abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88406902
Interessante link:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Eigenwaarde_(psychologie)

''De eigenwaarde hoeft niet noodzakelijkerwijs overeen te komen met de visie die anderen op een persoon hebben: iemand kan erg zelfverzekerd of zelfs opschepperig overkomen (eigendunk), maar daaronder een negatieve eigenwaarde verborgen houden. Erg rustige of teruggetrokken mensen kunnen daarentegen zeer overtuigd zijn van hun eigen kunnen.''
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:03:36 #202
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88406952
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 17:59 schreef Paracetemol het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd wat andere mogelijke redenen kunnen zijn waarom mensen hier op het forum zitten.

''Ego: Het bewustzijn van een zelf. Het begrip van een ik. Het wordt onderscheiden van een ziel als potentieel zijnde zonder een geweten. Het wordt vaak vals genoemd als het ik geïdentificeerd is met de materie. Het ware van het ego wordt gevonden in de zelfrealisatie van de ziel die gerijpt naar zelfverantwoordelijkheid niet langer afhangt van een plaats.'' Bron: Encyclo.
Hmm ingewikkelde definitie.

Maar om je vraag te beantwoorden:

Gewoon omdat ze andere mensen willen helpen. Ik geloof best dat er mensen hier zijn die empathiek zijn en graag mensen willen helpen met problemen. Ook al is het maar de internet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_88407323
Is het helpen dat geen vorm van ego boost? De voldoening krijgen van het nuttig zijn? De waardering die je krijgt van andere leden?

:)
pi_88407505
Ach gut...

Je moet in ieder geval een baan hebben, maar niet denken dat je er met 'de kost verdienen' er al bent want YOU AIN'T THERE YET! Op het moment van de relatie moet je ook beseffen dat je in een relatie zit en niet 'een meisje hebt', dat zijn twee versillende dingen

Je moet de juiste balans zien te vinden tussen 'wel antwoorden' en 'beter niks zeggen en alleen een luisterend oor bieden'
womanxyz womanxyz womanxyz womanxyz womanxyz
xyz womanxyz womanxyz womanxyz womanxyz woman
womanxyz womanxyz womanxyz womanxyz womanxyz
xyz womanxyz womanxyz womanxyz womanxyz woman
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:22:10 #205
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88407546
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:15 schreef Paracetemol het volgende:
Is het helpen dat geen vorm van ego boost? De voldoening krijgen van het nuttig zijn? De waardering die je krijgt van andere leden?

:)
Soms niet. Ik heb best wel eens mensen uitgeholpen terwijl ik het 100% kut vond. :P

Maar in het algemeen voelen wij wel goed wanneer we anderen helpen. Maar dat betekent niet dat we niet altruistisch bezig zijn.

Daarom hou ik trouwens ook niet van filosofie, als je te diep gaat denken dan denk je dat alles opeens nutteloos is. Dus ik denk liever niet zo diep. Eerder oplossingsgericht.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_88407992
Je hebt gelijk. Soms filosofeer ik iets teveel :@

Hoe denk jij over karma?

Ik heb vaak mensen geholpen terwijl ik het ook super kut vond, maar iemand helpen gaf me voldoening en een hoop op de toekomst, omdat ik weet dat het terug zal keren naar mij. En andersom uiteraard.
pi_88408164
Vrouwen zijn overrated
pi_88413723
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:40 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Vrouwen zijn overrated
Topic in 1 zin geweldig samengevat !! _O_
pi_88413823
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Daarom hou ik trouwens ook niet van filosofie, als je te diep gaat denken dan denk je dat alles opeens nutteloos is.
Is het ook :Y
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  woensdag 10 november 2010 @ 16:35:56 #210
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88560582
wat mij gelukkig maakt in een relatie is een man die ik volledig 100% kan vetrouwen. Vind hij mij dus niet meer leuk, dan moet hij dat eerlijk zeggen i.p.v. vreemdgaan bijv.

Verder vind ik uiterlijk best belangrijk maar niet belangrijker dan een goede dosis humor/zelfvetrouwen. Hij moet ook geen 'kansloze' in de maatschappij zijn, dus iets van z'n leven willen maken.

Ik zal nooit streven naar perfectie in een relatie, maar aan sommige dingen stel ik gewoon eisen
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_88728134
Heb eigenlijk ook nog wel een vraag , die specifiek aan de dames gericht is.

Een vrouw die heeft naar alle waarschijnliojkheid, wel snel door dat een man haar leuk vind?
Als ze het weet? en je hebt haar uit gevraagd, maar ze zegt dan in eerste instantie dat ze daar geen intresse in heeft, maar er een week of 2 later op terugkomt en ze wil toch met je uit. Wat zou je er dan van moeten denken . Kijk als ik naar mezelf kijk , dan zou ik er niet op terugkomen, zeker niet als ik er totaal geen klik heb en het idee heb dat ik die persoon leuk zou vinden.
Zit echt met een dilemma, want de kans om tegen mij te zeggen sorry maar ik zie dat je me leuk vind, maar er zal nooit iets kunnen zijn tussen ons . Heeft ze vaak.

Hoe zouden de meeste vraouwen dit aanpakken?
pi_88881140
Wat mij als vrouw gelukkig maakt is een man die mij accepteert zoals ik ben. Belangrijk is dat je goed moet elkaar kunt lachen en gezellige dingen doet. Je moet vooral ook serieus met elkaar kunnen praten en het is fijn als de man positief ingesteld is. Lekker knuffelen, dat je niet nadenkt over onzeker zijn. Vooral niet andere vrouwen bestuderen als je vriendin naast je loopt. Het is ook fijn als je als goed in de familie wordt opgenomen.
pi_88881212
quote:
12s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:59 schreef Duppe het volgende:
Vooral niet andere vrouwen bestuderen als je vriendin naast je loopt.
Vindt iedereen dat echt zo erg? :?
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_88882079
Hij hoeft eigenlijk alleen maar naar me te kijken, met die twinkeling in zijn ogen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')