Wrom, omdat ie zegt wat veel mensen denken, das tv maken he...quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:44 schreef Toverheks het volgende:
net bonje bij de buren gekeken, ohhhhhhh 19 katten en een heel vies huis, maar wat een lieve vrouw en wat een lieve buren.
maar die john williamsnaar mannetje
Ik ben een geduldig mens hondjes, ik wacht in elk geval op de introductie van de tablets van Asusquote:
nee, hoe die overkomt echt geen greintje begrip enzo, hou ik gewoon niet van van zulke mensen, hij kan zich niet verplaatsen in een ander, en niet alleen deze aflevering hoor, vind hem echt bbbrrrr.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:47 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wrom, omdat ie zegt wat veel mensen denken, das tv maken he...
Mwah, volgens mij is dat ook vooral zijn rol in dat programma.... en die "Ik zeg DOEN" muts van Froger maar sympathiek overkomen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, hoe die overkomt echt geen greintje begrip enzo, hou ik gewoon niet van van zulke mensen, hij kan zich niet verplaatsen in een ander, en niet alleen deze aflevering hoor, vind hem echt bbbrrrr.
kan, maar toch die gozer geeft me al jaren kriebels, misschien omdat ik hem al erg onsympathiek vond, en niet alleen bij dit prog.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij is dat ook vooral zijn rol in dat programma.... en die "Ik zeg DOEN" muts van Froger maar sympathiek overkomen.
Ze kunnen het zich gewoon niet permitteren dat zij als bitch wordt neergezet, want dan kan ze gelijk stoppen met TV maken.
Het nieuwste programma wordt: Help! De tv heeft ons geholpen en nu zijn we failliet!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:15 schreef Jian het volgende:
Ik haat die "kijk ons is goed zijn voor die stumperds" programma's ala Ruzie met de buren, Help ik ga failliet", of hoe dat ook allemaal mag heten... Slaapkamertelevisie over de ellende van anderen, met een sausje "kijk ons eens meeleven en hulpvaardig zijn, gedverdegedver
Ja, alleen toen was ie nog een blanke neger volgens mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
John Williams heeft heel veel talent hoor. Hij schreef de muziek voor Star Wars, Jaws, Jurassic Park, E.T. en de Harry Potter-films.
Ik ook niet, maar ik heb de TV overdag nog wel eens op RTL weetikveel staan, en dan komt er vaak reclame voor eigen programma's langs.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:12 schreef Copycat het volgende:
Good cop, bad cop? En een negert kan natuurlijk nooit de good cop zijn, net als die blonde proleet geen bad cop-imago mag hebben.
Niet dat ik het programma waar jullie het over hebben ooit heb gezien.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
John Williams heeft heel veel talent hoor. Hij schreef de muziek voor Star Wars, Jaws, Jurassic Park, E.T. en de Harry Potter-films.
John Williams!quote:
quote:
De BBC is volgens mij de duurste publieke omroep van Europa, ongeveer 80 euro per bewoner van de UK. De Nederlandse is één van de goedkoopste met ongeveer 35 euro maar daar moet nu nog een flink gedeelte af. De Nederlandse PO hangt dan ook van stagiairs en cameramensen met een minimum-jeugdloon aan elkaar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:49 schreef Leandra het volgende:
Dat alles gaat niet beter worden als de publieke omroepen nog meer beperkt worden door de overheid.
De BBC maakt idd prachtige programma's maar het kost allemaal ook nogal niet wat, waarbij de BBC het voordeel heeft dat ze hun kwaliteitsprogramma's aan een hoop landen kunnen slijten, al was het alleen al omdat Engels een taal is die op veel plekken gesproken wordt.
Maar toegegeven, een documentaire-serie als "Earth" heeft weinig tekst nodig, maar had door een NL-omroep nooit gemaakt kunnen worden omdat het een enorm duur programma is.
Een kelder in België? Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:55 schreef Copycat het volgende:
Pfoe ... ben blij dat mijn Belgische Lee-contact wakkerder is dan ik. Anders had ik een week te vroeg op de stoep gestaan. Ergens onder Antwerpen.
Wie niet waagt, wie niet zinkt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Een kelder in België? Weet je het zeker?
Dat klinkt als een combo Marc D. en Benno L.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo, zo, een zwembad in de kelder?? Doe maar luxe
schitterendquote:
Dat klinkt goed. Er komen heel vaak mensen niet opdagen, voor sommige mensen lijkt het wel een hobby te zijn om zoveel mogelijk huizen te bekijken maar als het even niet uitkomt ...quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:12 schreef Laysa het volgende:
We zijn vanmorgen weer naar een huisje wezen kijken...Hier waren we 2e geworden, maar de 1e 10 zijn uitgenodigd om te komen kijken.
Je kan dan gelijk aangeven of je de woning zou willen...De nummer 1 is niet opkomen dagen dus geen idee of die hem wil, maar anders weten we maandag of we een nw huisje hebben.
De anderen mensen zeiden gelijk al van als jullie ja zeggen weten wij ook waar we aan toe zijn...Nu dus een heel weekend in de zenuwen zitten!!!
oefffffffffffff en nu maar duimen dit weekendquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:12 schreef Laysa het volgende:
We zijn vanmorgen weer naar een huisje wezen kijken...Hier waren we 2e geworden, maar de 1e 10 zijn uitgenodigd om te komen kijken.
Je kan dan gelijk aangeven of je de woning zou willen...De nummer 1 is niet opkomen dagen dus geen idee of die hem wil, maar anders weten we maandag of we een nw huisje hebben.
De anderen mensen zeiden gelijk al van als jullie ja zeggen weten wij ook waar we aan toe zijn...Nu dus een heel weekend in de zenuwen zitten!!!
De rest van de bejaardenstoet was er wel!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Er komen heel vaak mensen niet opdagen, voor sommige mensen lijkt het wel een hobby te zijn om zoveel mogelijk huizen te bekijken maar als het even niet uitkomt ...
Ik stond nr 37 op de wachtlijst van de woning waar ik nu woon, de eerste 20 kandidaten waren gewoon niet op komen dagen en van de volgende 20 kwamen er slechts een paar opdagen.
Yep.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oefffffffffffff en nu maar duimen dit weekend
nou hoop nu gewoon dat huisje door gaat, jullie wachten al zo lang wordt echt tijd om voor de kerst te verhuizenquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De rest van de bejaardenstoet was er wel!![]()
[..]
Yep.
We hebben al wel gewoon een nieuwe reactie gedaan op een andere woning.
Ja, maar zolang we steeds niet nummer 1 zijn is het afwachten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou hoop nu gewoon dat huisje door gaat, jullie wachten al zo lang wordt echt tijd om voor de kerst te verhuizen
Maar die staan lager op de lijst, so screw them!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De rest van de bejaardenstoet was er wel!![]()
nou laten we er nu maar van uit gaan dat dit jullie toekomstige huisje wordtquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar zolang we steeds niet nummer 1 zijn is het afwachten.
Zo kwam ik ook aan mijn huis: de nr 1 had het huis geweigerd en ik was nr 2..... en met mijn huis was echt niets mis, als je dat niet had willen hebben dan had je er niet op moeten reageren.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:12 schreef Laysa het volgende:
Die voor ons is een urgente dus die mag in principe niet eens weigeren en dat maakt het wel zo vreemd. Het kan ook zijn dat die dacht weigeren mag toch niet dus ik geef alleen het formulier af.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo kwam ik ook aan mijn huis: de nr 1 had het huis geweigerd en ik was nr 2..... en met mijn huis was echt niets mis, als je dat niet had willen hebben dan had je er niet op moeten reageren.
Zou wel heel tof zijn als jullie maandag horen dat je het hebt
De schaatsers zijn niet meer tevreden over Thialf. Het moet of opgeknapt voor 50 miljoen of ze willen een nieuwe baan voor 150 miljoen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:29 schreef Toverheks het volgende:
voor de schaatsliefhebbers onder ons.![]()
ned.1
17:00 NOS NK Afstanden Heerenveen
17:40 NOS NK Afstanden Heerenveen
18:15 NOS NK Afstanden Heerenveen
Ja er was een stel en die was ergens anders al 1e maar wilde gewoon de woning zienquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Er komen heel vaak mensen niet opdagen, voor sommige mensen lijkt het wel een hobby te zijn om zoveel mogelijk huizen te bekijken maar als het even niet uitkomt ...
Ik stond nr 37 op de wachtlijst van de woning waar ik nu woon, de eerste 20 kandidaten waren gewoon niet op komen dagen en van de volgende 20 kwamen er slechts een paar opdagen.
ja is al oud he volgens mij dat stadion, en het ijs is ook niet je van het meer, maar er is weer een nieuwe/oude damesploeg met Marianne Timmer, nu rijden ze in de LigaPloeg, en geloof dat Sven dit weekend niet mee doet, teveel van zijn lichaam gevraagd de afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De schaatsers zijn niet meer tevreden over Thialf. Het moet of opgeknapt voor 50 miljoen of ze willen een nieuwe baan voor 150 miljoen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:37 schreef Toverheks het volgende:
, en geloof dat Sven dit weekend niet mee doet, teveel van zijn lichaam gevraagd de afgelopen tijd.
Oh, komt dat beklag van de schaatsers zelf? Dat wist ik niet. Ik dacht van de Schaatsbond.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
De schaatsers zijn niet meer tevreden over Thialf. Het moet of opgeknapt voor 50 miljoen of ze willen een nieuwe baan voor 150 miljoen.
Ik duim ook mee Lays en D_K.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:38 schreef Laysa het volgende:
Dank jullie....het duimen wordt zeer gewaardeerd![]()
De schaatsbond zijn toch de schaatsers? De directeur van Thialf is het er overigens ook mee eens, het is een grote bende, naar het schijnt. Achterstallig onderhoud, te weinig daglicht, lekkages en tocht etc.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, komt dat beklag van de schaatsers zelf? Dat wist ik niet. Ik dacht van de Schaatsbond.
quote:
Ik doelde meer op de bobo's binnen de schaatsbond. Zo jammer, dit stadion mag toch niet verloren gaan met zo'n rijke historie? Dan maar 50K er tegenaan. Waar het vandaan moet komen is een tweede.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
De schaatsbond zijn toch de schaatsers? De directeur van Thialf is het er overigens ook mee eens, het is een grote bende, naar het schijnt. Achterstallig onderhoud, te weinig daglicht, lekkages en tocht etc.
Ben je mal, ooit zit jullie huisje ertussen. Misschien wel nu.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:46 schreef Laysa het volgende:
Het ergste is dat ik het hier bijna niet meer neer durf te zetten....omdat we dr telkens naast grijpen
50 miljoen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de bobo's binnen de schaatsbond. Zo jammer, dit stadion mag toch niet verloren gaan met zo'n rijke historie? Dan maar 50K er tegenaan. Waar het vandaan moet komen is een tweede.
Ja, je hebt gelijk. Sorry.quote:
Ach, het houdt onze duimen soepel moet je maar denkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Het ergste is dat ik het hier bijna niet meer neer durf te zetten....omdat we dr telkens naast grijpen
He? Dat begrijp ik even niet? Die mensen zouden dit huisje moeten nemen maar dan laten ze nog wel andere gegadigden komen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die voor ons is een urgente dus die mag in principe niet eens weigeren en dat maakt het wel zo vreemd. Het kan ook zijn dat die dacht weigeren mag toch niet dus ik geef alleen het formulier af.
Yep. Want dan kunnen ze in een paar dagen gelijk tien reacties van het lijstje afvinken of de woning toewijzen. Deur open met zijn 10en kijken, ja/nee formulier afgeven of inleveren bij de woningbouwcorporatie en toewijzen of de volgende groep uitnodigen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
He? Dat begrijp ik even niet? Die mensen zouden dit huisje moeten nemen maar dan laten ze nog wel andere gegadigden komen?
Ga het dit weekend allemaal eens rustig beklijken, bedankt en je hoort het.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben een geduldig mens hondjes, ik wacht in elk geval op de introductie van de tablets van Asus
"Asus heeft stortvloed aan tablets in de pijplijn
Geschreven op vrijdag 29 oktober 2010 12:48:17, door Robert Hagen
Asus komt vanaf december dit jaar met een stortvloed aan nieuwe tabletcomputers. De diverse modellen zullen schermgoottes hebben van 7, 9, 10 en 12 inch en draaien op Windows of Android. Afhankelijk van het besturingssysteem, zijn ze uitgerust met een Intel- of ARM Tegra 2-processor. Het 12 inch model komt in januari op de markt en is een Windows-systeem met Intel-processor."
Daarentegen gaat Vodafone (T-mobile vanaf morgen geloof ik) vanaf vandaag de Samsung in haar pakket opnemen!
"Vodafone start vandaag met verkoop Galaxy Tab
Vodafone laat weten dat ze vandaag in Nederland beginnen met de verkoop van Samsungs Galaxy Tab. De tablet is volgens veel analisten de eerste concurrent van betekenis voor Apples populaire iPad.
Vodafone heeft een speciaal abonnement in het leven geroepen voor de Galaxy Tab. Naast een databundel zitten in dit pakket ook belminuten en SMSjes, en dit abonnement kost veertig euro per maand (28 euro in het eerste jaar). Er moet dan nog wel 329 euro voor de tablet betaald worden. Bij een databundel van vijftig euro in de maand is de gadget echter gratis."
http://www.vodafone.nl/sh(...)54?_requestid=250664
En zo zijn er nog wel een paar onderweg![]()
Dit is denk ik ook wel een leuke site om eventueel wat bij te houden;
http://www.mytablet.nl/ca(...)ge-tablet-pc/page/8/
Ik moet heel de tijd aan Pompei denken als ik die beelden zie....gruwelijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:32 schreef Copycat het volgende:
Krijg net weer nieuwe foto's uit Yogya binnen. Koeien met verschroeide huid, een half gesmolten scooter, een massagraf dat wordt gevuld. En veel, heel veel grijze as.
Word je niet vrolijk van, dus zal later hier een impressie posten voor de sfeerverhoging.
Ik wist dat we wat verschilde in leeftijd maar ik dacht dat het een paar jaar was i.p.v. eeuwen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moet heel de tijd aan Pompei denken als ik die beelden zie....gruwelijk
Wacht...ff de as uit mn flamoes kloppenquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wist dat we wat verschilde in leeftijd maar ik dacht dat het een paar jaar was i.p.v. eeuwen!
Chickenwings....en alleen omdat we comfort food nodig hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:39 schreef Juud79 het volgende:
(bijna) Avond en weekend!![]()
Watwe vandaag?
De beelden zijn vreselijk Cc. Merken jouw vrienden er iets van?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:32 schreef Copycat het volgende:
Krijg net weer nieuwe foto's uit Yogya binnen. Koeien met verschroeide huid, een half gesmolten scooter, een massagraf dat wordt gevuld. En veel, heel veel grijze as.
Word je niet vrolijk van, dus zal later hier een impressie posten voor de sfeerverhoging.
De tekst bij de foto's die later komen:quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:46 schreef beequeen het volgende:
De beelden zijn vreselijk Cc. Merken jouw vrienden er iets van?
Dat wordt dus pasta met spinazie en zuurkool.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:51 schreef Copycat het volgende:
Pasta met spinazie en feta of zuurkool. Zonder feta.
Hoe smaakt dat - rijst en kids pannenkoeken-? Is dat een mengsel van rijst en kinderen en dan langzaam bakken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:54 schreef Anniebab het volgende:
Hachee met rijst en kids pannenkoeken
Pannenkoeken van kindermeelquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe smaakt dat - rijst en kids pannenkoeken-? Is dat een mengsel van rijst en kinderen en dan langzaam bakken?
SPANNEND !!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:12 schreef Laysa het volgende:
Dat kopje!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:03 schreef anufri het volgende:
[..]
SPANNEND !!!![]()
ik was ook tweede voor dit huis en de eerste kwam niet opdagen![]()
dus misschien heb je mazzel !
klaar voor vanavondBruce
![]()
[ link | afbeelding ]
en speciaal voor Mera weer een ander koffiekopje![]()
Ik heb een GIGANTISCHE zak Belgische patat op met mayo en een
halve liter soja shake, dus ik hoef niet meer te eten
Je moet zeggenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:06 schreef Laysa het volgende:
Allemaal 2e en het huisje gekregen
GVD ik wil het ik wil het ik wil het
Anders op naar de volgende. Die is bij de broer van Laysa in de achtertuin zowat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:07 schreef anufri het volgende:
[..]
Je moet zeggen
ik krijg het
ik krijg het
ik krijg het
kijken of het werkt
37equote:Op vrijdag 5 november 2010 18:06 schreef Laysa het volgende:Allemaal 2e en het huisje gekregen
GVD ik wil het ik wil het ik wil het
36 afvallers? Wil ik weten waar jij woont?quote:
Dat deed ik bij de vorige 3...en toen kreeg ik nietsquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:07 schreef anufri het volgende:
[..]
Je moet zeggen
ik krijg het
ik krijg het
ik krijg het
kijken of het werkt
quote:
ik gaat voor je duimen !quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat deed ik bij de vorige 3...en toen kreeg ik niets![]()
[..]
De woning was helemaal verkeerd omschreven op Woningnet en dat viel al die mensen met een langere inschrijvingstijd nogal tegen. Ik had me voor deze woning ingeschreven omdat ik van de drie keer dat je per twee weken mag reageren er altijd een woning bij koos waar ik het liefste zou wonen maar waar ik weinig kans op dacht te maken. Ik ben nog wel ruim een maand aan het klussen geweest om het naar mijn zin te maken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
36 afvallers? Wil ik weten waar jij woont?
Kippenvel! Wat een drama vindt daar plaats zeg.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:17 schreef Copycat het volgende:
Ik duim uiteraard mee, L & D_K!
De vulkanische foto's
oh Cc wat erg, die koe die mensen je kan het je bijna niet voorstellen, hoop echt dat er hulp voor die mensen komt maar heb er een hard hoofd in kijk Haitie, maar zo triest dit moet ff slikken zag het ook op tv al.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:17 schreef Copycat het volgende:
De vulkanische foto's
die foto's Cc, wat erg!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:17 schreef Copycat het volgende:
De vulkanische foto's
Hoi.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
God is een vreemde wezen! verzonnen entiteit
Maar wel met z'n allen 'm blijven aanbidden, want Hij wilde 't vast zo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
De generatie nu is de dupe van de uitbarsting, de generaties daarna kunnen van de vruchtbare grond eten. God is een vreemde wezen!
quote:Een entiteit is iets wat een bestaan heeft. De term beklemtoont van ditgene de hoedanigheid dat het er is. In het Latijn is een ens een "zijnde" en is de entitas het "het er zijn van een zijnde".
http://nl.wikipedia.org/wiki/Entiteit
Verzonnen, maar het bestaat dus wel? Apart Remlof.quote:
Ik heb geen idee heks. Technisch gesproken maakt Allah daar wel / niet de dienst uit.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef Toverheks het volgende:
god bestaat niet maar geeft niet hoor D-K, maar is toch in en in triest, en als hij wel bestaat vraag ik me nu af, waarom juist die landen steeds, steeds de arme landen in de werled die getroffen worden, ach is gewoon heel erg, je zal er maar wonen met je moeder,vader opa en oma en je 9 broers en zusjes in een hutje, je hebt al niks maar nu heb je helemaal niks meer, je enigste vee dat je had dood, de bron van inkomsten, het veldje achter je hut verwoest, nee het is zo oneerlijk verdeeld in de wereld.
It's in your head.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Verzonnen, maar het bestaat dus wel? Apart Remlof.
Waarom sterven er mensen? Voornamelijk door andere mensen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:55 schreef Toverheks het volgende:
wil de discussie niet aan gaan van of God wel of niet bestaat, geeft me gewoon een klotegevoel dat er zoveel ellende in de wereld is, kindjes die zomaar sterven al die ellende nee ik kan er gewoon niet bij dat mensen geloven in wat dan ook. sorry.
Nee dat is wat je net zegt. Een verzonnen 'bestaanszijnde'. Zijn jouw woorden niet de mijne.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
It's in your head.
Niet religieuze mensen zoals ik noemen het gewoon geweten.
waarom sterven er onschuldige kinderen, waarom sterven kinderen aan een vreselijke ziekte, waarom kom zoals vandaag een meisje van 6 onder een auto, waarom?waarom? wat heeft het voor nut kinderen dood te laten gaan, te laten lijden, wat heeft het voor nut dat mensen kanker of weet ik veel allemaal krijgen, wat heeft het voor nut vulkanen te laten uitbarsten, aardbevingen, modderverschuivingen, wat heeft het voor nut, geen enkele dus nee D-K ik geloof niet, maar neem het ook niemand kwalijk als die wel gelooft, mijn oma was gelovig en zei altijd * geloven kost niks* maar nee waarom al die onzinnige ellende in een mensenleven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom sterven er mensen? Voornamelijk door andere mensen.
die mensen kunnen er niks aan doen dat er lava uit de vulkaan komt, die kinderen kunnen er niks aan doen dat ze dood gaan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:02 schreef Laysa het volgende:
Omdat mensen elkaar vreselijke dingen aan doen heks
Nee heks das gewoon de natuur....quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die mensen kunnen er niks aan doen dat er lava uit de vulkaan komt, die kinderen kunnen er niks aan doen dat ze dood gaan.
ach dit is zo een moeilijk onderwerp, en misschien heb ik het mis en bestaat GOD toch.,
wordt er gewoon verdrietig van als ik aan zulke dingen denk.quote:
Tja...dr is weinig aan te doen...behalve daar geen mensen laten wonen...maar helaas zijn de mensen daar arm en is de grond om de vulkaan heen vruchtbaar....shit gebeurtquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wordt er gewoon verdrietig van als ik aan zulke dingen denk.
Waarom? Waarom rijdt iemand over een kindje? Ik neem aan niet bewust, maar gewoon een kwestie van menselijk falen en het gevolg van de natuurwetten. Natuurwetten die tevens ook de veroorzaker zijn van kanker, milieurampen, modderverschuivingen. Waarom is er nog meer leed? Omdat mensen oorlog voeren in de naam van 'God', 'Vaderland', het 'Volk' en dat soort fratsen. Waarom kent de wereld nu nog honger? Niet omdat er te weinig voedsel is, maar omdat mensen het leed niet willen delen. Hier slibben de aderen dicht, kilometers verderop komt men om van de honger.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom sterven er onschuldige kinderen, waarom sterven kinderen aan een vreselijke ziekte, waarom kom zoals vandaag een meisje van 6 onder een auto, waarom?waarom? wat heeft het voor nut kinderen dood te laten gaan, te laten lijden, wat heeft het voor nut dat mensen kanker of weet ik veel allemaal krijgen, wat heeft het voor nu vulkanen te laten uitbarsten, aardbevingen, modderverschuivingen, wat heeft het voor nu, geen enkele dus nee D-K ik geloof niet, maar neem het ook niemand kwalijk als die wel gelooft, mijn oma was gelovig en zei altijd * geloven kost niks* maar nee waarom al die onzinnige ellende in een mensenleven.
Ik bedoelde dat 'god' niet iets externs is maar interns. Je gevoel voor wat 'goed' en 'slecht' is. Zo bekeken is bidden ook niets anders dan mediteren. En als je daar kracht uit kan putten vind ik het prima.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat is wat je net zegt. Een verzonnen 'bestaanszijnde'. Zijn jouw woorden niet de mijne.
Dat had ik ook, volgens mij werkt het nu weer.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:05 schreef Toverheks het volgende:
FOK doet heel raar bij mij, als ik mijn bericht post zie ik hem niet, moet ik eerst pag. terug gaan en dan weer verder
Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat 'god' niet iets externs is maar interns. Je gevoel voor wat 'goed' en 'slecht' is. Zo bekeken is bidden ook niets anders dan mediteren. En als je daar kracht uit kan putten vind ik het prima.
Je moet alleen niet op zondag aan m'n deur komen om de boodschap van jezus te verkondigen
Dus je zegt dat het een verzonnen 'iets' is dat daadwerkelijk een vorm van 'bestaan' kent, intern? En de scheiding tussen intern en extern, hoe zie je dat dan? Daarmee plaats je dus een onderscheid tussen twee dingen. Welk onderscheid? Mens - object? Bewustzijn - materie?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat 'god' niet iets externs is maar interns. Je gevoel voor wat 'goed' en 'slecht' is. Zo bekeken is bidden ook niets anders dan mediteren. En als je daar kracht uit kan putten vind ik het prima.
Je moet alleen niet op zondag aan m'n deur komen om de boodschap van jezus te verkondigen
Yep, k ga ook kijken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, vanavond weer the Voice of Holland.
Het is de projectie van je eigen geweten op iets externs. Iets dat je dan groepsgewijs gaat bejubelen en bezingen in een kerk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je zegt dat het een verzonnen 'iets' is dat daadwerkelijk een vorm van 'bestaan' kent, intern? En de scheiding tussen intern en extern, hoe zie je dat dan? Daarmee plaats je dus een onderscheid tussen twee dingen. Welk onderscheid? Mens - object? Bewustzijn - materie?
In deze serie vind ik "mijn lichaam" altijd een mooie...... van wie ???quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je zegt dat het een verzonnen 'iets' is dat daadwerkelijk een vorm van 'bestaan' kent, intern? En de scheiding tussen intern en extern, hoe zie je dat dan? Daarmee plaats je dus een onderscheid tussen twee dingen. Welk onderscheid? Mens - object? Bewustzijn - materie?
Achter Remmie gezocht dat ie gelooft in het 'bestaan' dankzij 'gedachten'? Filosofisch en toch nog steeds modern.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:18 schreef Jian het volgende:
Mensen die rampen aan God toeschrijven en al het het mooie dat ze overkomt als vanzelfsprekend beschouwen![]()
ghèghèghè
Het geweten van één individu is altijd juist. Indien er sprake is van meer personen dan vindt er altijd een wisselwerking uit tussen diverse actoren. Dat kan in een kerk zijn, maar ook op schrift zetten zoals bijvoorbeeld bij wetten gebeurt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is de projectie van je eigen geweten op iets externs. Iets dat je dan groepsgewijs gaat bejubelen en bezingen in een kerk.
Ik denk liever met de hersenen dan met die pomp die jij beschrijft.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:19 schreef Dementor het volgende:
Het geloof heeft dan ook plaats gemaakt voor het geweten is ons hart.
Vond het zielig voor haar opponente, het was zo oneerlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:18 schreef Anniebab het volgende:
Yep, k ga ook kijken.
van mij mag trouwens die Rafaela eruit, wat een toneelspeelster is dat....
Niet letterlijk suffie.quote:Ik denk liever met de hersenen dan met die pomp die jij beschrijft.
Ja, zoals vaker. Bijv. Jennifer Ewbank was ook niet om aan te horen eik....quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vond het zielig voor haar opponente, het was zo oneerlijk.
Ja maar dat is zo'n enorm lekker wijf, die kan je niet weg becommentariëren.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:29 schreef Anniebab het volgende:
Ja, zoals vaker. Bijv. Jennifer Ewbank was ook niet om aan te horen eik....
Sola scriptura, dat wordt gebezigd door protestanten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet letterlijk suffie.
Dat zou jij toch moeten weten met al die verhalen uit de bijbel.
Ja ,ze is beeldschoon....quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo'n enorm lekker wijf, die kan je niet weg becommentariëren.
Met die koe?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:50 schreef Chanel5 het volgende:
1e foto 1 tel gezien en zit nu al met de tranen, nee niks voor mij..
Ik vind haar geen flikker aan, ze voegt niks toe en ze kan niet eens normaal uit dr woorden komen...Nextquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo'n enorm lekker wijf, die kan je niet weg becommentariëren.
Ze is zo schoon als me scherm jaquote:
Jij niet alleen denk ik Heksie. Maar het is wel zo, het is de natuur. Net als een tsunami, een aardbeving. Ze gebeuren en niemand kan het voorkomen. De enige manier om veel slachtoffers te voorkomen is mensen verbieden daar te gaan wonen of mensen tijdig te evacueren. Maar we weten allemaal dat het zo niet werkt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wordt er gewoon verdrietig van als ik aan zulke dingen denk.
ja ik vind het gewoon een heel moeilijk onderwerp, ach en vanavond kruipen we weer lekker onder onze 4 seizoenen dekbed, en morgen doen we automatisch de senseo aan zonder erbij na te denken, en nee ik ben niet moeder therasa heb meer fouten denk ik dan menig mens, maar we moeten verdorrie dankbaar wezen dat we hier geboren zijn en niet daar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jij niet alleen denk ik Heksie. Maar het is wel zo, het is de natuur. Net als een tsunami, een aardbeving. Ze gebeuren en niemand kan het voorkomen. De enige manier om veel slachtoffers te voorkomen is mensen verbieden daar te gaan wonen of mensen tijdig te evacueren. Maar we weten allemaal dat het zo niet werkt.
Jaaaaa Keithhhhh....quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:45 schreef Toverheks het volgende:
Jiannnnnnnnnnnnn DWDD je vrienddddddddddd bij de jakhalzen
Zit te kijkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:45 schreef Toverheks het volgende:
Jiannnnnnnnnnnnn DWDD je vrienddddddddddd bij de jakhalzen
Ja, maar dat wij het hier beter hebben dan zij daar, wat heeft God daar mee te maken? Als wij wat meer genoegen nemen met minder en de boel eerlijker verdelen dan had niemand meer honger en hadden we misschien allemaal een dak boven ons hoofd. Maar dat wil mensen helemaal niet. Mensen willen een kopje betaalbare senseo-koffie en een betaalbaar 4 seizoenen-deken. En hoe dat betaalbaar gemaakt wordt daar denken we liever niet over na. Terwijl wij na vier uur slapen even wakker worden en ons omdraaien in het lekkere dekbed en even denk aan het leed in de wereld dommelen we weer in en beginnen een paar uur naderhand aan een vers kopje senseo-koffie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik vind het gewoon een heel moeilijk onderwerp, ach en vanavond kruipen we weer lekker onder onze 4 seizoenen dekbed, en morgen doen we automatisch de senseo aan zonder erbij na te denken, en nee ik ben niet moeder therasa heb meer fouten denk ik dan menig mens, maar we moeten verdorrie dankbaar wezen dat we hier geboren zijn en niet daar.
vind het gewoon een moeilijke discussie over God wel of niet bestaat.
Alsof een volgevreten Pekinees hier, zich het lot aantrekt van een zwerfhond in Afghanistanquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de wereldbol sliep zowel de koffieboer alsmede de 4-seizoens-dekbedden-arbeider misschien maar 4 uurtjes om vervolgens aan de 16 urige werkdag te beginnen.
De mens is het beest onder de dieren.
Je kan iig niet bewijzen dat 't niet zo is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof een volgevreten Pekinees hier, zich het lot aantrekt van een zwerfhond in Afghanistan
Mensen gaan er vanuit dat ons vermogen tot denken en inleving dat van andere soorten overstijgt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof een volgevreten Pekinees hier, zich het lot aantrekt van een zwerfhond in Afghanistan
Alsof die zwerfhond in Afghanistan zich niet vol zou vreten als hij de kans zou krijgen.... hoewel die volgevreten Nederlandse Pekinees wellicht zelfs slechter af is dan die Afghaanse zwerfhond... dat dan wel weer, al was het maar omdat hij niet het besef heeft dat hij minder moet eten om gezond te blijven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen gaan daar van uit jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mensen gaan er vanuit dat ons vermogen tot denken en inleving dat van andere soorten overstijgt.
God niet, want die bestaat niet.quote:
Och ik weet het niet, ik sluit niet uit dat bepaalde dieren ook een bepaalde ethiek en/of geweten hebben. Je hoort toch wel eens van dolfijnen die drenkelingen redden enzo?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen gaan daar van uit ja![]()
Het zal voor Remlof wel een feit zijn, maar het blijft een aanname![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Och ik weet het niet, ik sluit niet uit dat bepaalde dieren ook een bepaalde ethiek en/of geweten hebben. Je hoort toch wel eens van dolfijnen die drenkelingen redden enzo?
Gisteren leek je wel een pvda-er. Is het vandaag weer Groenlinks?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:27 schreef remlof het volgende:
Of die leeuw die zich bekommerde om dat gnoe kalfje?
Misschien had die leeuwin net haar eigen welpje verloren en werd het gnoe kalfje op die manier de vervanging van het kind wat ze kwijt was...quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:27 schreef remlof het volgende:
of dezequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:27 schreef remlof het volgende:
Ow in GL kan ik mij ook prima vinden hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Gisteren leek je wel een pvda-er. Is het vandaag weer Groenlinks?
En in de tomatenpartij? Maak eens een hendig sjiek rij'ke voor me!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow in GL kan ik mij ook prima vinden hoor.
Dus je gelooft toch wel een beetje in sprookjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow in GL kan ik mij ook prima vinden hoor.
Ook weer zo'n voorbeeld. Die poema toont gewoon compassie voor dat baby-aapje. Het schijnt in ieder geval onder zoogdieren dus toch wel vrij algemeen voor te komen.quote:
Nee, met de SP heb ik dan weer minder. Maar dat komt vooral omdat ze zo anti-EU zijn. Ik heb al eerder gezegd dat ik mij meer Europeaan dan Nederlander voel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En in de tomatenpartij? Maak eens een hendig sjiek rij'ke voor me!
Groene sprookjes hè!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus je gelooft toch wel een beetje in sprookjes
Tis een luipaardquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook weer zo'n voorbeeld. Die poema toont gewoon compassie voor dat baby-aapje. Het schijnt in ieder geval onder zoogdieren dus toch wel vrij algemeen voor te komen.
Nee, dat geloof ik niet. Al ben ik wel benieuwd hoe het is afgelopen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis een luipaarden dat beest heeft na die grote baviaan gewoon geen honger meer en zorgt er zo voor dat zijn toetje vers blijft tot ie weer trek heeft
Voel je je dan ook een beetje Turks en Russisch of is dat geen Europa meer?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, met de SP heb ik dan weer minder. Maar dat komt vooral omdat ze zo anti-EU zijn. Ik heb al eerder gezegd dat ik mij meer Europeaan dan Nederlander voel.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis een luipaarden dat beest heeft na die grote baviaan gewoon geen honger meer en zorgt er zo voor dat zijn toetje vers blijft tot ie weer trek heeft
God laat het kleine aapje dood gaan van de kouquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Al ben ik wel benieuwd hoe het is afgelopen.
Rusland en Turkije horen ook bij Europa wmb.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voel je je dan ook een beetje Turks en Russisch of is dat geen Europa meer?
Kou is tegenwoordig God? Dan hebben we veel God op het moment.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:48 schreef Jian het volgende:
[..]
God laat het kleine aapje dood gaan van de kouluister maar goed aan het eind: "It was the cold that finally made the baby-baboon go quiet"
Waarom God ?![]()
Dat kun je misschien beter op deze video horen / zienquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Al ben ik wel benieuwd hoe het is afgelopen.
Hendig...een ingevroren snack is makkelijker te bewarenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:48 schreef Jian het volgende:
[..]
God laat het kleine aapje dood gaan van de kouluister maar goed aan het eind: "It was the cold that finally made the baby-baboon go quiet"
Waarom God ?![]()
ow link vergetenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:50 schreef anufri het volgende:
[..]
Dat kun je misschien beter op deze video horen / zien
het aapje gaat dood door de kou
Dus je voelt je ook een beetje inwoner van Vaticaanstad. Dat had ik niet van je verwacht Remmie!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Rusland en Turkije horen ook bij Europa wmb.
Ik ben ook niet tegen een EU-lidmaatschap van die landen als ze hun zaakjes op orde hebben.
ow... jij had het wel doorquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom God ?![]()
nah... hier wordt je weer blij vanquote:
van Moraquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hendig...een ingevroren snack is makkelijker te bewaren
jajajajajajajaquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier opnieuw beginnen met lezen voor een loop:
[RLS SC #974] iNoek verzaakt
Maar dan gedroogdquote:
Wat tofquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:55 schreef anufri het volgende:
[..]
nah... hier wordt je weer blij van![]()
Kat en Hond
mmm, geen last vanquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:09 schreef Leandra het volgende:
Het valt me nu ineens op dat ik bij m'n eigen posts een geel envelopje heb staan, terwijl ik geen ongeopende PM's heb.... het envelopje bovenin het scherm is ook gewoon wit, alleen bij iedere eigen post is het geel, kan iemand me uitleggen waarom dat is?
Bij anderen zie ik alleen maar een envelopje bij een mouse-over en bij mezelf is hij permanent in beeld? Zodat het makkelijker is mezelf een berichtje te sturen ofzo? Als ik ondersteuning nodig heb voor het opstellen van een boodschappenlijstje?
Ja heb 't ook, denk iedere keer dat ik pm hebquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:09 schreef Leandra het volgende:
Het valt me nu ineens op dat ik bij m'n eigen posts een geel envelopje heb staan, terwijl ik geen ongeopende PM's heb.... het envelopje bovenin het scherm is ook gewoon wit, alleen bij iedere eigen post is het geel, kan iemand me uitleggen waarom dat is?
Bij anderen zie ik alleen maar een envelopje bij een mouse-over en bij mezelf is hij permanent in beeld? Zodat het makkelijker is mezelf een berichtje te sturen ofzo? Als ik ondersteuning nodig heb voor het opstellen van een boodschappenlijstje?
eh... Pixel is je hond en Dotje je kat ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat tof
Het duurde wat langer voordat Pixel Dotje accepteerde, een paar weken. Maar toen liet ze Dotje ook regelmatig aan haar tepels zuigen. Denk niet dat er wat uitkwam trouwens
Mijn poezelsquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:12 schreef anufri het volgende:
[..]
eh... Pixel is je hond en Dotje je kat ?
of is Pixel je dinnetje![]()
ik heb geen flauw idee waar je het over hebt
Ah gelukkig, en Heidi heeft het ook.... het ligt dus niet aan mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja heb 't ook, denk iedere keer dat ik pm heb
Je kunt die icoontjes ook vast aanzetten zoals ik heb, maar dat gele PM icoontje is extraquote:
Goeie tip, want het is wel vervelend dat ze iedere keer op de gok gemouse-overed moeten worden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je kunt die icoontjes ook vast aanzetten zoals ik heb, maar dat gele PM icoontje is extra
Kun je ook uitzetten bij optiesquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goeie tip, want het is wel vervelend dat ze iedere keer op de gok gemouse-overed moeten worden.
Kan die dropdown van wat er op de frontpage, het weblog en al die andere meuk die tevoorschijn komt als je met je muis richting je andere tabbladen gaat ook komen te vervallen?
Thema instellingen, vastzetten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar waar dan, want ik kan dat niet vinden?
