Ja, zo had ik het nog niet bekeken. (Echt niet.)quote:Op donderdag 11 november 2010 14:06 schreef DO2 het volgende:
Ja, tuurlijk, broer. Dat spreekt voor zich, toch?
Hoe groter de liefde, hoe groter de ruimte.
Een ruimte zo groot, soms, dat zelfs De Teletubbies er een plaats krijgen...
Of ontvang jij de mensen waar je zo van houdt met gesloten armen?
Dat dan weer wel. Gelukkig bezoeken we enkel projecten van één architect. En laat dit nu net ook degene zijn die ons de projecten laat zien. We kunnen dus overal naar binnen. Lekker warm.quote:
Billy Wilder's?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:32 schreef Ringo het volgende:
Maar vanavond ga ik naar Wilders the Musical..
Schijnt erg sterk te zijn, als ik bevooroordeelde linkse blaadjes als VN en de Groene mag geloven tenminste.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:32 schreef Ringo het volgende:
Maar vanavond ga ik naar Wilders the Musical..
Geen idee, de VN krijg ik van een vrindje en de Groene wordt in een discrete verpakking thuisbezorgd.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:28 schreef Gellius het volgende:
Worden die nog gewoon over de toonbank verkocht?
De Groene valt hier wekelijks op de deurmat, ter onderhoud van mijn linkse hobby's, en die was inderdaad erg enthousiast. Ik ben benieuwd,quote:Op donderdag 11 november 2010 17:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
Schijnt erg sterk te zijn, als ik bevooroordeelde linkse blaadjes als VN en de Groene mag geloven tenminste.
Op het waardeloze weer na was het een geslaagde excursie. Het is echt een meerwaarde met de architect van een ontwerp mee te lopen, hij weet (uiteraard) alle kleinigheden te benoemen. De excursies die ik hiervoor heb meegemaakt waren altijd met een gids of met een groepje mede-liefhebbers, waardoor bepaalde vragen die ter plekke opkomen meestal onbeantwoord blijven.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah. Lijkt me leuk. Ondanks het weer.
✔ VKI formulieren geprintquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:40 schreef sigme het volgende:
✔ UBNrs ontvangende slagers
→ VKI formulieren - gemaild naar emailsadres van computer met printer
✔ Slachtblikjes aanvragen
✔ Vervoersdocumenten aanvragen
✔ Datum brengen varken bij slager
→ Datum halen varken bij slager - nog overeen te komen
→ Slachtblikjestang - overeenkomst bereikt op Marktplaats
→ Veekar huren - moet nog besproken worden
In parijs is het ook takkenweer ...quote:Op donderdag 11 november 2010 18:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Pff, wat een ontzettend takkenweer in NL. En dat terwijl ik vanochtend nog in een mediterraan zonnetje liep. Maar goed, we zijn weer thuis (oehoeoehoe), een hele hoop uitgelezen boeken verder.
Ach kom op, het was hartstikke leuk.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef DO2 het volgende:
Mart ging net los op tv. Ik moet er nog van bekomen.
Dat denk ik altijd als ik geconfronteerd wordt met die pedante eikel.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
Vooruit, ik dacht wel even: Houd je bek, Mart!
Niet dat ik dat serieus van plan ben hè? Je weet het maar nooit, straks staat de AIVD op de stoep om m'n lucifers in beslag te nemen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef k_man het volgende:
Zou er maatschappelijke steun zijn voor een beweging die zich ten doel stelt alle winkels van Riviera Maison af te laten fikken?
Met van die leuke whitewashmeubeltjes met letters! (Ik las het eerste deel van het topic net.)quote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef k_man het volgende:
Zou er maatschappelijke steun zijn voor een beweging die zich ten doel stelt alle winkels van Riviera Maison af te laten fikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |