abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 november 2010 @ 20:59:06 #41
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88378976
ik ben verzekerd bij zilveren kruis, man bij cz, (toch eens kijken of dat goedkoper is, het basispakket dan) en al onze overige verzekeringen inclusief huisdierverzekering bij de hema. Die is het goedkoopste.

Ik voel pukkie nu echt goed schoppen, en zelfs als mijn man z'n hand op m'n buik legt, voel ik het, maar hij niet :? hij zal z'n aandacht wel meer bij het huis hebben op het moment. morgen ga ik de gordijnen ophalen voor de benedenverdieping *O*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88379097
Als je collectiviteit en pakketkorting hebt loont het waarschijnlijk niet om over te stappen Claudia.

Ik wil niet overstappen maar wel pakketkorting. Toch eens bellen :P

Edit: Al gevonden. Doen ze niet aan bij de FBTO }:|
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88379169
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je collectiviteit en pakketkorting hebt loont het waarschijnlijk niet om over te stappen Claudia.

dat dus!

Ik zit ook bij Ohra en ik ben al doro diverse verzekeringen benaderd om over te stappen voor een andere autoverzekering. Ik betaal 39 euro voor een all-risk verzekering. Dat betaal ik nergens anders!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88379865
ach ja dat heb je natuurlijk ook de zorgverzekering, en vooral straks kraamzorg e.d.
heb nu interpolis.. geen klachten, maar kan me niet herinneren dat ik het de afgelopen jaar, anderhalf jaar
gebruikt heb...
pi_88380938
Ik heb al mn verzekeringen verder bij de bank zitten, daar krijg ik dus mn pakketkorting op.

SC en DML jullie verzekeringen klinken ook goed! Ik ben op zich wel voor die module-verzekeringen, maar aan de andere kant is het weer zo relatief, zo had ik van tevoren nauwelijks gedacht gebruik te maken van fysio of alternatief genezers (osteopathie) dus mja, met kinderen is verzekeren ineens een hele studie :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88380941
Is Suzanna nog steeds niet bevallen? :o

Over verzekeringen, volgens mij krijg je via Ouders Online collectiviteitskorting bij FBTO. Even nagezocht, je moet dan de code R94 doorgeven.
Wij zijn bij Delta Lloyd verzekerd. Hun goedkoopste aanvullende pakket vergoedt evenveel voor zwanger/bevalling/kraamzorg als 't duurste (ook 200 euro voor een lactatiekundige!) en omdat 't een restitutieverzekering is kun je overal waar je wilt (kraam)zorg afnemen. Ik heb dat nog niet nodig gehad maar ben wel tevreden over ze. :)
oja, wij krijgen ook korting, zie www.unitedinsurance.nl
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 november 2010 @ 21:39:05 #47
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88380948
Dr schiet mij ineens wat te binnen, zijn er hier ladies die ervaring hebben met een spiraaltje ná een zwangerschap, of beter gezegd, tussen zwangerschappen in ? O-)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 5 november 2010 @ 21:48:47 #48
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88381419
Huup, ik krijg bij Anderzorg de Osteopaat van Jorja ook voor een groot gedeelte vergoed. Had ik echt nooit gedacht dat zo'n goedkope verzekering dat zou vergoeden.
Weet natuurlijk niet wat er in 2011 gaat gebeuren.....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88381823
Huup, dat zijn precies de modules die ik niet heb en daar heb ik dus over na zitten denken. Maar ik weet oprecht niet of het nou tegen elkaar opweegt. Fysio is voor kinderen de eerste 18 behandelingen sowieso via de basisverzekering meen ik en een keertje osteopaat is los wellicht goedkoper dan maandelijks de premie voor die module.
The way you rock'n'roll
pi_88382019
Kennen jullie dat getril van een vlieg die maar tegen een raam op blijft zoemen? Zo beweegt onze dame vaak en ik moet er zo om lachen. Ivan draaide, schopte, stompte en had de hik; dit is nieuw voor me.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88382325
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, dat zijn precies de modules die ik niet heb en daar heb ik dus over na zitten denken. Maar ik weet oprecht niet of het nou tegen elkaar opweegt. Fysio is voor kinderen de eerste 18 behandelingen sowieso via de basisverzekering meen ik en een keertje osteopaat is los wellicht goedkoper dan maandelijks de premie voor die module.
1 keer osteopaat kost grofweg 80 euro. :X wij zijn na 5 behandelingen gestopt omdat we het wel mooi vonden maar eigk waren we nog niet klaar. En van de fysio hebben we denk ik toch ook wel een behandeling of 15 erop zitten.
nouja het is natuurlijk niet gezegd dat je het nodig zult hebben, ik hoop van harte van niet :D
maar het heeft mij er wel met andere ogen naar doen kijken.

Ook, even heel dramatisch, dingen als verblijf in een ronald mcdonaldhuis, of lactatiekundige zorg, bekkenbodemfysio voor jezelf na de bevalling, en meer van dat. zijn allemaal dingen waar ik niet bij stil gestaan had maar die wel goed zijn om over na te denken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88382468
Hier was de osteopaat ook zeer prijzig :X
was er rond de 300 aan kwijt. En dan had ik nog vergoeding ervoor een beetje -O-
pi_88382627
Ik ben blij dat ik (en Lotte) chiropractie behandelingen best goed vergoed krijg. Ook nu in de zwangerschap heb ik veel aan de behandelingen! Bijna geen last van bekken, ideaal dus ;)

Grappig dat verschil in de buik claudia! Ik merk hier ook wel wat verschil, deze baby lijkt soms echt veel drukker (of van Lotte weet ik het al niet meer zo goed)

Geen ervaring DJMO, nooit spiraaltje gehad. Wil je er hierna nog 1 dan ;)
pi_88382751
Ik weet het Huup. Ik denk er al een tijdje over na of ik bij moet verzekeren volgend jaar.

Kan je baby ook op de verzekering van de man? Die heeft een veel uitgebreider pakket dan ik maar betaalt daar ook naar.
The way you rock'n'roll
pi_88382831
Ja je mag zelf kiezen bij wie je het kind er bij doet. :)
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:19:13 #56
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_88382880
DJMO Na de zwangerschap van Roy een koperspiraal laten zetten, weinig last van gehad, alleen schijn ik een hele sterke baarmoeder te hebben, waardoor hij er weer vanzelf uit is komen zetten.
Tegenwoordig heb ik een staafje in m'n arm zitten.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88382999
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef Pvoesss het volgende:
Ja je mag zelf kiezen bij wie je het kind er bij doet. :)
wat zij zegt, je mag zelf kiezen :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88383001
ieniminie, alleen bij het uitgebreidste pakket krijg je bij interpolis kraamzorg en poliklinisch bevallen vergoed. Tis maar dat je het weet.

Pakketkorting kreeg ik niet bij Interpolis, terwijl ik daar verder alle(!) verzekeringen had lopen. Nu heb ik die ook deels ergens anders zitten en gaan ze me dus ook verliezen als zorgklant. En ze doen niet aan tandartsdingen, terwijl dat bij izz er in zit.
Naast bevallingsdingen moet ik een ruime vergoeding voor fysio hebben,voor mezelf en eventueel voor uk 2. En Driekus heeft bijvoorbeeld pufjes gehad, Interpolis deed moeilijk over die luchtkamer, die zou ik zelf moeten betalen. Zoals ik al zei, ik ga even studeren erop vrees ik.

Baby kan ook op man's verzekering, dat maakt niet uit. En basis is gratisch en voor niets voor die ukken, het ligt aan de verzekering of ze dan de aanvullende gratis krijgen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 november 2010 @ 22:30:07 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88383513
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef mrien het volgende:
Geen ervaring DJMO, nooit spiraaltje gehad. Wil je er hierna nog 1 dan ;)
Toen bleek dat dit ook een jongen is, zei ik gekscherend tegen m'n man of hij nu nog wel een derde wilde (proberen om een meisje te krijgen) en hoewel hij heel altijd heel stellig was dat ie twee genoeg vind, was het antwoord nu ineens: misschien over een jaar of vijf ofzo .. als deze op school zitten .. dus who knows .. eens zien hoe mijn lichaan het er na deze zw.schap vanaf brengt, of ik zelf denk nog een zw.schap aan te kunnen fysiek, en of ik het mentaal ook wel wil. ik heb er dan tenslotte al drie ...

pi_88383890
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Kennen jullie dat getril van een vlieg die maar tegen een raam op blijft zoemen? Zo beweegt onze dame vaak en ik moet er zo om lachen.
Doet de mijne ook ja! Lijkt vagelijk op een continu aanhoudende spiertrekking, maar is daar niet sterk genoeg voor. Of bedoel jij iets anders?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:41:40 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88384166
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Doet de mijne ook ja! Lijkt vagelijk op een continu aanhoudende spiertrekking, maar is daar niet sterk genoeg voor. Of bedoel jij iets anders?
Grappig dat jullie dat allebei hebben, zou het een meisjesding zijn, dat vlinderen??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_88384172
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 22:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nou, het lijkt wel op een aanhoudende spiertrekking. Het doet me altijd denken aan het natrillen van zo'n hoge boksbal, zeg maar. Ik vind het een heel maf gevoel en ik begrijp ook niet hoe ze het voor elkaar krijgt. Het gaat niet om een subtiele beweging maar een vrij krachtige.

Oh, 'vlinderen', dat is een heel treffende term, Leandra!
pi_88384294
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou, het lijkt wel op een aanhoudende spiertrekking. Het doet me altijd denken aan het natrillen van zo'n hoge boksbal, zeg maar. Ik vind het een heel maf gevoel en ik begrijp ook niet hoe ze het voor elkaar krijgt. Het gaat niet om een subtiele beweging maar een vrij krachtige.

Amélie deed dat ook, ik had voor mezelf bedacht dat het een soort gekriebel van vingertjes was, niet echt een schop maar gefrunnik van die kleine vingertjes. O+

Deze keer nog niet gevoeld maar wie weet komt t nog.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88384338
Wolf deed dat destijds ook in mijn buik, ik vond het voelen alsof je ooglid trilt.
De VK kon niet verklaren wat het was en dacht eerst dat ik bedoelde dat hij de hik had maar dat voelt echt heel anders.
Toen dacht ze dat het een spiertje van mezelf was waar hij tegenaan zat, maar dat was het ook echt niet.
Heel gek maf gevoel was dat
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88384340
Claudia, ze aait je gewoon van binnen! :P
Klinkt wel heel lief trouwens, Willow die schopte gewoon alleen maar :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88384378
Ik kan me alleen nauwelijks voorstellen dat die kleine vingertjes dat voelbaar kunnen maken.
Bij mij is het vooral als ik op mijn zij lig en dan natuurlijk precies waar mijn buik op de matras ligt.

Trillend ooglid is wel een goeie vergelijking.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88384672
Ja, trillend ooglid is ook een goede! Alleen zijn al die omschrijvingen veel lieflijker dan het daadwerkelijke gevoel. Als ze het namelijk doet voelt het haast als een stroomschok en krijg ik de neiging om te zeggen dat ze even rustig moet doen, alsof ze een soort spasme heeft of zo, haha.

Misschien is ze aan het pingelen met de navelstreng? _O-
pi_88384735
Dan doet de mijne het een stuk zachter dan de jouwe. Maar hee, ze loopt ook 4 weken oid op jou achter.
pi_88384802
Ja, het is goed mogelik dat het gevoel hier ook heftiger is geworden.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:55:32 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88384965
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
Thnx, nou lijkt het net alsof ik ervaringsdeskundige ben, en ook een meisje krijg :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88385357
De mijne vlindert niet. Die trapt en stompt alleen heel hard.
The way you rock'n'roll
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 november 2010 @ 23:05:14 #72
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88385511
de mijne doet aan koprolletjes maken ofzo .. ik weet het niet :D

vrijdag 5 november 2010 @ 23:13:45 #73
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88385891
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Grappig dat jullie dat allebei hebben, zou het een meisjesding zijn, dat vlinderen??
:N :D

Alexa was ook echt een karatekid. Mijn buik was mini, maar als ik op mijn rug lag, kon je haar rug vaak van links naar rechts zien gaan. Of ze stak haar knie (of-wat-dan-ook) aan de zijkant van mijn buik uit.

Ik hoop ook op een vlindertje dit keer :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88391350
De mijne doet aan breakdancing...ook nu nog, voeten golven heen en weer en dan zie ik weer een kontje omhoog gaan. :D Heerlijk, ga dat nog missen straks.

Kleine egopost verder: We hebben vandaag een box gekregen van m'n zus en die staat nu op z'n plek in de woonkamer. Wéér een stap dichterbij! Vriendlief zei net: ''Nu het er staat, mist er wat. hij moet er gewoon inliggen!, Maar toch nog even in je buikie blijven'' O+
Back in business.
pi_88393430
Lief shirley!
Maakt het weer wat echter he
Heb je verder alles al klaar?

Ik kan nu merken dat fietsen niet echt comfortabel meer is, mja wel mijn enige vervoermiddel. Bij lotte had ik zelf nog een auto maar toen ik hier vlakbij ging werken de auto verkocht. Aan de ene kant dus stuk actiever, kijken hoe lang dat nog een beetje wil.
Van de week al bijna aangereden door een auto die niet uit keek bvij achteruitrijden uit parkeervak, dan schrik je toch wel even

[ Bericht 71% gewijzigd door mrien op 06-11-2010 07:52:54 ]
pi_88393822
oh Mrien lekker is dat :{
hier ook een hoop auto's die niet zo goed uitkijken. Ik begrijp het wel, ik woon aan een drukke provinciale weg, als je hier met je auto niet gewoon gáát op een druk tijdstip dan kom je nooit weg :') maar er zijn mensen die nog wel es vergeten dat er wel een fietspad tussen zit dan :X

joehoeeeee LLM's!! kom es vertellen? ik ben zo benieuwd O+ O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88394164
Jemig meiden, jullie gaan veel te hard dit kan ik echt niet bijhouden, maar ik ga toch nog ff reageren op discussies die nu misschien al lang niet meer aan de orde zijn:

voor wat betreft het eten: vis mag, maar niet vacuüm verpakt omdat je daarbij kans hebt op bacteriën die vrijkomen bij het verpakken. Tonijn liever zowiezo niet omdat die heel rijk zijn aan vitamine A. Dus daarvoor geldt hetzelfde als voor smeerworst bv. Een keertje mag wel, maar niet te vaak. Vind ik erg jammer, want tonijnsteak :9 Maar die zijn helaas ook nog eens heel rauw, dus dat wordt em niet voor mij.
Brie mag wel, zolang het niet rauwmelks is. De brie van President kan gewoon.
Softijs kan ook gewoon, maar dan moet je wel zeker weten dat ze iedere dag de machine schoonmaken zodat listeria geen kans krijgt.
Maareh.....rauwe ham zou ook discutabel zijn? Ik ga namelijk helemaal los op de rauwe ham omdat die nu zo lekker smaakt. In de AH zeiden ze dat ik het wel mocht (wilde het niet nemen ivm 'rauwe' ham). Het is namelijk niet rauw. Het heet zo omdat het niet gebakken, gekookt of gestoomd is, maar gerookt en gezouten.
En alcohol, tja daar doe ik dus niet niet aan. Jammer maar helaas.

Afgelopen donderdag controle gehad bij de vk en het hartje voor het eerst gehoord O+ O+
Mijn baarmoeder schijnt eerst omhoog te groeien en dan pas opzij, wat verklaard waarom ik met week 10 al positiekleding ben gaan kopen. Broeken en leggings zaten echt niet meer lekker.
  zaterdag 6 november 2010 @ 09:44:01 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88394177
Nog geen Suzanna en Hobbesje?! :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88394217
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zo vertelde mijn moeder (gerookt tijdens de zwangerschap, eigen schuld dikke bult dat ze een dochter kreeg die op vrouwen valt)
_O-
pi_88394524
Sorry, toch nog even nuanceren

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 09:42 schreef danic het volgende:
Tonijn liever zowiezo niet omdat die heel rijk zijn aan vitamine A.
het een roofvis is en roofvissen veel kwik bevatten. Jonge tonijn bevat minder kwik, dus kan op zich wel. Daarom is bliktonijn met mate ok.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 06-11-2010 11:09:18 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')