Hahahaha... nee dat weer niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:50 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Met Ujala Radio op de achtergrond hoeft dat toch geen probleem te zijn?
Dan maar AmorFM toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:13 schreef Axia het volgende:
[..]
Hahahaha... nee dat weer niet.![]()
Eigenlijk luister ik weinig naar Ujala. Soms in de auto alleen.
Je hebt wat over was niet even langsgebracht?quote:Op maandag 5 september 2011 10:37 schreef Axia het volgende:
Bleek toch dat ik teveel pastei had gemaakt.
Ik heb niets meegekregenquote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hebt wat over was niet even langsgebracht?.
Je eigen pastei en je hebt niks overgehouden voor jezelf?quote:Op maandag 5 september 2011 21:25 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik heb niets meegekregen
En dat terwijl ik aan het eind ook nog heb gestofzogen![]()
Erg he...en de volgende dag heb ik weer gemaakt voor mijn zus, en daarvan heb ik ook niets gehouden voor mezelfquote:Op maandag 5 september 2011 21:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je eigen pastei en je hebt niks overgehouden voor jezelf?!
quote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef Axia het volgende:
[..]
Erg he...en de volgende dag heb ik weer gemaakt voor mijn zus, en daarvan heb ik ook niets gehouden voor mezelf![]()
Ik ben soms te goed voor mensen.
Ik houd die dag vrij!quote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef PeRi het volgende:
Nog beter; 14 juni 2012 (m)eetfeestijn bij Axia.
Angry girl seeks revenge. Zo voorspelbaar en slecht geacteerd...quote:
Ik heb The Matrix en The Godfather ook nooit gezien.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:08 schreef Aarti het volgende:
ik heb avatar nooit gezien
the matrix ook niet
the godfather ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |