Je hebt wat over was niet even langsgebracht?quote:Op maandag 5 september 2011 10:37 schreef Axia het volgende:
Bleek toch dat ik teveel pastei had gemaakt.
Ik heb niets meegekregenquote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hebt wat over was niet even langsgebracht?.
Je eigen pastei en je hebt niks overgehouden voor jezelf?quote:Op maandag 5 september 2011 21:25 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik heb niets meegekregen
En dat terwijl ik aan het eind ook nog heb gestofzogen![]()
Erg he...en de volgende dag heb ik weer gemaakt voor mijn zus, en daarvan heb ik ook niets gehouden voor mezelfquote:Op maandag 5 september 2011 21:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je eigen pastei en je hebt niks overgehouden voor jezelf?!
quote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef Axia het volgende:
[..]
Erg he...en de volgende dag heb ik weer gemaakt voor mijn zus, en daarvan heb ik ook niets gehouden voor mezelf![]()
Ik ben soms te goed voor mensen.
Ik houd die dag vrij!quote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef PeRi het volgende:
Nog beter; 14 juni 2012 (m)eetfeestijn bij Axia.
Angry girl seeks revenge. Zo voorspelbaar en slecht geacteerd...quote:
Ik heb The Matrix en The Godfather ook nooit gezien.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:08 schreef Aarti het volgende:
ik heb avatar nooit gezien
the matrix ook niet
the godfather ook niet
Vroeger keek ik het wel, tegenwoordig niet meer. Films van tegenwoordig zijn ook niet leuk. En die liedjes zijn helemaal baggerquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:04 schreef krioro het volgende:
Ik heb nog nooit een bollywoodfilm gezien.
Hier en daar heb ik wel eens een clip uit een bollywoodfilm gezien, de muziek vind ik op zich wel leuk (dat was 'oud' materiaal, geen idee hoe het tegenwoordig is). Eigenlijk moet ik eens een volledige film kijken. Ondertiteling zal ik dan ook zeker nodig hebben, ik ken geen woord hindoestaans.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:08 schreef Axia het volgende:
[..]
Vroeger keek ik het wel, tegenwoordig niet meer. Films van tegenwoordig zijn ook niet leuk. En die liedjes zijn helemaal bagger![]()
Ondanks dat ik hindoestaans ben, kan ik veel beter negerengels verstaan dan hindoestaans, dus ik moet wel ondertiteling hebben bij zulke films
Nasimeet bij Axiaquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:18 schreef Axia het volgende:
Hahahaha...en wat willen jullie eten dan? Ik kan nasi maken (toevallig ga ik dat ook vandaag maken). Manlief wilt dat graag eten vandaag.
OMG! Toen ik een paar jaar geleden in Suriname was, was deze film in. We waren naar een discotheek gegaan en een bandje ging dit liedje zingen. Ineens ging iedereen dat dansje van de film doen. Ik was letterlijk de enige die dat dansje niet kende. Ik stond echt te kijken van:quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:23 schreef PeRi het volgende:
En om in de sfeer te blijven.
Moderne film, slecht verhaal, maar toch een van mn favorieten vanwege de nummers, 'Om Shanti Om".
Oudjes en nieuwetjes passeren de revu in dit briljante nummer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha geweldigquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:22 schreef Axia het volgende:
[..]
OMG! Toen ik een paar jaar geleden in Suriname was, was deze film in. We waren naar een discotheek gegaan en een bandje ging dit liedje zingen. Ineens ging iedereen dat dansje van de film doen. Ik was letterlijk de enige die dat dansje niet kende. Ik stond echt te kijken van:en daarna
nee, ookquote:
ze jokt hoor, ze heeft het pas nog voorgedaanquote:Op woensdag 7 september 2011 09:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hahaha geweldig!!!!
Ik ken het dansje niet uit mn hoofd, Eerlijk waar..
Nep hindoequote:Op woensdag 7 september 2011 09:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, ook
- kranti
- devdas
- hum dil de chuke sanam
dawast
Daarna moest ik het wel leren....mijn schoonfamilie wilden dit dansje doen tijdens een verjaardag met de hele familie...quote:Op woensdag 7 september 2011 09:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hahaha geweldig!!!!
Ik ken het dansje niet uit mn hoofd, Eerlijk waar..
Kun jij het ons weer leren, op de meet bij jouquote:Op woensdag 7 september 2011 09:31 schreef Axia het volgende:
[..]
Daarna moest ik het wel leren....mijn schoonfamilie wilden dit dansje doen tijdens een verjaardag met de hele familie...
Je bent serieus in de hindoestaanse versie van de Cosby's getrouwd...quote:Op woensdag 7 september 2011 09:31 schreef Axia het volgende:
[..]
Daarna moest ik het wel leren....mijn schoonfamilie wilden dit dansje doen tijdens een verjaardag met de hele familie...
Soms heb ik dat idee ook...quote:Op woensdag 7 september 2011 09:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent serieus in de hindoestaanse versie van de Cosby's getrouwd...
Vanavond ga ik toch eindelijk een grote pastei maken voor onszelf thuis.quote:
We deden het ook echt met ongeveer 20 mensen, net zoals in de film. Iedereen was een personage. Ik was Urmila huppeldepup (die in dat groene jurkje). Nooit meer in mijn leven ditquote:Op woensdag 7 september 2011 09:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kun jij het ons weer leren, op de meet bij jou.
Jij woonde toch in de buurt van Rotterdam of ben ik in de war met iemand anders?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:01 schreef Axia het volgende:
Vanavond ga ik toch eindelijk een grote pastei maken voor onszelf thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |