abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:41:55 #26
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_88364845
Ik denk dat ik ontzettend bij de opvoeding al betrokken ben. Ik geef de fles, verzorg hem, speel met hem...maar toch gaat hij naar mams toe.

Ach ja, ik ga er maar vanuit dat het een fase is en dat het weer overtrekt.
pi_88365066
Oh Miss, wat klinkt dat toch verdrietig, dat gedoe met die zakjes. Goed dat je daarin je eigen gevoel volgt. :Y
Hopelijk lukt het gewoon met een potje en is het gauw klaar allemaal. :*

Isabeau, dat je je maar gauw weer beter voelt. Lekker stuiteren!
Ko is vandaag ook erg huilerig, hij wil het liefst lekker bij mij hangen. Nu ligt hij voor zijn tweede slaapje in bed. :D

Timo, ben je alweer beter?

Iggyinthehouse, hier hebben we ook zulke fases gehad, dan was de mama in en een tijd later de papa. Ach, het hoort er blijkbaar bij.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:48:57 #28
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_88365150
En een ander zaak:

hij krabt zich ontzettend veel (koemelkallergie)....maar hij krijgt geen verboden voedingsmiddelen, wij wassen in neutral, we houden het huis heel goed schoon etc etc

Dus we houden het erop dat hij heel erg uit emoties krabt. Zou dat kunnen? Dat als hij ze zin niet krijgt (bovenstaande issue: ik pak hem op ipv moeder), dat hij zich gaat krabben? Is hier ook wat aan te doen?
pi_88365184
oh vervelend Iggy, het is een faaaaaase, gaat vanzelf weer over. Maar daar heb je op het moment weinig aan.
Volgens mijn eigen moeder heb ik dat zelf ook gehad naar mijn vader toe, was erg leuk voor hem :Y) :') maar wat Claudia zegt is een goeie. Niet geforceerd door een ander laten troosten, maar wel de alledaagse dingen doen en blijven doen.
Zie nu dat je dat al doet (verrekte handig die updates tussendoor! :D) ja afwachten maar. Komt goed!

Miss ik zie ook niet waarom je dat zou doen.
Of ze er een trauma aan over zal houden of niet boeit in dit geval niet, in die zin, er ís een alternatief, het ziekenhuis doet niet moeilijk dus waarom zou je. Gewoon die plaszakjes lekker laten zitten. Ik vond wat stiemie eerder zei van het badje ook wel een goeie. Senna in haar blootje in het badje (goed schoongemaakt) parkeren voor de tv en zodra ze geplast heeft kan ze eruit en kun je het overgieten. Dat geeft misschien net wat meer bewegingsruimte voor Senna ook, zo'n potje is best klein als ze niet zo heel erg lang stil blijven zitten :P

Wij zijn hier ook weer terug van een ronde huisarts.
Poepen en dergelijke is weer drama :X
het is echt te erg voor woorden, een bevalling is er serieus niks bij en ik vind het zo erg om te zien. De tranen springen me gewoon in de ogen ervan. De poep is gewoon te groot en te hard en kan nauwelijks door haar anus heen, gevolg is nu dus dat de huid gescheurd is ;( en dat doet uiteraard zeer. Toevallig zag ik het gister omdat ik haar liet poepen zonder luier, en ik zag ook dat ze behoorlijke (inwendige) aambeien had van het persen. Vorige week zag ik haar ook zo poepen en toen zaten de scheur en de aambeien er nog niet, of in elk geval niet zodanig zichtbaar. Dus ik heb vanmorgen gelijk de HA gebeld. Assistente wilde me eerst maandag pas laten komen maar na aandringen mocht k toch vandaag.
Zowaar was mn huisarts die normaal type met gebruiksaanwijzing is zeg maar, vandaag echt heel erg meedenkend en dergelijke.

Dus, lang verhaal kort, we zitten weer aan de zalfjes, poedertjes en klysma's en als t niet verbeterd direct terugkomen, de HA wilde niet te lang wachten met ingrijpen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88365258
oh en nog een :* voor alle zieke kindjes. Stom is het, snel beter worden!

En Iggy, dat krabben. Lastig. Nageltjes zo kort mogelijk houden zodat er in elk geval zo min mogelijk schade is. En daarnaast, drinken jullie zelf wel koemelk enzo? Er is hier een user met een kindje met heftige allergieën die ook last krijgt als iemand anders met melk enzo in aanraking is geweest. Soort contact-allergie dan dus.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88365548
Hè getver wat vreselijk sneu Huup! De tranen springen zelfs al in mijn ogen, dus ik kan me heel goed voorstellen hoe het voor je voelt. Arm Améliefje!
  Moderator vrijdag 5 november 2010 @ 14:58:31 #32
5428 crew  miss_sly
pi_88365555
Och arme Amélie :'( de tranen springen mij al in de ogen als ik het alleen maar lees. fijn dat de huisarts echt goed meedenkt en de ernst ervan inziet. STerkte en een dikke :* voor je meisje en voor jou natuurlijk!

Wat Claudia zegt vind ik wel een goede idd. En aangezien je dat al doet, zou ik verder geen dingen gaan forceren. Veel kinderen hebben zulke fases en ze gaan allemaal over. Volgens mij moeder liep ik vroeger altijd om mijn vader te roepen als hij er niet was, en zo gauw hij dan thuis was van werk ofzo, wilde ik hem niet zien, knuffelen, wat dan ook :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88365823
Amelie, wat verdrietig en naar. Bah.
Hopelijk werken de medicijnen snel en fijn dat je ha zo meedenkt en meeleeft.
Het is ook niet niks voor zo'n klein lief meisje. :*
pi_88366322
Een :* voor alle zieke kindjes en mama's

Oh Huup wat zielig voor je meisje, fijn dat de huisarts direct wilde ingrijpen, ik duim dat het snel weer beter gaat :*
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:41:07 #35
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88369753
Wat veel kwakkelende dreumesen hier. Speciaal een :* voor Amelie
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88372188
Oh jemig Huup wat een ellende met Amélie ;( Wat vreselijk sneu voor haar. -O- Sterkte met de zalfjes en smeersels. Dat ze maar gauw weer goed poepen kan..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88375222
Tjee, Huup, ook hier schieten de tranen in mijn ogen. Dat doet zo'n enorm veel pijn (ik weet het helaas te goed). Ik hoop dat het snel beter gaat nu.
En een paar zieken. Beterschap!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Driekus heeft nog nergens last van. Die is een wervelwind zonder bodem. Echt, dat kind eet me een hoop, ongelofelijk. Ik zelf ben wel een beetje blegh, ik merk wel dat mijn lichaam heel erg zijn best doet een virusje buiten de deur te houden.

Dat echte eenkennigheid is hier tot nu toe beperkt tot huilen bij het wegbrengen op het kdv en het wantrouwig kijken naar vreemden, die uiteindelijk wel lief zijn als mama dat maar zegt.

Miss, ik hoop dat het nu snel lukt met plassen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88375985
Och huup wat enorm sneu voor Amélie! Zo'n klein meisje met aambeien ;( Hoop dat alles wat je van de dokter hebt gekregen helpt! :*

Lente en Isabeau, beterschap!
Wat zijn kindjes toch vaak ziek hè. En wat blijft het zielig ;(

Op een vrolijkere noot: mijn kind zegt Nijnaaaaaaaa als ze Nijntje ziet :D O+ En dan heel druk wijzen enzo. Voor de rest is er nog altijd heel veel "bah!" en "buh!" enzo. Lang leve de b. Behalve bij kindjes, daar is ze ook gek op, maar dan roept ze deedie ipv baby :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:14:54 #39
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_88376950
Huup :N wat vreselijk naar! Wat lijkt me dat zeer doen en vervelend dat je haar er niet bij kunt helpen. Goed dat je hebt aangedrongen bij de huisarts!!

Isabeau?! Beetje speelgoed staren? Lente ook al niet lekker. Hoop dat jullie goed slapen en morgen weer fit zijn dames!

MIss, ik zou hetzelfde doen als jij hoor! Hoe gaat het verder met Senna?

Willow O+ Nijna O+

Joep had vandaag zijn eerste dreumes zwemles!! Geen baby zwemmen meer, maar op naar de grote kindjes in het grote bad. Hij vond het spanned, dat kon ik aan zijn hele snoetje zien. Hij is ook niet zo groot, dus hij stond echt best diep in het water. In het water lopen aan mijn hand vond ie leuk, liedjes zingen was ook leuk en toen moesten we via de rand naar het diepe 2 meter bad.... nou dat ging wel, maar toen via het trapje en dan op de rand staan en eerst kijken hoe ik het diepe in sprong en toen hielden de juf en ik zijn armpjes vast en moest hij eigenlijk springen... maar we moesten hem wel een beetje trekken. Het stomme was, we kregen een onderdeel in het bad waar hij zelf kon staan met een hoepel. Hij moest in die hoepel lopen en hem vooruit duwen in het water, ik dacht dat vind ie vast leuk, maar hij moest echt niet van die hoepel hebben! Hij vond dat ding reuze eng en moest er zelfs van huilen.
Eenieweej, het is nog even wennen dus. Hij moet nu ook 1 keer in de maand met kleren aan zwemmen, dat is om hem aan het gevoel te leren wennen... want stel dat ie ooit in een vijver valt, dan heeft ie tuurlijk ook niet zijn zwembroek aan.
Niet mieten! Door gieten!
pi_88377271
Seilram, dan zijn ze ineens zo groot he. Wij zijn twee weken terug naar het grote bad overgegaan. We moeten beiden nog een beetje wennen aan de kou. Maar, hij vindt het wel heel leuk. Driekus kan nog niet lopen, maar kan wel prima van de kant af springen, zittend en dan met het koppie eerst en dan flink onder water. Heel leuk om te zien. En raar, want nu is ie ineens weer de kleinste.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:26:27 #41
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_88377448
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:22 schreef mefke79 het volgende:
Seilram, dan zijn ze ineens zo groot he. Wij zijn twee weken terug naar het grote bad overgegaan. We moeten beiden nog een beetje wennen aan de kou. Maar, hij vindt het wel heel leuk. Driekus kan nog niet lopen, maar kan wel prima van de kant af springen, zittend en dan met het koppie eerst en dan flink onder water. Heel leuk om te zien. En raar, want nu is ie ineens weer de kleinste.
Ja inderdaad, naast die andere kindjes is het dan ineens weer een heel klein mannetje. Alle andere kindjes zingen volop mee en Joep roept: bila bila. Hahaha. Wat goed dat Driekus al kan springen! Dat kan Joep nog niet.
pi_88378147
Nijna! :D Grappig dat Willow dat zegt!

Wat stoer toch die zwemmende dreumessen. 8-)
pi_88378341
Ja, dat zwemmen is héél stoer! En ze zijn nog zo klein!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88379235
Stoere zwemmende dreumesen! O+
Ik ben nog steeds nooit met Willow gaan zwemmen :@ Toch maar es doen binnenkort...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88379380
Ik ga morgen zwemmen. Samen met een vriendin en haar peuter die zo jaloers is dat ze Lente wel zal proberen te verzuipen... :')
  Moderator vrijdag 5 november 2010 @ 21:07:28 #46
5428 crew  miss_sly
pi_88379406
Dat zwemmen klinkt heel leuk, zeg! We hebben met Senna wel eens gezwommen, maar gewoon vrij zwemmen. Misschien toch eens gaan kijken naar iets structureels. Stoer hoor van Driekus dat hij zo het water in durft!

Senna's favoriete liedje op Babytv. Als ze dan op de bank zit te kijken, klimt ze er snel vanaf om mee te dansen O+

[ Bericht 23% gewijzigd door onlogisch op 20-06-2023 13:13:26 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:07:38 #47
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_88379417
Huup en Amelie wat enorm zielig en pijnlijk moet dit zijn een hele dikke :* en dat de zalfjes poedertjes en klysma's maar heel erg snel mogen helpen!!!

Willow O+ en ook je haartjes zijn ubercute :D

ik heb vandaag te horen gekregen dat ik bij een werkgever niet langer meer welkom ben in het kader van bezuinigingen, baal hier behoorlijk van, en helaas uitzendkracht daar dus hoef volgende week niet terug te komen (ja toch nog om m'n kleding ed in te leveren)

Roy is vandaag gelukkig braaf gaan slapen, hopelijk straks een goede nacht in.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:09:15 #48
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_88379516
Miss!! O+ Zo ook die teentjes ook O+
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:09:50 #49
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_88379546
O+ Senna
En dreumes zwemmen ik wil ook nog steeds met Roy gaan zwemmen, alleen hier in de buurt is het helaas nogal duur voor een uurtje [sub] 11,50 per volwassene, en 6,50 per kind vanaf 1 jaar.
Zijn nog even zoekende voor een wat goedkoper bad om te gaan zwemmen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88379651
Bar, wat onwijs balen. Hoe lang werk je er? En via welk uitzendbureau? Hou je er rekening mee dat de opdrachtgever mss een aanzegtermijn heeft, afhankelijk van hoelang je er werkt? Sla de CAO er even op na. :)

Aaah, Senna, die spekbeentjes. O+

Wanneer komen er eigenlijk leuke babyprogramma's?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')