Ik doe hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:17 schreef Anne het volgende:
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik ga de kat uit de boom kijken in ieder geval en bestel lekker niks.
Wij hebben al geen salontafel, dus dat scheelt, maar wij schuiven de bank even wat naar achteren en klaar ben jequote:Op maandag 8 november 2010 09:34 schreef L3viathan het volgende:
Ik twijfel ook nog of ik hem zal gaan halen. In de review van Engadget stond bijv. dat je eigenlijk wel minimaal 2 meter afstand moet houden en dat je geen tafel of iets ertussen moet hebben staan want anders werkt het al niet goed meer. Oftewel: ik moet mijn huiskamerindeling omgooien. En daar heb ik weinig zin in.
Maar om een of andere reden wil ik m wel hebben
Ik vind de kinect leuker, omdat je daar echt actief bij moet zijn. De Wii kun je 'foppen' en als je met die controller aan de gang gaat, kom je een heel eind, ook al zit je op je luie achterwerk.quote:Op maandag 8 november 2010 10:03 schreef Id_do_her het volgende:
Ik koop Kinect denk ik niet, de Wii was ik ook in sneltreinvaart zat.
Mocht ik willen dat ik gewoon met een NGC-controller Twilight Princess kon spelen, nou dat is dus onmogelijk en heb ik die game na een paar uur woedend in de hoek gegooid. Echt serieus, ik wil een game spelen, ik wil niet lopen zwiepen elke keer als ik met mijn zwaard wil slaan.quote:Op maandag 8 november 2010 10:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind de kinect leuker, omdat je daar echt actief bij moet zijn. De Wii kun je 'foppen' en als je met die controller aan de gang gaat, kom je een heel eind, ook al zit je op je luie achterwerk.
bij kinect kan dat niet, daar moet je echt fyziek aan de slag, anders ziet ie je niet en gaat het niet.
Dat kan ook als je de Cube-versie had gekochtquote:Op maandag 8 november 2010 10:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mocht ik willen dat ik gewoon met een NGC-controller Twilight Princess kon spelen, nou dat is dus onmogelijk en heb ik die game na een paar uur woedend in de hoek gegooid. Echt serieus, ik wil een game spelen, ik wil niet lopen zwiepen elke keer als ik met mijn zwaard wil slaan.
En mijn achterwerk is lekker, niet lui.
Die staat wel op mijn 'to-buy-list', al jaren.quote:Op maandag 8 november 2010 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan ook als je de Cube-versie had gekocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |