dat dus!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je collectiviteit en pakketkorting hebt loont het waarschijnlijk niet om over te stappen Claudia.
1 keer osteopaat kost grofweg 80 euro.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, dat zijn precies de modules die ik niet heb en daar heb ik dus over na zitten denken. Maar ik weet oprecht niet of het nou tegen elkaar opweegt. Fysio is voor kinderen de eerste 18 behandelingen sowieso via de basisverzekering meen ik en een keertje osteopaat is los wellicht goedkoper dan maandelijks de premie voor die module.
wat zij zegt, je mag zelf kiezenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef Pvoesss het volgende:
Ja je mag zelf kiezen bij wie je het kind er bij doet.
Toen bleek dat dit ook een jongen is, zei ik gekscherend tegen m'n man of hij nu nog wel een derde wilde (proberen om een meisje te krijgen) en hoewel hij heel altijd heel stellig was dat ie twee genoeg vind, was het antwoord nu ineens: misschien over een jaar of vijf ofzo .. als deze op school zitten .. dus who knows .. eens zien hoe mijn lichaan het er na deze zw.schap vanaf brengt, of ik zelf denk nog een zw.schap aan te kunnen fysiek, en of ik het mentaal ook wel wil. ik heb er dan tenslotte al drie ...quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef mrien het volgende:
Geen ervaring DJMO, nooit spiraaltje gehad. Wil je er hierna nog 1 dan
Doet de mijne ook ja! Lijkt vagelijk op een continu aanhoudende spiertrekking, maar is daar niet sterk genoeg voor. Of bedoel jij iets anders?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Kennen jullie dat getril van een vlieg die maar tegen een raam op blijft zoemen? Zo beweegt onze dame vaak en ik moet er zo om lachen.
Grappig dat jullie dat allebei hebben, zou het een meisjesding zijn, dat vlinderen??quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Doet de mijne ook ja! Lijkt vagelijk op een continu aanhoudende spiertrekking, maar is daar niet sterk genoeg voor. Of bedoel jij iets anders?
Nou, het lijkt wel op een aanhoudende spiertrekking. Het doet me altijd denken aan het natrillen van zo'n hoge boksbal, zeg maar. Ik vind het een heel maf gevoel en ik begrijp ook niet hoe ze het voor elkaar krijgt. Het gaat niet om een subtiele beweging maar een vrij krachtige.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Doet de mijne ook ja! Lijkt vagelijk op een continu aanhoudende spiertrekking, maar is daar niet sterk genoeg voor. Of bedoel jij iets anders?
Amélie deed dat ook, ik had voor mezelf bedacht dat het een soort gekriebel van vingertjes was, niet echt een schop maar gefrunnik van die kleine vingertjes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, het lijkt wel op een aanhoudende spiertrekking. Het doet me altijd denken aan het natrillen van zo'n hoge boksbal, zeg maar. Ik vind het een heel maf gevoel en ik begrijp ook niet hoe ze het voor elkaar krijgt. Het gaat niet om een subtiele beweging maar een vrij krachtige.
Oh, 'vlinderen', dat is een heel treffende term, Leandra!
Thnx, nou lijkt het net alsof ik ervaringsdeskundige ben, en ook een meisje krijgquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, 'vlinderen', dat is een heel treffende term, Leandra!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappig dat jullie dat allebei hebben, zou het een meisjesding zijn, dat vlinderen??
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo vertelde mijn moeder (gerookt tijdens de zwangerschap, eigen schuld dikke bult dat ze een dochter kreeg die op vrouwen valt)
het een roofvis is en roofvissen veel kwik bevatten. Jonge tonijn bevat minder kwik, dus kan op zich wel. Daarom is bliktonijn met mate ok.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:42 schreef danic het volgende:
Tonijn liever zowiezo niet omdat die heel rijk zijn aan vitamine A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |