SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je zou wel moeten wil je op het begin aan spelers komen mits je 80 euro er aan uitgeeftquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:10 schreef powah87 het volgende:
Naja, die packs met coins kopen vind ik geld weg gooien. De kans dat je er winst mee boekt is echt vrij klein. Maar ben opzoek naar speler om in te handelen. Kan niet echt wat vinden tot nu toe.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:01 schreef Nevermind.. het volgende:
Iedereen speelt FUT
Ook nooit begrepen wat er leuk aan is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Het is hetzelfde idee als pokemon kaarten. Je geeft er geld aan uit, het is leuk als je goede kaarten hebt en die te ruilen maar uiteindelijk betaal je voor een stuk karton met een plaatje erop. Nu heb je dat dus met virtuele kaartjes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook nooit begrepen wat er leuk aan is.
geweldig johquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wereld doelpunt online.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/46637563
Vanaf 16 teams, dus je moet 3 potjes winnen om in de finale te komen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:21 schreef JortK het volgende:
Hoe lang duren die tournaments eigenlijk?
Je krijgt toch een minuut na een bid een nieuwe?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die bid tokens voor webtraden zijn best irritant. >_> Loop daardoor telkens goede spelers mis.
had ik ook ,was meer aan het kloten met 1-2tjes, zorgt ervoor dat ik een stuk minder verdedig en daardoor alles doorlaatquote:
Ja maar als je bij de laatste 30 seconden van een bid zit gebruik je er meer dan 1 per minuut. Dan kan het zijn dat je er misschien wel 10 nodig hebt voor de laatste minuut.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Je krijgt toch een minuut na een bid een nieuwe?
nu verkopen. premier league is nu veel waard daar zin er dadelijk veel meer van dus dalen ze in waarde.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:43 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb Vermaelen (83) nog liggen, nu verkopen of bewaren en later verkopen?
Jij bent een faler, dus vooral zo blijven kijkenquote:
Kan makkelijk hoorquote:
Heel Feyenoord hoeft niet goed te spelen. Vlaar moet goed spelenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als Feyenoord weer eens met grote cijfers wint?
Denk niet dat EA het erg opvalt als Vlaar goed speelt bij Feyenoord...quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:13 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Heel Feyenoord hoeft niet goed te spelen. Vlaar moet goed spelen
Douglas/Doedelzak/Lens vielen anders wel opquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk niet dat EA het erg opvalt als Vlaar goed speelt bij Feyenoord...
De spelers met de goude kaartjes, zijn die IF?
Helemaal goud dus, niet zwart met gouden rand.
Grotere clubs in Nederland toch...quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Douglas/Doedelzak/Lens vielen anders wel op
En nee, IF kaarten zijn helemaal zwart. Als ze shiny goud betekent dat van die spelers IF kaarten van kunnen komen
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Er zijn ook IF versies van clubs waar jij en ik nog nooit van gehoord hebben. Dat Psv populairder en beter is dan Feyenoord doet er niet toequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Grotere clubs in Nederland toch...
Dus zwart met goud is normaal, en van helemaal gouden kaarten kunnen helemaal zwarte kaarten uitkomen?
Als een team kut speelt om het zo maar te zeggen, is de kans klein dat een speler daarvan echt goed speeltquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:23 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Er zijn ook IF versies van clubs waar jij en ik nog nooit van gehoord hebben. Dat Psv populairder en beter is dan Feyenoord doet er niet toe
Meen je nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als een team kut speelt om het zo maar te zeggen, is de kans klein dat een speler daarvan echt goed speeltJe speelt immers samen en het team beïnvloedt het spel van elke speler.
Maar zo uitblinken dat deze speler wordt gekozen als een van de besten van de wereld die week?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:31 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Meen je niet
Maar je kan ook als collectief slecht spelen maar als individu uitblinken. En dat is wat Feyenoord wel vaker doet. Daarbij Feyenoord met Tomasson/Vlaar of zonder is een wereld van verschil
Ja, 'zo' uitblinken .Vond jij Douglas ook zo geweldig afgelopen weekend? Viel best meequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar zo uitblinken dat deze speler wordt gekozen als een van de besten van de wereld die week?
De commentator was duidelijk helemaal weg van hemquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:34 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, 'zo' uitblinken .Vond jij Douglas ook zo geweldig afgelopen weekend? Viel best mee
EA pakt spelers over de hele wereld. Tuurlijk als je kijkt op de individu is de kans gering maar dan krijg je alleen maar IF's uit Spanje/Engeland want de rest doet er niet meer toe.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De commentator was duidelijk helemaal weg van hem![]()
Ik vond het ook wel meevallen, maar ik stond te balen van PSV dus misschien heb ik er niet zo op gelet![]()
Maar ik snap je puntJij snapt mijn punt, lijkt me wel prima zo.
Helemaal goud betekent dat er een IF versie van die kaart is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef SpeCulaes het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met al die verschillende kleuren van de kaarten? Sommige zijn helemaal goud en andere zijn maar half goud.
'quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Helemaal goud betekent dat er een IF versie van die kaart is.
De IF versie is helemaal zwart met een dun goud randje.
Als ik het goed heb begrepen.
IF zit in het team van de week, en die is dan beter dan normaal. Bijvoorbeeld Lens is 82 IF ipv 77.quote:
Benzema, nicequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef SpeCulaes het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#gENG8QxF94nM
Mijn team op dit moment, helaas met allemaal nare Fransen, maar ja ik kreeg gewoon teveel pakjes met dat kutvolk erin.
Waarom stel je O'Shea niet op?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef SpeCulaes het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#gENG8QxF94nM
Mijn team op dit moment, helaas met allemaal nare Fransen, maar ja ik kreeg gewoon teveel pakjes met dat kutvolk erin.
Was ik inderdaad zeer blij mee dat die uit het pakje kwam rollen!quote:
Cassetti is beter voor m'n chemistry, scheelt niet veel. Daarnaast is Cassetti beter qua passing en rushing. O'shea kan wel beter verdedigenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom stel je O'Shea niet op?
Rechtsonder even op Share drukken en de link kopierenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef Silv het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
Nu alleen nog een goede LB.
D'oh! http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#hqkwvqGx94ssquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Rechtsonder even op Share drukken en de link kopieren
Spelers uit hetzelfde land enzoquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:39 schreef Silv het volgende:
En hoezo is die Chemistry bij jullie zo hoog.
Voetbalschoen = positie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:24 schreef StijnDa het volgende:
Aardig team bij elkaar nu![]()
Maar chemistry 98, dat is niet zo handig![]()
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#cCJHyFjt94rR
Weet iemand wat dat blokje en die voetbalschoen op elk kaartje betekenen? Onder de foto van de speler. Is bij sommige spelers groen en bij anderen grijs.
Oooh, nu zie ik hetquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Voetbalschoen = positie.
Blokje = formatie.
Hahaha oke lekker danquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat iemand een "header"-training in die speler heeft gestopt. Alleen dat effect stopt na een paar wedstrijden geloof ik. Is een manier om net te doen of je speler beter is, en zo meer geld te vangen.
Hij liet geen IF kaart zien toch?quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:10 schreef Sinnie het volgende:
Nee Harregarre, een IF kaart blijft altijd een IF kaart met die statistieken.
Als iemand overigens interesse heeft in IF Douglas (84) ik heb hem dubbel. Hij staat nu op de lijst voor 5000
Ik schaamde me vroeger al voor het kopen van pokemonkaarten. Die kon je in ieder geval nog vastpakken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mensen die echt geld insteken in ultimate team door psn points of xbox points.
Precies, echt kansloos. Dan heb je al 50 euro gedokt voor Fifa 11 en dan maak je er gewoon 100 euro van.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik weet zelf ook nog niet een snelle manier, maar je kunt gewoon via online speltypen, mijn fifa online, spelershub. Mss is dat wel de snelste manierquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:04 schreef Erik1991 het volgende:
Ik krijg na elke wedstrijd de melding dat er nieuwe berichten zijn, die ik kan openen in mijn spelers hub. Iemand enig idee hoe je daar weet te komen?
Dat is aan een ieder. Ik lig niet wakker van een paar tientjes in ieder geval en je hebt er ook genoeg plezier vanquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nja, mij niet gezien, zeker niet als je er naast plezier ook genoeg frustratie aan beleeft.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:35 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat is aan een ieder. Ik lig niet wakker van een paar tientjes in ieder geval en je hebt er ook genoeg plezier van
Dit. Daarom speel ik die hele shit niet meer.quote:
Ik zit ook in de top 10 van Nederland op de ps3. Maar chemistery is te bepalend. Teams van 5 sterren met 100 chemistery ( en wereld spelers) tegen mijn 4 sterren team die nu rond de 70 chemie zit, is gewoon lastig om van te winnen. Ik heb ook constant het gevoel dat ik alleen tegen level 25 plussers speel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nja, mij niet gezien, zeker niet als je er naast plezier ook genoeg frustratie aan beleeft.Nu heb ik in ieder geval niet het gevoel dat ik er geld aan verspild heb. Maar goed, jij zit in de top 10 van Nederland dus dan win je toch bijna altijd.
Mensen met het menu in het Nederlandsquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:10 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Ik weet zelf ook nog niet een snelle manier, maar je kunt gewoon via online speltypen, mijn fifa online, spelershub. Mss is dat wel de snelste manier
Mensen die doen alsof ze niet Nederlands zijnquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Mensen met het menu in het Nederlands
Allereerst, het is aan ieder voor zich of ze geld willen ''verspillen'' aan een digitale ''kaarten'' gamemode. Je hoort mij dan ook niet ontkennen noch verwerpend uitspreken hierover. Elk persoon moet daar zelf zijn afweging in maken. Ik zou het persoonlijk nooit doen. Wat jij doet moet jezelf weten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:35 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat is aan een ieder. Ik lig niet wakker van een paar tientjes in ieder geval en je hebt er ook genoeg plezier van
Vertaalde spellen zijn gewoon irritant. Ze komen altijd met van die vage vertalingen die nergens op slaan. Gewoon Engelse menu's da's 't best.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mensen die doen alsof ze niet Nederlands zijn
En dan shirtjes van Real Madrid enz zonder shirt reclamequote:Op zaterdag 6 november 2010 14:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Mensen met het menu in het Nederlands
Heb je die dingen niet zelf nodig?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:13 schreef Wrijfhout het volgende:
5000 coins verdient met verkoop van contractkaartjes (50 rating), had er net 20 op rij verkocht voor 150+ paar zelfs voor 350 coins
Bij fifa 10 kon ik ze aan te straatstenen niet kwijt, ondanks dat de bronzen daar 500 coins kosten en hier maar 400
Koop je de kaartjes eerst op of wat?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:13 schreef Wrijfhout het volgende:
5000 coins verdient met verkoop van contractkaartjes (50 rating), had er net 20 op rij verkocht voor 150+ paar zelfs voor 350 coins
Bij fifa 10 kon ik ze aan te straatstenen niet kwijt, ondanks dat de bronzen daar 500 coins kosten en hier maar 400
Door de spelers op de reservebank te zetten tijdens de wedstrijd, dan zijn ze de wedstrijd daarop gewoon weer fit. Maar ik dacht dat ik dat ook kon bereiken door een hele andere squad te selecteren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:54 schreef StijnDa het volgende:
Hoe krijg je de fitness weer omhoog dan?
Net nog even een moeilijk wedstrijd gehad, tegenstander had ongeveer net zo sterk team, minder chemistry maar wel Eto'o3-2 gewonnen uiteindelijk
![]()
Daarvoor verloren met penalties toen hij de 3-3 scoorde in de 120e minuut
Aha.. Oké thanks.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:15 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Door de spelers op de reservebank te zetten tijdens de wedstrijd, dan zijn ze de wedstrijd daarop gewoon weer fit. Maar ik dacht dat ik dat ook kon bereiken door een hele andere squad te selecteren.
Lukt het niet om een beter team te bouwen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:43 schreef Dennis_enzo het volgende:
FUT is wel tof, alleen is er geen skillverdeling waardoor ik gewoon haast elk potje keihard afgemaakt worden. Uitslagen als 8-1 zijn geen uitzonderingZoals deze: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/47079923 al vond ik mijn 1 wel mooi
Mwa, ik heb geen geweldig team, maar buiten dat zijn veel van mijn tegenstanders gewoon veel beter dan ik. Of maakt de chemistry echt heel veel uit?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lukt het niet om een beter team te bouwen?
Maakt wel wat uit jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:45 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Mwa, ik heb geen geweldig team, maar buiten dat zijn veel van mijn tegenstanders gewoon veel beter dan ik. Of maakt de chemistry echt heel veel uit?
Hm, ik heb Kaka en Pato, dus zal wel Brazilië worden. Alleen hopen da het lukt zonder er al te veel geld aan uit te gevenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:46 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#dBijlpp894MT
Mijn teampje nu
[..]
Maakt wel wat uit jaJe passes komen beter aan enzo. Is niet moeilijk om een team op te bouwen, kies een nationaliteit uit waar je al spelers van hebt, en je hebt in no-time een team van rond de 77 met chemistry 90 ofzo.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:49 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Hm, ik heb Kaka en Pato, dus zal wel Brazilië worden. Alleen hopen da het lukt zonder er al te veel geld aan uit te geven
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#eL6QyIP694Nhquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
Post eens een link naar je team
Geld is niet nodig, gewoon een paar potjes spelen en je kan semi-goede spelers kopen met de verdiende coins.
Ja, zou wel Brazilie doen als ik jou wasquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:53 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#eL6QyIP694Nh
Nou ja, als je verliest duurt het wel even natuurlijk. Ik ben gewoon niet zo goed denk ik
Als je er gewoon van af wil kan je ze voor 150 te koop zetten, als mensen de speler graag willen hebben overbieden ze elkaar toch wel tot de werkelijke prijs, en als mensen ze niet willen raak je er zo mooi vanafquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:59 schreef Dennis_enzo het volgende:
Nee, ze zaten in mijn eerste twee pakjes. En bedankt, ik ga er eens aan sleutelen. Alleen lijkt het me wel lastig om spelers verkocht te krijgen, de trade list is zo druk.
Daarbij is het ook gewoon zo dat ik Fifa 11 blijf spelen tot Fifa 12. Ik ga geen black-ops spelen, ik ga geen Assassins Creed spelen. Nee, Fifaquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nja, mij niet gezien, zeker niet als je er naast plezier ook genoeg frustratie aan beleeft.Nu heb ik in ieder geval niet het gevoel dat ik er geld aan verspild heb. Maar goed, jij zit in de top 10 van Nederland dus dan win je toch bijna altijd.
Netjes, Ik ga denk ik ook een italiaans team maken, prijzen van de spelers zijn zeer laag en makkelijk te krijgen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:03 schreef SpeCulaes het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#bpznHWT094Pw
Mijn huidige team, speelt echt heerlijk. Twee snelle flanken, Pirlo die overal de bal neerlegt en twee spitsen die kunnen koppen en alles snoeihard binnen kunnen schieten. Lekker hoor.
Wel jammer dat ik nu een ander team over heb (mn Franse team) waarin spelers als Gourcuff en Benzema nu niks aan het doen zijn..
Volgende punten waar ik op moet jagen zijn Nesta en Chiellini
Nesta is wel te doen voor minder dan 5,000 maar Chiellini kost gemiddeld 20,000. Vind het handelen eigenlijk wel leuk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:03 schreef SpeCulaes het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#bpznHWT094Pw
Mijn huidige team, speelt echt heerlijk. Twee snelle flanken, Pirlo die overal de bal neerlegt en twee spitsen die kunnen koppen en alles snoeihard binnen kunnen schieten. Lekker hoor.
Wel jammer dat ik nu een ander team over heb (mn Franse team) waarin spelers als Gourcuff en Benzema nu niks aan het doen zijn..
Volgende punten waar ik op moet jagen zijn Nesta en Chiellini
Je kunt je club deleten en een nieuwe makenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef KentdeBruin het volgende:
Kan je ook een nieuw team beginnen??
Ik heb het helemaal verkloot in het begin! Omdat ik er geen hol van snap!!
Erg als ik jouw UT als richtlijn gebruik om mijn italiaans team te bouwen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:51 schreef SpeCulaes het volgende:
Thiago Silva verkocht voor 15000 en Nesta aangekocht voor 3000, Prima ruil!
Tuurlijk niet, ga je gangquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:26 schreef Vragende het volgende:
[..]
Erg als ik jouw UT als richtlijn gebruik om mijn italiaans team te bouwen?
Feyenoord 5/6 spelers? Echt wel meer hoor ik heb er geloof ik 9 of 10 *na tellen zijn er er dus 14quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als 3e team ga ik een historisch Feyenoord bouwen. Chemistry zal dan wel een probleem zijn maar is op zich wel geinig. Spelers als Sahin, Bastos, De Guzman, Drenthe, Van Persie, Kuyt, Elmander etc.
Wat ik wel onmetelijk kut vind, is dat er maar heel weinig verschillende kaartjes in omloop zijn. Er zijn maar drie of vier Japanse spelers in omloop bijvoorbeeld. Hasebe, Honda, Taka-iets en die van Dortmund. Ook zijn er maar twee Chinese spelers in omloop. Van Feyenoord zijn er ook maar iets van vijf/zes spelers. Echt jammer...
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#k5oef8lr94Y4quote:
Is die witte er ook? Die zou ik wel willen hebbenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, ze komen alleen niet zo vaak voor. Het thuis-shirt van Feyenoord ging net voor 1000 weg bijvoorbeeld. Echt bizar.
Ja, maar het zijn er dus echt misschien 2 of 3 per dag, en met het aantal Feyenoord-fans...het uit-shirt komt wel vaker voor dan het thuis-shirt. Logo heb ik pas 1x gezien.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:25 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Is die witte er ook? Die zou ik wel willen hebben
Er zijn mensen die expres tegen slechte spelen. Echter ik heb altijd quik ranked gedaan en heb soms ook wel eens tegen mensen gespeeld onder mijn rank. Is ook logisch want er zijn veel minder level 30-ers dan level 20-ers.quote:Op zondag 7 november 2010 01:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat veel spelers die een mindere level hebben in fifa 11 online, vaak tegen gelijkwaardige spelers uitkomen en de mensen boven de 20 het zelfde. Ik heb nu al een paar keer iemand gevraagd wat zijn level was in Fifa 11 online nadat ik de wedstrijd gewonnen had in ultimate team, vaak geven ze level 21 of hoger aan.
Het kan namelijk niet zo zijn dat ze ineens voor hun ''quick matching'' in toernooien en normale wedstrijden, alles veranderd hebben.
naar squad, dan speler aanklikken met papiertje (of tussentijds contracten verlengen natuurlijk)quote:Op zondag 7 november 2010 11:41 schreef G.S het volgende:
zou iemand uit kunnen leggen hoe je mischien de contracten kunt verlengen?
Hoe upload je je squad op die manier?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef Vragende het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#k5oef8lr94Y4
Zo ziet die er van mij momenteel uit.
Moet nog wat kaarten verkopen zodat ik de wisselbank kan opvullen en wat positiekaartjes kan kopen
Kaartjes met pace en shooting zijn wel handig, pace voor de flankspelers en shooting voor de spits(en).quote:Op zondag 7 november 2010 13:42 schreef Sinnie het volgende:
Ligt eraan welke. Sommige zijn wel aardig wat waard
Oh we hebben het over die kaarten. Ja daar heb je weinig aan. Maar sommige positie en formatie kaarten zijn wel aardig wat waardquote:Op zondag 7 november 2010 13:56 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Kaartjes met pace en shooting zijn wel handig, pace voor de flankspelers en shooting voor de spits(en).
def, heading, passing en keeperkaarten gooi ik weg.
Gister een gekocht voor 150quote:Op zondag 7 november 2010 14:25 schreef Doublepain het volgende:
Gold Contract Cards voor 400 coins..![]()
Wat een luxe is dit zeg, met FIFA 10 is het 700 tot 1000 per stuk.. Ik heb gelijk al mijn coins opgemaakt voor zoveel mogelijk..
quote:Op zondag 7 november 2010 15:41 schreef Sinnie het volgende:
Kijk eens aan!
[ afbeelding ]
Het kost wat moeite om er te komen maar als je er bent kan je met je neus in de boter vallen
Speler verkopen en opnieuw kopen op de marktquote:Op zondag 7 november 2010 15:59 schreef OnCraintDégun het volgende:
heb serieus bijna elke wedstrijd weer een blessure erbij
Ik heb alleen een eredivisie team:quote:Op zondag 7 november 2010 15:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
Ben wel benieuwd naar jouw UT eigenlijk, kan je een linkje posten?
wat voor zoek acties doe je dan om makkelijk koopjes te zoeken?quote:Op zondag 7 november 2010 16:11 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik heb alleen een eredivisie team:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#cq1UHGka93qe
Voor de rest spaar ik de coins voor CR7 en wat andere klasbakken. En dat doe ik zoals het bovenstaande goedkoop spelers te kopen en dan door verkopen. Heb ook inform Lavezzi gekocht eerder voor 4.000 en ga zo maar door
Naar de 59e minuut scrollen (duurt ff ik laat het de controller zelf altijd doen) en dan in de 59.50e minuut kijken of er spelers zijn die goedkope spelers erop hebben. Niet iedereen weet de waarde van kaarten en doen ze ze er voor niks op.quote:Op zondag 7 november 2010 16:21 schreef Ferdii het volgende:
wat
[..]
wat voor zoek acties doe je dan om makkelijk koopjes te zoeken?
Goede tipquote:Op zondag 7 november 2010 16:24 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Naar de 59e minuut scrollen (duurt ff ik laat het de controller zelf altijd doen) en dan in de 59.50e minuut kijken of er spelers zijn die goedkope spelers erop hebben. Niet iedereen weet de waarde van kaarten en doen ze ze er voor niks op.
Net ook die inform Douglas gekocht voor 1,250
Als iemand zoekt naar een bepaalde speler en er een maximum prijs aan mee geeft kan ik ook kijken of ik hem goedkoper kan vinden
Gister had ik het ook nog ff gedaan maar kreeg ik bijna niets. Maar vandaag gaat het erg lekker daar. Anelka voor 3.500 en Ribery voor 2.500quote:Op zondag 7 november 2010 17:00 schreef OnCraintDégun het volgende:
ribery voor 2,500![]()
jammer dat ik nieteens 2,500 coins hebmaar die heb je zo binnen
quote:Op zondag 7 november 2010 16:58 schreef Sinnie het volgende:
Weer een pareltje binnen gehaald, wat een geluk dit weekend. Gister ook al Gerrard uit een pakje
[ afbeelding ]
Als mensen willen kunnen ze ook een rating aangeven en een prijs van een speler en kan ik ervoor kijken. Alleen je begrijpt wel dat ik niet alles zie want je moet snel reageren anders is de speler weg (als die goedkoop is)
Allangquote:Op zondag 7 november 2010 17:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
En jij hebt nog niet genoeg voor CR7?
buy now price hequote:Op zondag 7 november 2010 17:02 schreef SpeCulaes het volgende:
Hoe de fuck krijg je dat voor mekaar.. Ik zie ze gewoon zovaak staan, maar voor 2500 krijg ik ze echt niet, die prijzen schieten gewoon omhoog in de laatste 10 seconden
Kijk, wat je doet is helemaal naar de 59e minuut scrollen. Dat duurt echt lang dus meestal dan laat ik me controller scrollen en dan doe ik ondertussen wat anders. Vanochtend deed ik hem aan ging ondertussen ontbijten douchen enzo en dan duurt het niet zo lang.quote:Op zondag 7 november 2010 17:03 schreef SpeCulaes het volgende:
Ah wacht! Buy now price helemaal op het einde
Hoe vind je dat zo makkelijk?quote:Op zondag 7 november 2010 17:01 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Gister had ik het ook nog ff gedaan maar kreeg ik bijna niets. Maar vandaag gaat het erg lekker daar. Anelka voor 3.500 en Ribery voor 2.500
Dat zijn nog eens bodemprijzen. Die gozer die hem erop zet maar denken 'dat is snel verdiend'
Is niet makkelijk hoor. Het is ook niet echt vinden maar geluk hebben. Ik heb bijvoorbeeld ook vandaag 3.000 Bent gemist en 6.000 Forlan.quote:
Ik ben nu een half uur bezig maar nog steeds niksquote:Op zondag 7 november 2010 17:12 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Is niet makkelijk hoor. Het is ook niet echt vinden maar geluk hebben. Ik heb bijvoorbeeld ook vandaag 3.000 Bent gemist en 6.000 Forlan.
Ja, maar dat heeft geen zin he. Je doet de 59e minuut omdat 98% van de mensen de spelers er voor een uur opzetten.quote:Op zondag 7 november 2010 18:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Klopt, in de online ap kun je nog verder terug dan 59 minuten trouwens.
Dat is waar, al zaten er ook na de 59e minuut nog leuke dingetjes tussen. Enige kutte is dat die site zo instabiel is als wat.quote:Op zondag 7 november 2010 18:13 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft geen zin he. Je doet de 59e minuut omdat 98% van de mensen de spelers er voor een uur opzetten.
Vind het op de console ook een stuk makkelijker.quote:Op zondag 7 november 2010 18:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is waar, al zaten er ook na de 59e minuut nog leuke dingetjes tussen. Enige kutte is dat die site zo instabiel is als wat.
En nu zijn de de site aan 't updaten...net als ik op pagina 134 zit.
quote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef Wrijfhout het volgende:
Omg page 2646, hoelang ben je bezig geweest om op die bladzijde te komen?
Duurt ongeveer 1 seconde per stuk denk dus 3 kwartier?
Ik heb gewoon wat vriendschappelijke gedaan om wat coins te verdienen en wat goedkope gold cards gekochtquote:Op zondag 7 november 2010 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Welk tournament hebben jullie gespeeld om een basis gold team te krijgen? Met vol brons kan je haast alleen die Amateur Open doen of gelijk online
80.000quote:Op zondag 7 november 2010 20:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hernandez gaat normaliter niet voor 80-90 geloof ik. Met hoeveel coins ben jij begonnen met dit handeltje, Sinnie? Het heeft waarschijnlijk niet zo veel zin om met minder dan 10,000 coins te beginnen, of wel?
Ronaldo IF, die moet tonnen kosten...quote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef Sinnie het volgende:
En ik had in het begin wat punten gekocht en die spelers verkocht en met die coins spelers gaan kopen en verkopen. Ik heb nou al genoeg voor de dreamteam maar ik wil graag IF Ronaldo als hij ooit nog op de markt komt
En het heeft wel zin met 10.000 want daar kan je dan weer meer van maken enzovoort.
Haha de kans dat ik die voor 2-3000 ga vinden is heel gering. Even kijken wat de new in-forms worden. Hopelijk zit er een Nederlandse speler bij voor mijn eredivisie elftalquote:Op zondag 7 november 2010 21:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ronaldo IF, die moet tonnen kosten...
Denk het niet, niet echt spelers die bijzonder goed hebben gespeeld in Nederland. Ben ook wel benieuwdquote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Haha de kans dat ik die voor 2-3000 ga vinden is heel gering. Even kijken wat de new in-forms worden. Hopelijk zit er een Nederlandse speler bij voor mijn eredivisie elftal
Als je spelers kan kopen en verkopen op een groter schaal gaat het echt snel met de coins hoor geloof mij maar
als je koopjes gaat zoeken op de manier die Sinnie eerder al aangaf, en die spelers weer verkoopt met winst, kan je je aantal coins wel opvoeren denk ikquote:Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk het niet, niet echt spelers die bijzonder goed hebben gespeeld in Nederland. Ben ook wel benieuwd![]()
Ik heb 5000 coins om wat mee te handelen, toch moeilijk denk ik.
Ja, denk het ookquote:Op zondag 7 november 2010 21:40 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
als je koopjes gaat zoeken op de manier die Sinnie eerder al aangaf, en die spelers weer verkoopt met winst, kan je je aantal coins wel opvoeren denk ik
Ja, mik ik op jaquote:Op zondag 7 november 2010 22:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Olic lijkt me geen speler die voor veel geld verkocht kan worden...misschien 4 a 5?
Dat heb ik niet meerquote:Op zondag 7 november 2010 22:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Suarez staat er ook op met BIN van 3000, die gaat meestal wel voor 5 in normale verkoop.
Pikte er toen straks 1 op voor 1000 en verkocht inderdaad voor 5000quote:Op zondag 7 november 2010 22:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Suarez staat er ook op met BIN van 3000, die gaat meestal wel voor 5 in normale verkoop.
Heb Hernandez niet in m'n prijslijst staan maar Tevez gaat voor 37-50 duizend, met 42 gemiddeld. Forlan weet ik ook niet. Heb nu een lijst van 70 spelers met prijsgemiddelden, maar kan niet alles toevoegen, anders is 't teveel werk.quote:Op zondag 7 november 2010 22:32 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Pikte er toen straks 1 op voor 1000 en verkocht inderdaad voor 5000
Heb trouwens een ruil aangeboden gekregen. Tevez en Forlan tegen IF Hernandez. Ik weet alleen niet of het een goede deal is
Ja, daar dacht ik ook al aan. Daar zou ik dan op verliezen inprincipequote:Op zondag 7 november 2010 22:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb Hernandez niet in m'n prijslijst staan maar Tevez gaat voor 37-50 duizend, met 42 gemiddeld. Forlan weet ik ook niet. Heb nu een lijst van 70 spelers met prijsgemiddelden, maar kan niet alles toevoegen, anders is 't teveel werk.
Klopt.quote:Op zondag 7 november 2010 22:47 schreef KentdeBruin het volgende:
Sinnie: jij bent dus eigenlijk Alleen maar aan het kopen verkopen en speelt nauwelijks???
Koop je ook soms packs??quote:Op zondag 7 november 2010 22:52 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Klopt.
Spelen komt nog wel. Leukste van UT vind ik het ruilen en verkopen en werken aan een zo goed mogelijk team
Nee, niet doen. Ik had in het begin wat Microsoft Points gebruikt om me op weg te helpen. Daar had ik wat goede spelers in en die verkocht ik en zodoende kon ik de 'handel' beginnen. Je kan best wat pakjes kopen gister kocht ik er ook 5 van me coins en ik had het ongelofelijke geluk dat er nog Gerrard in zat.quote:Op zondag 7 november 2010 22:57 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Koop je ook soms packs??
Want ik heb nu ongeveer 5000 punten, en ik weet nou niet of ik een goldpack moet gaan kopen en dan de spelers moet verkopen of met kopen verkopen meer coins verdienen. Wat denk jij??
Tja, als je gold pack koopt, kan het zijn dat je de aanschafprijs er niet eens uithaalt op de transfermarkt. Maar je kan natuurlijk ook geluk hebben en een goede speler krijgen.quote:Op zondag 7 november 2010 22:57 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Koop je ook soms packs??
Want ik heb nu ongeveer 5000 punten, en ik weet nou niet of ik een goldpack moet gaan kopen en dan de spelers moet verkopen of met kopen verkopen meer coins verdienen. Wat denk jij??
Tel uit je winst!quote:Op zondag 7 november 2010 22:55 schreef StijnDa het volgende:
Olic verkocht voor exact de inkoopprijs
Maak je verlies op hé. Want het spel pakt altijd 5% transactie kostenquote:
Haha, heb ik ook daarom vind ik het ook leuk om die spelers op te kopen en met winst door te verkopen. Net als je vroeger altijd probeerdere je slechtere pokemon kaarten te slijten voor beteren aan klasgenoten/vriendenquote:Op zondag 7 november 2010 23:04 schreef SpeCulaes het volgende:
Mijn team is eigenlijk gewoon compleet, zou alleen Chiellini en Buffon kunnen gebruiken, maar ik vind het wel goed zo.
Daarom koop ik die pakjes, gewoon puur om te kijken of er iets leuks in zit, ik voel me bijna weer 12 als die pakjes opengana.
Pokemonkaarten? Gewoon voetbalkaartjes natuurlijk! Panini albums!quote:Op zondag 7 november 2010 23:12 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Haha, heb ik ook daarom vind ik het ook leuk om die spelers op te kopen en met winst door te verkopen. Net als je vroeger altijd probeerdere je slechtere pokemon kaarten te slijten voor beteren aan klasgenoten/vrienden
Het spelen met het elftal komt later bij mij
Bij mij waren het vooral pokemon kaarten. Of flippo's of die space kaarten uit zakken chips.quote:Op zondag 7 november 2010 23:13 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Pokemonkaarten? Gewoon voetbalkaartjes natuurlijk! Panini albums!
screentje?quote:Op zondag 7 november 2010 23:49 schreef SpeCulaes het volgende:
M´n hele Franse team in de verkoop gezet, moet wel 30k+ opleveren
dat had ik ook, dan staan ze in je clubquote:Op zondag 7 november 2010 23:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik snap er werkelijk niets van. Heb 2 spelers gekocht, althans er zijn coins wegMaar vind de spelers nergens terug...
Check je watchlist.quote:Op zondag 7 november 2010 23:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik snap er werkelijk niets van. Heb 2 spelers gekocht, althans er zijn coins wegMaar vind de spelers nergens terug...
ja ik kreeg het ook.. beetje jammerquote:Op maandag 8 november 2010 00:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kreeg ook een berichtje over een duplication glitch...even gegoogled en echt triest. Sommigen kunnen spelers gewoon kopiëren waardoor ze miljoenen coins hebben en tientallen Ronaldo's.
Duurt inderdaad wel ff... zit op pagina 250 en dan zit ik nog steeds op 10 minutenquote:Op zondag 7 november 2010 16:24 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Naar de 59e minuut scrollen (duurt ff ik laat het de controller zelf altijd doen) en dan in de 59.50e minuut kijken of er spelers zijn die goedkope spelers erop hebben. Niet iedereen weet de waarde van kaarten en doen ze ze er voor niks op.
Net ook die inform Douglas gekocht voor 1,250
Als iemand zoekt naar een bepaalde speler en er een maximum prijs aan mee geeft kan ik ook kijken of ik hem goedkoper kan vinden
36k, prima! Dan moeten er nog spelers als Trezeguet verkocht worden, maar dat zal niet veel meer gana opleveren.quote:Op zondag 7 november 2010 23:49 schreef SpeCulaes het volgende:
M´n hele Franse team in de verkoop gezet, moet wel 30k+ opleveren
Zoek hem eens op en je weet de prijs..quote:Op maandag 8 november 2010 00:55 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
36k, prima! Dan moeten er nog spelers als Trezeguet verkocht worden, maar dat zal niet veel meer gana opleveren.
-edit-
Wat levert een Lavezzi IF gemiddeld op? Zojuist in een pakkie kaarten gevonden.
Zit een beetje te twijfelen wat voor team ik zou moeten starten.. iemand tips?
Je kan bij je squad een speler swappen voor iemand uit je club. En zonder contract kan een speler alleen niet spelen.quote:Op maandag 8 november 2010 01:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Toch nog maar even aangezet net, en begin het toch ook wel echt leuk te vinden. Aangekochte spelers inderdaad in watch list gevonden. Had er echter één naar active squad verplaats en één naar club, hoe krijg ik die van club nu bij m'n active squad?
En contracten, pff! Ben je dan gewoon je speler kwijt of kan hij alleen niet spelen?
Je bent m niet kwijt maar moet zn contract verlengen d.m.v. een contract kaart (redelijk goedkoop te krijgen)quote:Op maandag 8 november 2010 01:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En contracten, pff! Ben je dan gewoon je speler kwijt of kan hij alleen niet spelen?
Nee joh, dat kan niet. Ze willen gewoon dat jij je beste spelers naar je opstuurt. Ze zeggen dan dat ze een bronze speler van je kopiëren maar in werkelijkheid kopen ze gewoon dezelfde speler op de markt als 'kopie', Als jij dan je spelers opstuurt ben je ze kwijt.quote:Op maandag 8 november 2010 00:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kreeg ook een berichtje over een duplication glitch...even gegoogled en echt triest. Sommigen kunnen spelers gewoon kopiëren waardoor ze miljoenen coins hebben en tientallen Ronaldo's.
Blessures ook..quote:Op maandag 8 november 2010 01:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Die fitness / contract kaarten mochten ze van mij wel achterwegen laten.
Als je een speler kwijt bent en je hebt hem niet ge-discard dan moet je op een lege plek in je squad op actions klikken en dan search player, hij zit dan bij je club maar niet in je actieve squad. Die namen die steeds veranderen is een bug.quote:Op maandag 8 november 2010 07:58 schreef Reljem het volgende:
Fantastische toevoeging dat FUT! Heb wel twee vraagjes voor de kenners hier;
Wij hebben al 2/3x een speler aangekocht die we vervolgens weer kwijt waren door hem niet te swappen met driehoekje maar op kruisje te drukken. Waar gaat die speler heen en kunnen we die nog terugkrijgen?
Daarnaast zijn als we FUT spelen en daarna een normaal potje willen spelen alle namen anders. Zo heet Ronaldinho bv opeens Rowe-Turner. Hoe kan dat? Meer mensen met dat probleem, en vooral, is daar een oplossing voor?
Alvast bedankt!
Klopt, dat was vorig jaar ook al zo. En op een of andere manier kon je ze ook nog kopieeren. Zodat je er 2 had. Alleen zo gauw je FUT opnieuw opstarten was hij weg.quote:Op maandag 8 november 2010 05:01 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan niet. Ze willen gewoon dat jij je beste spelers naar je opstuurt. Ze zeggen dan dat ze een bronze speler van je kopiëren maar in werkelijkheid kopen ze gewoon dezelfde speler op de markt als 'kopie', Als jij dan je spelers opstuurt ben je ze kwijt.
Er zijn verschillende oplichters. Er zijn er ook die doen net alsof ze een kaart nodig hebben en meestal is daar maar 1 van op de markt. Dan zeggen ze dat ze er veel coins of een goede speler ervoor willen geven. Die speler die je dan moet hebben kost dan een paar duizend en is vaak zo'n slechte kaart. Dan koop je die kaart maar dan was het in werkelijkheid al die van hem.
En je hebt nog phishing sites. Sites die precies lijken op easportsfootball.com alleen als je daar op inlogt ben je alles kwijt. Je coins/team alles
Zijn zoveel mensen die op zo'n trieste manier een goede team proberen binnen te halen
En Lavezzi IF is ongeveer 30 tot 35.000 waard. Verkocht er gister ook nog 1 voor 30.000
Moet ook, iedereen plakt de controller vast en gaat ondertussen wat anders doenquote:Op maandag 8 november 2010 13:11 schreef Flashbag het volgende:
Is er een trucje hoe je snel naar 59 min gaat? Ik moet echt pagina voor pagina doen
.
Haha idd, ik doe de oplaadkabel om de analog stick. Ik gebruik hiervoor wel mijn 2e controller. Daar speelt me broertje mee of een keer als een vriend langskomt daar is het stickje toch al losjesquote:Op maandag 8 november 2010 14:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet ook, iedereen plakt de controller vast en gaat ondertussen wat anders doen
Niet. Gebeurt vanzelfquote:Op maandag 8 november 2010 16:39 schreef Flashbag het volgende:
Heb een Fitness trainer gekocht zo'n chinees die 3% fitness geeft maar hoe apply ik die.
Die is niet zo handig als je denkt (tenzij het gewijzigd is tov '09 en '10).quote:Op maandag 8 november 2010 16:39 schreef Flashbag het volgende:
Heb een Fitness trainer gekocht zo'n chinees die 3% fitness geeft maar hoe apply ik die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |