Ik ben ook niet bang voor de BMW, wel voor m'n vriendin als ik afzegquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niet aan seks![]()
[..]
Die BMW is ook niet zo eng als je denkt hoor
quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Je hebt al meerdere keren seks gehad???!!!!!!!
*valt van stoel*
Echt?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:31 schreef Flippiee het volgende:
Die TT
Gisteren nog toegegeven dat ik bi was
Cutequote:Op vrijdag 5 november 2010 13:31 schreef Flippiee het volgende:
Die TT
Zijn er uberhaupt nog vrouwen die niet bi zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:31 schreef Flippiee het volgende:
Die TT
Neem haar meequote:Op vrijdag 5 november 2010 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang voor de BMW, wel voor m'n vriendin als ik afzeg
Goede vraagquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt nog vrouwen die niet bi zijn
Ik dacht dat die hype alweer over was.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:32 schreef STING het volgende:
Ik!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat Dannyquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:31 schreef Yuki het volgende:
Waarom doet autorefresh het niet als ik gepost heb?
Ik denk het wel jaquote:
quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 5 november 2010 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Heel irritantquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:31 schreef Yuki het volgende:
Waarom doet autorefresh het niet als ik gepost heb?
Jij bent zo leuk als je gezopen hebtquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:31 schreef Flippiee het volgende:
Die TT
*noteert*.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent zo leuk als je gezopen hebt
Helaasquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent zo leuk als je gezopen hebt
Goed hè?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Aww, die TT
Een "Het ligt niet aan jou, het ligt aan ons"je!
Volg je haar al op twitter? Een echte aanrader hoorquote:
lolquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang voor de BMW, wel voor m'n vriendin als ik afzeg
Nee, misschien toch maar eens doen danquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volg je haar al op twitter? Een echte aanrader hoor
Nee nee wacht ik moet nu eerst mijn account dichtgooien want nu kan iedereen mij volgenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volg je haar al op twitter? Een echte aanrader hoor
Dan zijn verschillende vakjes voor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:34 schreef Yuki het volgende:
Danny
En mensen die niet begrijpen dat ze op een vragenlijst maar één (1) hokje aan moeten kruisen
Doen!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, misschien toch maar eens doen dan.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee nee wacht ik moet nu eerst mijn account dichtgooien want nu kan iedereen mij volgen
Ze doet m'n wenkbrouwen jaquote:
Ja want die zijn lekker duidelijk wil je bewerenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
mannen he?
je kan het beter bij vrouwen zoeken inderdaad
Wanneer dan wel?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar we mogen niet heulemaal klagen over de nieuwe layout.
Heus welquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heus wel![]()
Ik kan je anders wel even een pm sturen met al haar tweets van afgelopen nacht
Oh shut upquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:37 schreef Yuki het volgende:
Sommige mensen zijn hilarisch voorspelbaar
Vertel!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:37 schreef Yuki het volgende:
Sommige mensen zijn hilarisch voorspelbaar
als ze het verprutst kan je het er gewoon optekenen tegenwoordig (tenminste dat denken sommige vrouwenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze doet m'n wenkbrouwen jaDus die angst is terecht
Wie twittert er nou tijdens het zuipen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heus wel![]()
Je mag wel hoor, ik laat graag mensen op de ochtend dat ik in coma lig, tweets lezen waardoor ze weten hoe ver ik heen was en wat ik wel niet allemaal denk, waardoor ze kunnen lachen.quote:
Nee, wel alwetend. Weer een illusie kapotquote:
Zoalng het bij de tweets blijftquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heus wel![]()
Oh ja. Buurmeisje ff bellenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
als ze het verprutst kan je het er gewoon optekenen tegenwoordig (tenminste dat denken sommige vrouwen)
mits je wat tussen de regels door kan lezen jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want die zijn lekker duidelijk wil je beweren
Vooral na het zuipen. Of beter gezegd als ik de kroeg uit benquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie twittert er nou tijdens het zuipen?.
En dat is lelijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
als ze het verprutst kan je het er gewoon optekenen tegenwoordig (tenminste dat denken sommige vrouwen)
Ik vind het waardeloos.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar we mogen niet heulemaal klagen over de nieuwe layout.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:30 schreef Kluts het volgende:
@ TT: Eh.. Nee.
Dan zou ik een aandachtshoer zijn.
Dat is gemeenquote:
Iemand die eerst 's avonds zegt dat ze dr foon uit zet zodat ze niet gaat twitteren want dronken tweets en vervolgens de hele avond aan het twitteren isquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie twittert er nou tijdens het zuipen?.
Meid ik ging al hardlachend naar bedquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je mag wel hoor, ik laat graag mensen op de ochtend dat ik in coma lig, tweets lezen waardoor ze weten hoe ver ik heen was en wat ik wel niet allemaal denk, waardoor ze kunnen lachen.
Dan haal ik zo hun ochtendhumeur weg. Dat is mijn doel, daarom twitter ik als ik dronken ben.
Die zijn zonder de pms al leuk genoegquote:
Ok just a secquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik wacht op de PM met tweets en dr twitteraccount
Giftige angel bij Sting?quote:
Maar hij stond echt eerst uit hoor, maar dat had ik al gemeldquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is gemeen![]()
[..]
Iemand die eerst 's avonds zegt dat ze dr foon uit zet zodat ze niet gaat twitteren want dronken tweets en vervolgens de hele avond aan het twitteren is![]()
[..]
Meid ik ging al hardlachend naar bed![]()
[..]
Die zijn zonder de pms al leuk genoeg
Terecht welquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:45 schreef Flippiee het volgende:
Huppel, ik durf je PM echt niet te openen.
Nee maar omdat ze net ervoor zij dat het niet mocht van jouquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Als je boos bent op een vent, gebruikt je het woord "mens"
Die pm was naar jou en HW hequote:
Vakkenvuller is een heus beroep hoor!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:43 schreef Yuki het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om 1 vakje in te vullen?
Dan ben je het er bijna helemaal mee eens?quote:Hoe kan je überhaupt mee eens en helemaal mee eens zijn op dezelfde stelling?
SCHOP HAAR!quote:Door die achterlijke trut moet ik nu een halve vragenlijst opnieuw doen omdat ik niet normaal kan tellen bij haar
Ik zei toch tegen ochtendhumeur, als ik niet grappig ben, dan twitter ik ook niet.quote:
Zoek geraaktquote:
Ik wil geen pot zijn, dan ga ik de piemels missenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil ook best pot zijnalleen ik vind vrouwen van die zeikmutsen
Dat en een lul op z'n tijd is gewoon hemelsquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik twitter nooit watquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zei toch tegen ochtendhumeur, als ik niet grappig ben, dan twitter ik ook niet.
[..]
hoezo 'vind', dat zijn ze ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
Lees je het wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil geen pot zijn, dan ga ik de piemels missen
Exactly thatquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat ookvoorbind is just not the same
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lees je het wel.Die van jou op zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lees je het wel.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vakkenvuller is een heus beroep hoor!
Dat bestaat nietquote:[..]
Dan ben je het er bijna helemaal mee eens?
GRAAGquote:[..]
SCHOP HAAR!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |