Met enkel financiele zekerheid net zo min.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat beeld wordt gecreëerd door films en romans die in de jaren '80 verschenen. Financiële zekerheid is nu het belangrijkste wat een mens te bieden heeft. Met enkel liefde kom je nergens.
Ik heb er nu een. Maar mocht die relatie ooit zo ver komen, dan verdenk ik haar ervan toch een kind te willen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:54 schreef Disavowed het volgende:
Een vrouw die geen kinderen wil.
Helaas is die soort bijzonder schaars.
Weapons of Mass Destructionquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Weapons of Mass D estruction eception
Heb in exact dezelfde positie gezeten. Maar mijn ex bleek wel degelijk zwanger. Als klap op de vuurpijl waren het er meteen 2. Op het moment dat we er achter kwamen was het al te laat...quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb er nu een. Maar mocht die relatie ooit zo ver komen, dan verdenk ik haar ervan toch een kind te willen.
Maar ik denk dat wij geen geestelijk gezond kind op de wereld zouden zetten, dus dat lijkt me een slecht idee.
Bedenk me trouwens dat toen m'n ex een keer over tijd was (gebeurde wel vaker) tegen het einde vd relatie, de boel echt stuk ging. Plotseling kwam daar het besef dat het zomaar eens kon gebeuren.... Pffffffff.
Tsja... was bij mij op een punt dat ik al lang twijfelde en die twijfel niet meer kwijtraakte. Rond die tijd was er ook een familiefeest van haar kant (en vooral met haar ouders was het altijd erg stroef) en het was gewoon ook helemaal niet mijn soort mensen, etc... Alles komt dan inene tegelijk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb in exact dezelfde positie gezeten. Maar mijn ex bleek wel degelijk zwanger. Als klap op de vuurpijl waren het er meteen 2. Op het moment dat we er achter kwamen was het al te laat...
Damn, dat zou zomaar een reactie van mij kunnen zijnquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Tsja... was bij mij op een punt dat ik al lang twijfelde en die twijfel niet meer kwijtraakte. Rond die tijd was er ook een familiefeest van haar kant (en vooral met haar ouders was het altijd erg stroef) en het was gewoon ook helemaal niet mijn soort mensen, etc... Alles komt dan inene tegelijk.
Maar ik mis 'r wel een beetje soms
Wat dat betreft ben ik echt net een wijf, maar dan met een zooitje meer testosteron. Als ik twee vrouwen zou kunnen hebben, zou ik haar terugnemen.
ik kneep mezelf in m'n arm... voelde jij wat?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Damn, dat zou zomaar een reactie van mij kunnen zijn
Nee, wel in mijn kruis.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
ik kneep mezelf in m'n arm... voelde jij wat?
Sorry, wilde het moment niet verpestenquote:
't Is al goed schatquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry, wilde het moment niet verpesten
Maar je hebt intussen een andere vriendin?quote:Maar ik herken mezelf in je verhaal. Stroeve verhouding met schoonouders, soms een beetje missen... 1 ding scheelt wel; Ik zie haar om de 2 weken, als ik onze kindjes ophaal
Sort ofquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
't Is al goed schat
[..]
Maar je hebt intussen een andere vriendin?
Oh, is al een tijdje terug dus. Hoop sort-ofjes zeker?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sort of
Zij heeft al 4 jaar een anderEn ik euh... heb het niet bepaald bij 1 gelaten
Té veelquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Oh, is al een tijdje terug dus. Hoop sort-ofjes zeker?
Ik heb het 6 augustus jl uitgemaakt
Hoe kan dat? Ik ben een vies seksbelust mannetje (lijkt me heel gezond overigens), maar houden van gaat me goed af. Op een enkeling na zou ik het allemaal graag nog een keer opnieuw doen met alle exen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Té veelBen niet meer zo goed in houden van geloof ik. De moeder van mijn kinderen was de laatste waar ik van hield.
Whehe... Geen idee. Ik ben meer naar buiten gericht dan naar binnen. En ik heb een nieuwe vriendin waar ik het graag mee zou zien werken, al is het nog erg jong allemaal natuurlijk.quote:Hoe voel je je eronder?
Ik weet het niet. De enige personen waar ik echt onvoorwaardelijk van houd zijn mijn kinderen. De rest van de wereld neem ik altijd met een korreltje zoutquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ik ben een vies seksbelust mannetje (lijkt me heel gezond overigens), maar houden van gaat me goed af. Op een enkeling na zou ik het allemaal graag nog een keer opnieuw doen met alle exen.
Whehe... Geen idee. Ik ben meer naar buiten gericht dan naar binnen. En ik heb een nieuwe vriendin waar ik het graag mee zou zien werken, al is het nog erg jong allemaal natuurlijk.
Maarja, het is dan weer één groot feest natuurlijk... Dus ik voel me goed geloof ik
Klopt, en daarom ben ik wat cynischer wat vrouwen betreft.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:58 schreef Maria2.0 het volgende:
Denk dat iedereen wel een knauw oploopt als een serieuze relatie verloren gaat. Bij sommigen lukt het snel weer om vertrouwen te krijgen in anderen en jezelf over te geven aan houden van en bij anderen juist niet. Ik heb er ook altijd erge moeite mee gehad hoor. Ik stel mezelf niet graag kwetsbaar op en dat doe je wel als je van iemand houdt.
Mjah... ik schipper er een beetje tussenin. 30 is ook echt zo'n vlees noch vis leeftijd. Maar voor een man op vrouwengebied duidelijk de gloriejarenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:58 schreef Maria2.0 het volgende:
Denk dat iedereen wel een knauw oploopt als een serieuze relatie verloren gaat. Bij sommigen lukt het snel weer om vertrouwen te krijgen in anderen en jezelf over te geven aan houden van en bij anderen juist niet. Ik heb er ook altijd erge moeite mee gehad hoor. Ik stel mezelf niet graag kwetsbaar op en dat doe je wel als je van iemand houdt.
*mompelt iets over van jezelf houden, weet niet waarom*quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De enige personen waar ik echt onvoorwaardelijk van houd zijn mijn kinderen. De rest van de wereld neem ik altijd met een korreltje zout
Oh, ik heb een prima leven, en ben erg gelukkig met mezelf hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
*mompelt iets over van jezelf houden, weet niet waarom*
Ja, lekker is dat he? Hou ik ook van. Cynisme en overdreven relativeringquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh, ik heb een prima leven, en ben erg gelukkig met mezelf hoorVooral als ik cynisch wordt, heerlijk!
Geweldig ja. Hoe meer ik klaag, des te gelukkiger ik benquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:11 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja, lekker is dat he? Hou ik ook van. Cynisme en overdreven relativering
QFTquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben wat vrouwen betreft ook heel cynisch. Schuw een potje seks met ze niet maar meer dan dat hoeft voor mij niet. Ik vertrouw ze gewoon niet
Maar ze kan natuurlijk wel verwachten dat ze steun krijgt van haar geliefde, zeker voor moeilijke tijden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:29 schreef Paracetemol het volgende:
Meiden zijn te laks wat betreft zichzelf gelukkig willen maken. Het is veel makkelijker alle verantwoordelijkheid op mannen af te schuiven om ze vervolgens kwalijk te nemen als ze hun naar behandelen. Heeeeeeeeeeel diep van binnen weten ze dat mannen niet gelukkig kunnen maken en dat ze toch hun achterste van hun zit/slaapplaats moeten optillen om aan het werk te gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |