abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:35:20 #176
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_88402368
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 15:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nee, wel in mijn kruis.
De sfeer slaat om... :')
Intelligent, but fucked up.
pi_88402434
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 15:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

De sfeer slaat om... :')
Sorry, wilde het moment niet verpesten :@

Maar ik herken mezelf in je verhaal. Stroeve verhouding met schoonouders, soms een beetje missen... 1 ding scheelt wel; Ik zie haar om de 2 weken, als ik onze kindjes ophaal ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:38:43 #178
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_88402475
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 15:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Sorry, wilde het moment niet verpesten :@
't Is al goed schat :P

quote:
Maar ik herken mezelf in je verhaal. Stroeve verhouding met schoonouders, soms een beetje missen... 1 ding scheelt wel; Ik zie haar om de 2 weken, als ik onze kindjes ophaal ;)
Maar je hebt intussen een andere vriendin?
pi_88402546
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 15:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

't Is al goed schat :P

[..]

Maar je hebt intussen een andere vriendin?
Sort of ;)

Zij heeft al 4 jaar een ander ;) En ik euh... heb het niet bepaald bij 1 gelaten :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:42:23 #180
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_88402585
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 15:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Sort of ;)

Zij heeft al 4 jaar een ander ;) En ik euh... heb het niet bepaald bij 1 gelaten :')
Oh, is al een tijdje terug dus. Hoop sort-ofjes zeker? :P

Ik heb het 6 augustus jl uitgemaakt O-)
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:44:16 #181
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_88402632
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 15:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Weapons of Mass Destruction :7
Het werkt _O-
L'Enfer, c'est les autres.
pi_88402661
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 15:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Oh, is al een tijdje terug dus. Hoop sort-ofjes zeker? :P

Ik heb het 6 augustus jl uitgemaakt O-)
Té veel :@ Ben niet meer zo goed in houden van geloof ik. De moeder van mijn kinderen was de laatste waar ik van hield.

Hoe voel je je eronder?
pi_88402673
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 15:44 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Het werkt _O-
Bij wie?
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:52:22 #184
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_88402860
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 15:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Té veel :@ Ben niet meer zo goed in houden van geloof ik. De moeder van mijn kinderen was de laatste waar ik van hield.
Hoe kan dat? Ik ben een vies seksbelust mannetje (lijkt me heel gezond overigens), maar houden van gaat me goed af. Op een enkeling na zou ik het allemaal graag nog een keer opnieuw doen met alle exen.

quote:
Hoe voel je je eronder?
Whehe... Geen idee. Ik ben meer naar buiten gericht dan naar binnen. En ik heb een nieuwe vriendin waar ik het graag mee zou zien werken, al is het nog erg jong allemaal natuurlijk.

Maarja, het is dan weer één groot feest natuurlijk... Dus ik voel me goed geloof ik O-)
pi_88402934
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 15:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Hoe kan dat? Ik ben een vies seksbelust mannetje (lijkt me heel gezond overigens), maar houden van gaat me goed af. Op een enkeling na zou ik het allemaal graag nog een keer opnieuw doen met alle exen.

Whehe... Geen idee. Ik ben meer naar buiten gericht dan naar binnen. En ik heb een nieuwe vriendin waar ik het graag mee zou zien werken, al is het nog erg jong allemaal natuurlijk.

Maarja, het is dan weer één groot feest natuurlijk... Dus ik voel me goed geloof ik O-)
Ik weet het niet. De enige personen waar ik echt onvoorwaardelijk van houd zijn mijn kinderen. De rest van de wereld neem ik altijd met een korreltje zout
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:58:50 #186
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_88403027
Denk dat iedereen wel een knauw oploopt als een serieuze relatie verloren gaat. Bij sommigen lukt het snel weer om vertrouwen te krijgen in anderen en jezelf over te geven aan houden van en bij anderen juist niet. Ik heb er ook altijd erge moeite mee gehad hoor. Ik stel mezelf niet graag kwetsbaar op en dat doe je wel als je van iemand houdt.
pi_88403219
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 15:58 schreef Maria2.0 het volgende:
Denk dat iedereen wel een knauw oploopt als een serieuze relatie verloren gaat. Bij sommigen lukt het snel weer om vertrouwen te krijgen in anderen en jezelf over te geven aan houden van en bij anderen juist niet. Ik heb er ook altijd erge moeite mee gehad hoor. Ik stel mezelf niet graag kwetsbaar op en dat doe je wel als je van iemand houdt.
Klopt, en daarom ben ik wat cynischer wat vrouwen betreft. ;) De 2 dames waar ik mijn hartje aan gaf, braken het beiden in duizend stukjes.

Ik ben nu gelukkig zónder dat ik van een vrouw hoeft te houden.
  zaterdag 6 november 2010 @ 16:07:12 #188
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_88403263
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 15:58 schreef Maria2.0 het volgende:
Mjah... ik schipper er een beetje tussenin. 30 is ook echt zo'n vlees noch vis leeftijd. Maar voor een man op vrouwengebied duidelijk de gloriejaren :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 15:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik weet het niet. De enige personen waar ik echt onvoorwaardelijk van houd zijn mijn kinderen. De rest van de wereld neem ik altijd met een korreltje zout
*mompelt iets over van jezelf houden, weet niet waarom*
pi_88403351
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 16:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:

*mompelt iets over van jezelf houden, weet niet waarom*
Oh, ik heb een prima leven, en ben erg gelukkig met mezelf hoor :) Vooral als ik cynisch wordt, heerlijk! O+
  zaterdag 6 november 2010 @ 16:11:19 #190
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_88403386
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 16:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Oh, ik heb een prima leven, en ben erg gelukkig met mezelf hoor :) Vooral als ik cynisch wordt, heerlijk! O+
Ja, lekker is dat he? Hou ik ook van. Cynisme en overdreven relativering :)
  zaterdag 6 november 2010 @ 16:11:32 #191
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_88403393
Ik ben wat vrouwen betreft ook heel cynisch. Schuw een potje seks met ze niet maar meer dan dat hoeft voor mij niet. Ik vertrouw ze gewoon niet :')
pi_88403543
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 16:11 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ja, lekker is dat he? Hou ik ook van. Cynisme en overdreven relativering :)
Geweldig ja. Hoe meer ik klaag, des te gelukkiger ik ben O+
pi_88403550
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 16:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben wat vrouwen betreft ook heel cynisch. Schuw een potje seks met ze niet maar meer dan dat hoeft voor mij niet. Ik vertrouw ze gewoon niet :')
QFT _O_
  zaterdag 6 november 2010 @ 16:27:37 #194
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_88403824
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 16:17 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

QFT _O_
O+
  zaterdag 6 november 2010 @ 17:15:55 #195
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88405331
Waarom zou je uberhaupt je heel veel moeite willen doen om een vrouw gelukkig te maken? Ze moet zelf haar eigen geluk kunnen maken, ze is toch geen klein kind? Als ze het zelf niet kan doen, dan kan ik dat ook niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_88405849
Meiden zijn te laks wat betreft zichzelf gelukkig willen maken. Het is veel makkelijker alle verantwoordelijkheid op mannen af te schuiven om ze vervolgens kwalijk te nemen als ze hun naar behandelen. Heeeeeeeeeeel diep van binnen weten ze dat mannen niet gelukkig kunnen maken en dat ze toch hun achterste van hun zit/slaapplaats moeten optillen om aan het werk te gaan :)
  zaterdag 6 november 2010 @ 17:30:40 #197
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88405892
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 17:29 schreef Paracetemol het volgende:
Meiden zijn te laks wat betreft zichzelf gelukkig willen maken. Het is veel makkelijker alle verantwoordelijkheid op mannen af te schuiven om ze vervolgens kwalijk te nemen als ze hun naar behandelen. Heeeeeeeeeeel diep van binnen weten ze dat mannen niet gelukkig kunnen maken en dat ze toch hun achterste van hun zit/slaapplaats moeten optillen om aan het werk te gaan :)
Maar ze kan natuurlijk wel verwachten dat ze steun krijgt van haar geliefde, zeker voor moeilijke tijden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_88406347
Kom op KW, iedereen is met elkaar voor de eigen ego. Zelfs op het forum ben je voor de aandacht; je wilt dat anderen je mening waarderen en zelfs afgezeken worden is een vorm van aandacht. Als je echt iets wilt leren, kan dat ook op andere manieren (e.g. boeken lezen, workshops bezoeken..)

Die steun waar jij het over hebt zal ze alleen krijgen van een man met fatsoen míts zij net zo'n toegevoegde waarde heeft in de relatie. En ze iets meer dient dan een lust object en/of accessoire. Sommige meiden hebben alleen maar moeilijke tijden... Daar duidt de TS ook op.
  zaterdag 6 november 2010 @ 17:54:53 #199
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88406684
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 17:43 schreef Paracetemol het volgende:
Kom op KW, iedereen is met elkaar voor de eigen ego. Zelfs op het forum ben je voor de aandacht; je wilt dat anderen je mening waarderen en zelfs afgezeken worden is een vorm van aandacht. Als je echt iets wilt leren, kan dat ook op andere manieren (e.g. boeken lezen, workshops bezoeken..)

Die steun waar jij het over hebt zal ze alleen krijgen van een man met fatsoen míts zij net zo'n toegevoegde waarde heeft in de relatie. En ze iets meer dient dan een lust object en/of accessoire. Sommige meiden hebben alleen maar moeilijke tijden... Daar duidt de TS ook op.
Ben gedeeltelijk met je eens. Alleen ben ik niet eens dat iedereen met elkaar omgaat voor eigen ego. Ook niet op dit forum.

Eigen ego is natuurlijk leuk en ook belangrijk, maar ik geloof dat de meeste mensen altruistisch zijn. Tenzij je natuurlijk de mening hebt dat altruisme helemaal niet bestaat en dat alles uiteindelijk voor de ego is. Daar kan ik weinig op zeggen.

En het is niet alleen meiden dat messed up kunnen zijn. Genoeg mannen die ook alleen maar moeilijke tijden hebben.
pi_88406818
Dan ben ik wel benieuwd wat andere mogelijke redenen kunnen zijn waarom mensen hier op het forum zitten.

''Ego: Het bewustzijn van een zelf. Het begrip van een ik. Het wordt onderscheiden van een ziel als potentieel zijnde zonder een geweten. Het wordt vaak vals genoemd als het ik geïdentificeerd is met de materie. Het ware van het ego wordt gevonden in de zelfrealisatie van de ziel die gerijpt naar zelfverantwoordelijkheid niet langer afhangt van een plaats.'' Bron: Encyclo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')