Maar wat moet ik dan vastzetten... alles staat daar al vastgezet, maar die irritante dropdowns komen wel zodra ik naar boven schuif richting m'n tabbladen, omdat ik dan over dat rijtje bovenin heenga.quote:
heb ik ook al de hele avond last van, zelfde ik post en dan zie je het bericht niet moet ik pag. terug klikken en dan weer verder dan zie ik mijn post pas.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:09 schreef Leandra het volgende:
Ik kan het ook niet vinden, optie zat in Foksilver wel en toen had ik het ook uit staan. Bij mij staan ze uit iigquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan vastzetten... alles staat daar al vastgezet, maar die irritante dropdowns komen wel zodra ik naar boven schuif richting m'n tabbladen, omdat ik dan over dat rijtje bovenin heenga.
En het boeit me werkelijk geen fuck wat er op de FP of het weblog gebeurt... als ik de FP wil lezen dan ga ik daar wel heen, maar telkens zo'n shortlist is alleen maar vervelend.
oh wat leuk, nou veel plezier, en als je de kans ziet ff je naam op de stoel van Wilders kalken met zwarte stiftquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:11 schreef remlof het volgende:
Ow ja, ik heb morgen een rondleiding door de Tweede en Eerste Kamer op uitnodiging van mijn partij.
Lijkt me best tof: http://www.tweedekamer.nl(...)_2010_118-210466.pdf
Of pleeg een kleine coup en steel een zetelke!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat leuk, nou veel plezier, en als je de kans ziet ff je naam op de stoel van Wilders kalken met zwarte stift
Ik had ze in bagger ook uitstaan, maar nu krijg ik weer iedere keer die rotzooi voor m'n kiezen als m'n muis in de buurt komtquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden, optie zat in Foksilver wel en toen had ik het ook uit staan. Bij mij staan ze uit iig
strak planquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of pleeg een kleine coup en steel een zetelke!
Je kunt nog terug naar bagger en dan de optie uitzettenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had ze in bagger ook uitstaan, maar nu krijg ik weer iedere keer die rotzooi voor m'n kiezen als m'n muis in de buurt komt
Heen en weer gegaan en die twee vinkjes bij Games en Weblog ook aangezet maar, die dropdownmeuk blijftquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je kunt nog terug naar bagger en dan de optie uitzetten
[ afbeelding ]
Ik heb deze layout deze opties...verder weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heen en weer gegaan en die twee vinkjes bij Games en Weblog ook aangezet maar, die dropdownmeuk blijft
Ownee mijn Piet had niks met de lenny van Hi te makenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Whut?? Lenny? Pietje?? Waar?? Ren Lenny Ren?? Die Lenny?
Met "in deze layout" bedoel je die nieuwe layout??quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb deze layout deze opties...verder weet ik het ook niet
[ afbeelding ]
Ik weet dat ik het ergens uit heb gezet, maar ik kan het in de nieuwe layout nu ook niet vinden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met "in deze layout" bedoel je die nieuwe layout??
Die vinkjes kan ik in de nieuwe layout nergens neerzetten, alleen in bagger krijg ik die optie.
Kijk eens wat een kwaliteit-user op de achtergrond!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb deze layout deze opties...verder weet ik het ook niet
[ afbeelding ]
En natuurlijk wint Jennifer Ewbank, met zo'n Paquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, we gaan nog een half uurtje sing-off'en.
Eerder dr broerquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En natuurlijk wint Jennifer Ewbank, met zo'n Pa
Oh...ik twijfelde alquote:
Duh...natuurlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien lag 't wel aan haar moeder.
Mwoh....valt mee...ik lees daar meer dan dat ik daar post in het algemeenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:39 schreef Deisyy het volgende:
En Laysa kan het weten want zij is onze TAL-kenner
Kan die ook zingen of liedjes schrijven?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn we het daar over eens!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duh...natuurlijk![]()
Het ligt altijd aan de moeder
Ey!!!!! je moeder!!!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klik je ook een keer een topic in TAL aan, zie je Noek posten over een mus met aids. Niks voor mij, dat TAL.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:35 schreef HiDiHo het volgende:
Het gaat niet altijd goed
[ afbeelding ]
Oh! Ja, dat is gewoon een ruig forum en daar pas ik me op aan. Dan kan ik daar wel grappig als een Tong80 posten maar dan terroriseren ze me zo jankend de poort uit. Je moet daar een beetje attitude hebben, jwz.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klik je ook een keer een topic in TAL aan, zie je Noek posten over een mus met aids. Niks voor mij, dat TAL.
oh je gaat naar de rondleiding he in Den Haag, veel plezier en doe je regenpak aanquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:31 schreef remlof het volgende:
Vandaag in het kader van mijn parlementaire dag meteen maar even dit boekje aanschaffen. Eindelijk iemand die de huidige politieke gebeurtenissen in het naar mijn mening juiste perspectief durft te plaatsen.
Dochter van Robert ten Brink deed wel mee en ik vond haar nog goed ook. Zoveel beter dan JenniFUrrrr.quote:
Ik heb niet eens een regenpak. Maar ik zet m'n pet wel op zodat m'n bril droog blijftquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh je gaat naar de rondleiding he in Den Haag, veel plezier en doe je regenpak aan![]()
(wolkbreuk in Amsterdam drijft nu richting Den Haag)
nou iedergeval veel plezier, en opletten he wat de gids allemaal verteltquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een regenpak. Maar ik zet m'n pet wel op zodat m'n bril droog blijft
Ik had die battle van Ewbank gemist, net even gekeken. RIP aan het 'eerlijke' TVOH-concept. En het musje.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:38 schreef Noek het volgende:
Dochter van Robert ten Brink deed wel mee en ik vond haar nog goed ook. Zoveel beter dan JenniFUrrrr.
ik kijk niet naat talentenjachten, sing a song en bler maar vroklijk mee prog. maar als ik jullie af en toe zo lees mis ik toch wel dingen, maar die prog. duren zo lang en heb er gewoon geen geduld voor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Dochter van Robert ten Brink deed wel mee en ik vond haar nog goed ook. Zoveel beter dan JenniFUrrrr.
Ze is vast heel goed met Katie Melua.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had die battle van Ewbank gemist, net even gekeken. RIP aan het 'eerlijke' TVOH-concept. En het musje.
Samen op een onbewoond eiland. Zonder camera's. Of microfonen.quote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:55 schreef Toverheks het volgende:
ik kan niet eens meer mijn taalfouten verbetern, klik ik weer terug verbeter ze klik ik weer op invoeren en krijg witte pagina te zien en staat netjes onder Klaar, nou echt niet gisteren deed FOK ook al zo vaag bij mij.
Als ik ooit een miljoen win dan zal ik oprecht niet gewoontjes reageren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kijk niet naat talentenjachten, sing a song en bler maar vroklijk mee prog. maar als ik jullie af en toe zo lees mis ik toch wel dingen, maar die prog. duren zo lang en heb er gewoon geen geduld voor.
vanavond weer het lagerhuis, en pauls kadosjow de VARA bestaat 85 jaar, gisteren was ook leuk prog. met korte stukjes maar als je er over nadenkt, de tv wereld is wel veranderd alles sneller alles mooier en vooral alles duurder, zag gisteren stukje van een man die een kleurentv won bij Mies Bouwman, oh wat was die man gelukkig.
kan je je nu niet meer voorstellen, al win je een miljoen het is zo gewoontjes.
Hmmm het wordt wel verbeterd, maar eerst krijg je:quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm het wordt wel verbeterd, maar eerst krijg je:
De pagina voor 'edit_message_ajax' kan niet weergegeven worden door een template-error.
En dan moet je terug naar de pagina.
ik zweer het je Noek, als ze aan de deur komen voor een miljoen schuiven ze het maar door de brievenbus, ik ga echt niet met mijn hoofd op televisie, en een miljoen wat kan ik daar nou van doenquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Als ik ooit een miljoen win dan zal ik oprecht niet gewoontjes reageren.
Vandaag gaan we beginnen aan Harry Potter. Dat was geen succes een paar jaar geleden. Dus we gaan een nieuwe poging wagen.
Ik wist dat dat je zou opvallenquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
'edit_message_ajax' ja AJAX ken ik wel lezen hahahah maar ik begrijp het niet, AJAX???
ohhhhhhhhhh zeg dat dan meteen, zie je AJAX is zelf wereldberoemd op Internetquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wist dat dat je zou opvallen
Maar in deze context betekent het Asynchronous JavaScript and XML.
Dat leg ik je nog wel een keer uit, het is mijn werk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhh zeg dat dan meteen, zie je AJAX is zelf wereldberoemd op Internet![]()
maar ja nou snap ik het nog niet wat betekent asynchronous?? javascript snap ik is script en XML zal wel een maat in een bestandje wezen.
is goed, veel plezierquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat leg ik je nog wel een keer uit, het is mijn werk.
Maar nu geen tijd want moet me aankleden en vriend ontmoeten op station om naar Den Haag te gaan
Ik heb een vriend die bij de Postcodeloterij al vaak ervan verzekerd dat ik het echt heel spontaan en ontroerend en ook nog gevat doe, als ik aan de deur een miljoen in ontvangst neem van Winstonovic. Helaas is hij nog niet over nde brug gekomen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:58 schreef Noek het volgende:
Als ik ooit een miljoen win dan zal ik oprecht niet gewoontjes reageren.
Vandaag gaan we beginnen aan Harry Potter. Dat was geen succes een paar jaar geleden. Dus we gaan een nieuwe poging wagen.
Het viel mij net ook al op dat de editfunctie niet meer werkt, het scherm opent en je kunt er in veranderen wat je wilt, de preview werkt ook alleen met invoeren gebeurt er niets.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:55 schreef Toverheks het volgende:
ik kan niet eens meer mijn taalfouten verbetern, klik ik weer terug verbeter ze klik ik weer op invoeren en krijg witte pagina te zien en staat netjes onder Klaar, nou echt niet gisteren deed FOK ook al zo vaag bij mij.
Bij Toverheks mogen ze hem door de brievenbus schuiven. God, ik neem het met liefde in mijn blote kont in ontvangst. Een miljoen, ik zou niet weten wat ik als eerst zou kopen. Wat zou jij als eerst kopen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die bij de Postcodeloterij al vaak ervan verzekerd dat ik het echt heel spontaan en ontroerend en ook nog gevat doe, als ik aan de deur een miljoen in ontvangst neem van Winstonovic. Helaas is hij nog niet over nde brug gekomen.
Duik je in de Potter-boeken? Die heb ik altijd met veel plezier gelezen. In het Engels, de Nederlandse vertalingen doen mij wel erg kinderlijk aan. De films gaan mij te snel en te spectaculair onsamenhangend. Maar toch wil ik ze wel allemaal zien.
Ik denk dat ik veel meer overstuur zou zijn als ik ¤ 50.000,= zou winnen dan wanneer ik 3 miljoen zou winnen... het eerste is het verschil tussen bepaalde dingen net wel en net niet kunnen doen, en het tweede.... ach, dan kun je binnen bepaalde grenzen toch doen wat je wilt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zweer het je Noek, als ze aan de deur komen voor een miljoen schuiven ze het maar door de brievenbus, ik ga echt niet met mijn hoofd op televisie, en een miljoen wat kan ik daar nou van doen![]()
quote:Geheim overleg partijleiders over links machtsblok
GroenLinks en PvdA hebben afgelopen maand geheime gesprekken gevoerd over vergaande politieke samenwerking. Het overleg moet op termijn leiden tot een permanente politieke alliantie.
Ja , ze gebruikt haar stem niet goed en ademt verkeerd, vandaar die poliep misschien, maar met goede begeleiding kan ze wel ver komen denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja ik ook! Alleen las ik in 't te brute TALforum (ik moet er echt wegblijven jwz) dat je met zo'n poliep en zingen over 4 jaar geen stem meer hebt.
Nu heb ik allemaal visioenen bij de deelnemers.
Ik krijg vandaag mijn geannuleerde boek van bol.com binnenquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:56 schreef Jian het volgende:
Het lijkt wel boekendag vandaagIk heb mij onderweg naar het werk maar even de autobiografie van Keith Richards aangeschaft. Dit ook om te voorkomen dat iemand het in zijn hoofd haalt mij dit boek voor Sinterklaas of erger nog voor Kerst te beloven, zodat ik nog een maand of misschien 2 moet gaan zitten wachten voor ik kan gaan lezen. Mooi boek met flappen, bijna 600 blz. en het ruikt zo heerlijk naar boek.
![]()
Jouw zoon kent Keith Haring? Indrukwekkend!quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:06 schreef Noek het volgende:
Bij Toverheks mogen ze hem door de brievenbus schuiven. God, ik neem het met liefde in mijn blote kont in ontvangst. Een miljoen, ik zou niet weten wat ik als eerst zou kopen. Wat zou jij als eerst kopen?
Nee, we gaan voor de film vandaag. Met z'n allen voor de haard Potter kijken. 2 jaar geleden vonden de jongens het allemaal doodeng. LOTR bekeken ze toen met droge ogen.![]()
Zoonlief is deze week enorm creatief met verf geweest Zo ben ik een Keith Haring en een Eric Cartman van papier maché rijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |