abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91108063
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 08:57 schreef Downstar het volgende:

[..]

Oke, laat mijn saldo dan maar eens 0 euro zijn, dan nog waar word mijn ritprijs dan vandaan gehaald? die 0,74 cent?
Gewoon, op basis van de afstand die je hebt afgelegd. Zet er even wat saldo op, want je kunt nu waarschijnlijk niet meer reizen.
pi_91108361
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:43 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

Gewoon, op basis van de afstand die je hebt afgelegd. Zet er even wat saldo op, want je kunt nu waarschijnlijk niet meer reizen.
Ik heb er vanmorgen gewoon nog mee naar mijn stage plek gereist.. of bedoel je dat ik er niet meer mee kan reizen in het weekend?

Wat als ik nu geen saldo er op zet? krijg ik dan gewoon een rekening thuis om 0,74 over te maken of? want het liefst zet ik er geen saldo op en koop ik gewoon mijn kaartje bij de chauffeur, ik reis amper in het weekend dus..
pi_91109969
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:52 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik heb er vanmorgen gewoon nog mee naar mijn stage plek gereist.. of bedoel je dat ik er niet meer mee kan reizen in het weekend?

Wat als ik nu geen saldo er op zet? krijg ik dan gewoon een rekening thuis om 0,74 over te maken of? want het liefst zet ik er geen saldo op en koop ik gewoon mijn kaartje bij de chauffeur, ik reis amper in het weekend dus..
ja je krijgt een brief van Translink of je even het openstaande saldo wil betalen, na beeindiging van je kaart
pi_91109998
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:40 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja je krijgt een brief van Translink of je even het openstaande saldo wil betalen, na beeindiging van je kaart
Oke op die manier, Bedankt :)
pi_91120760
Ik dacht eerlijk gezegd dat je ook tijdens de vrij reizen periode niet meer kon inchecken als je een negatief saldo had. Maar blijkbaar is dat ook niet meer zo. In het weekend zal je zeker weten niet meer kunnen inchecken!

Iemand met een weekend OV trouwens al Reizen op Saldo bij NS uitgeprobeerd?
  maandag 10 januari 2011 @ 17:40:46 #206
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_91123061
Even een simpel vraagje, ik heb sinds kort ook de OV-chipkaart (student), maar nu zie ik altijd iedereen gewoon zijn of haar hele portemonnee langs dat apparaat halen..

Is dat niet schadelijk voor pinpas of andere passen die ook in je portemonnee zitten?

Of kan ik ook gewoon mijn hele portemonnee vol andere passen erlangs halen? (en dus niet altijd eruit halen)
pi_91123823
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:40 schreef Saninl het volgende:
Even een simpel vraagje, ik heb sinds kort ook de OV-chipkaart (student), maar nu zie ik altijd iedereen gewoon zijn of haar hele portemonnee langs dat apparaat halen..

Is dat niet schadelijk voor pinpas of andere passen die ook in je portemonnee zitten?

Of kan ik ook gewoon mijn hele portemonnee vol andere passen erlangs halen? (en dus niet altijd eruit halen)
Zolang er in je portemonnee geen andere kaarten met RFID zitten werkt dat wel.

Die draadloze verbinding kan geen kwaad voor de rest van je kaarten.
  maandag 10 januari 2011 @ 18:51:49 #208
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_91126104
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef freako het volgende:

[..]

OK, bij mij gebeurde het bij Connexxion en de HTM, maar ik ben voorlopig weer even gerustgesteld. Mijn kaart moet het nog ruim 2 jaar volhouden, ben benieuwd of ie het redt.
En sinds vanmiddag is ie officieel stuk. :{. Het ding doet niets meer. Niet bij een NS-paal, niet bij de kaartautomaat. De dame van het loket verwees me naar de NS-Klantenservice, maar die werken volgens ambtenarentijden. Morgen maar eens achter een vervangende kaart aan gaan.
pi_91127379
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

Busritje van 11,77! Ik zou dan lekker niet uitchecken zodat je 4 euro kwijt bent ;)
Foei dat mag nie hoor
  maandag 10 januari 2011 @ 19:24:19 #210
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_91127891
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zolang er in je portemonnee geen andere kaarten met RFID zitten werkt dat wel.

Die draadloze verbinding kan geen kwaad voor de rest van je kaarten.
En hoe weet ik welke kaarten dat RFID ondersteunen?
  maandag 10 januari 2011 @ 20:28:40 #211
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_91131437
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:24 schreef Saninl het volgende:

[..]

En hoe weet ik welke kaarten dat RFID ondersteunen?
Ik heb bijvoorbeeld voor mijn opleiding ook een kaart die ik langs zon paaltje moet houden om "in te klokken" en "uit te klokken"... Dus...
  maandag 10 januari 2011 @ 20:31:43 #212
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_91131587
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:28 schreef Saninl het volgende:

[..]

Ik heb bijvoorbeeld voor mijn opleiding ook een kaart die ik langs zon paaltje moet houden om "in te klokken" en "uit te klokken"... Dus...
..is dat ook een RFID-kaart. :). Ik haal (of haalde eigenlijk) ook altijd mijn OV-chipkaart uit de portemonnee om in- en uit te checken, want de NS-paal had geregeld ruzie met de toegangspas van mijn werk.
pi_91131988
Inderdaad, heb van mijn school ook zo'n dergelijk pasje, en dan krijg je foutmeldingen. Op de NS kaartautomaat zie je dan altijd meerdere OV Chipkaarten aangeboden.
Zonder pasje van school kun je gemakkelijk je hele portemonnee gebruiken ;)
  maandag 10 januari 2011 @ 20:59:36 #214
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_91133235
Wat een flut kwaliteit kaarten gebruiken ze bij Translink. Verdomme, mijn kaart heeft het weer begeven zonder dat er ook maar enigszins een scheur te vinden is op mijn studenten ov-chipkaart.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 10 januari 2011 @ 21:01:01 #215
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_91133320
quote:
Op maandag 10 januari 2011 20:31 schreef freako het volgende:

[..]

..is dat ook een RFID-kaart. :). Ik haal (of haalde eigenlijk) ook altijd mijn OV-chipkaart uit de portemonnee om in- en uit te checken, want de NS-paal had geregeld ruzie met de toegangspas van mijn werk.
Zo herkenbaar. Kut dingen zijn het.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_91137029
Hallo, ik heb een vraag.

Ik heb een OV-chipkaart met Reizen op Saldo van de NS, zonder korting. Nu heb ik van mijn werkgever een Jaartrajectabonnement (met ov-chip) gekregen. Buiten het traject kun je met deze kaart echter reizen met 40% korting na 9 uur. Is het op een of andere manier mogelijk om het geld dat op mijn oude kaart (nog zo'n 12 euro) staat, over te zetten naar mijn nieuwe kaart?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2011 22:01:45 ]
pi_91139699
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:00 schreef Nielsch het volgende:
Hallo, ik heb een vraag.

Ik heb een OV-chipkaart met Reizen op Saldo van de NS, zonder korting. Nu heb ik van mijn werkgever een Jaartrajectabonnement (met ov-chip) gekregen. Buiten het traject kun je met deze kaart echter reizen met 40% korting na 9 uur. Is het op een of andere manier mogelijk om het geld dat op mijn oude kaart (nog zo'n 12 euro) staat, over te zetten naar mijn nieuwe kaart?
ja, moet je naar balie gaan van NS, moet mogelijk zijn.
pi_91179374
wat vinden jullie van de nieuwe reistransactieoverzicht tov de vorige? :)
pi_91180394
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:55 schreef Urbe het volgende:
Is in het begin even lastig lezen maar als je het door hebt vind ik het prima
Zeker als je voor je werk reiskosten terug kan krijgen
pi_91200579
Ik krijg net van de NS te horen dat het aanvragen van Reizen op Saldo niet toegestaan is op een Zakelijke Kaart. Wat heb ik dan aan de OV-chipkaart die erop zit? Als ik nu dus gebruik wil maken van de kortingsmogelijkheid die deze kaart mij biedt, moet ik dus gewoon losse kaartjes kopen.

*zucht*
pi_91200722
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:39 schreef Nielsch het volgende:
Ik krijg net van de NS te horen dat het aanvragen van Reizen op Saldo niet toegestaan is op een Zakelijke Kaart. Wat heb ik dan aan de OV-chipkaart die erop zit? Als ik nu dus gebruik wil maken van de kortingsmogelijkheid die deze kaart mij biedt, moet ik dus gewoon losse kaartjes kopen.

*zucht*
haha makkelijk ;)
pi_91200828
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:55 schreef Urbe het volgende:
ik vind het nog steeds onvoldoende, want abonnementhouders kunnen zowel bedrag als einddatum niet zien. En 80% van de werknemers zal een abonnement hebben.

Als je toch iets verbeterd na 3 jaar, kan je dat ook aanpassen. Nu kan ik nog steeds mijn abonnement niet declareren, behalve met mijn Pin bon.

En wanneer mijn abonnement eindigt, moet ik zelf opschrijven in een agenda, echt makkelijk.
pi_91204861
vanaf 1 januari 2011 ben ik weer om !!! reizen met de trein per kaart ivm saldo

het kopen van een kaartje is veel handige en goedkoper dan reizen met ov op saldo ;)

je kan je kaartje van te voren kopen zonder datum , je kan met elke vervoeder mee die andere op het spoor

je vergeet nooit meer uit te checken !!! voordeel saldo reizen toch weg.

je kan gepast betalen, geen teveel (10 euro of 20 euro)

WAT IS NOG HET VOORDEEL VAN REIZEN OP SALDO ???
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:59:29 #224
141482 Q.
JurassiQ
pi_91204966
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 11:56 schreef plonsikduik het volgende:

je kan je kaartje van te voren kopen zonder datum
Dat is alleen handig voor mensen die vaak / altijd hetzelfde traject reizen. Wat ik zelden doe.

quote:
WAT IS NOG HET VOORDEEL VAN REIZEN OP SALDO ???
Nooit meer achter trage bejaarden staan die de enige kaartautomaat bezetten en daardoor net je trein missen. Zeker met automatisch opladen erg handig. :7
For great justice!
pi_91205276
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat is alleen handig voor mensen die vaak / altijd hetzelfde traject reizen. Wat ik zelden doe.

[..]

Nooit meer achter trage bejaarden staan die de enige kaartautomaat bezetten en daardoor net je trein missen. Zeker met automatisch opladen erg handig. :7
als je zo weinig reist met de trein zal het ook wel meevallen met die rijen bejaarden die je treft.
voordeel is dat je met een kaartje 1 jaar na datum van prijsverhoging nog mag reizen terwijl je op saldo reizen altijd meteen de verhoogde prijs betaald ;)
en beschadigde kaarten met hoog saldo , betaal je ook extra
altijd meer geld kwijt hoe dan ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')