abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88376609
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef mefke79 het volgende:
oe, huup dat denk ik ook niet ja. Is dat met een collectiviteitskorting? want dat is echt goedkoop! Of is dat bedrag voor 2010?
Mijn doel is gewoon geen kraamzorgbijdrage en geen poliklinische bevallingkosten en dat moet opwegen tegen de extra premie.
euh dat is wat ik nu betaal, ik heb nog niet naar de nieuwe premie gekeken. Dat dan weer niet.

Ik wist eerst niet dat ik bij delta lloyd verzekerd was :') ik heb ooit als student een verzekering afgesloten bij Lancyr, dat was de goedkoopste en had nog een redelijke tandarts-dekking (daar ben ik een zeikerd mee :P ); achteraf is lancyr echt alleen degene geweest die ik gebeld heb voor de polis want verder heb ik delta lloyd pasjes/brieven/rekeningen/polissen enz enz. Lancyr is een dochter van DL geloof ik ofzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88376741
ah, heb even heel snel gekeken maar als het goed is ga ik een tientje meer betalen. De basisverzekering wordt zo te zien 10,- ongeveer duurder. De rest blijft grofweg gelijk, scheelt een 60 cent ofzo per aanvullend pakket.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:23:47 #28
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88377324
Volgens mij zijn bijna alle verzekeringen in 2011 ongeveer 120 euro duurder geworden, dus een tientje per maand. Zoveel gaat VGZ iig ook omhoog.

Maar huup, dat scheelt toch behoorlijk veel

*kijken gaat*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88377475
takkembah, jij zegt het, ik denk het...
Hoe kan dat nou? Anyway, ik ga even tv kijken...morgen is het weer verzekeringsdag.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:32:12 #30
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88377710
Wij zijn via Anderzorg verzekerd en hebben het Jong-pakket erbij.
Niet geweldige vergoedingen, maar omdat wij relatief weinig gebruiken, weegt het voordeel wel op. We betalen nu (heb nog niet naar de nieuwe premies gekeken) 187 euro voor zijn 2-en (en Jorja is natuurlijk gratis) en daar zit ook een gedeelte tandarts bij.
Bevalling is verplicht zh, dus daar heb ik geen vergoeding voor nodig, kraamzorg zal me wel wat extra's kosten, maar dat zie ik dan wel weer.....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:37:24 #31
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88377939
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:56 schreef huuphuup het volgende:
ik ben bij delta lloyd verzekerd en betaal 105 per maand, inclusief tandarts verzekering en aanvullende verzekering. En ik ben eigenlijk best tevreden over de vergoedingen enzo. In het kader van de besparingen ga ik wel nog kijken naar andere verzekeringen maar ik denk dat k niet zo veel goedkoper uit zal zijn.
Ik betaal nu 90 incl. tandarts & zo'n primair aanvullend pakket (je hebt ook een plus voor belachelijk hoge bedragen)
De bedragen van volgend jaar zijn half november pas te bekijken.
pi_88378108
Ik betaal ¤91,50 maar bij de FBTO kan je dan ook zelf per aanvullende module kiezen of je dit wilt of niet. Zo betaal je niet voor onderdelen waar je nooit gebruik van maakt in de aanvullende pakketten.
Ik heb alleen buitenland en gezinsplanning als extra modules. Tot nu toe de rest ook niet nodig gehad.

SC, vermelden waar je verzekerd bent is voor anderen wel zo handig ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:44:27 #33
298315 SacreCoeur
pi_88378255
Oh dom, helemaal vergeten, ik zit bij DSW.
Ik ga wel weer vergelijken voor volgend jaar, ik wil een hoge uitgebreide bevallings- en kraamdekking voor eventueel.
Kraamdekking wil ik sowieso voor 175+ hebben.

En van wat ik nu heb bekeken kom ik ook het beste uit bij FBTO.
pi_88378555
Maar hebben jullie geen pakketkorting? Ik vind het zo lastig om zomaar over te stappen, want dan moet ik ook kijken hoe dat met de andere verzekeringen zit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88378750
Ondanks dat ik meerdere verzekeringen heb lopen bij de FBTO niet nee. Dat vroeg ik me laatst nog af. Hoeveel of welke ik zou moeten hebben om korting te krijgen.
The way you rock'n'roll
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:54:39 #36
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88378759
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:55:01 #37
298315 SacreCoeur
pi_88378775
Je bedoelt voor bijvoorbeeld uitvaart, woon, auto etc verzekeringen?
In dat geval gaat dat voor ons niet op, dat is eigenlijk wel grappig, ik heb nergens 2 verzekeringen lopen.
pi_88378784
Lief twentemeisje!!
pi_88378794
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef twentemeisje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88378965
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ondanks dat ik meerdere verzekeringen heb lopen bij de FBTO niet nee. Dat vroeg ik me laatst nog af. Hoeveel of welke ik zou moeten hebben om korting te krijgen.
Ik heb ook een woon- en aansprakelijkheidsverzekering bij Ohra. De reden dat ik voor Ohra heb gekozen is omdat ik collectiviteitskorting krijg van mijn werkgever. Als ik mijn zorgverzekering elders onderbreng moet ik kijken wat ik misloop aan collectiviteitskorting én pakketkorting, en ik kan mijn andere verzekeringen niet zomaar elders onderbrengen want die hebben een andere looptijd. Wat een gezeur. Maar goed, ik ga me er dit jaar wel in verdiepen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 november 2010 @ 20:59:06 #41
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88378976
ik ben verzekerd bij zilveren kruis, man bij cz, (toch eens kijken of dat goedkoper is, het basispakket dan) en al onze overige verzekeringen inclusief huisdierverzekering bij de hema. Die is het goedkoopste.

Ik voel pukkie nu echt goed schoppen, en zelfs als mijn man z'n hand op m'n buik legt, voel ik het, maar hij niet :? hij zal z'n aandacht wel meer bij het huis hebben op het moment. morgen ga ik de gordijnen ophalen voor de benedenverdieping *O*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88379097
Als je collectiviteit en pakketkorting hebt loont het waarschijnlijk niet om over te stappen Claudia.

Ik wil niet overstappen maar wel pakketkorting. Toch eens bellen :P

Edit: Al gevonden. Doen ze niet aan bij de FBTO }:|
The way you rock'n'roll
pi_88379169
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je collectiviteit en pakketkorting hebt loont het waarschijnlijk niet om over te stappen Claudia.

dat dus!

Ik zit ook bij Ohra en ik ben al doro diverse verzekeringen benaderd om over te stappen voor een andere autoverzekering. Ik betaal 39 euro voor een all-risk verzekering. Dat betaal ik nergens anders!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88379865
ach ja dat heb je natuurlijk ook de zorgverzekering, en vooral straks kraamzorg e.d.
heb nu interpolis.. geen klachten, maar kan me niet herinneren dat ik het de afgelopen jaar, anderhalf jaar
gebruikt heb...
pi_88380938
Ik heb al mn verzekeringen verder bij de bank zitten, daar krijg ik dus mn pakketkorting op.

SC en DML jullie verzekeringen klinken ook goed! Ik ben op zich wel voor die module-verzekeringen, maar aan de andere kant is het weer zo relatief, zo had ik van tevoren nauwelijks gedacht gebruik te maken van fysio of alternatief genezers (osteopathie) dus mja, met kinderen is verzekeren ineens een hele studie :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88380941
Is Suzanna nog steeds niet bevallen? :o

Over verzekeringen, volgens mij krijg je via Ouders Online collectiviteitskorting bij FBTO. Even nagezocht, je moet dan de code R94 doorgeven.
Wij zijn bij Delta Lloyd verzekerd. Hun goedkoopste aanvullende pakket vergoedt evenveel voor zwanger/bevalling/kraamzorg als 't duurste (ook 200 euro voor een lactatiekundige!) en omdat 't een restitutieverzekering is kun je overal waar je wilt (kraam)zorg afnemen. Ik heb dat nog niet nodig gehad maar ben wel tevreden over ze. :)
oja, wij krijgen ook korting, zie www.unitedinsurance.nl
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 november 2010 @ 21:39:05 #47
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88380948
Dr schiet mij ineens wat te binnen, zijn er hier ladies die ervaring hebben met een spiraaltje ná een zwangerschap, of beter gezegd, tussen zwangerschappen in ? O-)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:48:47 #48
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88381419
Huup, ik krijg bij Anderzorg de Osteopaat van Jorja ook voor een groot gedeelte vergoed. Had ik echt nooit gedacht dat zo'n goedkope verzekering dat zou vergoeden.
Weet natuurlijk niet wat er in 2011 gaat gebeuren.....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88381823
Huup, dat zijn precies de modules die ik niet heb en daar heb ik dus over na zitten denken. Maar ik weet oprecht niet of het nou tegen elkaar opweegt. Fysio is voor kinderen de eerste 18 behandelingen sowieso via de basisverzekering meen ik en een keertje osteopaat is los wellicht goedkoper dan maandelijks de premie voor die module.
The way you rock'n'roll
pi_88382019
Kennen jullie dat getril van een vlieg die maar tegen een raam op blijft zoemen? Zo beweegt onze dame vaak en ik moet er zo om lachen. Ivan draaide, schopte, stompte en had de hik; dit is nieuw voor me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')