abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88353368
Voor iedereen die vanavond Divali gaat vieren: Subh Divali! Moge al je wensen uitkomen en gezegend worden.

Voor de mensen die dit topic niet begrijpt:
Uitleg over Divali :)
pi_88354761
Vanavond? En onze Indische collega's konden vannacht niet aan een project werken omdat ze Divali gingen vieren... maar ik zie dat het een vijf dagen durend feest is.

Ik wil nog eens in India Holi gaan meevieren. Dat lijkt me echt geweldig.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_88354957
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:57 schreef AlphaOmega het volgende:
Vanavond? En onze Indische collega's konden vannacht niet aan een project werken omdat ze Divali gingen vieren... maar ik zie dat het een vijf dagen durend feest is.

Ik wil nog eens in India Holi gaan meevieren. Dat lijkt me echt geweldig.
Haha idd, lijkt me ook geweldig om Holi mee te maken in India.Maar je collega's hebben expres vrijgenomen, voor deze redenen: Huis schoonmaken of gewoon lekker thuis blijven voor deze ene feestdag.
pi_88355625
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 10:06 schreef koekii het volgende:

[..]

Haha idd, lijkt me ook geweldig om Holi mee te maken in India.Maar je collega's hebben expres vrijgenomen, voor deze redenen: Huis schoonmaken of gewoon lekker thuis blijven voor deze ene feestdag.
Oh, als ik het over mijn Indische collega's heb, dan bedoel ik mijn collega's die ook daadwerkelijk voor ons bedrijf in India werken. :) En daar is het wel een serieus feest.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:03:06 #5
188787 Tollywood
Ik parkeer em der zo in!
pi_88356815
Subh Divali!

wel dubbel want ik was er ook mee bezig..

Topics samengevoegd..Subh Divali 2010

[ Bericht 10% gewijzigd door Tollywood op 05-11-2010 11:31:58 (Topics samengevoegd) ]
Ik schenk geld aan de armen.... in het bijzonder mijn linker en mijn rechterarm.
pi_88360631
Dubbel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')