SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je zou wel moeten wil je op het begin aan spelers komen mits je 80 euro er aan uitgeeftquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:10 schreef powah87 het volgende:
Naja, die packs met coins kopen vind ik geld weg gooien. De kans dat je er winst mee boekt is echt vrij klein. Maar ben opzoek naar speler om in te handelen. Kan niet echt wat vinden tot nu toe.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:01 schreef Nevermind.. het volgende:
Iedereen speelt FUT
Ook nooit begrepen wat er leuk aan is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Het is hetzelfde idee als pokemon kaarten. Je geeft er geld aan uit, het is leuk als je goede kaarten hebt en die te ruilen maar uiteindelijk betaal je voor een stuk karton met een plaatje erop. Nu heb je dat dus met virtuele kaartjes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook nooit begrepen wat er leuk aan is.
geweldig johquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wereld doelpunt online.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/46637563
Vanaf 16 teams, dus je moet 3 potjes winnen om in de finale te komen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:21 schreef JortK het volgende:
Hoe lang duren die tournaments eigenlijk?
Je krijgt toch een minuut na een bid een nieuwe?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die bid tokens voor webtraden zijn best irritant. >_> Loop daardoor telkens goede spelers mis.
had ik ook ,was meer aan het kloten met 1-2tjes, zorgt ervoor dat ik een stuk minder verdedig en daardoor alles doorlaatquote:
Ja maar als je bij de laatste 30 seconden van een bid zit gebruik je er meer dan 1 per minuut. Dan kan het zijn dat je er misschien wel 10 nodig hebt voor de laatste minuut.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Je krijgt toch een minuut na een bid een nieuwe?
nu verkopen. premier league is nu veel waard daar zin er dadelijk veel meer van dus dalen ze in waarde.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:43 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb Vermaelen (83) nog liggen, nu verkopen of bewaren en later verkopen?
Jij bent een faler, dus vooral zo blijven kijkenquote:
Kan makkelijk hoorquote:
Heel Feyenoord hoeft niet goed te spelen. Vlaar moet goed spelenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als Feyenoord weer eens met grote cijfers wint?
Denk niet dat EA het erg opvalt als Vlaar goed speelt bij Feyenoord...quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:13 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Heel Feyenoord hoeft niet goed te spelen. Vlaar moet goed spelen
Douglas/Doedelzak/Lens vielen anders wel opquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk niet dat EA het erg opvalt als Vlaar goed speelt bij Feyenoord...
De spelers met de goude kaartjes, zijn die IF?
Helemaal goud dus, niet zwart met gouden rand.
Grotere clubs in Nederland toch...quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Douglas/Doedelzak/Lens vielen anders wel op
En nee, IF kaarten zijn helemaal zwart. Als ze shiny goud betekent dat van die spelers IF kaarten van kunnen komen
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Er zijn ook IF versies van clubs waar jij en ik nog nooit van gehoord hebben. Dat Psv populairder en beter is dan Feyenoord doet er niet toequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Grotere clubs in Nederland toch...
Dus zwart met goud is normaal, en van helemaal gouden kaarten kunnen helemaal zwarte kaarten uitkomen?
Als een team kut speelt om het zo maar te zeggen, is de kans klein dat een speler daarvan echt goed speeltquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:23 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Er zijn ook IF versies van clubs waar jij en ik nog nooit van gehoord hebben. Dat Psv populairder en beter is dan Feyenoord doet er niet toe
Meen je nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als een team kut speelt om het zo maar te zeggen, is de kans klein dat een speler daarvan echt goed speeltJe speelt immers samen en het team beïnvloedt het spel van elke speler.
Maar zo uitblinken dat deze speler wordt gekozen als een van de besten van de wereld die week?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:31 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Meen je niet
Maar je kan ook als collectief slecht spelen maar als individu uitblinken. En dat is wat Feyenoord wel vaker doet. Daarbij Feyenoord met Tomasson/Vlaar of zonder is een wereld van verschil
Ja, 'zo' uitblinken .Vond jij Douglas ook zo geweldig afgelopen weekend? Viel best meequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar zo uitblinken dat deze speler wordt gekozen als een van de besten van de wereld die week?
De commentator was duidelijk helemaal weg van hemquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:34 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, 'zo' uitblinken .Vond jij Douglas ook zo geweldig afgelopen weekend? Viel best mee
EA pakt spelers over de hele wereld. Tuurlijk als je kijkt op de individu is de kans gering maar dan krijg je alleen maar IF's uit Spanje/Engeland want de rest doet er niet meer toe.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De commentator was duidelijk helemaal weg van hem![]()
Ik vond het ook wel meevallen, maar ik stond te balen van PSV dus misschien heb ik er niet zo op gelet![]()
Maar ik snap je puntJij snapt mijn punt, lijkt me wel prima zo.
Helemaal goud betekent dat er een IF versie van die kaart is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef SpeCulaes het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met al die verschillende kleuren van de kaarten? Sommige zijn helemaal goud en andere zijn maar half goud.
'quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Helemaal goud betekent dat er een IF versie van die kaart is.
De IF versie is helemaal zwart met een dun goud randje.
Als ik het goed heb begrepen.
IF zit in het team van de week, en die is dan beter dan normaal. Bijvoorbeeld Lens is 82 IF ipv 77.quote:
Benzema, nicequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef SpeCulaes het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#gENG8QxF94nM
Mijn team op dit moment, helaas met allemaal nare Fransen, maar ja ik kreeg gewoon teveel pakjes met dat kutvolk erin.
Waarom stel je O'Shea niet op?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef SpeCulaes het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#gENG8QxF94nM
Mijn team op dit moment, helaas met allemaal nare Fransen, maar ja ik kreeg gewoon teveel pakjes met dat kutvolk erin.
Was ik inderdaad zeer blij mee dat die uit het pakje kwam rollen!quote:
Cassetti is beter voor m'n chemistry, scheelt niet veel. Daarnaast is Cassetti beter qua passing en rushing. O'shea kan wel beter verdedigenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom stel je O'Shea niet op?
Rechtsonder even op Share drukken en de link kopierenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef Silv het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
Nu alleen nog een goede LB.
D'oh! http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#hqkwvqGx94ssquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Rechtsonder even op Share drukken en de link kopieren
Spelers uit hetzelfde land enzoquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:39 schreef Silv het volgende:
En hoezo is die Chemistry bij jullie zo hoog.
Voetbalschoen = positie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:24 schreef StijnDa het volgende:
Aardig team bij elkaar nu![]()
Maar chemistry 98, dat is niet zo handig![]()
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#cCJHyFjt94rR
Weet iemand wat dat blokje en die voetbalschoen op elk kaartje betekenen? Onder de foto van de speler. Is bij sommige spelers groen en bij anderen grijs.
Oooh, nu zie ik hetquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Voetbalschoen = positie.
Blokje = formatie.
Hahaha oke lekker danquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat iemand een "header"-training in die speler heeft gestopt. Alleen dat effect stopt na een paar wedstrijden geloof ik. Is een manier om net te doen of je speler beter is, en zo meer geld te vangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |