Wrom, omdat ie zegt wat veel mensen denken, das tv maken he...quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:44 schreef Toverheks het volgende:
net bonje bij de buren gekeken, ohhhhhhh 19 katten en een heel vies huis, maar wat een lieve vrouw en wat een lieve buren.
maar die john williamsnaar mannetje
Ik ben een geduldig mens hondjes, ik wacht in elk geval op de introductie van de tablets van Asusquote:
nee, hoe die overkomt echt geen greintje begrip enzo, hou ik gewoon niet van van zulke mensen, hij kan zich niet verplaatsen in een ander, en niet alleen deze aflevering hoor, vind hem echt bbbrrrr.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:47 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wrom, omdat ie zegt wat veel mensen denken, das tv maken he...
Mwah, volgens mij is dat ook vooral zijn rol in dat programma.... en die "Ik zeg DOEN" muts van Froger maar sympathiek overkomen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, hoe die overkomt echt geen greintje begrip enzo, hou ik gewoon niet van van zulke mensen, hij kan zich niet verplaatsen in een ander, en niet alleen deze aflevering hoor, vind hem echt bbbrrrr.
kan, maar toch die gozer geeft me al jaren kriebels, misschien omdat ik hem al erg onsympathiek vond, en niet alleen bij dit prog.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij is dat ook vooral zijn rol in dat programma.... en die "Ik zeg DOEN" muts van Froger maar sympathiek overkomen.
Ze kunnen het zich gewoon niet permitteren dat zij als bitch wordt neergezet, want dan kan ze gelijk stoppen met TV maken.
Het nieuwste programma wordt: Help! De tv heeft ons geholpen en nu zijn we failliet!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:15 schreef Jian het volgende:
Ik haat die "kijk ons is goed zijn voor die stumperds" programma's ala Ruzie met de buren, Help ik ga failliet", of hoe dat ook allemaal mag heten... Slaapkamertelevisie over de ellende van anderen, met een sausje "kijk ons eens meeleven en hulpvaardig zijn, gedverdegedver
Ja, alleen toen was ie nog een blanke neger volgens mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
John Williams heeft heel veel talent hoor. Hij schreef de muziek voor Star Wars, Jaws, Jurassic Park, E.T. en de Harry Potter-films.
Ik ook niet, maar ik heb de TV overdag nog wel eens op RTL weetikveel staan, en dan komt er vaak reclame voor eigen programma's langs.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:12 schreef Copycat het volgende:
Good cop, bad cop? En een negert kan natuurlijk nooit de good cop zijn, net als die blonde proleet geen bad cop-imago mag hebben.
Niet dat ik het programma waar jullie het over hebben ooit heb gezien.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
John Williams heeft heel veel talent hoor. Hij schreef de muziek voor Star Wars, Jaws, Jurassic Park, E.T. en de Harry Potter-films.
John Williams!quote:
quote:
De BBC is volgens mij de duurste publieke omroep van Europa, ongeveer 80 euro per bewoner van de UK. De Nederlandse is één van de goedkoopste met ongeveer 35 euro maar daar moet nu nog een flink gedeelte af. De Nederlandse PO hangt dan ook van stagiairs en cameramensen met een minimum-jeugdloon aan elkaar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:49 schreef Leandra het volgende:
Dat alles gaat niet beter worden als de publieke omroepen nog meer beperkt worden door de overheid.
De BBC maakt idd prachtige programma's maar het kost allemaal ook nogal niet wat, waarbij de BBC het voordeel heeft dat ze hun kwaliteitsprogramma's aan een hoop landen kunnen slijten, al was het alleen al omdat Engels een taal is die op veel plekken gesproken wordt.
Maar toegegeven, een documentaire-serie als "Earth" heeft weinig tekst nodig, maar had door een NL-omroep nooit gemaakt kunnen worden omdat het een enorm duur programma is.
Een kelder in België? Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:55 schreef Copycat het volgende:
Pfoe ... ben blij dat mijn Belgische Lee-contact wakkerder is dan ik. Anders had ik een week te vroeg op de stoep gestaan. Ergens onder Antwerpen.
Wie niet waagt, wie niet zinkt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Een kelder in België? Weet je het zeker?
Dat klinkt als een combo Marc D. en Benno L.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo, zo, een zwembad in de kelder?? Doe maar luxe
schitterendquote:
Dat klinkt goed. Er komen heel vaak mensen niet opdagen, voor sommige mensen lijkt het wel een hobby te zijn om zoveel mogelijk huizen te bekijken maar als het even niet uitkomt ...quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:12 schreef Laysa het volgende:
We zijn vanmorgen weer naar een huisje wezen kijken...Hier waren we 2e geworden, maar de 1e 10 zijn uitgenodigd om te komen kijken.
Je kan dan gelijk aangeven of je de woning zou willen...De nummer 1 is niet opkomen dagen dus geen idee of die hem wil, maar anders weten we maandag of we een nw huisje hebben.
De anderen mensen zeiden gelijk al van als jullie ja zeggen weten wij ook waar we aan toe zijn...Nu dus een heel weekend in de zenuwen zitten!!!
oefffffffffffff en nu maar duimen dit weekendquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:12 schreef Laysa het volgende:
We zijn vanmorgen weer naar een huisje wezen kijken...Hier waren we 2e geworden, maar de 1e 10 zijn uitgenodigd om te komen kijken.
Je kan dan gelijk aangeven of je de woning zou willen...De nummer 1 is niet opkomen dagen dus geen idee of die hem wil, maar anders weten we maandag of we een nw huisje hebben.
De anderen mensen zeiden gelijk al van als jullie ja zeggen weten wij ook waar we aan toe zijn...Nu dus een heel weekend in de zenuwen zitten!!!
De rest van de bejaardenstoet was er wel!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Er komen heel vaak mensen niet opdagen, voor sommige mensen lijkt het wel een hobby te zijn om zoveel mogelijk huizen te bekijken maar als het even niet uitkomt ...
Ik stond nr 37 op de wachtlijst van de woning waar ik nu woon, de eerste 20 kandidaten waren gewoon niet op komen dagen en van de volgende 20 kwamen er slechts een paar opdagen.
Yep.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oefffffffffffff en nu maar duimen dit weekend
nou hoop nu gewoon dat huisje door gaat, jullie wachten al zo lang wordt echt tijd om voor de kerst te verhuizenquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De rest van de bejaardenstoet was er wel!![]()
[..]
Yep.
We hebben al wel gewoon een nieuwe reactie gedaan op een andere woning.
Ja, maar zolang we steeds niet nummer 1 zijn is het afwachten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou hoop nu gewoon dat huisje door gaat, jullie wachten al zo lang wordt echt tijd om voor de kerst te verhuizen
Maar die staan lager op de lijst, so screw them!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De rest van de bejaardenstoet was er wel!![]()
nou laten we er nu maar van uit gaan dat dit jullie toekomstige huisje wordtquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar zolang we steeds niet nummer 1 zijn is het afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |