abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88410713
Pfoe, 'nee' begint toch pas bij twee? Lente weet heel goed wat 'nee' betekent, vooral tijdens het eten. Voeren is echt geen optie meer; ze houdt d'r kaken stijf op elkaar en schudt 'nee'.

Dan maar zelf knoeien. :Y)
  zaterdag 6 november 2010 @ 20:13:28 #127
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88411697
Hoe was het met Tyler bij jullie Ingrid?

Ssserpente, Maarten zit er ook al een tijdje in en hoorde juist dat het puterpuberen met 2 op z'n hoogtepunt is :D Dus dan kan je nog wat verwachten...

We waren boodschappen aan het doen vanochtend en Maarten was steeds om zijn vader aan het roepen als hij even uit zicht was. En niet héél zachtjes nee... ;)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_88411924
Ik smelt! Een frisgebadderde dreumes in badjasje O+2
pi_88412661
Sorbo dat klinkt inderdaad om van te smelten O+

Ingrid hoe was het?

Sserpente leuk is dat he :D Timo doet het ook sinds een paar weken, hij heeft ineens héél goed door dat hij een eigen mening heeft en hoe hij die kenbaar kan maken :D

Pfoe, Timo is nog flink aan de diarree.. Hoop toch dat dat ook gauw over is..
Twinkly ja hij had al niet echt reservevetjes, altijd al aan de dunnige kant dus dan blijft er al gauw niet veel van over als hij zo ziek is.. zal hij wel van mij hebben..
pi_88412819
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 20:13 schreef Marie79 het volgende:
Hoe was het met Tyler bij jullie Ingrid?
Ging heel goed! Filmpje en foto's gemaakt meteen. Hij ziet en groter en dunner uit, koppie verandert snel lijkt wel. We hebben met zn allen veel geknuffeld en gespeeld. Hij slaapt nu bij ons. Morgen ochtend is hij nog hier en gaat hij zijn middagslaapje hier doen. Daarna moeten we hem weer terugbrengen.

Nee kan hij ook goed zeggen en duidelijk maken. Bij ons nog niet veel, bij mijn ouders regelmatig.
pi_88412839
Beterschap voor Timo :*
  zaterdag 6 november 2010 @ 20:50:39 #132
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88413165
Beterschap voor alle zieke kindjes en ik hoop dat Tyler snel weer thuis mag komen, Ingrid.
Niels, wat knap dat je kan los kan staan!

Ik ben me vanmiddag een ongeluk geschrokken. Ik wilde Bram van mijn schoot zetten om een boodschappenlijstje te kunnen schrijven, gooit ie zich zo voorover met z'n hoofdje tegen de rand van de tafel.
Een sneetje van ong 1-2 cm naast zijn oog. Bloedde natuurlijk verschrikkelijk.
Bij de HAP is het geplakt, maar weet iemand hoe lang dat droog moet blijven?

Bram voelt zich gelukkig al weer een stuk beter, kan weer lachen, gek doen en lekker spelen. Ik heb wel het idee dat hij af en toe een beetje duizelig is, struikelt dan over zijn eigen voetjes. Vannacht slaapt hij maar lekker in tussen ons in.
  zaterdag 6 november 2010 @ 20:57:09 #133
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88413392
Ingrid, fijn dat je vannacht Tyler ook nog even bij je hebt! Hopelijk heb je hem idd snel voor altijd thuis!
En Sugarsnap, dat lijkt me inderdaad schrikken zeg! Gelukkig kan ie weer lekker gek doen!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:52:22 #134
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88414948
Ingrid, wat heerlijk dat jullie Tyler vannacht bij jullie hebben, toch een stap weer naar zijn thuiskomst :)

Sugersnap wat een schrik! Het is iets wat Maarten ook zou kunnen overkomen.

Maarten zag er van de week uit... een blauw oogje (op het kdv gevallen of gestoten ws.), zijn andere wang zat ook een blauwe plek van een val tegen de stoel en hij had 4 muggenbultjes op zijn gezichtje... Hij had flink gevochten zeiden we...
18-11-2008 Maarten Alexander
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:56:25 #135
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88415045
Blauwe plekken, schrammetjes en bulten kijk ik al niet eens meer van op. Op de blauwe plekken en bulten gaat een lik Arnikind en klaar. Maar hier was ik ontzettend van geschrokken, stond helemaal te trillen toen ik J. belde. Daarna heb ik voor mijn gevoel een eeuwigheid staan te twijfelen over 112 bellen of de HAP. Volgens de telefoon heb ik er slechts 2 minuten over gedaan om uiteindelijk toch bij HAP uit te komen, na zelfs het nummer nog opgezocht te hebben op google.
pi_88415256
Oei sugarsnap logisch dat je daar flink van schrikt :X bah wat naar. Ik heb geen idee hoe dat zit met drooghouden.

Ingrid geniet van je dagje met Tyler <3 veel plezier morgen nog :*

Chan bah, beterschap joh, t houdt niet over dan voor Timo :{ hopelijk is dit de laatste stuiptrekking en is ie er hierna gewoon weer bovenop.

Niels aan het staan wat goehoeeed! *O*

wij zijn net pannenkoeken wezen eten ter ere van de verjaardag van een vriend en t was zo leuk :D ze heeft de hele (mini)pannenkoek zelf op :Y) en daarna de ananasjes van mijn bord gepikt }:|
Het viel me alles mee met hoe lang ze het volhield qua stilzitten enzo, ze heeft toch zeker anderhalf uur rustig gezeten en daarna nog een tijdje bij ons op schoot!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:07:12 #137
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88415417
Jeetje Sugarsnap, wat een schrik! Hou je mannetje maar goed in de gaten vannacht.
Wat je lijmvraag betreft heb ik geen idee, sorry.

Marie, je hebt toch zeker wel foto's gemaakt voor in zijn plakboek he? ;)

Ssserpente, zelf knoeien is toch ook veel leuker?
Toby heeft vanavond ook zijn vla zelf naar binnen gelepeld. Nou ja, hij bracht de lepel richting mond, stralend van trots en speel-eetgeluidjes makend, maar vergat steeds zijn mond goed open te doen. Alles zat onder _O-

Ingrid, ik weet niet precies hoe en wat, maar ik hoop dat alles snel weer goed komt en dat jullie gezin weer compleet zal zijn :*
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:16:49 #138
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_88415771
Op het moment dat je het geplakte stukje natmaakt (douchen) valt de lijm eruit (ervaring). Je kan het beste een paar dagen wachten met natmaken tot het wondje weer wat meer geheeld is.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:21:21 #139
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88415922
Dank je k_i_m, dan moet z'n badje nog maar een paar dagen wachten. Lekkere poedelwasjes met een washandje
pi_88416192
Sugarsnap wat een schrik zeg!

Klinkt lekker en gezellig Huup!

Tnx allen! Sinds hij daar is, drink hij geen melk meer. Dus hopelijk eet (en drinkt) hij morgenochtend wel goed. En douchen doen we ook meteen, ook bijna 1,5 maand geleden. Mijn ouders wassen hem uiteraard wel. ;)
pi_88416664
Sugersnap wat een schrik :X Ik zou zeker ook niet meteen weten wat ik moet doen hoor :@ En dan is 2 minuten inclusief zoeken nog snel!

Arm Amelietepietje :* Wat erg dat het zo lastig blijft.

Oh en wat een leuke beer met slaapzak O+

En ik las over plannen voor gezinsuitbreiding bij de familie Oeke O+ Wat leuk! En volgens mij is er al heel veel over gezegd inmiddels. Ik was inderdaad diegene die van 1 naar 2 kindjes heel heftig vond. Maar dat kan ook gewoon iets heel persoonlijks zijn hoor :@ Ik vind baby's veel moeilijker te snappen dan peuters. Dus ik zat helemaal in mijn peuter-mama-rol en toen was daar weer een baby... met reflux dus alleen maar huilen, huilen, huilen. Urenlang... was heel heftig toen. Bovendien zat ik helemaal in het ritme dat Linde toen had en toen kwam er een baby bij die echt totaaaaaaaal geen ritme had... Maar nu gaat alles zo fijn, al hebben we dat ritme nog steeds niet echt gevonden :')
  zaterdag 6 november 2010 @ 23:15:14 #142
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88417837
Sugarsnap, volgens mij moet je dat een week droog houden. Iig tot de wond dicht lijkt te gaan. Anders plak je het af met iets (tape je er een stukje van een plastic zakje op), dan kan ie gewoon badderen?

Ik vond de tweede erbij juist echt heel makkelijk. Het liep gewoon, ging gewoon. Morris was dan ook wel heel makkelijk. Deed al vrij snel maar 1 slaapje enzo. Alleen met zijn oor- en longproblemen hebben we veel getobt. En dan nachten doorhalen en dan 's ochtends Anna ook weer wakker. Dat was wel moeilijk.

Ik vraag me nu echt wel eens af hoe het zou zijn met 3 kindjes... O-)

Oeke, we moeten een date plannen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88418279
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef Memmel het volgende:
Sugarsnap, volgens mij moet je dat een week droog houden. Iig tot de wond dicht lijkt te gaan. Anders plak je het af met iets (tape je er een stukje van een plastic zakje op), dan kan ie gewoon badderen?

Ik vond de tweede erbij juist echt heel makkelijk. Het liep gewoon, ging gewoon. Morris was dan ook wel heel makkelijk. Deed al vrij snel maar 1 slaapje enzo. Alleen met zijn oor- en longproblemen hebben we veel getobt. En dan nachten doorhalen en dan 's ochtends Anna ook weer wakker. Dat was wel moeilijk.

Oeke, we moeten een date plannen!
Oh Memmel ga je toevallig ook binnenkort op vakantie? O-)

Ja dat nachten doorhalen met wakkere baby/dreumes en dan gezellig weer om 7 uur aan de ontbijttafel zitten met je klaarwakkere peuter is ook fijn ja :O :D
  zondag 7 november 2010 @ 09:13:40 #144
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88425165
Nee Stiemie, ik heb nog niks gepland! Ben wel 5 jaar getrouwd in maart, dus mss gaan we dan een weekendje weg! :9
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 7 november 2010 @ 13:05:17 #145
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88430030
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef Memmel het volgende:

Goh, dat heb ik nou ook O-) Het lijkt met echt heel leuk, 3 kindjes, maar aan de andere kant is er in ons geval een behoooorlijke hobbel (het zouden ook nr 3 én 4 kunnen worden) en die hobbel kan ik nu iig nog niet nemen.

Hier een lopende dreumes, nu echt echt! Eerst liep hij van papa naar mama en terug enzo, maar nu gaat hij ook echt zelf staan, in de ruimte staan zeg maar. Heel knap!!!!
  zondag 7 november 2010 @ 14:22:54 #146
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88432344
Lopende dreumesjes O+
Ik blijf het een geweldig gezicht vinden. Met die korte beentjes en die dikke luierkont erboven. Heel wobblywobbly en tegelijkertijd zo vastbesloten lopen ze op hun doel af. Lopen!!! Maandenlang alleen maar gelegen en gerold, dan kruipen ze ineens en even later wandel je "gewoon" even een stukje met je kind!

Memmel, ook wel eens leuk om een jarig kind te hebben in december! Ik zeg: doen ^O^

Mikoxx, stel je toch 'ns voor joh: 2 tweelingen!
Hoe groot is de kans dat zoiets weer zal gebeuren in jullie geval?

Vanmorgen met mijn moeder aan de telefoon gezeten en voor het eerst liet ik aan haar doorschemeren dat ik nog niet uitgerammeld ben, dat het voor mij nog niet compleet voelt.
Ben er helemaal chagrijnig van, dat gepreek en getier... ik ben verdorie geen 15 meer :{w
.... met gevoel voor drama....
pi_88432515
Zijn er meer kindjes die 'ineens' op hun tenen lopen?Thijs doet het regelmatig, niet altijd. Volgens mij is hij zijn balans ermee aan het testen ofzo?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 7 november 2010 @ 14:28:11 #148
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88432544
Oh Kersjes... :*

Erg toch? Maar echt? Zelfs na twee keer een toch wel heftige zwangerschap?

Morris is net een gillende keukenmeid. Wat kan die gillen zeg als hij zijn zin niet krijgt.
  zondag 7 november 2010 @ 14:29:02 #149
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88432586
Laura, is volgens mij een normale ontwikkeling. Ze gaan vanzelf weer plat lopen. Anna heeft het ook gedaan.
pi_88432866
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:28 schreef Memmel het volgende:
Oh Kersjes... :*

Erg toch? Maar echt? Zelfs na twee keer een toch wel heftige zwangerschap?

Morris is net een gillende keukenmeid. Wat kan die gillen zeg als hij zijn zin niet krijgt.
Uh, hier is er ook zo één. Wij noemen hem dan onze Ultrazoon :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')