Gewoon op 'Messages' klikken, dan krijg je de hele dialoog tussen jou en de ontvanger lezen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:11 schreef static het volgende:
Hoe kan ik mijn verstuurde SMSjes zien?
Ik dus ook. Omdat ik lees dat de oude fijner is?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kunnen jullie mij helpen?
Ik twijfel tussen de Desire en de Desire HD. Ik vraag het hier omdat ik toch neig naar de laatste (arme portomonnee).
ja en betaalbaarder.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:47 schreef Trava het volgende:
[..]
Ik dus ook. Omdat ik lees dat de oude fijner is?
Nope, ik vind het wel handig zo.quote:
Dan moet je even een long press op dat envelopje met die 'i' naast de message doen, dan kun je zien of 'ie ontvangen is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:08 schreef static het volgende:
Maar irritent om niet te kunnen zien of ze daadwerkelijk verzonden zijn.
Zal die notification maar aanzetten denk ik.
Gefeliciteerd!quote:
Tof !!quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Heb toen ik de 9e geannuleerd had, via PDAshop 's avonds de gewone Desire besteld, de 10e had ik 'm tegen 11 uur 's ochtends binnen. Nu kunnen we allebei spelenWat een geweldig toestel.
Heb jij de gewone desire dan? Zoniet, dan merk je toch niks van dat verschil.. lijkt mij?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:47 schreef Trava het volgende:
[..]
Ik dus ook. Omdat ik lees dat de oude fijner is?
Weet niet of de onze veel verschillen, maar hier is het;quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al zou ik wel willen weten hoe ik de tril uitzet als ik toetsen aanraak etc., iemand die het weet?
Oh thanks! Even kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weet niet of de onze veel verschillen, maar hier is het;
Settings - Language&keyboard - Touch input - Text input - Vibrate when typing
Batterij wordt steeds beterquote:Op zondag 14 november 2010 10:43 schreef Henk-B het volgende:
Zit eigenlijk ook nog te twijfelen.
Ik kan pas in Mei van Abbo switchen dus ik heb nog de tijd!
Twijfel tussen de Desire, Desire Z en Desire HD.
De Desire, omdat het gewoon een goed toestel is.
De Desire Z, omdat een keyboardje voor mij toch altijd net ietsjes fijner typt, maar ja die HINGE.
De Desire HD, omdat een groter beeldscherm toch wel lekker is, maar ja die accuduur.
Van deze 3 neig ik het meest naar de HD, als hij het gewoon minimaal 24 uur uit zou houden met 1 lading en ik lees hier dat het meestal maar 15 uur is. Ik vind dat best aan de korte kant.
Een smartphone koop je om de telefoon te gebruiken als een smartphone en als je dan erop moet letten dat je niet te veel er mee speelt, omdat anders je batterij leeg raakt om nog te kunnen bellen vind ik wel een groot minpunt.
Iemand suggesties?
Dat valt echt heel erg mee hoor, de accu wordt echt steeds beter na verloop van tijd. Het ligt echt aan hoe je hem gebruikt. Allemaal gaan ze niet erg lang mee als je er niks mee doet. Mijn pa z'n gewone Desire gaat ook maar op z'n best 2 dagen mee, als hij niet zoveel internet. Ik ga er vanuit dat de Desire HD daar ook dicht bij in de buurt zal komen met vergelijkbaar gebruik, al zal het misschien 2 of 3 uurtjes minder zijn. Maar sowieso na een week is de batterij vast wel goed genoeg voor langer gebruik dan een dag, als je hem gewoon elke dag aan de oplader hangt is er niks aan de hand, dat moet ik met mijn huidige ruktelefoon ook.quote:Op zondag 14 november 2010 10:43 schreef Henk-B het volgende:
Zit eigenlijk ook nog te twijfelen.
Ik kan pas in Mei van Abbo switchen dus ik heb nog de tijd!
Twijfel tussen de Desire, Desire Z en Desire HD.
De Desire, omdat het gewoon een goed toestel is.
De Desire Z, omdat een keyboardje voor mij toch altijd net ietsjes fijner typt, maar ja die HINGE.
De Desire HD, omdat een groter beeldscherm toch wel lekker is, maar ja die accuduur.
Van deze 3 neig ik het meest naar de HD, als hij het gewoon minimaal 24 uur uit zou houden met 1 lading en ik lees hier dat het meestal maar 15 uur is. Ik vind dat best aan de korte kant.
Een smartphone koop je om de telefoon te gebruiken als een smartphone en als je dan erop moet letten dat je niet te veel er mee speelt, omdat anders je batterij leeg raakt om nog te kunnen bellen vind ik wel een groot minpunt.
Iemand suggesties?
Als 'ie begint te zeuren dat 'ie aan de charger wil kun je 'em nog best een flinke tijd gebruiken.quote:Op zondag 14 november 2010 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn telefoon staat al 16.5 uur aan en heb nog 20%, ik vind het wel netjes
Nice!quote:Op zondag 14 november 2010 15:18 schreef APK het volgende:
[..]
Als 'ie begint te zeuren dat 'ie aan de charger wil kun je 'em nog best een flinke tijd gebruiken.
Die van mij zit nu op 16 uur, met nog 70%
Niet echt veel mee gedaan, alleen flink wat sms'jes.
Juist niet, je moet hem zo vaak mogelijk aan de lader hanger voor een betere performancequote:Op zondag 14 november 2010 18:28 schreef static het volgende:
Moet ik de batterij een keer helemaal leeg laten lopen voor een betere performance?
Daar verschillen de meningen over.quote:Op zondag 14 november 2010 19:43 schreef Denzo het volgende:
Juist niet, je moet hem zo vaak mogelijk aan de lader hanger voor een betere performance
Doet het hier wel gewoon. Draai wel de NL-talige versie.quote:Op maandag 15 november 2010 00:52 schreef static het volgende:
Als ik naar 'Car Panel', dan 'Phone' kies en daarna 'Voice dialer' krijg ik de melding:
'Invalid License'.
'Voice dialer only works with a valid navigation license'.
Waar haal ik die vandaan?
Staat nergens een optie om te kopen oid.
Jup, even laten opladen en dan na een minuutje gewoon bovenop aanzetten.quote:Op maandag 15 november 2010 14:22 schreef Trava het volgende:
Ik neem aan dat die via de knop bovenop aangaat, want hij is denk ik leeg en hem heb net op de oplader maar gaat nog niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |