Of ga niet blowen/drinken wanneer je met zo'n regisseuse aan het praten bent.quote:Op zondag 7 november 2010 20:49 schreef NoShitSherlock het volgende:
Werk dan ook in zijn geheel niet mee aan zo'n documentaire.TV is nou eenmaal sensatie gericht.
Dat zullen de meiden erg laat/nooit doorhebben. Helaas...quote:Op zondag 7 november 2010 20:59 schreef DasApart het volgende:
Het laatste. Bij documentaires kun je er meestal vanuit gaan dat de makers niet al te sensatie gericht zijn.
Maar kom op zegDrinken en blowen tegelijk en daarnaast nog antwoorden met een soort van houding van "en-dit-is-normaal-en-ik-mag-dit-jeweetz op vragen over je criminele activiteiten. Het spijt me, maar je moet zelf ook in je 'gangster-classy' hoofd kunnen halen dat je hiermee geen goed beeld van jezelf schetst + dat je goud geeft aan een televisiemaker.
Ik eerste 5 minuten, daarna is het al vrij voorspelbaar.quote:Op maandag 8 november 2010 20:28 schreef Nevermind.. het volgende:
Heeft er iemand überhaupt die docu gezien? Ik niet tenminste
Ze is pas 16quote:Op maandag 8 november 2010 20:33 schreef Ethanolic het volgende:
Ik kreeg een stijfje van die chick met die piercing
Niet als Paul Witteman aan tafel zitquote:Op maandag 8 november 2010 20:45 schreef Zero17 het volgende:
Na 1 min alweer afgezet, wat een geschreeuw zeg.
Nederlandse discussieprogramma's kunnen tegenwoordig niemand meer de mond snoeren. Het is gewoon een 'wie het hardst praat, wie gelijk heeft' wedstrijd geworden. Ergo, TV kijken.
quote:Op maandag 8 november 2010 20:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
In dat geval een ejaculatus spontanus
Vind geen één 'superknap'quote:Op maandag 8 november 2010 22:46 schreef Peachcore het volgende:
Ben ik de enige die die chick met die pet niet superknap vindt? Die ene die het meest aan het woord was vond ik mooier.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:46 schreef Peachcore het volgende:
Ben ik de enige die die chick met die pet niet superknap vindt? Die ene die het meest aan het woord was vond ik mooier.
Whehe, straat taal wordt ondertiteld met normaal Nederlands. Gelukkig maar, want anders zouden er veel kijkers er niets van begrijpen.quote:Op zondag 7 november 2010 20:15 schreef WammesWaggel het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=11679444
Straattaal is één woord.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:43 schreef Wing het volgende:
[..]
Whehe, straat taal wordt ondertiteld met normaal Nederlands. Gelukkig maar, want anders zouden er veel kijkers er niets van begrijpen.
Straattaal bestaat niet , Vreemd praten is zo 2003.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:43 schreef Wing het volgende:
[..]
Whehe, straat taal wordt ondertiteld met normaal Nederlands. Gelukkig maar, want anders zouden er veel kijkers er niets van begrijpen.
quote:
Het bestaat niet, maar moet aan elkaar geschreven worden?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Straattaal bestaat niet , Vreemd praten is zo 2003.
Ja echt een onzin, waar ging het overquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zag het, maar ik wist gewoon echt niet waar het over ging. Ik hoorde alleen geschreeuw
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |