quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
-XX- Heeft haar amandelen geknipt. Speciaal om BazzieK oraal te plezieren...
Verder eik niks
(Eindelijk)Goed nieuws voor Bazziekquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
-XX- Heeft haar amandelen geknipt. Speciaal om BazzieK oraal te plezieren...
Verder eik niks
Mja... als je daar echt wild van wordt ... Bij deze een gifje van -XX-quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lelijke motoren... doe mij dan maar een gifje van -XX-![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lelijke motoren... doe mij dan maar een gifje van -XX-![]()
![]()
quote:
quote:Na veel spyfotos heeft MV Agusta net voor de start van de EICMA eindelijk de eerste echte foto vrijgegeven van de nieuwe F3. Op de technische gegevens moeten we helaas nog even wachten. Eigenaar Claudio Castiglioni wil dat * de F3 maximaal 9.000 euro gaat kosten. In het thuisland moet dat volgens hem geen probleem zijn. De verwachting is echter dat de prijs in Nederland een stuk hoger zal liggen. Later deze week meer!
als je in de buurt bent, bakkie kan altijdquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:20 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Ha! Kwam nog over de dijk geknald gister om een uurtje of 01:30AMmet de civic helaas.
om half 2 's nachts zeker:?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:22 schreef OPM het volgende:
[..]
als je in de buurt bent, bakkie kan altijd
Mijn spreekbeurt gaat over moters?quote:
6- vanwege de vele ehhh en ehhhhs.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:25 schreef Bunnybeater het volgende:
Mijn spreekbeurt gaat over moters?
quote:
Dan wacht ik beter even met dat bod op die 2010 ZX10R.quote:
600 cc drie pitter.. release begin eind 2012.quote:MV Agusta F3
Kale motor: ¤ 9.000,-
BTW: ¤ 1.710,-
BPM: ¤ 1.536,-
Totale kosten NL: ¤ 12.246,-
YZF-R6 = ¤ 12.999,-
CBR600RR = ¤ 13.499,-
nog altijd even shopaholicquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
Dan wacht ik beter even met dat bod op die 2010 ZX10R.
dude..quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
WTF jij hier.
Ik al sinds de oprichting in 2003.
maar toch ff kijkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:23 schreef Worldbeater het volgende:
Nee vorige week voor een Duc gekeken en niet gekocht.![]()
Staat te koop toch?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:28 schreef MrSelected het volgende:
dude..![]()
bored @ work, denk ga even drinkyoghurt opspeuren want ik weet dat ie op fok zit![]()
@ rest: ik ben MrSelected, ik rijd een TL1000R.
Ja joh, toch naast de deur, Doetinchem.quote:
niet eens naast mijn deurquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:50 schreef Worldbeater het volgende:
Ja joh, toch naast de deur, Doetinchem.
drinky post hier niet meerquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:28 schreef MrSelected het volgende:
[..]
dude..![]()
bored @ work, denk ga even drinkyoghurt opspeuren want ik weet dat ie op fok zit![]()
Wel een leuk ding, omgebouwd naar een classic bike.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:00 schreef OPM het volgende:
niet eens naast mijn deurmaarre bleek toch te mooi om waar te zijn
Je bent blijkbaar niet zo goed in zoeken ehquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:28 schreef MrSelected het volgende:
[..]
dude..![]()
Alsof ie dat niet wist allemaal..ding was omgebouwd. Ja of je laat alles doen, mje wat voor paup ben je danquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel een leuk ding, omgebouwd naar een classic bike.
Maar zag al bij aankomst twee kleine schuurplekken op de tank en het kontje.
Ondertussen liep de koffie door, maar ik wilde alweer weg.
Toch even een proefritje gemaakt, werd er niet echt wild van, en een 650 heeft op de snelweg al helemaal geen toeren meer over. Liep koud stationair wel mooi rond door de afstelbeurt op een testbank.
Terug op een binnenweg even gas vol open bij 6.000 Rpm, en het toerental ging met een ruk omhoog.
Koppeling ook niet helemaal fris meer dus.
Terug bij het beginpunt was de linkervoorpoot alweer vies, die had ik voor de rit nog schoongemaakt.
Dus kort rapportje gegeven, de eigenaar schrok even, later op de mail wel een mooie prijs gehad.
Maar heb er nog steeds geen spijt van, dus het gevoel is er niet.
Blijkbaar heet ie 'drinky' ipv 'drinkyoghurt'quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar niet zo goed in zoeken eh
hmm... altijd gedacht dat hij één of ander pubertje wasquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:38 schreef MrSelected het volgende:
[..]
Blijkbaar heet ie 'drinky' ipv 'drinkyoghurt'
Oh ja die te koop staat is van TVL.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:04 schreef MrSelected het volgende:
staat niet te koop hoor![]()
en idd de ex kanarie fiets.. al een jaar bij mij nu.
Gelijk een weekendje weg gecombineerd. Maar was wel speciaal in die buurt voor de Duc gepland.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:14 schreef OPM het volgende:
Alsof ie dat niet wist allemaal..ding was omgebouwd. Ja of je laat alles doen, mje wat voor paup ben je dantoch n behoorlijke wereldreis voor een omgebouwde duc. Of was je toevallig in de buurt
Of was t gevoel er niet, en daarom geen spijt van
Mgoed..wat is nu je motopark, behalve de kwad
quote:
Ken heel die gast nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
hmm... altijd gedacht dat hij één of ander pubertje was
vetquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:46 schreef Worldbeater het volgende:
Gelijk een weekendje weg gecombineerd. Maar was wel speciaal in die buurt voor de Duc gepland.
Iemand anders was het project begonnen, had hem verkocht toen hij'em niet lopend kreeg.
Een andere handige sleutelaar heeft het opgepakt en afgebouwd.
De verkoper heeft hem alleen overgenomen toen'ie klaar was, en sindsdien 3.700 km in twee jaar gereden.
Dus de (draadspaak)velgen, spuitwerk, etc. stammen uit 2008. Bijna als nieuw dus.
Maar wat slordige details met die vorkpoot, koppeling, en doorgesleten spuitwerk.
Stond voor/achter ook op vage en verschillende banden, dus goedkoop werk.
Heb al genoeg projectjes te doen met de ZX9R, de quad en de motorscoot.
Verwachtte een perfect ding, en niks minder.
Ben momenteel aan het overwintereniedere droge en mooie zondag wil ik nog ff meepakken.
In het nieuwe jaar, als iedereen zijn ZX10R inruilt op de 2011 versie, sla ik mijn slag.
(2007 of 2008 model, zwartvorige week al dicht bij een 2007 geweest..)
Dus pas dan weer watertanden wat er in de schuur staat.
Lijkt wel op Helveticaquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:19 schreef OPM het volgende:
iemand die weet hoe je aan het lettertype (10 08) kunt komen van de desire foons? dus zodat je het kunt gebruiken op je pc..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:04 schreef OPM het volgende:
[..]
heb je een voorbeeld? google is not my friend is deze
Prutsze dan ehquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:15 schreef OPM het volgende:
had nog niet gezochtzal idd niet heel moeilijk zijn
mooi man, kan ik weer verder prutsen
Die schadevrije TLR die ik voor 3 mille kocht deed het ook altijd.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:27 schreef MrSelected het volgende:
ja heb er te veel voor betaald, feit.
boeiend, tis de enige fiets die het tot nu toe altijd perfect doet.. is ook wat waard
Nou ja het is betaald.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:41 schreef OPM het volgende:
vet![]()
circuitdagen in Spanje staat nog altijd gepland
Dus je gaat gewoonquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
Nou ja het is betaald.
Had het binnen de termijn afgezegd, maar ze schrijven het gewoon af.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
Dus snel de kleine op bed en net de buurvrouw geneukt
quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:14 schreef OPM het volgende:
Ja of je laat alles doen, mje wat voor paup ben je dan![]()
Die zijn van de buurvrouw.quote:
Ik heb er geen motor voor.quote:
^----> Damn wordt deze even gekraakt door de ZX-10R kenners.quote:http://link.marktplaats.nl/381631714
Dit kan toch niet dit?![]()
Buitenkansje voor de liefhebber, me dunkt.
quote:Ik had die motor begin van het jaar ook al bij Motoport Zelhem gespot. Het rare is dat een 2008 ZX-10R niet wit kan zijn, die zijn alleen in 2009 verkocht. Vorig jaar had motoport Zelhem een groene 2008 te koop staan met exact dezelfde opties. Toen ik belde voor een proefrit kon dat op dat moment niet omdat er een ongelukje mee gemaakt was en de motor eerst herstelt moest worden. Wellicht dat die groene en deze witte één en dezelfde zijn?
Verklaart ook het Akra systeem en de quickshifter.quote:Aan de gouden kleur van de voorvork kun je zien dat het echt een 2008 is, de witte en groene 2009 hebben zwarte vorkpoten en de zwarte 2009 heeft zilveren orkpoten.
Ideale fiets voor Spanjequote:Op zaterdag 6 november 2010 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
^----> Damn wordt deze even gekraakt door de ZX-10R kenners.-->
[..]
[..]
Verklaart ook het Akra systeem en de quickshifter.
Of van je buuv..quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
Hier had ik eigenlijk een detailfoto van moeten maken.
Strak kontjequote:Op zaterdag 6 november 2010 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
Dinnetje gewerkt vandaag, en direct door naar een feestje.
Dus snel de kleine op bed en net de buurvrouw geneukt het achterlicht/kentekenplaat van de quad eindelijk gemonteerd.
Niet direct aangebout zoals orgineel bami pangwang, maar netjes in rubberen silent blocks
die ik nog van de SZRover had.
Hier had ik eigenlijk een detailfoto van moeten maken.
Maar VET dat het geheel staat!
[ afbeelding ]
ik ook toch wel..quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:46 schreef Worldbeater het volgende:
iedere droge en mooie zondag wil ik nog ff meepakken.
Waar jij allemaal niet naar kijkt.quote:
Ik dacht dat het vandaag ook een droge dag zou zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 09:57 schreef OPM het volgende:
Morgen
ik ook toch wel..volgende circuitdag is op zijn vroegst over een half jaar
en t sturen is alweer ff geleden..
over een kwartiertje gewoon op bbcquote:Op zondag 7 november 2010 13:08 schreef Worldbeater het volgende:
http://www.motogp.com/en/news/2010/race+build+up+free+live+video
In het Rossi topic komt -xx- iedere keer achteraf weer naar beelden vragen.quote:
droog en < 10 graadquote:Op zondag 7 november 2010 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dacht dat het vandaag ook een droge dag zou zijn.
Circuitdag? Spanje boeken in januari.
Laatste keer sturen was voor mij al in juli.
ligt eraanquote:Op zondag 7 november 2010 13:26 schreef OPM het volgende:
[..]
droog en < 10 graadmoet nog kettingspul hebben..mss op de bandit maar weer es halen
in sep nog een dag CPZ gedaan, lijkt wel een jaar geleden
jan is net te snel denk ik..dan heb ik nog geen racer staan.....
Andere bike? pics?quote:Op maandag 8 november 2010 15:35 schreef bvvt het volgende:
Hey, is hier een echte MC te vinden????
Wow, Mag ik mee doen met mijn suzuki gsx750f ?
Kan nog steeds hoorquote:Op maandag 8 november 2010 15:41 schreef bvvt het volgende:
"vroeger" kon e nog je layout kiezen. Nu is er nix meer te vinden om he taan te passen............
Nee.... Gewoon nee. Dus nee.quote:Op maandag 8 november 2010 15:35 schreef bvvt het volgende:
Hey, is hier een echte MC te vinden????
Wow, Mag ik mee doen met mijn suzuki gsx750f ?
't Is verdomme geen Harley forumquote:Op maandag 8 november 2010 15:45 schreef Bunnybeater het volgende:
Je kunt nu toch custom CSS doen oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |