Miss, is het al gelukt om een plasje op te vangen? Als ik zo lees wat een narigheid die zakjes geven, zou ik het ook niet meer doen inderdaad. Jammer dat daar nou geen goede oplossingen voor zijn. Voor katten heb je bijvoorbeeld speciaal kattengrint dat van kleur verandert als er teveel suiker in de plas zit. En je hebt toch ook van die strips die van kleur veranderen. Waarom hebben ze niet een luier met een kleurstrip erin ofzo
Huub, wat naar voor Amelie dat ze toch nog altijd zoveel moeite heeft met poepen. En voor jou ook. Lijkt me dat je iedere keer weer even je hart vasthoudt als je ziet dat ze zit te poepen.
Twinkly die beer...

! Ik werk voor een Japans bedrijf, dus regelmatig gaan mijn collega's naar Japan dus heb net aan de eerstevolgende gevraagd of hij even langs Kiddyland wil gaan en er eentje mee wil nemen
Over boekjes, Xeentje is dol op boekjes. We hebben inmiddels de hele serie baby-voelboekjes compleet en allerlei andere baby-boekjes waaronder die met foto's van dieren enzo. Maar ook folders, agenda's, brochures enzo vindt ze geweldig. Soms gaat het haar duidelijk puur en alleen om het oefenen met bladeren en soms kijkt ze ook echt naar de plaatjes.
Boekjes-tips die ik hier voorbij zie komen koop ik ook vaak. Zoals die Huub ooit tipte over die nachtvlinder met de lichtjes. En soms, als ze niet wil slapen, geef ik haar in bed een boekje waar ze dan lekker in gaat bladeren. En als ik dan het licht uit doe en ze merkt dat ze het niet meer kan zien gaat ze zonder mopperen slapen
Ze heeft een rood jurkje met een redelijk groot plaatje van Hello Kitty erop. Als ze dat jurkje aan heeft en ik vraag ''waar is Kitty'' gaat ze naar haar buik kijken en dan met twee vingertjes wijzen. Gisteren waren we op een verjaardag en deed ze het zowaar ook terwijl iedereen keek. Mama helemaal trots
Voor haar verjaardag had Xeentje een hamerspel gekregen. Ze vindt hem helemaal geweldig. Tegenwoordig mept ze de ballen er zelfs zonder hamer met vlakke hand vakkundig doorheen.
Zoiets, maar dan een andere.