quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Confronterend dit, ik heb geen vrienden.
krijg je nu een link naar dit topic op je Facebook-pagina?quote:
ah.quote:
Gari.... ff serieus.... kom ik over als iemand met een facebook?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
krijg je nu een link naar dit topic op je Facebook-pagina?
Nee.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb er ook één, want Maffia Wars. Ik heb > 1200 vrienden contacten die ook MW spelen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:31 schreef zovty het volgende:
Gari.... ff serieus.... kom ik over als iemand met een facebook?
Dat vraag ik me ook af. Dadelijk weten al mijn Facebook maten dat ik op Fok! zit.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
ah.
Alle 8?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Dadelijk weten al mijn Facebook maten dat ik op Fok! zit.
Die twee personen zijn niet je vrienden!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:34 schreef NBT het volgende:
Ik vind het raar..........er staat nu:
2 personen vinden dit leuk. Vind dit als eerste van je vrienden leuk.
Dat kan ik ook niet gebruiken idd. Die twee werelden moeten strikt gescheiden blijven!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dat vraag ik me ook af. Dadelijk weten al mijn Facebook maten dat ik op Fok! zit.
oke.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Met alleen de tekst 'cHideFacebookLike' kan ik niet zo heel veel.
Een paar uur alquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik zeg het net pas. Sinds wanneer bestaat dit op FOK?
Een non-toevoeging, non-issue, non-feature.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:02 schreef Garisson72 het volgende:
Het allitereert mooi, maar .... whut?
Ik was al bang dat je non was geworden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
Een non-toevoeging, non-issue, non-feature.
Al dan niet vliegend.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die twee personen zijn niet je vrienden!
[..]
Dat kan ik ook niet gebruiken idd. Die twee werelden moeten strikt gescheiden blijven!
Sociale media, alles behalve sociaal, maar als je het niet hebt wordt je buitengesloten.quote:
jij wel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:09 schreef Quickie_Butt het volgende:
Kan je het ook stom vinden als eerste?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
jij wel.
nu staat er alleen nog: "5 personen vinden dit leuk." Ik kan het niet meer als eerste van mijn vrienden leuk vinden. Het is verdomme mijn eigen topic.
Ik kan het nog wel als eerste van mijn vrienden leuk gaan vinden....quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
jij wel.
nu staat er alleen nog: "5 personen vinden dit leuk." Ik kan het niet meer als eerste van mijn vrienden leuk vinden. Het is verdomme mijn eigen topic.
dat moet eenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |