Dat is toch niet erg? Als je maar vandaag je pooja kan doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
niks, hij is lief![]()
Maar ik vind het irritant dat we nu te laat zijn met puja en diya's
Je moet in GC openen. En wiens kloon ben jij?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:20 schreef VegetarischeBiefstuk het volgende:
Kom we gaan een openen ik weet een naam Officele Hindoe Topic #
ah weet niet of t wel levensvatbaar is tbh hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:20 schreef VegetarischeBiefstuk het volgende:
Kom we gaan een openen ik weet een naam Officele Hindoe Topic #
De rubriek: General Chatquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:23 schreef VegetarischeBiefstuk het volgende:
Ja maar elke dag weer een nieuwe
Wat is GC?
Je kan maar beter wachten met het openen van een topic. Anders wordt het maar minus 3 mensen die de topic vol gaat spammen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:26 schreef VegetarischeBiefstuk het volgende:
aha, wat kan ik daar vinden voor hindoesfeer?
Ik kan er wel eentje aanmaken maar ik weenie of jullie erallemaal zijn
Pooja al voor 6en gedaan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:27 schreef VegetarischeBiefstuk het volgende:
Heeft iemand al een puja gedaan? want dan loop ik gewoon achter...
yups al gedaan voor ik in dit topic begon te postenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:27 schreef VegetarischeBiefstuk het volgende:
Heeft iemand al een puja gedaan? want dan loop ik gewoon achter...
je kan toch hierin verder?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:50 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden was er een hindoestanen-topic reeks: Hindoestanen aller lande, Verenig U!
Licht wat genuanceerder natuurlijk. Je hebt verschillende entiteiten , zie ook de wikipedia van divali, die door vishnu zelf worden gestraft of beboet etc. Dan heb ik het niet eens over oorlogen. Je kunt echt niet spreken over dat deze "goden" onderdeel zijn van één god.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:23 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Maar bv een 'jongens god' en een 'meisjes god' zijn beide onderdeel van die ene vorm: noem het God, energie, the force, absolute waarheid etc...
Sowieso is er maar 1 god. Maar volgens de verhalen kwam god als een menselijke gedaante steeds terug en werdt als god gezien.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Licht wat genuanceerder natuurlijk. Je hebt verschillende entiteiten , zie ook de wikipedia van divali, die door vishnu zelf worden gestraft of beboet etc. Dan heb ik het niet eens over oorlogen. Je kunt echt niet spreken over dat deze "goden" onderdeel zijn van één god.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |