oh vervelend Iggy, het is een faaaaaase, gaat vanzelf weer over. Maar daar heb je op het moment weinig aan.
Volgens mijn eigen moeder heb ik dat zelf ook gehad naar mijn vader toe, was erg leuk voor hem

maar wat Claudia zegt is een goeie. Niet geforceerd door een ander laten troosten, maar wel de alledaagse dingen doen en blijven doen.
Zie nu dat je dat al doet (verrekte handig die updates tussendoor!

) ja afwachten maar. Komt goed!
Miss ik zie ook niet waarom je dat zou doen.
Of ze er een trauma aan over zal houden of niet boeit in dit geval niet, in die zin, er ís een alternatief, het ziekenhuis doet niet moeilijk dus waarom zou je. Gewoon die plaszakjes lekker laten zitten. Ik vond wat stiemie eerder zei van het badje ook wel een goeie. Senna in haar blootje in het badje (goed schoongemaakt) parkeren voor de tv en zodra ze geplast heeft kan ze eruit en kun je het overgieten. Dat geeft misschien net wat meer bewegingsruimte voor Senna ook, zo'n potje is best klein als ze niet zo heel erg lang stil blijven zitten
Wij zijn hier ook weer terug van een ronde huisarts.
Poepen en dergelijke is weer drama
het is echt te erg voor woorden, een bevalling is er serieus niks bij en ik vind het zo erg om te zien. De tranen springen me gewoon in de ogen ervan. De poep is gewoon te groot en te hard en kan nauwelijks door haar anus heen, gevolg is nu dus dat de huid gescheurd is

en dat doet uiteraard zeer. Toevallig zag ik het gister omdat ik haar liet poepen zonder luier, en ik zag ook dat ze behoorlijke (inwendige) aambeien had van het persen. Vorige week zag ik haar ook zo poepen en toen zaten de scheur en de aambeien er nog niet, of in elk geval niet zodanig zichtbaar. Dus ik heb vanmorgen gelijk de HA gebeld. Assistente wilde me eerst maandag pas laten komen maar na aandringen mocht k toch vandaag.
Zowaar was mn huisarts die normaal type met gebruiksaanwijzing is zeg maar, vandaag echt heel erg meedenkend en dergelijke.
Dus, lang verhaal kort, we zitten weer aan de zalfjes, poedertjes en klysma's en als t niet verbeterd direct terugkomen, de HA wilde niet te lang wachten met ingrijpen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回