Gewoon, op basis van de afstand die je hebt afgelegd. Zet er even wat saldo op, want je kunt nu waarschijnlijk niet meer reizen.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
Oke, laat mijn saldo dan maar eens 0 euro zijn, dan nog waar word mijn ritprijs dan vandaan gehaald? die 0,74 cent?
Ik heb er vanmorgen gewoon nog mee naar mijn stage plek gereist.. of bedoel je dat ik er niet meer mee kan reizen in het weekend?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:43 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Gewoon, op basis van de afstand die je hebt afgelegd. Zet er even wat saldo op, want je kunt nu waarschijnlijk niet meer reizen.
ja je krijgt een brief van Translink of je even het openstaande saldo wil betalen, na beeindiging van je kaartquote:Op maandag 10 januari 2011 11:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb er vanmorgen gewoon nog mee naar mijn stage plek gereist.. of bedoel je dat ik er niet meer mee kan reizen in het weekend?
Wat als ik nu geen saldo er op zet? krijg ik dan gewoon een rekening thuis om 0,74 over te maken of? want het liefst zet ik er geen saldo op en koop ik gewoon mijn kaartje bij de chauffeur, ik reis amper in het weekend dus..
Oke op die manier, Bedanktquote:Op maandag 10 januari 2011 12:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja je krijgt een brief van Translink of je even het openstaande saldo wil betalen, na beeindiging van je kaart
Zolang er in je portemonnee geen andere kaarten met RFID zitten werkt dat wel.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:40 schreef Saninl het volgende:
Even een simpel vraagje, ik heb sinds kort ook de OV-chipkaart (student), maar nu zie ik altijd iedereen gewoon zijn of haar hele portemonnee langs dat apparaat halen..
Is dat niet schadelijk voor pinpas of andere passen die ook in je portemonnee zitten?
Of kan ik ook gewoon mijn hele portemonnee vol andere passen erlangs halen? (en dus niet altijd eruit halen)
En sinds vanmiddag is ie officieel stuk.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef freako het volgende:
[..]
OK, bij mij gebeurde het bij Connexxion en de HTM, maar ik ben voorlopig weer even gerustgesteld. Mijn kaart moet het nog ruim 2 jaar volhouden, ben benieuwd of ie het redt.
Foei dat mag nie hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Busritje van 11,77! Ik zou dan lekker niet uitchecken zodat je 4 euro kwijt bent
En hoe weet ik welke kaarten dat RFID ondersteunen?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zolang er in je portemonnee geen andere kaarten met RFID zitten werkt dat wel.
Die draadloze verbinding kan geen kwaad voor de rest van je kaarten.
Ik heb bijvoorbeeld voor mijn opleiding ook een kaart die ik langs zon paaltje moet houden om "in te klokken" en "uit te klokken"... Dus...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:24 schreef Saninl het volgende:
[..]
En hoe weet ik welke kaarten dat RFID ondersteunen?
..is dat ook een RFID-kaart.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:28 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld voor mijn opleiding ook een kaart die ik langs zon paaltje moet houden om "in te klokken" en "uit te klokken"... Dus...
Zo herkenbaar. Kut dingen zijn het.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:31 schreef freako het volgende:
[..]
..is dat ook een RFID-kaart.. Ik haal (of haalde eigenlijk) ook altijd mijn OV-chipkaart uit de portemonnee om in- en uit te checken, want de NS-paal had geregeld ruzie met de toegangspas van mijn werk.
ja, moet je naar balie gaan van NS, moet mogelijk zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:00 schreef Nielsch het volgende:
Hallo, ik heb een vraag.
Ik heb een OV-chipkaart met Reizen op Saldo van de NS, zonder korting. Nu heb ik van mijn werkgever een Jaartrajectabonnement (met ov-chip) gekregen. Buiten het traject kun je met deze kaart echter reizen met 40% korting na 9 uur. Is het op een of andere manier mogelijk om het geld dat op mijn oude kaart (nog zo'n 12 euro) staat, over te zetten naar mijn nieuwe kaart?
Is in het begin even lastig lezen maar als je het door hebt vind ik het primaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:55 schreef Urbe het volgende:
wat vinden jullie van de nieuwe reistransactieoverzicht tov de vorige?
haha makkelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:39 schreef Nielsch het volgende:
Ik krijg net van de NS te horen dat het aanvragen van Reizen op Saldo niet toegestaan is op een Zakelijke Kaart. Wat heb ik dan aan de OV-chipkaart die erop zit? Als ik nu dus gebruik wil maken van de kortingsmogelijkheid die deze kaart mij biedt, moet ik dus gewoon losse kaartjes kopen.
*zucht*
ik vind het nog steeds onvoldoende, want abonnementhouders kunnen zowel bedrag als einddatum niet zien. En 80% van de werknemers zal een abonnement hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:55 schreef Urbe het volgende:
wat vinden jullie van de nieuwe reistransactieoverzicht tov de vorige?
Dat is alleen handig voor mensen die vaak / altijd hetzelfde traject reizen. Wat ik zelden doe.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:56 schreef plonsikduik het volgende:
je kan je kaartje van te voren kopen zonder datum
Nooit meer achter trage bejaarden staan die de enige kaartautomaat bezetten en daardoor net je trein missen. Zeker met automatisch opladen erg handig.quote:WAT IS NOG HET VOORDEEL VAN REIZEN OP SALDO ???
als je zo weinig reist met de trein zal het ook wel meevallen met die rijen bejaarden die je treft.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is alleen handig voor mensen die vaak / altijd hetzelfde traject reizen. Wat ik zelden doe.
[..]
Nooit meer achter trage bejaarden staan die de enige kaartautomaat bezetten en daardoor net je trein missen. Zeker met automatisch opladen erg handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |