tja.. vind het voorlopig nog een niet bepaald betrouwbare bron. n gozer die al tijden kritiek heeft op de pvda(blijkbaar, ken hem verder niet) beweerd dat de pvda iets slechts tegen hem doet. zou ten eerste bos zelf wel eens willen horen, en ten tweede van de hoofdredacteur willen horen wat ervan waar is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:51 schreef gtotep het volgende:
Vrijheid van meningsuiting volgens W.Bos
'Wouter Bos vroeg om ontslag columnist'
- door Redactie op 05-11-2010 @ 12:45
Wouter Bos heeft er in 2007 bij de hoofdredacteur van de Volkskrant op aangedrongen om columnist Bert Wagendorp te ontslaan. Dat beweerde Wagendorp vrijdag in een interview op Radio 1. De artikelen van Wagendorp zouden de PvdA zetels kosten, vreesde Bos, die in 2007 partijleider, vicepremier en minister van Financiën was.
Volgens Wagendorp heeft een boze Bos na een kritisch stuk van Wagendorp toenmalig hoofdredacteur Pieter Broertjes gebeld. De sociaaldemocraat vroeg aan Broertjes om Wagendorp weg te sturen, stelt de columnist. Zijn verzoek sorteerde weinig effect, Wagendorp schrijft zijn column in de Volkskrant nog steeds.
Ik begrijp je wel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:17 schreef Holograph het volgende:
Graag hoor ik ook de kant van Wouter Bos.
Er zijn geen twee kanten meer, er is extreem tegen extreem. En een hele grote meerderheid, die zich daartussen probeert te bewegen. Maar ten behoeve van de extremen mogen zij nu de rekening betalen. Wanneer alles gigantisch uit de hand zou lopen, waar een grote kans op is met twee extremen, dan mogen ze ook de strafrekening betalen. Extremen nemen namelijk nooit de verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn altijd twee kanten, al zie ik ook niet hoe Bos dit goed kan praten.
Klinkt een beetje als de PVV. Noemt zichzelf partij voor de "vrijheid", maar die vrijheid geldt alleen voor niet-moslims.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:51 schreef gtotep het volgende:
en dat is een partij die opkomt voor vrijheid van meningsuiting................
BEHALVE ALS HET NIET IN JE EIGEN STRAATJE PAST
Ze willen Moslims bevrijden van de fatalistische Islam. Lijkt me geen gek idee.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:13 schreef maartena het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de PVV. Noemt zichzelf partij voor de "vrijheid", maar die vrijheid geldt alleen voor niet-moslims.
Waar bemoeit de PVV zich mee. Laat die mensen lekker. Moslims willen Wilders toch ook niet verplichten zijn haar normaal te doen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:18 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze willen Moslims bevrijden van de fatalistische Islam. Lijkt me geen gek idee.
Overigens ging dit over Wouter Bos en niet over de PVV..
Bekijk zn postgeschiedenis eens zou ik zeggen..quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:20 schreef corruptieeruptie het volgende:
[..]
het heeft alle kranten gehaald.
zeker een pvda stemmer niet...
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef betyar het volgende:
Wat een goede bron zeg!! Ik geloof de brief van de week in de Donald Duck nog meer.
Slechte poll, want dat plezier beleven aan bos kan leterlijk of negatief bezien worden, dus 2 antwoorden kan men alvast foutief klikken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:51 schreef gtotep het volgende:
Poll: Kpmg gaat nog plezier beleven aan W.Bos
• mee eens
• mee oneens
• kwee nie
• heeft niets met betrouwbaarheid te maken.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En ook die hoofdredactuer waaraan hij het gevraagd zou hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:17 schreef Holograph het volgende:
Graag hoor ik ook de kant van Wouter Bos.
Dit dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:11 schreef tho_Omas het volgende:
Mensen die er blind van uitgaan dat Wagendorp de waarheid spreekt.
Die kan zich van het gesprek met Bos en het gesprek met Bert niks herinnerenquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En ook die hoofdredactuer waaraan hij het gevraagd zou hebben.
NVT die pvda bobo's moeten nu toch echt eens voortaan na-laten de media te willen terugfluiten / opjutten -> (wilders, pvv)quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef Ryan3 het volgende:
Ik lees die columns van Wagendorp meestal wel; hoezo zouden die columns de PvdA schaden? Nu anno 2010 iig niet.
Wat was de teneur van zijn columns in 2007?
Maar het is een vreemd verhaal die Wagendorp is in het geheel niet antilinks of schadelijk voor de PvdA.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
NVT die pvda bobo's moeten nu toch echt eens voortaan na-laten de media te willen terugfluiten / opjutten -> (wilders, pvv)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |