Ja het zijn 3 quests voor alliance en 2 voor horde beetje weinig ook al is het maar een deelquote:Op maandag 8 november 2010 20:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Was in 5 minuten klaar met phase 2.
Oja, Anzu mount eindelijk gedropt na 2.5 maand farmen, elke dag.
Er zou een derde moeten zijn voor de horde volgens WoWhead. Erg vreemd dat ie er niet is ><quote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja het zijn 3 quests voor alliance en 2 voor horde beetje weinig ook al is het maar een deel
Hordequote:Op maandag 8 november 2010 20:33 schreef SweexNL het volgende:
Fanboy vraag : horde werdegelijk leuker dan alliance? heb eigenlijk tot nu toe alleen maar ally gehad, puur omdat het er leuker en vrolijker uitzag...
quote:Op maandag 8 november 2010 20:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
fixed.
HordeAlly
Wie wil er nu met zon als een ontzettende gay dansende Human rondlopen , walgelijk gewoon
Maar niet te spreken over Gnomes.
Ik denk dat mensen van 20+ voorkeur geven aan Horde omdat Alliance (met name humans) aantrekkelijk is voor de (erg) jonge garde want je ben een Echte Held als je al die boze wezens van de Horde neermaait. Past meer bij de sprookjes die ze nog maar kort geleden voorgelezen kregenquote:Op maandag 8 november 2010 20:33 schreef SweexNL het volgende:
Fanboy vraag : horde werdegelijk leuker dan alliance? heb eigenlijk tot nu toe alleen maar ally gehad, puur omdat het er leuker en vrolijker uitzag...
Op mijn sever was hij 100k minder kwijt geweestquote:Op maandag 8 november 2010 23:40 schreef farscapevr8 het volgende:
kereltje op mijn server heeft ff 250k gold neergelegd om dat paard van LK te krijgen door zich te laten slepen door ensidia
Ik ben toch echt 20+ en speel liever ally, met name omdat ik de horde starting areas echt ruk vind. Het maakt me verder niet zoveel uit, aan beide kanten heb je noobs en pros.quote:Op maandag 8 november 2010 22:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen van 20+ voorkeur geven aan Horde omdat Alliance (met name humans) aantrekkelijk is voor de (erg) jonge garde want je ben een Echte Held als je al die boze wezens van de Horde neermaait. Past meer bij de sprookjes die ze nog maar kort geleden voorgelezen kregenEn een hoop meer klein grut achter die pc's = een hoop meer kinderachtig gedoe.
For the Horde!quote:Op maandag 8 november 2010 20:33 schreef SweexNL het volgende:
Startgebieden ben je toch zo doorheenquote:Op maandag 8 november 2010 23:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ben toch echt 20+ en speel liever ally, met name omdat ik de horde starting areas echt ruk vind. Het maakt me verder niet zoveel uit, aan beide kanten heb je noobs en pros.
Ik vind de barrens gewoon te kut en ook al heb ik nu 2 horde 80's, het lvlen vond ik altijd zo kut dat ik er nooit echt vrolijk doorheen ging. Maarja er zijn ook genoeg mensen die het precies andersom vinden. En ook speelt mee dat lvlen nu nog veel simpeler is, denk dat ik anders nooit een horde 80 had gekregen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Startgebieden ben je toch zo doorheen
Oké Elwynn Forest gevolgd door Westfall is idd tof maar hoeveel tijd spendeer je daar nou eenmaal
Ik vind de Barrens juist tof, geeft zon lekker vrij savanne gevoel. Alsof je in een Afrikaans park aan het wandelen bentquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik vind de barrens gewoon te kut en ook al heb ik nu 2 horde 80's, het lvlen vond ik altijd zo kut dat ik er nooit echt vrolijk doorheen ging. Maarja er zijn ook genoeg mensen die het precies andersom vinden. En ook speelt mee dat lvlen nu nog veel simpeler is, denk dat ik anders nooit een horde 80 had gekregen.(instance lvlen als tank is best nice bijvoorbeeld)
Dat is ook met name wat ik bedoel met het lvlen dat nu simpeler is, ghostlands is net als de draenei starting area perfect gedaan. Lekker in een flow lvlen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik vind de Barrens juist tof, geeft zon lekker vrij savanne gevoel. Alsof je in een Afrikaans park aan het wandelen benten laten we de barrens chat niet vergeten
Het gebied is idd wel erg groot wat onhandig is zonder mount...
Maar een heel erg goed alternatief voor the Barrens als horde zijn de Ghostlands. Gisteren toevallig weer volledig uitgequest met mijn nieuwe lowbie pala. Op lvl 12 erin en op lvl 24 er pas uit, kan nu direct doorstomen naar Hillsbrad
Begon als horde tot outlands toen was ik naar alliance getransferedquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:54 schreef Sjiznit het volgende:
Ik zal nooit echt horde gaan spelen denk ik. Ookal vind ik Taurens en Trolls erg cool (Daar spit ik ook nooit nadat ik mijn bijl in hun buik heb geplant). Maar het is gewoon het gevoel wat ik bij alliance heb. En ach, dan neem ik die achterlijk human paladins en dk's en gnums maar voor lief. Ik kom dan ook zo min mogelijk in Stormwind, achterlijk dorp dat. Ben gewoon verzot op de Dwergjes. Geweldig volk vind ik dat en retevet in plate. Oh en Ironforge is wat mij betreft echt de mooiste stad in WoW. Geeft me echt het gevoel van een grote stad.
Maar het zal gewoon met je gevoel te maken hebben. Denk ook niet dat er veel mensen zijn die van factie zijn gewisseld sinds ze zijn gestart. Volgens mij is de factie waar je als allereerste voor kiest toch altijd meer je thuis.
Ik vind Stormwind echt prachtig!quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:54 schreef Sjiznit het volgende:
Ik zal nooit echt horde gaan spelen denk ik. Ookal vind ik Taurens en Trolls erg cool (Daar spit ik ook nooit nadat ik mijn bijl in hun buik heb geplant). Maar het is gewoon het gevoel wat ik bij alliance heb. En ach, dan neem ik die achterlijk human paladins en dk's en gnums maar voor lief. Ik kom dan ook zo min mogelijk in Stormwind, achterlijk dorp dat. Ben gewoon verzot op de Dwergjes. Geweldig volk vind ik dat en retevet in plate. Oh en Ironforge is wat mij betreft echt de mooiste stad in WoW. Geeft me echt het gevoel van een grote stad.
Maar het zal gewoon met je gevoel te maken hebben. Denk ook niet dat er veel mensen zijn die van factie zijn gewisseld sinds ze zijn gestart. Volgens mij is de factie waar je als allereerste voor kiest toch altijd meer je thuis.
De enige stad die je met een handjevol shamans kan verdedigenquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:23 schreef Rikketik het volgende:
De tofste stad is overigens, without a doubt: Thunder Bluff.Niet zozeer de stad zelf, maar het geeft altijd een episch gevoel om als low level Tauren daar in Mulgore over de graslanden te rennen terwijl TB als het ware over je waakt.
Of als je, tig levels later, weer eens een keer van plateau naar plateau rent en je letterlijk uitkijkt over het gebied waar je alweer zo lang geleden als klein Taurentje rond huppelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |