abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89714931
Wat een grap, eerst wordt er gevraagd een heel formulier in te vullen als er onterecht geld was afgeschreven met die studenten ov-kaart storing. Ik had hem nog niet opgestuurd maar ik krijg al automatisch een brief binnen dat ik vanaf 10 december mijn geld kan gaan ophalen bij zo'n oplaadpunt :?
pi_89715061
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 12:51 schreef Jolx het volgende:
Wat een grap, eerst wordt er gevraagd een heel formulier in te vullen als er onterecht geld was afgeschreven met die studenten ov-kaart storing. Ik had hem nog niet opgestuurd maar ik krijg al automatisch een brief binnen dat ik vanaf 10 december mijn geld kan gaan ophalen bij zo'n oplaadpunt :?
stond in het nieuws, Connexxion is op de vingers getikt door de minister

Wat ook bewijst, dat je mensen wel degelijk zonder gezeur en papierwerk hun geld terug kan geven bij een storing en dat het invullen van formulieren eigenlijk pure pesterij is
pi_89715080
Het onderzoek bij het vervoerbedrijf NS wijst uit dat het studenten niet goed informeert over het in- en uitchecken met een studenten OV-chipkaart. NS verwerkt nu zonder noodzaak reisgegevens van studenten die in- en uitchecken en dat is in strijd met de wet.

Het CBP sluit met de vier rapporten van definitieve bevindingen de onderzoeksfase af. Nu start de handhavingsfase. Het wettelijk kader voorziet er in dat indien het CBP voornemens is een last onder dwangsom op te leggen, de vervoerbedrijven en TLS in de gelegenheid worden gesteld in een hoorzitting nogmaals hun zienswijze te geven.

Een aantal studenten had zich gewend tot het CBP met het verzoek onderzoek te doen naar de studenten OV-chipkaart. Naar aanleiding van dit signaal is het CBP een ambtshalve onderzoek gestart naar de verwerking van persoonsgegevens bij de studenten OV-chipkaart.

NS overtreedt dus zonder meer de wet
pi_89730507
Mensen die tegenwoordig sowieso vergeten uit te checken. :')
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2010 @ 00:21:22 #105
25682 2cv
Niet subtiel
pi_89746537
Morgen moet ik met het OV vanaf Joure naar station Elst in Gelderland. Volgens mij kan dat nog gewoon met de ouderwetse (strippen)kaartjes. Maar is er iemand die dat voor mij wil bevestigen ?

En ik moet later die dag van Usquert terug naar Joure. Maar die geweldige site van die OV-flopkaart geeft geen duidelijkheid of ik dan nog gebruik kan maken van de ouderwetse (strippen)kaart. Kan iemand daar duidelijkheid in scheppen ?

Overigens, ik ben geen voorstander van die hele OV-flopkaart, maar heb er wel 1. Een anonieme. Helaas geen idee hoeveel 'reissaldo' daar nog op staat wat dat kan je niet zien aan dat stomme ding :(
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 10 december 2010 @ 01:13:34 #106
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_89748150
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:21 schreef 2cv het volgende:
Morgen moet ik met het OV vanaf Joure naar station Elst in Gelderland. Volgens mij kan dat nog gewoon met de ouderwetse (strippen)kaartjes. Maar is er iemand die dat voor mij wil bevestigen ?

En ik moet later die dag van Usquert terug naar Joure. Maar die geweldige site van die OV-flopkaart geeft geen duidelijkheid of ik dan nog gebruik kan maken van de ouderwetse (strippen)kaart. Kan iemand daar duidelijkheid in scheppen ?

Zolang je niet met bus, tram of metro in de regio Amsterdam of Rotterdam reist, kun je nog gewoon met (strippen)kaarten reizen.
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2010 @ 09:50:08 #107
25682 2cv
Niet subtiel
pi_89752722
Die kaart heb ik ook gezien. En het valt me nu op dat ik een ontzettende blunder heb gemaakt: ik heb de text 'OV-chipkaart volgt later' niet gezien :@

De groene lijnen in het noorden en het grijze gebied zijn dus gebieden waar je nog niet eens terecht kan met die OV-flopkaart en ik dus wel moet reizen met de O+ strippenkaart O+ en de O+ treinkaartjes O+

Sorry voor de overlast :@
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_89890276
bij mij staat alles in het reis en transactieoverzicht dubbel, heeft iemand daar een verklaring voor.. :'(
pi_89890589
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:46 schreef fenixs het volgende:
bij mij staat alles in het reis en transactieoverzicht dubbel, heeft iemand daar een verklaring voor.. :'(
vreemd ja, bij mij staan er vorige week ook transacties dubbel
nog vreemder, er ontbreken ook complete reizen

zeker weer een fout in de software, hebben meer mensen dit ? Bij mij staat 7 december bv helemaal dubbel
pi_89891273
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef macca728 het volgende:

[..]

vreemd ja, bij mij staan er vorige week ook transacties dubbel
nog vreemder, er ontbreken ook complete reizen

zeker weer een fout in de software, hebben meer mensen dit ? Bij mij staat 7 december bv helemaal dubbel
ik hoop niet dat alles dubbel wordt afgeschreven.. :{
pi_89892537
Hier ook dubbel ja van 9-12
heb de claim maar gewoon weg gestuurd

We zien wel
pi_89913690
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
Hier ook dubbel ja van 9-12
heb de claim maar gewoon weg gestuurd

We zien wel
kreeg een email van de klantenservice dat er op 7 december een en ander in de soep is gelopen en dat de transacties binnenkort goed verwerkt staan.

Ik ben benieuwd of mijn verdwenen rit er ook bij is dan, want anders kan ik hem niet declareren
pi_89924637
ik zie dat ze bezig zijn geweest
van 9-12 is nu weer 1
maar ja de claim is al weg

ik mis nog wel 1 van 10-12
pi_89928713
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:51 schreef macca728 het volgende:

[..]

kreeg een email van de klantenservice dat er op 7 december een en ander in de soep is gelopen en dat de transacties binnenkort goed verwerkt staan.

Ik ben benieuwd of mijn verdwenen rit er ook bij is dan, want anders kan ik hem niet declareren
ok maar het is niet zo dat alles dubbel is afgeschreven toch.. :{
pi_89928843
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:13 schreef fenixs het volgende:

[..]

ok maar het is niet zo dat alles dubbel is afgeschreven toch.. :{
nee bij mij niet in elk geval
pi_89929009
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:27 schreef AlwaysConnected het volgende:
ik zie dat ze bezig zijn geweest
van 9-12 is nu weer 1
maar ja de claim is al weg

ik mis nog wel 1 van 10-12
ja ik ben nog steeds 2 ritten kwijt op 8 en 9 december ben ik blijkbaar niet thuis geweest of een uur wezen lopen in de kou

en ik ben nog een halte kwijt, niet erg, maar wel bizar

09-12-2010 Check-in 16:23 Rotterdam, Zuidplein
Check-out
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 14 december 2010 @ 19:23:37 #117
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89929167
k baal een beetje van de KM prijs :{
bus rijd om, ik vraag er niet om, maar kan wel meer km gaan betalen

en voor mensen die ook met Veolia reizen in Limburg, een tip voor met korting te reizen

Reis met GRATIS Dalkorting op alle Veolia treinen en bussen in Limburg!

Woont u in Limburg?

In Limburg kunt u reizen met uw persoonlijke OV-chipkaart met Dalkorting! Dit is een korting van 20% op de kilometerprijs in de bus en 40% op de kilometerprijs in de treinen van Veolia Transport Limburg. De Dalkorting is geldig op maandag t/m vrijdag vanaf 09.00 uur en in het weekend en op feestdagen de hele dag.

Dalkorting is GRATIS verkrijgbaar via de Veolia Servicepunten en Limburg en via de webwinkel op www.ov-chipkaart.nl.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 14 december 2010 @ 19:26:16 #118
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89929302
was een vrouw op t station vandaag die voelde zich goed genaaid

ingecheckt bij ns > 10 euro tegoed afgeschreven van borg
gereisd via de heuvellandlijn
uitgecheckt bij veolia > dacht ze, maar dat was dus inchecken > 15 euro tegoed afgeschreven als borg

bij geen van beide uitgecheckt, dus borg van beide kwijt, kon t ook niet terugvragen.
lekker verwarrend, vooral voor oudere mensen, twee verschillende ovchippalen op t perron/station
Today is life -

Dale Carnegie
pi_89929400
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:23 schreef Ynske het volgende:
k baal een beetje van de KM prijs :{
bus rijd om, ik vraag er niet om, maar kan wel meer km gaan betalen

en voor mensen die ook met Veolia reizen in Limburg, een tip voor met korting te reizen

Reis met GRATIS Dalkorting op alle Veolia treinen en bussen in Limburg!

Woont u in Limburg?

In Limburg kunt u reizen met uw persoonlijke OV-chipkaart met Dalkorting! Dit is een korting van 20% op de kilometerprijs in de bus en 40% op de kilometerprijs in de treinen van Veolia Transport Limburg. De Dalkorting is geldig op maandag t/m vrijdag vanaf 09.00 uur en in het weekend en op feestdagen de hele dag.

Dalkorting is GRATIS verkrijgbaar via de Veolia Servicepunten en Limburg en via de webwinkel op www.ov-chipkaart.nl.
Daar is juist veel kabaal over in Oost Nederland omdat je mensen nu verplicht met een persoonlijke OV kaart te reizen om algemene korting te krijgen. Dat was dus tegen de afspraken

Er is geen enkele reden om mensen met een anonieme kaart deze korting niet te geven....

In Oost Nederland moesten ze trouwens ook gelijk automatisch opwaarderen activeren, anders kreeg je de korting ook niet
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 14 december 2010 @ 19:29:36 #120
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89929469
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:28 schreef macca728 het volgende:

[..]

Daar is juist veel kabaal over in Oost Nederland omdat je mensen nu verplicht met een persoonlijke OV kaart te reizen om algemene korting te krijgen. Dat was dus tegen de afspraken
ach, k heb die kaart van NS dus vind t wel handig, daarbij, als je een voordeelurenabo hebt bij ns, kun je dus nog niet met korting reizen met ovchip via veoliapalen, omdat hij t abo nog niet uitleest

auto-opwaarderen hoeft niet, gelukkig maar, want daar heb ik geen interesse in

wat ik wel stom vind is, dat t niet duidelijk gecommuniceerd word, t was dat een nsmedewerker me erop attendeerde vandaag, ok t staat op de site, maar niet echt duidelijk te vinden oid
Today is life -

Dale Carnegie
pi_89941965
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:29 schreef Ynske het volgende:

[..]

ach, k heb die kaart van NS dus vind t wel handig, daarbij, als je een voordeelurenabo hebt bij ns, kun je dus nog niet met korting reizen met ovchip via veoliapalen, omdat hij t abo nog niet uitleest

auto-opwaarderen hoeft niet, gelukkig maar, want daar heb ik geen interesse in

wat ik wel stom vind is, dat t niet duidelijk gecommuniceerd word, t was dat een nsmedewerker me erop attendeerde vandaag, ok t staat op de site, maar niet echt duidelijk te vinden oid
nee maar is er expliciet afgesproken dat je niet met prijsdruk mensen mag dwingen een persoonlijke OV chipkaart te laten nemen en dat doen ze hier dus opnieuw mee, want waarom krijgen mensen met een anonieme kaart die korting niet ?

In andere landen zoals bv Singapore kan je ook gewoon een abonnement nemen op een anonieme kaart.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 december 2010 @ 08:46:16 #122
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89947420
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:25 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee maar is er expliciet afgesproken dat je niet met prijsdruk mensen mag dwingen een persoonlijke OV chipkaart te laten nemen en dat doen ze hier dus opnieuw mee, want waarom krijgen mensen met een anonieme kaart die korting niet ?

In andere landen zoals bv Singapore kan je ook gewoon een abonnement nemen op een anonieme kaart.
wat ik van die mensen bij Veolia heb begrepen kun je ook met die losse kaarten die korting erop laten zetten
maar dat klopt dus niet?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_89947693
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 08:46 schreef Ynske het volgende:

[..]

wat ik van die mensen bij Veolia heb begrepen kun je ook met die losse kaarten die korting erop laten zetten
maar dat klopt dus niet?
welke losse kaarten ? wegwerpkaarten, papieren treinkaartjes, anonieme chipkaarten ?

In Limburg kunt u reizen met uw persoonlijke OV-chipkaart met Dalkorting! Dit is een korting van 20% op de kilometerprijs in de bus en 40% op de kilometerprijs in de treinen van Veolia Transport Limburg
pi_89947831
Oja, die korting hebben ze in Gelderland ook. heb het aangevraagd via de site maar moet het nog ergens activeren, maar hoe werkt dat ook alweer? :P
Tap tap tap
pi_89948164
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Oja, die korting hebben ze in Gelderland ook. heb het aangevraagd via de site maar moet het nog ergens activeren, maar hoe werkt dat ook alweer? :P
bij automaat ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')