Spiritualiteit my ass. Alles draait om keiharde valuta.quote:
Klopt, maar ik doelde ook op het toonbeeld voor ware liefde zoals het waarschijnlijk oorspronkelijk bedoeld is. En ja, dat is tegenwoordig ver te zoeken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Spiritualiteit my ass. Alles draait om keiharde valuta.
Dat beeld wordt gecreëerd door films en romans die in de jaren '80 verschenen. Financiële zekerheid is nu het belangrijkste wat een mens te bieden heeft. Met enkel liefde kom je nergens.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:35 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik doelde ook op het toonbeeld voor ware liefde zoals het waarschijnlijk oorspronkelijk bedoeld is. En ja, dat is tegenwoordig ver te zoeken.
ninja-editquote:
Ik wil alleen maar zeggen dat ik wel beter weet en dat je je niet groot hoeft te houden voor mij. Dieper wil ik er eigenlijk niet op ingaan.quote:
Ex vriendje van Maria?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:48 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat ik wel beter weet en dat je je niet groot hoeft te houden voor mij. Dieper wil ik er eigenlijk niet op ingaan.
Dan zeg je: 'Nieuwe broek? Staat je goed!'quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Jeetje schatje, die nieuwe broek kleedt echt enorm netjes af op je kont
Mijn schoonouders wilden geen kinderenquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:54 schreef Disavowed het volgende:
Een vrouw die geen kinderen wil.
Helaas is die soort bijzonder schaars.
You've lost me. Maar dat maakt eigenlijk weinig uit.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:48 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat ik wel beter weet en dat je je niet groot hoeft te houden voor mij. Dieper wil ik er eigenlijk niet op ingaan.
Yeah surequote:Op zaterdag 6 november 2010 14:08 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
You've lost me. Maar dat maakt eigenlijk weinig uit.
Ik vind het wel spannend dat je me zo goed lijkt te kennen. Keertje neuken?
QFTquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:54 schreef Disavowed het volgende:
Mijn kinderen willen geen ouders.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn schoonouders wilden geen kinderen![]()
Telt dat ook?
Whahah. Ze zet haar WMD inquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:08 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
You've lost me. Maar dat maakt eigenlijk weinig uit.
Ik vind het wel spannend dat je me zo goed lijkt te kennen. Keertje neuken?
Met enkel financiele zekerheid net zo min.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat beeld wordt gecreëerd door films en romans die in de jaren '80 verschenen. Financiële zekerheid is nu het belangrijkste wat een mens te bieden heeft. Met enkel liefde kom je nergens.
Ik heb er nu een. Maar mocht die relatie ooit zo ver komen, dan verdenk ik haar ervan toch een kind te willen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:54 schreef Disavowed het volgende:
Weapons of Mass Destructionquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Weapons of Mass D estruction eception
Heb in exact dezelfde positie gezeten. Maar mijn ex bleek wel degelijk zwanger. Als klap op de vuurpijl waren het er meteen 2. Op het moment dat we er achter kwamen was het al te laat...quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb er nu een. Maar mocht die relatie ooit zo ver komen, dan verdenk ik haar ervan toch een kind te willen.
Maar ik denk dat wij geen geestelijk gezond kind op de wereld zouden zetten, dus dat lijkt me een slecht idee.
Bedenk me trouwens dat toen m'n ex een keer over tijd was (gebeurde wel vaker) tegen het einde vd relatie, de boel echt stuk ging. Plotseling kwam daar het besef dat het zomaar eens kon gebeuren.... Pffffffff.
Tsja... was bij mij op een punt dat ik al lang twijfelde en die twijfel niet meer kwijtraakte. Rond die tijd was er ook een familiefeest van haar kant (en vooral met haar ouders was het altijd erg stroef) en het was gewoon ook helemaal niet mijn soort mensen, etc... Alles komt dan inene tegelijk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb in exact dezelfde positie gezeten. Maar mijn ex bleek wel degelijk zwanger. Als klap op de vuurpijl waren het er meteen 2. Op het moment dat we er achter kwamen was het al te laat...
Damn, dat zou zomaar een reactie van mij kunnen zijnquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Tsja... was bij mij op een punt dat ik al lang twijfelde en die twijfel niet meer kwijtraakte. Rond die tijd was er ook een familiefeest van haar kant (en vooral met haar ouders was het altijd erg stroef) en het was gewoon ook helemaal niet mijn soort mensen, etc... Alles komt dan inene tegelijk.
Maar ik mis 'r wel een beetje soms
Wat dat betreft ben ik echt net een wijf, maar dan met een zooitje meer testosteron. Als ik twee vrouwen zou kunnen hebben, zou ik haar terugnemen.
ik kneep mezelf in m'n arm... voelde jij wat?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Damn, dat zou zomaar een reactie van mij kunnen zijn
Nee, wel in mijn kruis.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
ik kneep mezelf in m'n arm... voelde jij wat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |