Idem hier. Ik krijg de kriebels van Horatio met z'n irritante slome gepraat en z'n eeuwige zonnebrillentic.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:17 schreef Vicky het volgende:
CSI Maimi vind ik niet leuk. CSI Las Vegas wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.House is leukik ben er echter wel even een tijdje uit geweest, heb dus wel wat gemist.
Make love, not war ☮
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kijk geen houseik ga van mijn stokkie van ziekenhuis serie's
+1quote:
House is leuk, maar doe mij dan maar Dan Karaty..quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
+1![]()
Die is wel leuk voor in een donker steegje.
Ik zou hem ook op klaarlichte dag op een speeltuinbankje doen hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
+1![]()
Die is wel leuk voor in een donker steegje.
al die tere kinderzielenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:46 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik zou hem ook op klaarlichte dag op een speeltuinbankje doen hoor
die komt net tot mijn navel joh!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
House is leuk, maar doe mij dan maar Dan Karaty..
En hij kan dansen he! Dus eh.... heel goed in bewegenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die komt net tot mijn navel joh!kan op zich best handig zijn natuurlijk
maar goeie kop heeft ie ja.
quote:
geeft ineens een heel ander beeld bij Hip-Hoppen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:49 schreef Lois het volgende:
[..]
En hij kan dansen he! Dus eh.... heel goed in bewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |