Ik ben ook niet bang voor de BMW, wel voor m'n vriendin als ik afzegquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niet aan seks![]()
[..]
Die BMW is ook niet zo eng als je denkt hoor
quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Je hebt al meerdere keren seks gehad???!!!!!!!
*valt van stoel*
Echt?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:31 schreef Flippiee het volgende:
Die TT
Gisteren nog toegegeven dat ik bi was
Cutequote:Op vrijdag 5 november 2010 13:31 schreef Flippiee het volgende:
Die TT
Zijn er uberhaupt nog vrouwen die niet bi zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:31 schreef Flippiee het volgende:
Die TT
Neem haar meequote:Op vrijdag 5 november 2010 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang voor de BMW, wel voor m'n vriendin als ik afzeg
Goede vraagquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt nog vrouwen die niet bi zijn
Ik dacht dat die hype alweer over was.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:32 schreef STING het volgende:
Ik!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat Dannyquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:31 schreef Yuki het volgende:
Waarom doet autorefresh het niet als ik gepost heb?
Ik denk het wel jaquote:
quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 5 november 2010 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Heel irritantquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:31 schreef Yuki het volgende:
Waarom doet autorefresh het niet als ik gepost heb?
Jij bent zo leuk als je gezopen hebtquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:31 schreef Flippiee het volgende:
Die TT
*noteert*.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent zo leuk als je gezopen hebt
Helaasquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent zo leuk als je gezopen hebt
Goed hè?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Aww, die TT
Een "Het ligt niet aan jou, het ligt aan ons"je!
Volg je haar al op twitter? Een echte aanrader hoorquote:
lolquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang voor de BMW, wel voor m'n vriendin als ik afzeg
Nee, misschien toch maar eens doen danquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volg je haar al op twitter? Een echte aanrader hoor
Nee nee wacht ik moet nu eerst mijn account dichtgooien want nu kan iedereen mij volgenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volg je haar al op twitter? Een echte aanrader hoor
Dan zijn verschillende vakjes voor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:34 schreef Yuki het volgende:
Danny
En mensen die niet begrijpen dat ze op een vragenlijst maar één (1) hokje aan moeten kruisen
Doen!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, misschien toch maar eens doen dan.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee nee wacht ik moet nu eerst mijn account dichtgooien want nu kan iedereen mij volgen
Ze doet m'n wenkbrouwen jaquote:
Ja want die zijn lekker duidelijk wil je bewerenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
mannen he?
je kan het beter bij vrouwen zoeken inderdaad
Wanneer dan wel?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar we mogen niet heulemaal klagen over de nieuwe layout.
Heus welquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heus wel![]()
Ik kan je anders wel even een pm sturen met al haar tweets van afgelopen nacht
Oh shut upquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:37 schreef Yuki het volgende:
Sommige mensen zijn hilarisch voorspelbaar
Vertel!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:37 schreef Yuki het volgende:
Sommige mensen zijn hilarisch voorspelbaar
als ze het verprutst kan je het er gewoon optekenen tegenwoordig (tenminste dat denken sommige vrouwenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze doet m'n wenkbrouwen jaDus die angst is terecht
Wie twittert er nou tijdens het zuipen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heus wel![]()
Je mag wel hoor, ik laat graag mensen op de ochtend dat ik in coma lig, tweets lezen waardoor ze weten hoe ver ik heen was en wat ik wel niet allemaal denk, waardoor ze kunnen lachen.quote:
Nee, wel alwetend. Weer een illusie kapotquote:
Zoalng het bij de tweets blijftquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heus wel![]()
Oh ja. Buurmeisje ff bellenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
als ze het verprutst kan je het er gewoon optekenen tegenwoordig (tenminste dat denken sommige vrouwen)
mits je wat tussen de regels door kan lezen jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want die zijn lekker duidelijk wil je beweren
Vooral na het zuipen. Of beter gezegd als ik de kroeg uit benquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie twittert er nou tijdens het zuipen?.
En dat is lelijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
als ze het verprutst kan je het er gewoon optekenen tegenwoordig (tenminste dat denken sommige vrouwen)
Ik vind het waardeloos.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar we mogen niet heulemaal klagen over de nieuwe layout.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:30 schreef Kluts het volgende:
@ TT: Eh.. Nee.
Dan zou ik een aandachtshoer zijn.
Dat is gemeenquote:
Iemand die eerst 's avonds zegt dat ze dr foon uit zet zodat ze niet gaat twitteren want dronken tweets en vervolgens de hele avond aan het twitteren isquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie twittert er nou tijdens het zuipen?.
Meid ik ging al hardlachend naar bedquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je mag wel hoor, ik laat graag mensen op de ochtend dat ik in coma lig, tweets lezen waardoor ze weten hoe ver ik heen was en wat ik wel niet allemaal denk, waardoor ze kunnen lachen.
Dan haal ik zo hun ochtendhumeur weg. Dat is mijn doel, daarom twitter ik als ik dronken ben.
Die zijn zonder de pms al leuk genoegquote:
Ok just a secquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik wacht op de PM met tweets en dr twitteraccount
Giftige angel bij Sting?quote:
Maar hij stond echt eerst uit hoor, maar dat had ik al gemeldquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is gemeen![]()
[..]
Iemand die eerst 's avonds zegt dat ze dr foon uit zet zodat ze niet gaat twitteren want dronken tweets en vervolgens de hele avond aan het twitteren is![]()
[..]
Meid ik ging al hardlachend naar bed![]()
[..]
Die zijn zonder de pms al leuk genoeg
Terecht welquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:45 schreef Flippiee het volgende:
Huppel, ik durf je PM echt niet te openen.
Nee maar omdat ze net ervoor zij dat het niet mocht van jouquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Als je boos bent op een vent, gebruikt je het woord "mens"
Die pm was naar jou en HW hequote:
Vakkenvuller is een heus beroep hoor!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:43 schreef Yuki het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om 1 vakje in te vullen?
Dan ben je het er bijna helemaal mee eens?quote:Hoe kan je überhaupt mee eens en helemaal mee eens zijn op dezelfde stelling?
SCHOP HAAR!quote:Door die achterlijke trut moet ik nu een halve vragenlijst opnieuw doen omdat ik niet normaal kan tellen bij haar
Ik zei toch tegen ochtendhumeur, als ik niet grappig ben, dan twitter ik ook niet.quote:
Zoek geraaktquote:
Ik wil geen pot zijn, dan ga ik de piemels missenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil ook best pot zijnalleen ik vind vrouwen van die zeikmutsen
Dat en een lul op z'n tijd is gewoon hemelsquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik twitter nooit watquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zei toch tegen ochtendhumeur, als ik niet grappig ben, dan twitter ik ook niet.
[..]
hoezo 'vind', dat zijn ze ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
Lees je het wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil geen pot zijn, dan ga ik de piemels missen
Exactly thatquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat ookvoorbind is just not the same
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lees je het wel.Die van jou op zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lees je het wel.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vakkenvuller is een heus beroep hoor!
Dat bestaat nietquote:[..]
Dan ben je het er bijna helemaal mee eens?
GRAAGquote:[..]
SCHOP HAAR!
Dus je vind jezelf een zeikmuts?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
Herfst?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:52 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het best koudIk heb het nooit echt koud, alleen de laatste dagen steeds meer. Hoe kan dat
Ik vind mezelf wel een zeikmuts soms. Maar ik vind mannen ook wel eens zeiksnorren.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus je vind jezelf een zeikmuts?
Het verschil zit hem in de freq.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel een zeikmuts soms. Maar ik vind mannen ook wel eens zeiksnorren.
Nee. Want het is pas van de laatste week. Dat slechte weer is al een tijdjequote:
Omdat het kouder wordt buiten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:52 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het best koudIk heb het nooit echt koud, alleen de laatste dagen steeds meer. Hoe kan dat
Datquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in de freq.
Dan doordat vorige week de wintertijd is in gegaan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Want het is pas van de laatste week. Dat slechte weer is al een tijdje
Nee, daar heb ik geen last van. Ik heb het alleen koud als ik binnen zit en alleen sinds de laatste week.quote:
Dan is de verwarming gewoon stuk, denk ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen last van. Ik heb het alleen koud als ik binnen zit en alleen sinds de laatste week.
Ook dat nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan is de verwarming gewoon stuk, denk ik.
Ja, ga ik toch weer voor de iPhonequote:
Vroeger zei je dat nog weleens tegen mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:56 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb Minipuber aan de afwas gezet, komt ie de keuken uit, om zijn shirt uit te doen...
Dus ik zeg 'Ga je nu shirtloos afwassen, jij Rico Suave?'
Zegt ie, 'Nee, Casanova!'
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:58 schreef Techno het volgende:
[..]
En neem gelijk wat extra bier mee.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Vroeger zei je dat nog weleens tegen mij
Amsterdam. de Bubbelsquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
waar was je gisteren naar de kroeg?
Het zit je niet mee hequote:Op vrijdag 5 november 2010 13:58 schreef Yuki het volgende:
NEEHEEEHEEEEHEEEEEEEE!!!
Weer zo'n achterlijke trut
Ga jij nog daten dit weekend?quote:
Ik spelde het verkeerd: Cthulhuquote:
Coolquote:
Google kende het al nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik spelde het verkeerd: Cthulhu
Een nogal al destructieve demi-God. Brenger van de 1000 doden enzo.
Jaquote:
Ja. Kijk gewoon zo'n supermarktjochie even wulps aan als je hem vraagt of hij het wil tillen..quote:
lolquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij zaterdag gaat daten
Ik las het jaquote:
verschil moet er zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pffff
Ach, ik ga naar Paul de Leeuw.
quote:
je ziet door de mannen de rij niet meerquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeOf ik zie de rij niet, dat kan ook.
Ik wil wel met je meegaan, maar ik kan nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:06 schreef Graseter het volgende:
Gaat er dan echt niemand naar never say die? Kost 20 euro.
Die is wel heel slechtquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
je ziet door de mannen de rij niet meer
jij gaat gewoon sexen dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoewel t tot de nacht(en) beperkt blijft
Neequote:
Serieus?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil wel met je meegaan, maar ik kan niet
Oh jeequote:Op vrijdag 5 november 2010 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Of misschien wel 's nachts filosoferen over de zin van het leven
jezus.. Zit je in het promotieteam ofzo?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:06 schreef Graseter het volgende:
hooop t, nu ff kijken of de douche groot genoeg isquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh jee
Ik heb slechte ervaringen met Filosofie
Ja. Kost maar 20 euro. Koop een ticket!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jezus.. Zit je in het promotieteam ofzo?
In Purm onmogelijk, sowieso moet je in Purm echt wel alcohol drinken, wil je beetje leuke avond hebben. De nuchtere avonden waren echt de saaistequote:Op vrijdag 5 november 2010 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik vroeg me al waar je in purmer op donderdag het leuk kon hebben
Ja, moest ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
ik durf erop te wedden dat je stiekem wel moest (glim)lachen
Wat is het überhaupt?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:06 schreef Graseter het volgende:
al kreeg ik er 20 euro bij.. Never gonna happenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja. Kost maar 20 euro. Koop een ticket!
Jij gaat een grootse carriere in het uitgaansleven tegemoetquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Purm onmogelijk, sowieso moet je in Purm echt wel alcohol drinken, wil je beetje leuke avond hebben. De nuchtere avonden waren echt de saaiste
Wanneer Mercurius voor Venus schuiftquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:11 schreef stbabylon het volgende:
De grotere vraag is, wanneer gaan Yuki en Sting nou eindelijk eens batsen?
Filosoferen en daarna goedmaakseks?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was vreselijk
De ruzie achteraf however...
Wie zegt dat ze dat nog niet gedaan hebben?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:11 schreef stbabylon het volgende:
Je bent dan ook niet met mij geweestquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Purm onmogelijk, sowieso moet je in Purm echt wel alcohol drinken, wil je beetje leuke avond hebben. De nuchtere avonden waren echt de saaiste
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:10 schreef Samzz het volgende:
Ja, moest ikMaar alleen omdat ik zou willen dat het zo was
Met hem? NOOITquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Filosoferen en daarna goedmaakseks?
Inderdaad!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:11 schreef stbabylon het volgende:
bedoel je niet wanneer Mars in Venus schuift?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Wanneer Mercurius voor Venus schuift
Seks? Bah, vies, blegh!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat nog niet gedaan hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Never gonna happen, zit dan ook elkaar hier niet zo op te geilenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Wanneer Mercurius voor Venus schuift
Ik dacht dat jij graag toekeekquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Never gonna happen, zit dan ook elkaar hier niet zo op te geilen
Dat is toch duidelijk, dan waren ze allebei al wel iemand anders aan het opgeilen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat nog niet gedaan hebben?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk, dan waren ze allebei al wel iemand anders aan het opgeilen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
M-L tochquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bedoel je niet wanneer Mars in Venus schuift?
Misschien moet ik van mijn hobby mijn werk maken. Ik wil een eigen onderneming beginnen, waarom geen zuiptent en overdag eetcafequote:Op vrijdag 5 november 2010 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij gaat een grootse carriere in het uitgaansleven tegemoet.
Hoi stbabyquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk, dan waren ze allebei al wel iemand anders aan het opgeilen.
Goed plan! Als het in Amsterdam is kom ik wel bij je langsquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien moet ik van mijn hobby mijn werk maken. Ik wil een eigen onderneming beginnen, waarom geen zuiptent en overdag eetcafe
Dat kan je dubbel opvatten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:14 schreef STING het volgende:
![]()
Shit, niet het meest handige antwoord bij iemand die zich bezighoudt met sterrenkunde
oja. Wacht. Seks. Bah.quote:
Scherpquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bedoel je niet wanneer Mars in Venus schuift?
En dat is klant nummer 1quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed plan! Als het in Amsterdam is kom ik wel bij je langs.
Nou ja, je had nog kunnen zeggen: bekeken vanaf de zon.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
Shit, niet het meest handige antwoord bij iemand die zich bezighoudt met sterrenkunde
Blijkbaar lukt dat niet erg goed, anders was er wel actie geweestquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
als een bot mesquote:
http://www.013.nl/event/3(...)y_drive_comeback_kid maar ik ga alleen voor parkway drive en we came as romans.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Noem eens wat namen, als ik de helft ken, krijg je gelijk.
Ringetjes zijn lelijk en kamperquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Nu ik hier toch ben.. Gelijk maar weer het staafje door een ringetje laten vervangen
Misschien is het naar aanleiding van de actiequote:Op vrijdag 5 november 2010 14:16 schreef Samzz het volgende:
Blijkbaar lukt dat niet erg goed, anders was er wel actie geweest
Jammer, ik ken alleen Comeback Kid.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://www.013.nl/event/3(...)y_drive_comeback_kid maar ik ga alleen voor parkway drive en we came as romans.
Da's nog bijna 2 wekenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik heeb zin om te zoenen, maar ik zie barman2 pas 17 Nov
Ik ga deze maand ook 2x naar de 013quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://www.013.nl/event/3(...)y_drive_comeback_kid maar ik ga alleen voor parkway drive en we came as romans.
Jah. En dan is 't nog maar de fraag of ie wil zoenen.quote:
shit ik wilde de opzichtige uitnodiging postenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is voor mij al tijden geleden
Nobody loves meeeee, it's true.
Parkway drive en we came as romans wel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer, ik ken alleen Comeback Kid.
Het zijn geen bazenbands
Welke actie?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien is het naar aanleiding van de actie
Wat een rare line-up. Ze spelen allemaal maar 3 liedjes ofzo in die 20 minuten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:19 schreef Graseter het volgende:
Successquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
shit ik wilde de opzichtige uitnodiging posten
Da's nie waarquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is voor mij al tijden geleden
Nobody loves meeeee, it's true.
Ik naar Beth Hart en Pann on Tourquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ga ook nog maar golden earring en blof.
Deze maand niksquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Tis een beetje karig op concertgebeid, alleen Therapy? en Danko Jones deze maand.
20 minuten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat een rare line-up. Ze spelen allemaal maar 3 liedjes ofzo in die 20 minuten?
Sorry, ik wrijf je wel iets anders in danquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:25 schreef Yuki het volgende:
Waarom moet iedereen me dat inwrijven?
Zelf jij
Deja vuquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, ik wrijf je wel iets anders in dan
Pann is altijd in Utrecht. Maar daar vind ik er geen flikker aan.quote:
Pann is homo ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ken ik niet. Kan dat zijn omdat ik hetero ben?
Laatste band speelt om 22.00.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel een talentenjacht ofzo.
Jared Letoquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:26 schreef DustPuppy het volgende:
Vorige week al naar Apocalyptica geweest.
Volgende week naar Alter Bridge en die week erop naar Beth Hart.
In December naar 30 Seconds to Mars.
Ik ben wel ff volgeboekt qua concerten atm.
En de bi-meisjes! Vandaar dat mijn huisgenootje me meesleeptquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Pann is homo ja.
Beth hart niet.
Nou ja, wel erg in trek bij lesbo's
Hij heeft wel iets vreselijks met zijn haar gedaan, though!quote:
Dan hoef je je daar niet druk om te maken.quote:
Oh. Failquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pann is altijd in Utrecht. Maar daar vind ik er geen flikker aan.
Pann on Tour trekt door 't land, en in Nov is ie een x in de 013 in Tilburg.
Grote en kleine zaal, en kleine is dan altijd rock
Niet te laag anders zit je in een rolstoel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:30 schreef xFriendx het volgende:
G*dver! Auto pas na het weekend klaar. Ik voel me niet snel kl*te, maar nu wel.
Brb, ik ga mezelf even van een brug gooien.
Omdat je auto niet klaar is?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:30 schreef xFriendx het volgende:
G*dver! Auto pas na het weekend klaar. Ik voel me niet snel kl*te, maar nu wel.
Brb, ik ga mezelf even van een brug gooien.
O je gata ook?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:29 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En de bi-meisjes! Vandaar dat mijn huisgenootje me meesleept
quote:Wel goeie muziek verder hoor.
Wat dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:29 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets vreselijks met zijn haar gedaan, though!
Maandag ben ik em al 10 dagen kwijt, sta ik elke dag 04:45 naast mn nest omdat ik dan gehaald wordt door pa en zo alsnog wel met een auto naar het station kan, moet ik sporten/boodschappen steeds lopen afstemmen met pa zodat er niet iemand zonder auto zit wanneer die echt nodig is etc, dus ja, ik heb er wel de balen van ja.quote:
Ik sta altijd achter je .... op een meter of 50quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:32 schreef Graseter het volgende:
Yip. Steun mij eens zodat ik verder kan werken.
Bij mijn garage krijg ik dan een leenauto/brik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maandag ben ik em al 10 dagen kwijt, sta ik elke dag 04:45 naast mn nest omdat ik dan gehaald wordt door pa en zo alsnog wel met een auto naar het station kan, moet ik sporten/boodschappen steeds lopen afstemmen met pa zodat er niet iemand zonder auto zit wanneer die echt nodig is etc, dus ja, ik heb er wel de balen van ja.
http://www.013.nl/event/3(...)y_drive_comeback_kidquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik sta altijd achter je .... op een meter of 50
*zet bier neer*quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bekeer hem.Dat lukt je vast wel.
Ow, zo komen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je vroeg toch of ik ging komen?
Heul geen trio
Jup, ben benieuwd. =)quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:31 schreef Ang3l het volgende:
O je gaat ook?
[..]Wat eeen strot, vooral live
Ja dan zou ik een Golf krijgen en dat is vloeken in de kerk, dan fiets ik zelfs nog liever.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bij mijn garage krijg ik dan een leenauto/brik.
Ik vraag me af onder welke steen ik heb gelegen, want volgens mij mis ik ook watquote:
Aanstellertquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja dan zou ik een Golf krijgen en dat is vloeken in de kerk, dan fiets ik zelfs nog liever.
Dan moet je niet zeiken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja dan zou ik een Golf krijgen en dat is vloeken in de kerk, dan fiets ik zelfs nog liever.
je rijdt nu alfa, dat verklaard wel je liefde voor fietsenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
je rijdt nu alfa, dat verklaard wel je liefde voor fietsen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Precies, dus een Golf is een no go area.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |