Wrom, omdat ie zegt wat veel mensen denken, das tv maken he...quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:44 schreef Toverheks het volgende:
net bonje bij de buren gekeken, ohhhhhhh 19 katten en een heel vies huis, maar wat een lieve vrouw en wat een lieve buren.
maar die john williamsnaar mannetje
Ik ben een geduldig mens hondjes, ik wacht in elk geval op de introductie van de tablets van Asusquote:
nee, hoe die overkomt echt geen greintje begrip enzo, hou ik gewoon niet van van zulke mensen, hij kan zich niet verplaatsen in een ander, en niet alleen deze aflevering hoor, vind hem echt bbbrrrr.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:47 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wrom, omdat ie zegt wat veel mensen denken, das tv maken he...
Mwah, volgens mij is dat ook vooral zijn rol in dat programma.... en die "Ik zeg DOEN" muts van Froger maar sympathiek overkomen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, hoe die overkomt echt geen greintje begrip enzo, hou ik gewoon niet van van zulke mensen, hij kan zich niet verplaatsen in een ander, en niet alleen deze aflevering hoor, vind hem echt bbbrrrr.
kan, maar toch die gozer geeft me al jaren kriebels, misschien omdat ik hem al erg onsympathiek vond, en niet alleen bij dit prog.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij is dat ook vooral zijn rol in dat programma.... en die "Ik zeg DOEN" muts van Froger maar sympathiek overkomen.
Ze kunnen het zich gewoon niet permitteren dat zij als bitch wordt neergezet, want dan kan ze gelijk stoppen met TV maken.
Het nieuwste programma wordt: Help! De tv heeft ons geholpen en nu zijn we failliet!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:15 schreef Jian het volgende:
Ik haat die "kijk ons is goed zijn voor die stumperds" programma's ala Ruzie met de buren, Help ik ga failliet", of hoe dat ook allemaal mag heten... Slaapkamertelevisie over de ellende van anderen, met een sausje "kijk ons eens meeleven en hulpvaardig zijn, gedverdegedver
Ja, alleen toen was ie nog een blanke neger volgens mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
John Williams heeft heel veel talent hoor. Hij schreef de muziek voor Star Wars, Jaws, Jurassic Park, E.T. en de Harry Potter-films.
Ik ook niet, maar ik heb de TV overdag nog wel eens op RTL weetikveel staan, en dan komt er vaak reclame voor eigen programma's langs.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:12 schreef Copycat het volgende:
Good cop, bad cop? En een negert kan natuurlijk nooit de good cop zijn, net als die blonde proleet geen bad cop-imago mag hebben.
Niet dat ik het programma waar jullie het over hebben ooit heb gezien.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
John Williams heeft heel veel talent hoor. Hij schreef de muziek voor Star Wars, Jaws, Jurassic Park, E.T. en de Harry Potter-films.
John Williams!quote:
quote:
De BBC is volgens mij de duurste publieke omroep van Europa, ongeveer 80 euro per bewoner van de UK. De Nederlandse is één van de goedkoopste met ongeveer 35 euro maar daar moet nu nog een flink gedeelte af. De Nederlandse PO hangt dan ook van stagiairs en cameramensen met een minimum-jeugdloon aan elkaar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:49 schreef Leandra het volgende:
Dat alles gaat niet beter worden als de publieke omroepen nog meer beperkt worden door de overheid.
De BBC maakt idd prachtige programma's maar het kost allemaal ook nogal niet wat, waarbij de BBC het voordeel heeft dat ze hun kwaliteitsprogramma's aan een hoop landen kunnen slijten, al was het alleen al omdat Engels een taal is die op veel plekken gesproken wordt.
Maar toegegeven, een documentaire-serie als "Earth" heeft weinig tekst nodig, maar had door een NL-omroep nooit gemaakt kunnen worden omdat het een enorm duur programma is.
Een kelder in België? Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:55 schreef Copycat het volgende:
Pfoe ... ben blij dat mijn Belgische Lee-contact wakkerder is dan ik. Anders had ik een week te vroeg op de stoep gestaan. Ergens onder Antwerpen.
Wie niet waagt, wie niet zinkt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Een kelder in België? Weet je het zeker?
Dat klinkt als een combo Marc D. en Benno L.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo, zo, een zwembad in de kelder?? Doe maar luxe
schitterendquote:
Dat klinkt goed. Er komen heel vaak mensen niet opdagen, voor sommige mensen lijkt het wel een hobby te zijn om zoveel mogelijk huizen te bekijken maar als het even niet uitkomt ...quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:12 schreef Laysa het volgende:
We zijn vanmorgen weer naar een huisje wezen kijken...Hier waren we 2e geworden, maar de 1e 10 zijn uitgenodigd om te komen kijken.
Je kan dan gelijk aangeven of je de woning zou willen...De nummer 1 is niet opkomen dagen dus geen idee of die hem wil, maar anders weten we maandag of we een nw huisje hebben.
De anderen mensen zeiden gelijk al van als jullie ja zeggen weten wij ook waar we aan toe zijn...Nu dus een heel weekend in de zenuwen zitten!!!
oefffffffffffff en nu maar duimen dit weekendquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:12 schreef Laysa het volgende:
We zijn vanmorgen weer naar een huisje wezen kijken...Hier waren we 2e geworden, maar de 1e 10 zijn uitgenodigd om te komen kijken.
Je kan dan gelijk aangeven of je de woning zou willen...De nummer 1 is niet opkomen dagen dus geen idee of die hem wil, maar anders weten we maandag of we een nw huisje hebben.
De anderen mensen zeiden gelijk al van als jullie ja zeggen weten wij ook waar we aan toe zijn...Nu dus een heel weekend in de zenuwen zitten!!!
De rest van de bejaardenstoet was er wel!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Er komen heel vaak mensen niet opdagen, voor sommige mensen lijkt het wel een hobby te zijn om zoveel mogelijk huizen te bekijken maar als het even niet uitkomt ...
Ik stond nr 37 op de wachtlijst van de woning waar ik nu woon, de eerste 20 kandidaten waren gewoon niet op komen dagen en van de volgende 20 kwamen er slechts een paar opdagen.
Yep.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oefffffffffffff en nu maar duimen dit weekend
nou hoop nu gewoon dat huisje door gaat, jullie wachten al zo lang wordt echt tijd om voor de kerst te verhuizenquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De rest van de bejaardenstoet was er wel!![]()
[..]
Yep.
We hebben al wel gewoon een nieuwe reactie gedaan op een andere woning.
Ja, maar zolang we steeds niet nummer 1 zijn is het afwachten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou hoop nu gewoon dat huisje door gaat, jullie wachten al zo lang wordt echt tijd om voor de kerst te verhuizen
Maar die staan lager op de lijst, so screw them!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De rest van de bejaardenstoet was er wel!![]()
nou laten we er nu maar van uit gaan dat dit jullie toekomstige huisje wordtquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar zolang we steeds niet nummer 1 zijn is het afwachten.
Zo kwam ik ook aan mijn huis: de nr 1 had het huis geweigerd en ik was nr 2..... en met mijn huis was echt niets mis, als je dat niet had willen hebben dan had je er niet op moeten reageren.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:12 schreef Laysa het volgende:
Die voor ons is een urgente dus die mag in principe niet eens weigeren en dat maakt het wel zo vreemd. Het kan ook zijn dat die dacht weigeren mag toch niet dus ik geef alleen het formulier af.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo kwam ik ook aan mijn huis: de nr 1 had het huis geweigerd en ik was nr 2..... en met mijn huis was echt niets mis, als je dat niet had willen hebben dan had je er niet op moeten reageren.
Zou wel heel tof zijn als jullie maandag horen dat je het hebt
De schaatsers zijn niet meer tevreden over Thialf. Het moet of opgeknapt voor 50 miljoen of ze willen een nieuwe baan voor 150 miljoen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:29 schreef Toverheks het volgende:
voor de schaatsliefhebbers onder ons.![]()
ned.1
17:00 NOS NK Afstanden Heerenveen
17:40 NOS NK Afstanden Heerenveen
18:15 NOS NK Afstanden Heerenveen
Ja er was een stel en die was ergens anders al 1e maar wilde gewoon de woning zienquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Er komen heel vaak mensen niet opdagen, voor sommige mensen lijkt het wel een hobby te zijn om zoveel mogelijk huizen te bekijken maar als het even niet uitkomt ...
Ik stond nr 37 op de wachtlijst van de woning waar ik nu woon, de eerste 20 kandidaten waren gewoon niet op komen dagen en van de volgende 20 kwamen er slechts een paar opdagen.
ja is al oud he volgens mij dat stadion, en het ijs is ook niet je van het meer, maar er is weer een nieuwe/oude damesploeg met Marianne Timmer, nu rijden ze in de LigaPloeg, en geloof dat Sven dit weekend niet mee doet, teveel van zijn lichaam gevraagd de afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De schaatsers zijn niet meer tevreden over Thialf. Het moet of opgeknapt voor 50 miljoen of ze willen een nieuwe baan voor 150 miljoen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:37 schreef Toverheks het volgende:
, en geloof dat Sven dit weekend niet mee doet, teveel van zijn lichaam gevraagd de afgelopen tijd.
Oh, komt dat beklag van de schaatsers zelf? Dat wist ik niet. Ik dacht van de Schaatsbond.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
De schaatsers zijn niet meer tevreden over Thialf. Het moet of opgeknapt voor 50 miljoen of ze willen een nieuwe baan voor 150 miljoen.
Ik duim ook mee Lays en D_K.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:38 schreef Laysa het volgende:
Dank jullie....het duimen wordt zeer gewaardeerd![]()
De schaatsbond zijn toch de schaatsers? De directeur van Thialf is het er overigens ook mee eens, het is een grote bende, naar het schijnt. Achterstallig onderhoud, te weinig daglicht, lekkages en tocht etc.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, komt dat beklag van de schaatsers zelf? Dat wist ik niet. Ik dacht van de Schaatsbond.
quote:
Ik doelde meer op de bobo's binnen de schaatsbond. Zo jammer, dit stadion mag toch niet verloren gaan met zo'n rijke historie? Dan maar 50K er tegenaan. Waar het vandaan moet komen is een tweede.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
De schaatsbond zijn toch de schaatsers? De directeur van Thialf is het er overigens ook mee eens, het is een grote bende, naar het schijnt. Achterstallig onderhoud, te weinig daglicht, lekkages en tocht etc.
Ben je mal, ooit zit jullie huisje ertussen. Misschien wel nu.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:46 schreef Laysa het volgende:
Het ergste is dat ik het hier bijna niet meer neer durf te zetten....omdat we dr telkens naast grijpen
50 miljoen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de bobo's binnen de schaatsbond. Zo jammer, dit stadion mag toch niet verloren gaan met zo'n rijke historie? Dan maar 50K er tegenaan. Waar het vandaan moet komen is een tweede.
Ja, je hebt gelijk. Sorry.quote:
Ach, het houdt onze duimen soepel moet je maar denkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Het ergste is dat ik het hier bijna niet meer neer durf te zetten....omdat we dr telkens naast grijpen
He? Dat begrijp ik even niet? Die mensen zouden dit huisje moeten nemen maar dan laten ze nog wel andere gegadigden komen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die voor ons is een urgente dus die mag in principe niet eens weigeren en dat maakt het wel zo vreemd. Het kan ook zijn dat die dacht weigeren mag toch niet dus ik geef alleen het formulier af.
Yep. Want dan kunnen ze in een paar dagen gelijk tien reacties van het lijstje afvinken of de woning toewijzen. Deur open met zijn 10en kijken, ja/nee formulier afgeven of inleveren bij de woningbouwcorporatie en toewijzen of de volgende groep uitnodigen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
He? Dat begrijp ik even niet? Die mensen zouden dit huisje moeten nemen maar dan laten ze nog wel andere gegadigden komen?
Ga het dit weekend allemaal eens rustig beklijken, bedankt en je hoort het.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben een geduldig mens hondjes, ik wacht in elk geval op de introductie van de tablets van Asus
"Asus heeft stortvloed aan tablets in de pijplijn
Geschreven op vrijdag 29 oktober 2010 12:48:17, door Robert Hagen
Asus komt vanaf december dit jaar met een stortvloed aan nieuwe tabletcomputers. De diverse modellen zullen schermgoottes hebben van 7, 9, 10 en 12 inch en draaien op Windows of Android. Afhankelijk van het besturingssysteem, zijn ze uitgerust met een Intel- of ARM Tegra 2-processor. Het 12 inch model komt in januari op de markt en is een Windows-systeem met Intel-processor."
Daarentegen gaat Vodafone (T-mobile vanaf morgen geloof ik) vanaf vandaag de Samsung in haar pakket opnemen!
"Vodafone start vandaag met verkoop Galaxy Tab
Vodafone laat weten dat ze vandaag in Nederland beginnen met de verkoop van Samsungs Galaxy Tab. De tablet is volgens veel analisten de eerste concurrent van betekenis voor Apples populaire iPad.
Vodafone heeft een speciaal abonnement in het leven geroepen voor de Galaxy Tab. Naast een databundel zitten in dit pakket ook belminuten en SMSjes, en dit abonnement kost veertig euro per maand (28 euro in het eerste jaar). Er moet dan nog wel 329 euro voor de tablet betaald worden. Bij een databundel van vijftig euro in de maand is de gadget echter gratis."
http://www.vodafone.nl/sh(...)54?_requestid=250664
En zo zijn er nog wel een paar onderweg![]()
Dit is denk ik ook wel een leuke site om eventueel wat bij te houden;
http://www.mytablet.nl/ca(...)ge-tablet-pc/page/8/
Ik moet heel de tijd aan Pompei denken als ik die beelden zie....gruwelijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:32 schreef Copycat het volgende:
Krijg net weer nieuwe foto's uit Yogya binnen. Koeien met verschroeide huid, een half gesmolten scooter, een massagraf dat wordt gevuld. En veel, heel veel grijze as.
Word je niet vrolijk van, dus zal later hier een impressie posten voor de sfeerverhoging.
Ik wist dat we wat verschilde in leeftijd maar ik dacht dat het een paar jaar was i.p.v. eeuwen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moet heel de tijd aan Pompei denken als ik die beelden zie....gruwelijk
Wacht...ff de as uit mn flamoes kloppenquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wist dat we wat verschilde in leeftijd maar ik dacht dat het een paar jaar was i.p.v. eeuwen!
Chickenwings....en alleen omdat we comfort food nodig hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:39 schreef Juud79 het volgende:
(bijna) Avond en weekend!![]()
Watwe vandaag?
De beelden zijn vreselijk Cc. Merken jouw vrienden er iets van?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:32 schreef Copycat het volgende:
Krijg net weer nieuwe foto's uit Yogya binnen. Koeien met verschroeide huid, een half gesmolten scooter, een massagraf dat wordt gevuld. En veel, heel veel grijze as.
Word je niet vrolijk van, dus zal later hier een impressie posten voor de sfeerverhoging.
De tekst bij de foto's die later komen:quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:46 schreef beequeen het volgende:
De beelden zijn vreselijk Cc. Merken jouw vrienden er iets van?
Dat wordt dus pasta met spinazie en zuurkool.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:51 schreef Copycat het volgende:
Pasta met spinazie en feta of zuurkool. Zonder feta.
Hoe smaakt dat - rijst en kids pannenkoeken-? Is dat een mengsel van rijst en kinderen en dan langzaam bakken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:54 schreef Anniebab het volgende:
Hachee met rijst en kids pannenkoeken
Pannenkoeken van kindermeelquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe smaakt dat - rijst en kids pannenkoeken-? Is dat een mengsel van rijst en kinderen en dan langzaam bakken?
SPANNEND !!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:12 schreef Laysa het volgende:
Dat kopje!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:03 schreef anufri het volgende:
[..]
SPANNEND !!!![]()
ik was ook tweede voor dit huis en de eerste kwam niet opdagen![]()
dus misschien heb je mazzel !
klaar voor vanavondBruce
![]()
[ link | afbeelding ]
en speciaal voor Mera weer een ander koffiekopje![]()
Ik heb een GIGANTISCHE zak Belgische patat op met mayo en een
halve liter soja shake, dus ik hoef niet meer te eten
Je moet zeggenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:06 schreef Laysa het volgende:
Allemaal 2e en het huisje gekregen
GVD ik wil het ik wil het ik wil het
Anders op naar de volgende. Die is bij de broer van Laysa in de achtertuin zowat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:07 schreef anufri het volgende:
[..]
Je moet zeggen
ik krijg het
ik krijg het
ik krijg het
kijken of het werkt
37equote:Op vrijdag 5 november 2010 18:06 schreef Laysa het volgende:Allemaal 2e en het huisje gekregen
GVD ik wil het ik wil het ik wil het
36 afvallers? Wil ik weten waar jij woont?quote:
Dat deed ik bij de vorige 3...en toen kreeg ik nietsquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:07 schreef anufri het volgende:
[..]
Je moet zeggen
ik krijg het
ik krijg het
ik krijg het
kijken of het werkt
quote:
ik gaat voor je duimen !quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat deed ik bij de vorige 3...en toen kreeg ik niets![]()
[..]
De woning was helemaal verkeerd omschreven op Woningnet en dat viel al die mensen met een langere inschrijvingstijd nogal tegen. Ik had me voor deze woning ingeschreven omdat ik van de drie keer dat je per twee weken mag reageren er altijd een woning bij koos waar ik het liefste zou wonen maar waar ik weinig kans op dacht te maken. Ik ben nog wel ruim een maand aan het klussen geweest om het naar mijn zin te maken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
36 afvallers? Wil ik weten waar jij woont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |