagt hij na je tirade: ''maar, ben je het dan met me eens, dat het weer toch niet erg geweldig is buiten?''.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:57 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Idd. Boomsma was de enige die normaal/goed was.
Wat een compilatie van foute mensen die haar veroordelen zeg.quote:
Dit dus..quote:Op woensdag 10 november 2010 14:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Enige positieve aan die kinderen is hun hiv.
"Goeiedag dames en heren, welkom bij The Gillie Show, je ziet zelf, je weet zelf, en vandaag, vandaag ben ik boos man, je weet toch. "quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |