wtfquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik zou het niemand vertellen & een groentezaak starten zonder winstoogmerk.
Dat snap ik dan nog...quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik zou het niemand vertellen
Maar dit?quote:& een groentezaak starten zonder winstoogmerk.
auwquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:32 schreef Blistering het volgende:
Ik zou m'n lul eraf snijden met een briefje van 500.
Je vergeet de inflatie in deze. Aangeraden wordt om via de 1 promile regeling te gaan leven. Dus per maand mag je 1 promile opmaken. Dat is 5000 euro per maand (of 60.000 in een jaar)quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:48 schreef Roces18 het volgende:
Als ik een paar miljoen won zette ik het op een spaarrekening. Als ik 5 miljoen heb , krijg ik dus zo'n 130.000 euro per jaar aan rente. En van die 130.000 koop ik alles wat ik wil.
En je vergeet belasting.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Je vergeet de inflatie in deze. Aangeraden wordt om via de 1 promile regeling te gaan leven. Dus per maand mag je 1 promile opmaken. Dat is 5000 euro per maand (of 60.000 in een jaar)
Want dat los je op met geld?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:11 schreef penny-wise het volgende:
emigreren en mijn broer bevrijden uit de klauwen van zijn verschrikkelijke eega..![]()
Klinkt grappig maar is wel erg kleingeestig. Waarom zou je je nog druk maken over dat soort lui?quote:Elke dag een kaartje sturen van waar dan ook ter wereld naar alle mensen die ik niet moet....
Precies, ik zou me doodlachen als zo'n gek weer moeite doet om een kaartje naar me te sturen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Want dat los je op met geld?
[..]
Klinkt grappig maar is wel erg kleingeestig. Waarom zou je je nog druk maken over dat soort lui?
Om vervolgens je complete vermogen te verliezen omdat je niet zomaar een "tof bedrijf" opzet dat blijft draaienquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:25 schreef Omniej het volgende:
Ik zou eerst even hartelijk gaan lachen om andere prijswinnaars die denken het geld wel even op een spaarrekening te kunnen zetten en van de rente denken te kunnen gaan leven. (ik bedoel, wtf, waarom zou je na het winnen van zo'n prijs het grootste deel van je vermogen aan de staat willen schenken?)
Vervolgens zou ik direct stoppen met waar ik op dat moment dan ook mee bezig ben en een tof bedrijf op gaan zetten in een prettiger, zonnig land.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:26 schreef Henno het volgende:
Ik zou er allemaal goudstaven van kopen en die opsturen naar postalgold, want dan krijg je 450 euro en dat is fantastisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |