Wowsers!quote:Op donderdag 11 november 2010 17:30 schreef APK het volgende:
Batterij doet het nu al 65 uur en nog 30% over, gaat idd iets beter.
Awwquote:Op donderdag 11 november 2010 18:04 schreef Denzo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik heb nog steeds niks gehoord
Gelukkig wel een zoethoudertje ontvangen vandaag ( garantie replacement voor mn oude Archos mp3 speler)
Hmm dat is wel vreemdquote:Op donderdag 11 november 2010 20:32 schreef Syd het volgende:
Heb hem zojuist opgehaald, maar de "zegel" htc sticker is overgeplakt, daaronder zit ook een sticker waar met mes ofzo "losgesneden" is. Het toestel ziet er verder wel als nieuw uit.
Kan ik ergens zien wanneer hij van de band is gerold?
Hij ligt nu al vier uur te zeiken dat 'ie aan de charger wil.quote:
Ik vind de gewone Desire nog steeds fijner.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:38 schreef svann het volgende:
APK, wat is het verschil tussen de gewone Desire en de HD kwa beeldschermbeleving?
Ze hebben allebei 480x800 pixels, maar een andere maat.
En ben je al wat milder?
Terwijl ik lees dat mensen die hem na mij hebben besteld bij Vodafone ( ook telefonisch ) hem al binnen hebbenquote:Welkom bij Vodafone chat!
Hier bent u op de juiste plek om snel online antwoord te krijgen op al uw vragen over de orderstatus.
Uw ordernummer is: xxxxxxxxxx
Adviseur:
de%20heer Denzo hoe kan ik u van dienst zijn?
Denzo:
Hallo, is er al iets bekend over wanneer de Desire HD
geleverd gaat worden?
Denzo:
Ik lees op verschillende websites dat mensen die na mij
telefonisch hebben besteld hem al binnen hebben
gekregen
Adviseur:
De HTC Desir HD is op dit moment niet op voorraad.
Denzo:
Ok
Denzo:
Is het dan wel bekend wanneer hij wel weer op voorraad is?
Adviseur:
Als het goed is, komt er vandaag een levering.
Waarschijnlijk zit de HTC Desire HD door ook bij.
Denzo:
En die van mij ook dan of is er nog een hele stapel klanten
voor mij die hem eerst krijgt?
Adviseur:
Dat kan ik helaas niet inzien.
Denzo:
Ok, bedankt
Gefeliciteerd!quote:
Aww -aai- Wanneer had je hem precies besteld?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:26 schreef Denzo het volgende:
[..]
Terwijl ik lees dat mensen die hem na mij hebben besteld bij Vodafone ( ook telefonisch ) hem al binnen hebben
[..]
Gefeliciteerd!
Haha grappigquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:42 schreef APK het volgende:
[..]
Batterij al leeg?
Best een groot ding he?
02-11quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww -aai- Wanneer had je hem precies besteld?
En bedankt
Ik had hem de 26e besteld.. Wel raar dat andere Vodafoners hem wel krijgen en jij niet.. Als ik jou was zou ik ze slaan met stokken, dat zal ze leren.quote:
hij doet bij mij niet, het zegt dat de telefoon zoeker uitgeschakeld is, terwijl ik deze op de telefoon aan heb staan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trouwens mijn htc sense is helemaal in de war...
[ afbeelding ]
Heb het toestel sinds vandaag binnen en heb hetzelfde:quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:18 schreef Syd het volgende:
Iemand enig idee waarom mijn telefoon zoeker niet werkt? heb hem wel aan staan op de telefoon, maar op de website geeft hij aan dat die is uitgeschakeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |