Vasten? Dat hoor ik voor het eerstquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:49 schreef Aarti het volgende:
Doen jullie overdag ook vasten? Ik deed dat vroeger wel, maar vandaag is het niet gelukt
Ik heb vroegah altijd geleerd dat je op diwali dag eerst je mond zoet moet maken met persaad dus dat dat het eerste is wat je moet eten die dag. Dus daarom vasten tot de diya's aan zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:51 schreef koekii het volgende:
[..]
Vasten? Dat hoor ik voor het eerstIk hoefde nooit te vasten.
Ik heb er zelfs in gepostquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:50 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden was er een hindoestanen-topic reeks: Hindoestanen aller lande, Verenig U!
Misschien kent Aarti deze nog
heb t gelezen idd, maar tbh houd ik me nooit echt bezig met hoeveel mensen er van welke overtuiging er dan ook zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:57 schreef VegetarischeBiefstuk het volgende:
Jij ook Gomi !
heb je de hele topic gelezen heb je ooit verwacht dat er zoveel hindoes zijn> op de topic?
niet in de ochtend, maar voorheen vastte ze de dag en at dus pas na de puja. en t eerste wat ze at was dus persaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:58 schreef VegetarischeBiefstuk het volgende:
Persaad in de ochtend? word je dan niet misselijk, ik namelijk wel! Ik sta 6u in de ochtend op
In de avond: Magnefic!
exactquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:59 schreef gomi het volgende:
[..]
niet in de ochtend, maar voorheen vastte ze de dag en at dus pas na de puja. en t eerste wat ze at was dus persaad
ik niet denk ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:02 schreef VegetarischeBiefstuk het volgende:
Oh,
Wie gaat Ch@tney Divali Special kijken om 19.55??
Ik nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:02 schreef VegetarischeBiefstuk het volgende:
Oh,
Wie gaat Ch@tney Divali Special kijken om 19.55??
Haha,nee ik moest ze een paar keren opnieuw aanstekenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:07 schreef gomi het volgende:
[..]
ik niet denk ik.
bij jullie allemaal de diya's al aan btw?
ah man nog niet thuis?quote:
het moet idd voor het donker, maar als de trams niet meewerkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ah man nog niet thuis?
ik heb altijd geleerd dat t voor t donker aan moest.
probeer ik dus ook altijd maar
ik open nooit topicsquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:10 schreef koekii het volgende:
Maare mede-hindoestanen, wanneer gaan we een eigen topic openen.![]()
hehe, nee overmacht valt niets tegen te doen iddquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
het moet idd voor het donker, maar als de trams niet meewerken
en nu niet geirriteerd reageren als ie thuiskomt, Aarti
niks, hij is liefquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:15 schreef VegetarischeBiefstuk het volgende:
@ Aarti. Hoezo raak je geirriteerd dan??
Wat heeft ie gedaan??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |